PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Χρονισμός ΟΚ αλλά το αμάξι σέρνεται

sotiris-gt - Δευ 01 Ιούλ 2019, 00:57:48
Θέμα δημοσίευσης: Χρονισμός ΟΚ αλλά το αμάξι σέρνεται
Καλημέρα,
Πριν μερικούς μήνες άλλαξα το πλήρες σετ καδένας λόγω του γνωστού προβλήματος χρονισμού στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου (207GT).
Από τότε το αυτοκίνητο ανα τακτά διαστήματα μου κάνει κόλπα.

Συγκεκριμένα, μου έχει βγάλει το μήνυμα "DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY" τρεις φορές στον τελευταίο χρόνο και αφού το είχα πάει στο συνεργείο για να το σβήσουν. Επίσης που είναι το χειρότερο, το αυτοκίνητο έχει γίνει απρόβλεπτο. Εκεί που οδηγείς χωρίς κανένα πρόβλημα με την τουρμπίνα να δουλεύει κανονικότατα και το αυτοκίνητο να πετάει, ξαφνικά ο κινητήρας σαν να παθαίνει κάτι και κρεμάει τελείως. Το αυτοκίνητο πηγαίνει λες και έχει 20 άλογα, αφού πολλές φορές πάει να μου σβήσει αφού πρέπει όταν ξεκινάω με πρώτη θέλει φουλ γκάζι για να εκκινήσει.

Μετά από λίγο μπορεί να επανέρθει στα νορμάλ και ούτω καθ΄ εξής. Αυτό το κάνει και με το παραπάνω σφάλμα και χωρίς αυτό.

Στο συνεργείο που πήγα 2-3 φορές δεν μπόρεσαν να μου πούνε κάτι σίγουρα. Την μια μου είπαν για χαλασμένη αντλία υψηλής την άλλη για μάκα στους αυλούς που θέλει καθάρισμα.

Για το καθένα από τα παραπάνω μου ζήτησαν γύρω στο 500αρι. Μου έδωσαν επίσης και 2 μπουκάλια καθαριστικό (αυτό που προσθέτεις στο καύσιμο) μήπως και βοηθήσει αλλά δεν είδα καμία διαφορά.

Θα μπορούσε κάποιος να δώσει κάποια ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει;
Το πιο ακατανόητο είναι οτι το πρόβλημα έρχεται και φεύγει χωρίς προειδοποίηση ή λογική.
drdino - Δευ 01 Ιούλ 2019, 12:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τι κωδικοί σφάλματος αποθηκεύονται;
Giannis307 - Δευ 01 Ιούλ 2019, 20:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
το οτι αλαξες καδενα δε σημαινει οτι μπηκε σωστα η καινουρια
sotiris-gt - Τρι 02 Ιούλ 2019, 23:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
το οτι αλαξες καδενα δε σημαινει οτι μπηκε σωστα η καινουρια


Το αυτοκίνητο το πήγα 2 φορές πίσω στο συνεργείο και με διαβεβαίωσαν ότι όλα έγιναν σωστά αφού τα ξανα ελέγξανε.
Αλλά ακόμα και αυτό να είναι το πρόβλημα, πως εξηγείται το ότι δεν είναι συνεχόμενο αλλά έρχεται και φεύγει; Αυτο δεν μπορώ να καταλάβω.

Υπάρχει περίπτωση να θέλει καθαρισμό βαλβίδων;
Giannis307 - Τετ 03 Ιούλ 2019, 19:14:28
Θέμα δημοσίευσης:
καθαρισμο παντα θες αν δενε χεις κανει....
Τωρα οσον αφορα την αποδωση δοκιμασε αυτο.....
Αν εχεις στικακι ελμ και τορκ δοκιμασε να κανεις μια διαγραφη βλαβων και δες αν με το μηδενισμο των τριμς επανελθει στην σωστη ας πουμε αποδωση και μετα το ποσο γργηορα τα ξανα ανεβαζει
sotiris-gt - Κυρ 07 Ιούλ 2019, 23:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
καθαρισμο παντα θες αν δενε χεις κανει....
Τωρα οσον αφορα την αποδωση δοκιμασε αυτο.....
Αν εχεις στικακι ελμ και τορκ δοκιμασε να κανεις μια διαγραφη βλαβων και δες αν με το μηδενισμο των τριμς επανελθει στην σωστη ας πουμε αποδωση και μετα το ποσο γργηορα τα ξανα ανεβαζει


Ο καθαρισμός πόσο περίπου κοστίζει; Σε ερώτηση που έκανα μου είπαν για 500ε και ζαλίστηκα.

Το έχω δοκιμάσει αυτό που λες αλλά το πρόβλημα παραμένει. Όπως ανέφερα και παραπάνω, το πιο περίεργο είναι ότι η απόδοση του κινητήρα δεν πέφτει με το που βγαίνει το σφάλμα, κάτι που μπορεί να ήταν και λογικό, αλλά σε τυχαίες στιγμές είτε με σφάλμα είτε χωρίς και εντελώς τυχαία επανέρχεται στα κανονικά του επίπεδα Shocked Shocked Shocked
sotiris-gt - Κυρ 07 Ιούλ 2019, 23:57:42
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Τι κωδικοί σφάλματος αποθηκεύονται;


Δυστυχώς δεν ξέρω τους κωδικόυς που έβγαλε αυτή τη φορά αφού δεν το έχω συνδέσει σε ELM, την προηγούμενη φορά όμως είχε βγάλει P2177, P1385 και P2336.

Καμιά ιδέα;
sotiris-gt - Τετ 18 Σεπ 2019, 10:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
sotiris-gt έγραψε:
drdino έγραψε:
Τι κωδικοί σφάλματος αποθηκεύονται;


Δυστυχώς δεν ξέρω τους κωδικόυς που έβγαλε αυτή τη φορά αφού δεν το έχω συνδέσει σε ELM, την προηγούμενη φορά όμως είχε βγάλει P2177, P1385 και P2336.

Καμιά ιδέα;


Επανέρχομαι μήπως μπορεί κάποιος να δώσει καμμία ιδέα. Ο κωδικός που μου έβγαλε την τελευταία φορά είναι P2177.
Giannis307 - Τετ 18 Σεπ 2019, 20:16:36
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ φτωχο μιγμα.....αυτο ειναι ενδειξη η κακου χρονισμου η αντλιας
τρελακιας - Τετ 18 Σεπ 2019, 22:04:12
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλβιδα διαχειρισης πιεσης;
sotiris-gt - Τετ 18 Σεπ 2019, 22:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
πολυ φτωχο μιγμα.....αυτο ειναι ενδειξη η κακου χρονισμου η αντλιας


Σε ευχαριστώ Γιάννη για την απάντηση σου.
Γνωρίζεις αν υπάρχει τρόπος ελέγχουης αντλίας με το ελμ και το torque;

Το συνεργείο μου (Θεσσαλονίκη) όπως έγραψα παραπάνω μου απέκλεισε το ενδεχόμενο λάθος χρονισμού και μου είπε για αντλία υψηλής και καθαρισμό βαλβίδων με κόστος 600-700€.
Έχεις γνώση αν το κόστος είναι λογικό;

Από την άλλη αν είναι αντλία πως εξηγείται ότι το πρόβλημα εμφανίζεται και εξαφανίζεται σε τυχαίους χρόνους;
Έκανα σήμερα ταξίδι, το αυτοκίνητο πετούσε σαν καινούργιο, έκανα μια σταση χωρίς να σβήσω τον κινητήρα και όταν ξανα ξεκίνησα το αμάξι σερνόταν στην κυριολεξία. Σε μια ανηφόρα κατέβασα σε τρίτη και το αυτοκίνητο με το ζόρι την ανέβηκε.

Παρεμπιπτόντως, μέτρησα και τα long fuel trims που ήταν στο -17!!

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σου.
sotiris-gt - Τετ 18 Σεπ 2019, 22:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
τρελακιας έγραψε:
Βαλβιδα διαχειρισης πιεσης;


Μπορείς να μου δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες;
Είναι κάτι που μπορεί να ελεγχθεί από εμένα;
sotiris-gt - Κυρ 29 Σεπ 2019, 01:18:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καμία βοήθεια κάνεις;
salex - Κυρ 29 Σεπ 2019, 21:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
sotiris-gt έγραψε:
Καμία βοήθεια κάνεις;


Βρε Σωτήρη, 50 σελίδες στην αντίστοιχη ενότητα έχουν γραφτεί για τα προβλήματα που περιγράφεις. Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις εκεί, για αυτό υπάρχει το φόρουμ.

Αν είναι να σε πείσουμε ότι χρειάζεται να το καθαρίσεις και να το χρονίσεις, καλύτερα πούλησέ το γιατί δεν θα το φτιάξεις ποτέ όσες αντλίες υψηλής πίεσης και να αλλάξεις.
-17% σημαίνει ότι έχει υπερβολικό καύσιμο, όχι πολύ λίγο.
sotiris-gt - Δευ 30 Σεπ 2019, 23:40:18
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
sotiris-gt έγραψε:
Καμία βοήθεια κάνεις;


Βρε Σωτήρη, 50 σελίδες στην αντίστοιχη ενότητα έχουν γραφτεί για τα προβλήματα που περιγράφεις. Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις εκεί, για αυτό υπάρχει το φόρουμ.

Αν είναι να σε πείσουμε ότι χρειάζεται να το καθαρίσεις και να το χρονίσεις, καλύτερα πούλησέ το γιατί δεν θα το φτιάξεις ποτέ όσες αντλίες υψηλής πίεσης και να αλλάξεις.
-17% σημαίνει ότι έχει υπερβολικό καύσιμο, όχι πολύ λίγο.


Στέλιο, καταρχήν σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την απάντηση σου.
Πίστεψε με, έχω διαβάσει αμέτρητες σελίδες από το φόρουμ και γνωρίζω για τα συνηθισμένα/γνωστά προβλήματα του αυτοκινήτου/κινητήρα (λάδια/χρονισμός/επικαθίσεις κτλ.). Από την άλλη οι τεχνικές μου γνώσεις είναι περιορισμένες και για αυτό και είμαι μπερδεμένος και ζητώ την άποψη σας σαν πιο ειδικοί/έμπειροι.
Όπως έγραψα χρονισμό έχω κάνει στο αυτοκίνητο όπως καί αλλαγή τεντωτηρα/καδένας κτλ. Για την ακρίβεια ακριβώς μετά από αυτη την επιδιόρθωση ξεκίνησαν τα παραπάνω προβλήματα.
Επίσης γνωρίζω ότι ο κινητήρας θέλει καθαρισμό από τις επικαθήσεις κάτι το οποίο έχω προγραμματίσει αλλά αν χρειάζεται και κάτι επιπλέον (αντλία πχ) θα προτιμούσα να το κάνω ταυτόχρονα.
Από την άλλη αν τα προβλήματα του αυτοκινήτου μου οφείλονται στις επικαθίσεις πως εξηγείται το γεγονός ότι το αυτοκίνητο εμφανίζει τα συμπτώματα περιστασιακά και όχι συνεχώς;
Το -17 το καταλαβαίνω αλλά αυτό είναι το σύμπτωμα και προσπαθώ να καταλάβω την αιτία ώστε να μην χρυσοπληρωσω ένα συνεργείο να αλλάξει/φτιάξει πράγματα που δεν χρειάζονται αλλαγή.

Και πάλι σε ευχαριστώ για την απάντηση σου και ελπίζω να μπορέσεις να μοιραστείς τις γνώσεις σου μαζί μου.

Φιλικά
Σωτήρης
drdino - Τρι 01 Οκτ 2019, 10:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
το οτι αλαξες καδενα δε σημαινει οτι μπηκε σωστα η καινουρια


+

sotiris-gt έγραψε:

Όπως έγραψα χρονισμό έχω κάνει στο αυτοκίνητο όπως καί αλλαγή τεντωτηρα/καδένας κτλ. Για την ακρίβεια ακριβώς μετά από αυτη την επιδιόρθωση ξεκίνησαν τα παραπάνω προβλήματα.


=τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Laughing
sotiris-gt - Τετ 09 Οκτ 2019, 00:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
το οτι αλαξες καδενα δε σημαινει οτι μπηκε σωστα η καινουρια


+

sotiris-gt έγραψε:

Όπως έγραψα χρονισμό έχω κάνει στο αυτοκίνητο όπως καί αλλαγή τεντωτηρα/καδένας κτλ. Για την ακρίβεια ακριβώς μετά από αυτη την επιδιόρθωση ξεκίνησαν τα παραπάνω προβλήματα.


=τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Laughing


Κωνσταντίνε, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Το παραπάνω, είναι κάτι που σκέφτηκα και γω και για αυτό και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω πίσω στο συνεργείο για να ελέγξουν ότι ο χρονισμός έγινε σωστά.
Φυσικά, μιας και προσωπικά δεν έχω τις γνώσεις βασίστηκα στα λεγόμενα τους ότι όλα είχαν γίνει σωστά και δεν ήταν αυτό το πρόβλημα.
Φυσικά, όπως λες και εσύ αυτό δεν σημαίνει ότι μου είπαν την αλήθεια αλλά δυστυχώς δεν έχω τρόπο να το επιβεβαιώσω και για αυτό ζητάω την βοήθεια των παιδιών στο φόρουμ.

Από κει και πέρα όμως αυτό δεν εξηγεί γιατί το πρόβλημα εμφανίζεται σποραδικά και όχι συνεχώς. Ένας λάθος χρονισμός δεν θα επηρέαζε την απόδοση του αυτοκινήτου συνεχώς;

Παρόλα αυτά θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει κάποιο συνεργείο στη Θεσσαλονίκη που να είναι γνώστες και εμπιστοσύνης μήπως μπορέσω να πάρω μια ακόμη γνώμη;

Σας ευχαριστώ και πάλι
Hellas4x4 - Παρ 11 Οκτ 2019, 16:08:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γνώστης Peugeot στον νομό Θεσσαλονίκης, ξέρω τον Παραδέλη στην Άνω Περαία (698 3102466)...
sotiris-gt - Παρ 18 Οκτ 2019, 00:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Γνώστης Peugeot στον νομό Θεσσαλονίκης, ξέρω τον Παραδέλη στην Άνω Περαία (698 3102466)...


Σε ευχαριστώ πολύ, το έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο συνεργείο;
Hellas4x4 - Τρι 22 Οκτ 2019, 15:28:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι... Το έχω δοκιμάσει, και έχω κάνει και μετατροπές εκεί...
Παρόλα αυτά όπως ξέρεις, πάντα στο συνεργείο είναι να σου ταιριάξει και ο μάστορας...
Κάνε του ένα τηλέφωνο, δεν χάνεις κάτι... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr