PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Αέριο σε NFX...

Hellas4x4 - Πεμ 11 Ιαν 2018, 00:27:30
Θέμα δημοσίευσης: Αέριο σε NFX...
Ότι λέει ο τίτλος... Γνώμη κανείς;;;
Σκέφτομαι να βάλω στο 306 μου και φυσικά μετά να του κάνω χιλιόμετρα πολλά... Very happy
SAXO N2 - Παρ 12 Ιαν 2018, 08:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
BRC . Προσοχη σε ποιον θα το βαλεις. Γενικα ψαξε κιτ επωνυμο με καλα μπεκ & πνευμονα. Να ξερει αυτος που θα στο ρυθμιση οσο αφορα το μιγμα και δεν θα εχεις ποτε πρόβλημα. Να ψεκαζει παραλληλα και βενζινη από 4000σαλ π.χ. και πανω.

Οπου ακους είναι turbo δεν βαζω υγραεριο,να βαλω λαδιερα για βαλβιδες,φοραει πρόγραμμα κτλ, μακρυα και αγαπημενοι.

Εχω turbo,φοραω πρόγραμμα,δεν εχω λαδιερα, και δεν εχω κανενα πρόβλημα.
action_peugeot - Κυρ 14 Ιαν 2018, 20:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
Η συγκεκριμένη μηχανή δεν έχει πρόβλημα με το αέριο. Δουλεύει άνετα και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Επέλεξε ένα καλό σετ αερίου μία καλή εγκατάσταση και όλα θα πάνε καλά
salex - Κυρ 14 Ιαν 2018, 21:14:13
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Η συγκεκριμένη μηχανή δεν έχει πρόβλημα με το αέριο. Δουλεύει άνετα και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Επέλεξε ένα καλό σετ αερίου μία καλή εγκατάσταση και όλα θα πάνε καλά


Όπως γράφει ο Τηλέμαχος, οι κινητήρες αυτοί είναι εξαιρετικά ανθεκτικοί (εδώ άλλοι τους έκαναν τούρμπο και άντεχαν) στο αέριο. Με λίγη αγάπη και φροντίδα, θα έχεις στη διάθεσή σου οικονομική μετακίνηση με πολύ λογικό προυπολογισμό και κόστος.
Hellas4x4 - Τρι 16 Ιαν 2018, 15:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες...
Το μοτέρ έχει 195.000+ χλμ... Μέχρι στιγμής (φτου-φτου & ευτυχώς) δεν έχω κάποιο θέμα... Δεν έχει ανοιχτεί ποτέ...
Να το ανοίξω πριν για ένα γενικό ή να βάλω αέριο και όταν βγάλει θέμα;;;
Ρωτάω αν είναι για να προλάβω πιθανή ακριβή ή ανεπανόρθωτη ζημιά...
action_peugeot - Τρι 16 Ιαν 2018, 22:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν πρόκειται να σου βγάλει ζημιά από το υγραέριο. Μην αγχώνεσαι.
Σωστή εγκατάσταση να γίνει καλή ρύθμιση και όλα θα πάνε καλά
salex - Τετ 17 Ιαν 2018, 07:33:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνη, να πάρεις άφεση αμαρτιών επειδή έβαλες αέριο, για το μοτέρ σου που θέλει ανακατασκευή, δεν πρόκειται. Η επισκευή αργά ή γρήγορα πρέπει να γίνει.

Για να προλάβεις ακριβή / ανεπανόρθωτη ζημιά, κάνε του ανακατασκευή γιατί χρειάζεται έτσι κι αλλιώς. Δεν ξέρω αν περιμένεις ιδιαίτερη πρόσκληση ή να σε αφήσει στο δρόμο. Αν φαγωθεί από κάτω λόγω υπερβολικής φθοράς τότε θα πάει για πέταμα και ο λογαριασμός για νέο μοτέρ θα ανέβει σημαντικά.

Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι ευθύνη του αερίου. Αλλά αν πας με ένα αυτοκίνητο που έχει πάρα πολλά χιλιόμετρα, μην περιμένεις να σωθείς επειδή άλλαξες τύπο καυσίμου. Μετά δεν θα φταίει ούτε ο εγκαταστάτης, ούτε η εταιρεία, ούτε το αέριο. Οικονομία στην κατανάλωση θα έχεις, αν αυτό μόνο ψάχνεις.

Για να το θέσω διαφορετικά, είναι σαν να ζητάς από έναν 90χρονο να γίνει vegetarian. Μπορεί να τα καταφέρει, μπορεί και όχι. Αν πεθάνει δεν θα φταίνε τα χόρτα.


Hellas4x4 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες...
Το μοτέρ έχει 195.000+ χλμ... Μέχρι στιγμής (φτου-φτου & ευτυχώς) δεν έχω κάποιο θέμα... Δεν έχει ανοιχτεί ποτέ...
Να το ανοίξω πριν για ένα γενικό ή να βάλω αέριο και όταν βγάλει θέμα;;;
Ρωτάω αν είναι για να προλάβω πιθανή ακριβή ή ανεπανόρθωτη ζημιά...

Hellas4x4 - Πεμ 01 Φεβ 2018, 21:57:12
Θέμα δημοσίευσης:
Καταλαβαίνω αυτά που λες... και μπορώ να πω ότι είχα την ίδια άποψη... απλά ήθελα να γνωρίζω την εμπειρία ανθρώπων που ήδη έχουν...
Έκανα την ερώτηση κυρίως για να δω αν θα επιβαρύνει ή/και θα επιταχύνει την γενική επισκευή στο μοτεράκι μου (η οποία κάποτε θα πρέπει να γίνει...)
Ευχαριστώ για τις γνώμες....
Οποιαδήποτε εμπειρία, καλοδεχούμενη!!! Wink
Nik_psa - Παρ 02 Φεβ 2018, 07:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι το να βάλεις αέριο σε ένα αυτοκίνητο που έχεις κάνει μετατροπή για να πηγαίνει πιο γρήγορα δεν έχει νόημα ειδικά όταν το αμάξι είναι 20ετίας, επίσης γιατί να βαρύνεις κι άλλο;
Όσο για την καλή τοποθέτηση δυστυχώς 3 στα 4 αυτοκίνητα στην 4ετία βγάζουν αρκετές ζημιές από κακό κέντημα της πλεξούδας ρύθμιση κλπ κλπ
Για μένα αν είχες ένα 206-307 1,6 με 50,000χλμ σε άριστη συνολικά κατάσταση και έπρεπε να κάνεις πάνω από 20,000χλμ/έτος να το έκανες...
Είχα ΖΧ 16ν με εκκεντροφόρους μηχανικό καπάκι κλπ κι έκανα 25000χλμ/έτος, όταν έμαθα όλους τους βενζινάδες με τα μικρά τους πήρα ένα ΑΧ με πολύ λιγότερα από ότι θα κόστιζε το αέριο..
Manos206 - Παρ 02 Φεβ 2018, 09:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
όταν έμαθα όλους τους βενζινάδες με τα μικρά


Laughing Laughing
action_peugeot - Παρ 02 Φεβ 2018, 21:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτρέψτε μου να έχω άλλη άποψη.
Έχω πελάτη με 207 1400 16ν που έχει κάνει 300000 χλμ με αέριο και 70000 χλμ με βενζίνη είναι πωλητής και γυρνά την Ελλάδα περίπου μία φορά το μήνα.
Προβλήματα μία φορά φλάντζα κεφαλής γιατί είχε διαρροή λαδιού από το γνωστό σημείο και μία φορά αντλία βενζίνης. Να σάς γράψω ότι είχε και 10% χρήση βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο. Μόνο σέρβις.
Opel vivaro 480000 χλμ τα 320000 χλμ με υγραέριο και καθόλου χρήση βενζίνης. Μηχανή κλειστή μέχρι στιγμής και κατανάλωση λαδιού 1.5 lit στα 10000 χλμ.
Και αρκετά αυτοκίνητα με λιγότερα χλμ.
Giannis307 - Παρ 02 Φεβ 2018, 21:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το παν στο αέριο είναι η ρυθμηση....τώρα αν κάποια μοτέρ είναι πιο ευαίσθητα από άλλα αυτό είναι άλλη κουβέντα
Pughell - Κυρ 04 Φεβ 2018, 19:04:17
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:

Είχα ΖΧ 16ν με εκκεντροφόρους μηχανικό καπάκι κλπ κι έκανα 25000χλμ/έτος, όταν έμαθα όλους τους βενζινάδες με τα μικρά τους πήρα ένα ΑΧ με πολύ λιγότερα από ότι θα κόστιζε το αέριο..

Thumb Left

Οταν βλεπω καποιον να εχει γρηγορο αυτοκινητο και να του βαζει αεριο,το θεωρω την απολυτη ξεφτιλα. Confused
Hellas4x4 - Πεμ 08 Φεβ 2018, 23:21:08
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα είναι ακόμα σκέψεις... Απλά πρέπει να μάθω και κάποιες παραμέτρους... Παράδειγμα έχω και ένα Grand Vitara 1,6 16v του 2008, όσοι το έχουν λένε μακριά από αέριο...
Οπότε ήθελα να μάθω και τις προοπτικές αυτού του μοτέρ...
Σας ευχαριστώ και πάλι για τις γνώμες... Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr