PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - faulty p1336 & p1340 peugeot 208

samios - Παρ 05 Οκτ 2018, 12:39:09
Θέμα δημοσίευσης: faulty p1336 & p1340 peugeot 208
καλησπερα, παιδια ειμαι να σκασω δε ξερω τι να κανω, αν μπορειται θελω τη βοθηεια σας, ειμαι απο Σαμο , και κατοχος ενος peugeot 208 βενζινη 1400 montelo 2013 me 42.000χλμ. ξαφνικα ενα πρωινο μολις ξεκινησα για τη δουλεια μετα απο λιγα λεπτα περιπου 2χιλιομετρα απο το σπιτι, μου εβγαλε στην οθονη το μηνυμα engine faulty και ο κινητηρας εχασε λιγο τη δυναμη του (εκανε σα να ρεταρει η καπως ετσι) σιγα σιγα το πηγα στο συνεργειο (πρωην επισημο peugeot ) εκλεισα το κινητηρα (το βεντιλατερ δε σταματησε) μετα ο μαστορας το κουμποσε στην obd με το pc του και του εβγαλε βλαβες με τους κωδικους p1336 & p1340, εσβησε τις βλαβες , ξεκινησε το κινητηρα και ολα ηταν μια χαρα χωρις λαμπακι check κτλ, το πηγαμε μια βολτα και απο λιγα λεπτα παλι τα ιδια ντιν-ντιν-ντιν engine faulty, το γυρναμε πισω στο συνεργειο και παλι οι ιδιες βλαβες...
οι ενεργειες του συνεργειου εως σημερα ειναι οτι αλλαξε τα μπουζι , μετα τους πολλαπλασιαστες , μετα crank sensors αλλα το προβλημα παραμενει το ιδιο !!! (το κανει βολτα αφου σβησει τις βλαβες και μετα απο λιγο παλι ρεταρει)(δεν δουλευει σωστα ο 4ος κυλινδρος) και σημερα κατεληξε στο οτι θελει αλλαγη το καπακι - βαλβιδες - καδενα και αλλα που δεν θυμαμαι , με κοστος ισως να ξεπερναει τα 2χιλιαρικα !! υπαρχει περιπτωση να μην ειναι σωστη η διαγνωση ? και να ειναι κατι πιο απλο ? επισης τα 2χιλ ευρω ΔΕΝ υπαρχουν !!! Σας παρακαλω πολυ τα φωτα σας οποιος μπορει να βοηθησει τη κατασταση, Με συγχωρειτε για το μεγαλο κειμενο τα εχω λιγο χαμενα
Giannis307 - Παρ 05 Οκτ 2018, 21:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ουδεμία σχέση δεν έχει. Με. Βαλβίδες βάση βλαβών.... Α συνάφεια εκκεντροφορου στροφάλου είναι αυτές δηλαδή να δείτε χρονισμο
samios - Παρ 05 Οκτ 2018, 22:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
υποτίθεται οτι κοιταξε και το χρονισμο (αν εχω καταλαβει σωστα ολη τη διαδικασια) μου εξηγησε οτι ο κινητηρας αυτος (της bmw;) εχει τετοια θεματα και αλλαζουν καπακι βαλβιδες καδενα κτλ..
η αποψη σας ποια ειναι ; ρωτω επειδη σκεφτομαι απο βδομαδα να το παω σε αλλο συνεργειο ,
geo106xs - Παρ 05 Οκτ 2018, 22:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο θα ηταν να το πας στη citroen στο καρλοβασι η οποια εχει ακομη το επισημο service... Ειναι κριμα καινουριο αυτοκινητο να ξεκινησουν να το λυνουν χωρις να ξερουν τι κανουν...
Gotcha - Δευ 08 Οκτ 2018, 09:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι λεει ο Γιαννης πιο πανω. Μαλλον θες χρονισμα, και πανε να σου χρεωσουν ολοκληρο καπακι με βλαβιδες
samios - Δευ 08 Οκτ 2018, 12:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
επειδή όταν τραβήξω το πολο της μπαταρίας και μετα απο λιγο τον ξανα βαλω, ολα δουλεύουν κανονικά, υπαρχει πιθανότητα να ειναι αυτό το πρόβλημα με το χρονισμό;
Gotcha - Δευ 08 Οκτ 2018, 15:19:14
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα βγαζοντας τον πολο, κανεις reset τα σφαλματα (ουσιαστικα βγαινεις προσωρινα απο το safe mode). Μετα απο λιγο που ξαναεντοπιζει το σφαλμα πας παλι στην προηγουμενη κατασταση.

Πηγαινε καπου που εχουν το ειδικο εργαλειο για τους εκεντροφορους, να σου τσεκαρουν το χρονισμα. ΑΝ ο προηγουμενος σου ειπε πως δεν εχεις θεμα με το χρονισμα χωρις να ανοιξει ψευτοκαπακο και να τσεκαρει τα σημαδια με το ειδικο εργαλειο, απλα σε δουλευει

Επισης αυτο που λες πιο πανω, πως οι κινητηρες αυτοι εχουν θεμα με το χρονισμα, ναι εχει δικιο. ΑΛΛΑ δεν σου αλλαζει καπακι και βαλδιδες. Σετ χρονισμου λεγετε και ειναι καδενα-γλυστρες-τεντοτηρας-βιδες (ΑΝΤΕ και γραναζι). Ολα αυτα αν δεν κανω λαθος εχουν κοντα στο 400-500 (διορθωστε με αν κανω λαθος). Το 2000ρο που σου λεει ειναι εξωπραγματικο.
samios - Κυρ 21 Οκτ 2018, 09:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω για τις απαντησεις, ακομη ψαχνουμε τη βλαβη... εμπλεξα ( ; )
salex - Κυρ 21 Οκτ 2018, 23:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε Μανώλη, τί κωδικό κινητήρα έχεις στο 208 σου;
samios - Δευ 22 Οκτ 2018, 10:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχω την άδεια κοντά μου, (συνεργείο) ειναι μοντελο 2013 1.400cc βενζίνη . εχετε κατι υποψη; καποια ιδεα;
salex - Τρι 23 Οκτ 2018, 00:04:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν πειράζει, είναι ο κινητήρας EP3C με 95 ίππους, εκπομπών ρύπων Euro5.
Αντικαταστάθηκε το 2015 από τους Puretech.

Αν θυμάμαι καλά, παρόμοια προβλήματα είχαν και τα αδερφάκια των 1.6 λίτρων και όντως, προέρχονταν από το καπάκι. Κυρίως επειδή το καπάκι δημιουργούσε προβλήματα και θορύβους που ο εγκέφαλος αναγνώριζε ως κρουστική καύση.
Με αποτέλεσμα να σου απενεργοποιεί τον ένα κύλινδρο.

Θα σου συνιστούσα να ξεκινήσεις με αντικατάσταση καδένας και χρόνισμα εκ νέου του μοτέρ. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κάνουμε, πριν βγει το καπάκι. Επίσης, οσο κουφο κι αν σου ακούγεται, άλλαξε βαλβολίνες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr