PSClub - Hellas

Νέα - Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!

teoman - Δευ 22 Μάρ 2004, 15:41:41
Θέμα δημοσίευσης: Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!
Αν ψάχνετε για ένα αυτοκίνητο που να φθάνει τα 400 χλμ/ω και δεν βρίσκετε, μην απογοητεύεστε. Κάτι τέτοιο υπάρχει για σας στη μακρυνή Σουηδία. Είναι μάλλον το πιό γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου και δεν πρόκειται ούτε για Ferrari, ούτε για Maserati, ούτε για Aston Martin! Είναι ένα καινούργιο σουηδικό, το Koenigsegg CCR, με ταχύτητα άνω των 395χλμ/ω! Το κατασκευάζει ο Κρίστιαν φον Κένιχσεγκ περίπου μόνος του. Επιοταχύνεται 0-100 χλμ/ω σε 3'',2 και σε 9'' έχει φθάσει τα... 235 χλμ/ω.
Είπατε τίποτα; Και τί να πείτε.

Ο Φον Κρίστιαν έχει φτιάξει ένα σασί από ανθρακονήματα, όπως, επίσης, από ανθρακονήματα είναι κατασκευασμένο και το πανέμορφο αμάξωμα. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι ο Κρίστιαν φον Κένιχσεγκ δεν έχει βάλει πτέρυγες στο αυτοκίνητό του, αλλά έχει προχωρήσι σε εξελιγμμένη αεροδυναμική μελέτη εξαντλώντας όσα ξέρουν οι ειδική για τη ροή του αέρα. Η αεροδυναμική δουλειά του έχει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον καθώς το μήκος του CCR είναι μικρό (4,20μ) κάτι που δεν βοηθάει (στη συμβατική θεωρία της αεροδυναμικής) την καλή ροή του αέρα, ιδίως στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Ο κινητήρας είναι Ford V8 και με τη βοήθεια σούπερτσάρτζερ Λίσχολμ και ιντερκούλερ, φθάνει τους... 806 ίππους στις 6900 στροφές. Όσο για τη ροπή στρέψης, αυτή αγγίζει τη θηριώδη τιμή των περίπου... 100χγμ στις 5.900 στροφές! Ο κινητήρας είναι φυσικά στο κέντρο με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, που είναι διαμέτρου... 20 ιντσών και φορούν λάστιχα... 335/30, με τους εμπρός να φορούν 255/35-19! Το τέρας σταματάει με τεράστια αεριζόμενα... ταψιά των 362χλστ, δαγκάνες αλουμινένιες με έξι έμβολα και η απόδοσή τους είναι σαν του υπόλοιπου αυτοκινήτου: Από τα 100χλμ/ω χρειάζεται 31 μόνο μέτρα για να σταματήσει τελείως.

Αν σας ενδιαφέρει να μιλήσετε με τον κατασκευαστή, ο σουηδικός ΟΤΕ έχει τα πάντα όπως και οι οργανωτές της έκθεσης της Γενεύης, η οποία είχε την τιμή να τον φιλοξενήσει ως βασιλιά (το λέει και το όνομά του) της ταχύτητας. Μέχρι να αρχίσει να κυκλοφορεί το Μπουγκάττι Βερόν που ο κατασκευαστής του υπόσχεται... 401χλμ/ω!





Πηγή:flash.gr
zzzleepy - Δευ 22 Μάρ 2004, 16:24:05
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked

Κι εμείς μετά ψάχνουμε πως να κάνουμε τα 75 άλογά μας 100...
DRAKE - Δευ 22 Μάρ 2004, 17:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τι 100..... Και το RC που ονειρευόμαστε τώρα φαίνεται σαν 1000άρι...
sotamax - Τρι 23 Μάρ 2004, 12:05:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα ευρώπουλα να έχει άραγε;
Recifees - Τετ 24 Μάρ 2004, 14:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλη μια φωτο του τέρατος

και άλλη μια


ε
Anonymous - Τρι 30 Μάρ 2004, 22:36:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!
ENA CCR V2 (NEA EKDOSH)
http://www.bilsport.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=43164&bildnamn=top_02_motorbranschen.gif&avdelning=8#

(Det låter som om en G-dräkt borde följa med i köpet...)
METAFRASH: ME THN AGORA TOY AFTOKINHTOY SOY DINOYN DORO
MIA STOLH PILOTOY GIA NA ANTEXEIS TA G

XMMM! TO ANOTEPO ORIO TAXYTHTAS STHN SOYHDIA EINAI 110, ME 30 XLM PARAPANO EXEI AFERESEI DIPLOMATOS. Twisted evil
Vaggelis - Τετ 31 Μάρ 2004, 08:36:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!
koulis έγραψε:


XMMM! TO ANOTEPO ORIO TAXYTHTAS STHN SOYHDIA EINAI 110, ME 30 XLM PARAPANO EXEI AFERESEI DIPLOMATOS. Twisted evil


Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Και για ποιό λόγο μετά, να αγοράσει κάποιος το Koenigsegg CCR.....;;;;

Και αν κάποιος πιάσει 200+, τι του κάνουν;;;
Τον πάνε στην ηλεκτρική καρέκλα;;;; Laughing Laughing
shark_zak - Τετ 31 Μάρ 2004, 09:01:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!
koulis έγραψε:

XMMM! TO ANOTEPO ORIO TAXYTHTAS STHN SOYHDIA EINAI 110, ME 30 XLM PARAPANO EXEI AFERESEI DIPLOMATOS. Twisted evil


παει χαμενο το αμαξακι.... Idea

φερτο στην Ελλαδα να δεις που ειναι τα ορια ταχυτητας.... Silly
teoman - Τετ 31 Μάρ 2004, 10:48:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!
Vaggelis έγραψε:
Και αν κάποιος πιάσει 200+, τι του κάνουν;;;
Τον πάνε στην ηλεκτρική καρέκλα;;;; Laughing Laughing


Με 200 πολλά μπορούν να του κάνουν,με 395 όμως τίποτα δεν θα μπορέσουν να κάνουν γιατί απλά δεν θα προλάβουν... Smile Twisted evil
shark_zak - Τετ 31 Μάρ 2004, 11:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
ουτε καν η φωτο καμερα δεν θα το προλαβει με τοσα.... Arrow
sotamax - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:01:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πάει τζάμπα δηλαδή το εργαλέιο;
Δεν το νομίζω!!!!! Birthday
Περιμένω τα γενέθλιά μου....
Ή καλύτερα τον Αη Βασίλη; Smile colors
shark_zak - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
sotamax έγραψε:
Πάει τζάμπα δηλαδή το εργαλέιο;
Δεν το νομίζω!!!!! Birthday
Περιμένω τα γενέθλιά μου....
Ή καλύτερα τον Αη Βασίλη; Smile colors


ααα Exclamation δεν θελω τετοια, δεν θελω τετοια.....

οοο Exclamation ξεχασα να σου πω οτι θα λειπω και τα Χριστουγεννα αλλα και στην γιορτη, γενεθλια κτλ. κριμα εεε.... Silly
pygolabida - Τρι 19 Απρ 2005, 23:55:58
Θέμα δημοσίευσης: Η Koenigsegg σπάει το ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτων παραγωγής
Πηγή: Racing Sports Cars



3/15/2005 – Στις 28 Φεβρουαρίου του 2005 και τοπική ώρα 12:08, το Koenigsegg CCR έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτων παραγωγής, με την επίτευξη μιας νέας επίσημης κορυφαίας ταχύτητας 241 mph (388 χλμ/χ) στο έδαφος παρουσιάσεων Nardo Prototipo της Ιταλίας.

Μια ομάδα πέντε τεχνικών & μηχανικών της Koenigsegg μαζί με τον ιδρυτή Christian Von Koenigsegg έτρεξε ένα τεχνικά αμεταποίητο Koenigsegg CCR προκειμένου να επιτευχθεί το ρεκόρ αρχείο ταχύτητας για τα αυτοκίνητα παραγωγής. Ο διάσημος supercar test drive οδηγός Loris Bicocchi που είναι ένας παλαίμαχος recordman οργανώσεων τέτοιου τύπου, οδήγησε το CCR.

Το Koenigsegg CCR αύξησε το προηγουμένως ανεπίσημο ρεκόρ της McLaren από 231 mph (372 χλμ/χ) (που είχαν επιτευχθεί πάλι στο Nardo/Prototipo το 1993) για 10 mph. Συν τοις άλλοις το CCR έσπασε το επίσημο ρεκόρ της McLaren F1 το οποίο ήταν 204 mph (386,7 χλμ/h) και είχε πραγματοποιηθεί στην 6 μιλίων ευθεία των εγκαταστάσεων της VW Ehra στο Wolfsburg της Γερμανίας.

Μια ομάδα των τεχνικών της Nardo Prototipo έλεγξε ανεξάρτητα την ταχύτητα του CCR. Το αυτοκίνητο χρονομετρήθηκε χρησιμοποιώντας Splitmaster 650 της Tag Heuer με στάσιμα φωτοκύτταρα στη διαδρομή, καταγραφοντας τη μέση ταχύτητα κατά τη διάρκεια 0,6 μιλίων.

Το Nardo Prototipo είναι μια κυκλική διαδρομή με μια περιφέρεια 7,7 μιλίων (12,5 χλμ). Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο οδηγείται σε μια σταθερή κυκλική κίνηση,γεγονός το οποίο καθιστά την άσκηση και την ταχύτητα ακόμα εντυπωσιακότερες. Το τιμόνι κρατιέται περίπου σε γωνία 30 μοιρών σταθερά, το οποίο λαμβάνοντας υπόψιν & την ταχύτητα ισούται με την αίσθηση μίας απότομης στροφής.

Η σταθερή κυκλική κίνηση του αυτοκινήτου δημιουργεί πρόσθετη τριβή στις ρόδες. Αυτή η πρόσθετη τριβή υπερνίκησε την ιπποδύναμη που απαιτήθηκε για την περαιτέρω επιτάχυνση. Η μέγιστη ταχύτητα επιτεύχθηκε περίπου στις 6790 περιστροφές/λεπτό,οι οποίες όμως δεν είναι ισοδύναμες με το μέγιστο επίπεδο HP του οχήματος, το οποίο επιτυγχάνεται σε υψηλότερες περιστροφή/λεπτό.

Με πραγματοποίηση αυτού του επιτεύγματος, ο Christian Von Koenigsegg είναι βέβαιος ότι το Koenigsegg CCR είναι σε θέση να πιάσει την ταχύτητα των 245 mph (395 χλμ/h), ή περισσότερο σε μια ευθεία.

Ο οδηγός Loris Bicocchi ήταν πολύ εντυπωσιασμένος από την απόδοση του αυτοκινήτου. Αισθάνεται ευτυχής που συνέβαλε στο να αποδείξει την απόδοση του Koenigsegg. "Αυτή η δοκιμή ήταν πολύ σημαντική για τους πελάτες και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Koenigsegg. Αποδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη και η πίστη τους στη μικρή επιχείρηση Koenigsegg είναι δικαιολογημένες ".

Η Filmator που κατέγραψε αυτή την προσπάθεια είναι μία σουηδική εταιρία και αυτήν την περίοδο κάνει ένα ντοκιμαντέρ για την επιχείρηση Koenigsegg εκ μέρους της σουηδικής τηλεόρασης.

Η επίσημη έκθεση της δοκιμής παρουσιάζεται από Prototipo, η οποία αποτελεί τον τρίτο επαληθευτή της δράσης που διαβίβασε τα αποτελέσματα στο βιβλίο ρεκόρ Guinness για επεξεργασία.Ο Hein Le Roux, κριτής και ερευνητής για τα παγκόσμια αρχεία Guinness, είπε: "Είμαι ευτυχής να δηλώσω ότι έχουμε εγκρίνει την αξίωση σας, και το Koenigsegg CCR είναι επομένως επίσημα το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής παγκοσμίως."

Αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία από τη δοκιμή Nardo

Ανώτατες θερμοκρασίες (σε βαθμούς Κελσίου) κατά τη διάρκεια 40 δευτερολέπτων της πλήρους λειτουργείας:Περιβαλλοντική θερμοκρασία: 8
Ρόδες: 64
Ψυκτικό μέσο μηχανών: 91
Αέρας εισαγωγής μέσω intercooler: 64
Λάδι κιβωτίου ταχυτήτων 94
Λάδι μηχανής 112.

68 λίτρα καυσίμων στην έναρξη της δοκιμής.

Car Set-up:
Standard καύσιμα οδικών αυτοκινήτων
Standard ρόδες CCR Michelin
Standard ύψος γύρου του αυτοκινήτου
Standard διαμόρφωση μηχανής
Standard γεωμετρία ροδών
Standard κιβώτιο ταχυτήτων
Standard συμπλέκτης
Standard φρένα
Standard πίεση ώθησης από τα superchargers.

Εξοπλισμός ασφάλειας δοκιμής:
Κλουβί ρόλων, ζώνες ασφάλειας 4ων σημείων, σύστημα πυροσβεστήρων, ηλεκτρονικός καταγραφέας για τη συλλογή δεδομένων.



Αποτελέσματα διαγραμμάτων σύγκρισης σε Nardo/Prototipo για τα αυτοκίνητα παραγωγής:

1. Koenigsegg CCR - 241 mph (388 χλμ/χ)
2. McLaren F1 - 231 mph (372 χλμ/χ)
3. Ferrari Enzo - 220 mph (355 χλμ/χ)
4. Porsche Carrera GT - 207 mph (334 χλμ/χ)
4. McLaren Mercedes SLR - 207 mph (334 χλμ/χ)
5. Lamborghini Murcielago - 205 mph (330 χλμ/χ)

Το στοιχεία συλλέχθηκαν από το Auto Motor Sport, την επίσημη ιστοσελίδα της McLaren και από το Prototipo για τα στοιχεία του Koenigsegg.
vinman - Τετ 20 Απρ 2005, 04:30:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η Koenigsegg σπάει το ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτων παραγω
pygolabida έγραψε:



1. Koenigsegg CCR - 241 mph (388 χλμ/χ)
2. McLaren F1 - 231 mph (372 χλμ/χ)
3. Ferrari Enzo - 220 mph (355 χλμ/χ)
4. Porsche Carrera GT - 207 mph (334 χλμ/χ)
4. McLaren Mercedes SLR - 207 mph (334 χλμ/χ)
5. Lamborghini Murcielago - 205 mph (330 χλμ/χ)


Aυτοκινητα ειναι αυτα... Question Question Question Question Twisted evil Twisted evil
Μαυρα χαλια ειναι... Very happy Very happy Very happy Very happy
Δεν πανε καθολου.... Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
DRAKE - Τετ 20 Απρ 2005, 10:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Άχρηστα... Ούτε ένα δεν πιάνει 400... Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
LuNa - Τετ 20 Απρ 2005, 10:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
DRAKE έγραψε:
Άχρηστα... Ούτε ένα δεν πιάνει 400... Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy


Δεν ειναι αυτό μωρέ...
απλά απαγορεύονται οι χαμηλές πτήσεις Laughing Laughing
netblaster - Τετ 20 Απρ 2005, 11:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Eκεινη τη Bugatti με τα 1001ps ποτε θα τη βγαλουν στην παραγωγη??? Λενε οτι θα πιανει τα 400...
Kouzman - Τετ 20 Απρ 2005, 12:58:54
Θέμα δημοσίευσης:
εντυπωσιακα...

ομως για εμενα πιο εντυπωσιακο ειναι το ταχυτερο street legal sierra cosworth στην αγγλια οπου κατεχει το ρεκορ προς το παρον που ειναι 202 μιλια ή 340χλμ σε ευθεια 1.25 μιλιων (περιπου 2,1χλμ) απο σταση... Laughing Laughing

το ακομα πιο ενδιαφερον ειναι οτι το αμαξι ειναι καθημερινης χρησης, με φουλ δερματινο σαλονι και λοιπα, και το συνολικο κοστος του μαζι με τις μετατροπες ειναι 63 χιλιαδες ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! καποιες εκατονταδες χιλιαδες ευρω απο τα παραπανω αμαξια... Laughing Laughing
pygolabida - Τετ 20 Απρ 2005, 23:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
Λές αυτό με τα 750 bhp που έπιασε τα 201.8 μίλια? Το ρέκόρ αυτό το κατέρριψε το Koenigsegg (το οποίο σημειώνω ότι δέν ήταν τροποποιημένο). Ίσως το Kosworth να κατέχει ακόμη το ρεκόρ στην επιτάχυνση (0-100 στα 7.1 & 0-150 στα 13.3), πράγμα που πάλι δέν νομίζω ότι ισχύει (άν κοιτάξεις λίγο πιό κάτω στα specifications), πάντως στο Guinness αυτή τη στιγμή είναι το CCR. Wink



Συγκεκριμένα παραθέτω τα κάτωθι τεχνικά χαρακτηριστικά (στα αγγλικά γιατί βαρέθηκα να μεταφράζω)...

Engine
Type: V8, Supercharged
Displacement cu in (cc): 287 (4700)
Power bhp (kW) at RPM: 806(593) / 6900
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 678(920) / 5700
Redline at RPM: 7600
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: 255/35 R19 - 335/30 R20
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 165 × 78.3 × 42.1
Weight lb (kg): 2600 (1180)
Performance
Acceleration 0-62 mph s: 3.2
Top Speed mph (km/h): 241 (388) - Arrow current world speed record
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a. (17)
Kouzman - Πεμ 21 Απρ 2005, 09:10:12
Θέμα δημοσίευσης:
ναι για αυτο το sierra μιλαω...

δεν συγκρινω τα δυο αυτοκινητα. αυτο εννοειται. απλα θεωρω πιο εντυπωσιακο το ρεκορ του ford αφου ειναι ενα πολυ πιο νορμαλ αυτοκινητο που ολοι το βλεπουμε στους δρομους...

να σου πω επισης οτι το αμαξι αυτο αυτη τη στιγμη αναβαθμιζεται για ακομα περισσοτερη δυναμη (να σημειωσω οτι τα 750 αλογα τα βγαζει με νιτρο και το μοτερ καθαρο ειναι 610 περιπου). Ο Rod ιδιοκτητης του τερατος μου ειπε πως υπολογιζει περι τα 700 και ψιλα αλογα χωρις τα νιτρα, με στοχο να σπασει το ρεκορ που ηδη ο ιδιος κατεχει...
206ccsimos - Τετ 27 Απρ 2005, 08:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο ειναι αλλα η VW εχει μια αλλη γνωμη...


Bugatti 16.4 Veyron

Μπορεί η Bugatti να είχε παραμείνει ανενεργή την τελευταία δεκαετία, ωστόσο ο νέος ιδιοκτήτης της μάρκας που δεν είναι άλλος από το γκρούπ VW, αποφάσισε να φέρει στην αγορά το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη Veyron. Η ιστορία του συγκεκριμένου μοντέλου, ξεκινάει το 2000, οπότε και παρουσιάζεται υπό μορφή concept. Από την ημέρα εκείνη, πολλά άλλαξαν, με κυριότερο την λύση των αρχικών προβλημάτων που παρουσίαζε η ιδέα ενός αυτοκινήτου που θα προοριζόταν για καθημερινή χρήση, ενώ την ίδια ώρα θα μπορούσε να φτάνει ακόμη και τα 400 χλμ/ώρα! Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.


Σε κάθε περίπτωση, 4 χρόνια μετά την παρουσίαση του αρχικού project, η Veyron είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους. Όπως ανακοινώθηκε, αυτό θα γίνει προς τα τέλη του 2005, ενώ η πρόβλεψη αφορά την παραγωγή 50 αυτοκινήτων ετησίως, καθένα εκ των οποίων θα κοστίζει περί το 1 εκ. ευρώ. Ο κινητήρας της Veyron αποτελείται από 16 κυλίνδρους σε σχήμα W, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 8.000 κ.εκ. Οι αριθμοί αρκούν για να κόψουν την ανάσα. Η ισχύς ανέρχεται σε 1000 ίππους, ικανούς να δώσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 3''.

Η μόνιμη τετρακίνηση κρίθηκε απαραίτητη για τη διαχείριση της θηριώδους ροπής, ενώ το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει κιβώτιο 7 σχέσεων, παρόμοιο με το DSG που συναντάμε σε κάποια κορυφαία μοντέλα των Audi και VW.

http://automoto.flash.gr/news/models/2005/4/26/4498id/
MEMsound - Δευ 02 Απρ 2007, 12:32:25
Θέμα δημοσίευσης:
οργανάκια
http://www.tuningfever.fr/Photos/u_7803/263060_max.jpg Shocked
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr