Hellas4x4 έγραψε: |
Στα διαγνωστικά που σου συνδέσανε το αμάξι, είναι τα γενικά διαγνωστικά ή της αντιπροσωπείας που είναι αναλυτικό;;;
Της αντιπροσωπείας πχ το διαγνωστικό, σου δείχνει και τις τιμές του κάθε οργάνου... Έτσι όπως τα γράφεις θα έλεγα για τον "λ" και για βαλβίδα ψυχρής. Ο "λ" μπορεί να "δουλεύει" αλλά να δίνει μονίμως λάθος τιμή... Η βαλβίδα ψυχρής μπορεί να μην δίνει σωστή εντολή ότι ζεστάθηκε το μοτέρ... |
geo106xs έγραψε: |
Εξαερωση, εχεις κανει στο κυκλωμα ψυξης;
Η αποδοση του αυτοκινητου πως ειναι; τα μπουζι τα μαυριζει; |
Mule έγραψε: |
Υψηλη καταναλωση μπορει να εχεις και απο χαλασμενο καταλυτη επισης.. |
comeback13 έγραψε: | ||
|
Mule έγραψε: | ||||
Τσεκαρε μια και το θερμοστατη σου μηπως και εχει κολλησει ανοιχτος. Αν εχεις χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας εχεις και υψηλη καταναλωση. |
geo106xs έγραψε: |
Αυτο που μου φαινεται περιεργο, ειναι το γεγονος πως ενω λες οτι το οργανο δειχνει θερμοκρασια, ο εγκεφαλος δινει στην obd σημα 42°C και λεω περιεργο γιατι στους τριφυσους εγκεφαλους το σημα θερμοκρασιας στα οργανα το στελνει ο εγκεφαλος διαβαζοντας τον μπλε αισθητηρα που βρισκεται πισω απο τον θερμοστατη, οπως επισης ειναι περιεργο οτι τα βεντιλατερ λειτουργουν κανονικα ενω παραλληλα ενεργοποιουνται απο τον ιδιο αισθητηρα! |
Mule έγραψε: |
Map ειπες εχεις αλλαξει ή απλα τον καθαρισες?
Αν οχι δοκιμασε να τον αντικαταστησεις και αν το προβλημα συνεχιζει ελενξε και τον καταλυτη σου. |
geo106xs έγραψε: |
Ωπα! Τωρα που ξαναδιαβαζω το πρωτο σου ποστ, ανφερεσαι σε τρεις αισθητηρες, πραγμα που σημαινει οτι δε μιλαμε για μοντελο 2002 αλλα του 2000 ισως και νωριτερα!
Σιγουρεψε το και πες μου! |
Pughell έγραψε: |
Κανενα διαγνωστικο,ουτε της αντιπροσωπειας,δεν μπορει να σου δειξει αν δουλευει ο map.
Επισης αν σου κανει κομπιασματα/διακοπες,τσεκαρε ποτενσιομετρο πεταλουδας. Γενικα η καταναλωση,αν εχεις αποκλεισει το σεναριο της θερμοκρασιας ψυκτικου,εξαρταται αμεσα απο την αναφλεξη/ψεκασμο.Απο ψεκασμο ειπες οτι εισαι ΟΚ οπότε δες τι επηρρεαζει τις εντολες για το πότε/πόσο σπινθιρα χρειαζεσαι. |
Pughell έγραψε: |
Αν η αντλια δεν ειναι γειωμενη,δεν θα δουλευε καν ρε παιδι. ![]() Δεν ειναι αισθητηρας που απλά παιρνει ρευμα και γειωνει στο σασι,πχ οπως κανει το alarm της πιεσης λαδιου στο μπλοκ. Κατι αλλο θα ειναι... ![]() |
drdino έγραψε: |
Oι 42 βαθμοί που βλέπεις είναι σταθεροί; Ή ξεκινάει από θερμοκρασία περιβάλλοντος και ανεβαίνει, με μάξιμουμ τιμή τους 42; |
drdino έγραψε: |
Με τον μοτέρ κρύο (άρα ψυκτικό σε θερμοκρασία περιβάλλοντος) πόσο δείχνει; Πρόγραμμα μαμά; Καλωδίωση έχει ελεγχθεί μεταξύ αισθητήρα και εγκεφάλου; |
drdino έγραψε: |
Στο planet αυτο; |
comeback13 έγραψε: | ||
|
Mule έγραψε: | ||||
Ακαυστες και φλογες απο εξατμιση με πολλα καυσαερια ειχα και εγω απο ελαττωματικό map με check βεβαια. Κοιταξε και τα καλωδια που καταληγουν στη φυσα του map γιατι θυμαμαι ειχα καποιο θεμα αργοτερα και με αυτα. |
Pughell έγραψε: |
Βγαλε μια την αντλια βενζινης και τσεκαρε οτι δεν φοραει καμια αλλη,μεγαλυτερη ή διαφορετικη απο την μαμα. |
Pughell έγραψε: |
Ο map που κολλαει; ![]() ![]() ![]() Αν στο μανομετρο σου μετρησαν 4μιση bar και η αντλια ειναι αλλαγμενη καινουργια με αυτην που πρεπει να φοραει,τοτε πολυ απλά εχουν πατησει τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης πανω στην μπεκιερα. Αυτο βεβαια ΑΝ εχουν μετρησει με μανομετρο την πιεση στο κυκλωμα. |
Mule έγραψε: | ||
Στελιο ο map ηταν απαντηση σε μενα προφανως. Οταν λες εχουν πατησει το ρυθμιστή τι εννοεις? Που πρεπει να δουλευει 3 με 3,5 bar? Φιλε μου εφοσον σου βγαζει λαθος τιμες ο map τα συνεργεία τι σου προτεινουν? |
comeback13 έγραψε: | ||
|