PSClub - Hellas

Αγορές - Ζητήσεις - μεταχειρισμενο απο εξωτερικο - αποριες

DimiP - Σαβ 09 Δεκ 2017, 14:38:02
Θέμα δημοσίευσης: μεταχειρισμενο απο εξωτερικο - αποριες
παιδια αν ξερει κανεις,
εστω οτι θελουμε να αγορασουμε μεταχειρισμενο απο εμπορο (μαντρά) ο οποιος το εχει φερει απο εξωτερικο
1. κατ'αρχην ειναι καλη ιδεα η κρυβονται παγιδες (περισσοτερες απο οποια αλλη αγορα μεταχειρ.) ;
2. τι γινεται με το ΚΤΕΟ ; στο εξωτερικο υπαρχει ακτι αντιστοιχο ; ποτε πρεπει να περασει ΚΤΕΟ το οχημα ; σου ζητουν κατι στο ΚΤΕΟ ; (π.χ. χαρτια ελεγχου, τελωνεια, κλπ)
3. τι γινεται μετα γυρισμενα χιλιομετρα ; ΟΛΟΙ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ πως δεν γυρνανε τα χιλιομετρα.
4. το αμαξι (προερχομενο απο Γαλλια-πετρελαιο) μπορει να χρηζει ιδιαιτερης συντηρησης ή οχι ;
5. τι χαρτια χρειαζεται να το συνοδευουν τα οποια θα πρεπει να εχει στην κατοχη του ο οδηγος γιατι καποιοα στιγμη ισως χρειαστουν ; (δεδομενου οτι ειναι εισαγωμενο μεταχειρ. οχημα)
salex - Κυρ 10 Δεκ 2017, 10:37:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: μεταχειρισμενο απο εξωτερικο - αποριες
Ταπεινή μου γνώμη τα παρακάτω, με πολλή δόση προσωπικής εμπειρίας γιατί ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα πρόσφατα.

DimiP έγραψε:
παιδια αν ξερει κανεις,
εστω οτι θελουμε να αγορασουμε μεταχειρισμενο απο εμπορο (μαντρά) ο οποιος το εχει φερει απο εξωτερικο
1. κατ'αρχην ειναι καλη ιδεα η κρυβονται παγιδες (περισσοτερες απο οποια αλλη αγορα μεταχειρ.) ;


Δεν είναι καλή ιδέα. Τα μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα του εξωτερικού πωλούνται μόλις φτάσουν τα 150.000-200.000 χλμ και ποτέ λιγότερο.
Εσωτερικά δείχνουν σαν καινουργια γιατί ειναι από 1 ετών εως 4 το πολύ και έχουν κρατηθεί μακρυά από τον ήλιο.

Παράθεση:

2. τι γινεται με το ΚΤΕΟ ; στο εξωτερικο υπαρχει ακτι αντιστοιχο ; ποτε πρεπει να περασει ΚΤΕΟ το οχημα ; σου ζητουν κατι στο ΚΤΕΟ ; (π.χ. χαρτια ελεγχου, τελωνεια, κλπ)


Και βέβαια υπάρχουν ΚΤΕΟ στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αν μπορέσεις να το εξάγεις, η διαδικασία εισαγωγής είναι απλή. Θα χρειαστείς ούτως ή άλλως εκτελωνιστή, που θα σε ενημερώσει ακριβώς για το πως γίνεται.

Παράθεση:

3. τι γινεται μετα γυρισμενα χιλιομετρα ; ΟΛΟΙ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ πως δεν γυρνανε τα χιλιομετρα.


Φυσικά κανένας δεν το παραδέχεται αλλά όλοι το κάνουν γιατί αν σου παρουσιάσουν το αυτοκίνητο με τα πραγματικά του χιλιόμετρα, δεν μπορούν να το πουλήσουν στα χρήματα που ζητούν. Αυτό αφορά τους επαγγελματίες βέβαια.

Παράθεση:

4. το αμαξι (προερχομενο απο Γαλλια-πετρελαιο) μπορει να χρηζει ιδιαιτερης συντηρησης ή οχι ;


Αν θεωρήσουμε ότι θα έχει σίγουρα 200.000χλμ και όχι λιγότερα, θα χρειαστείς μπόλικο πράγμα. Είτε είναι από τη Γαλλία είτε οχι δεν κάνει διαφορά.

Παράθεση:

5. τι χαρτια χρειαζεται να το συνοδευουν τα οποια θα πρεπει να εχει στην κατοχη του ο οδηγος γιατι καποιοα στιγμη ισως χρειαστουν ; (δεδομενου οτι ειναι εισαγωμενο μεταχειρ. οχημα)


Μολις το εισαγεις και βγάλεις πινακίδες, έχεις ελληνική άδεια και το παρελθόν του δεν έχει σημασία. Δεν υπάρχει διαφορά με ένα ελληνικό αυτοκίνητο μετά.

Καλύτερα ωσε 3-4 χιλιάρικα και πάρε ένα ελληνικό γιατί τα αξίζει. Θα ξέρεις από που ήρθε και σίγουρα δεν θα έχει τόσα χιλιόμετρα όσα στην Ευρώπη. Ο Ευρωπαίος οδηγός που αγοράζει diesel κάνει το λιγότερο 200χλμ την ημέρα. Διαφορετικά δεν μπαίνει στον κόπο.
sfirakis1 - Κυρ 10 Δεκ 2017, 23:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μίας και έχω τα αδέλφια μου στο εξωτερικό
έχω μια παραπάνω γνώμη.
Το καλύτερο είναι να πας εσύ ο ίδιος η κάποιος που
εμπιστεύεσαι για να το πάρεις.
Στο εξωτερικό οι περισσότερο τα πέρνουν leasing γιατί
συμφαίρει οικονομικά και φορολογικά.
Αν το πάρεις από ιδιώτη θα το πληρώσεις παραπάνω αλλά
δεν υπάρχει θέμα απατεωνιάς.
Τα χιλιόμετρα που κάνουν στο εξωτερικό είναι από 30-70 χιλ.
το χρόνο. Σπάνια να βρείς με λίγα χιλιόμετρα αλλά ΑΝ βρείς
το πληρώνεις παραπάνω.
Το τελωνείο υπολογίζεται με τους ρύπους του κινητήρα καθώς
και τα extra.
TopGear - Δευ 11 Δεκ 2017, 00:50:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: μεταχειρισμενο απο εξωτερικο - αποριες
salex έγραψε:
DimiP έγραψε:

5. τι χαρτια χρειαζεται να το συνοδευουν τα οποια θα πρεπει να εχει στην κατοχη του ο οδηγος γιατι καποιοα στιγμη ισως χρειαστουν ; (δεδομενου οτι ειναι εισαγωμενο μεταχειρ. οχημα)


Μολις το εισαγεις και βγάλεις πινακίδες, έχεις ελληνική άδεια και το παρελθόν του δεν έχει σημασία. Δεν υπάρχει διαφορά με ένα ελληνικό αυτοκίνητο μετά.

Καλύτερα ωσε 3-4 χιλιάρικα και πάρε ένα ελληνικό γιατί τα αξίζει. Θα ξέρεις από που ήρθε και σίγουρα δεν θα έχει τόσα χιλιόμετρα όσα στην Ευρώπη. Ο Ευρωπαίος οδηγός που αγοράζει diesel κάνει το λιγότερο 200χλμ την ημέρα. Διαφορετικά δεν μπαίνει στον κόπο.


Απλά εδώ να διευκρινίσω κάτι.

Ξέρω περίπτωση πχ που αγόρασε γνωστός το 2009 από έμπορο στην Ελλάδα, αυτοκίνητο Mercedes μοντέλο του 2005 που είχε εκτελωνιστεί από Γερμανία. Μέχρι πρόπερσι, ενώ είχε βγάλει Ελληνικές πινακίδες κατά την ημερομηνία αγοράς, ταξινομήθηκε και έμεινε στους πίνακες ως μοντέλο του 2009, με ό,τι συνεπάγεται αυτό όπως τεκμήρια, φορολόγηση κτλ.

Ωστόσο, αυτό το καθεστώς άλλαξε αν θυμάμαι το έτος 2016 προς 2017, δηλαδή τα τέλη κατηγοριοποιήθηκαν ανάλογα με τη χρονιά που κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο και όχι ανάλογα με το πότε εισήχθη στην Ελλάδα.
DimiP - Δευ 11 Δεκ 2017, 09:09:19
Θέμα δημοσίευσης:
αρχικα, ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
να διευκρινησω κατι που ισως δεν το προσεξατε

το αμαξι ειναι εδω στην Ελλαδα σε εμπορια μεταχειρισμενων και μου ειπε ο ιδιος ο "μαντράς" οτι ειναι εισηγμενο απο Γαλλια. οποτε δεν τιθεται θεμα να διαλεξω εγω κατι η να παρω η οχι απο το εξωτερικο. η αγορα γινεται εδω αλλα με αμαξι που το εχει φερει αυτος απέξω

απο οτι καταλαβαινω αρκετα ευρωπαικα μεταχειρισμενα εισαγονται στην ελλαδα απο εμπορους μεταχειρ. οι οποιοι βαζοντας αγγελιες (car, κλπ) δεν λενε οτι ειναι απο εξωτερικο παρα μονο οταν τους ρωτησεις.

επιπλεον οταν ρωτησα για ΚΤΕΟ , εννοουσα αν χρειαζομαι καποια χαρτια απο τη μεχρι τωρα πορεια του αυτοκινητου προκειμενου να το περασω εδω ΚΤΕΟ (οχι αν το πουλησω στο εξωτερικο αν θα περναει εκει ΚΤΕΟ).

τελος οσο για τα χιλιομετρα, Στελιο οντως ειδα ενα clio που εξωτερικα ηταν αψογο (ελεγες οτι εχει το πολυ 30.000 χλμ) και μεσα επισης αψογο - μονο λιγο βρωμικο καθισμα - με "80.000" χλμ !!!
η απαντηση του εμπορου ηταν "εμεις πουλαμε αμαξια με πραγματικα χλμ. εχω αμαξι με 180.000 χλμ που θα το πουλησω με τοσα και αμαξι με 130.000 χλμ που θα το πουλησω με τοσα. θελεις να τα δεις ;"
vamvakoolas - Δευ 11 Δεκ 2017, 09:49:27
Θέμα δημοσίευσης:
μιας και μενω εξωτερικο θα συμφωνησω απολυτα με το Νεκταριο

Πλεον εδω (εκτος Ελλαδας) παιζει πολυ το λιζινγκ και δεν ειναι σπανιο να πουλανε εταιριες σε μαντραδες ιχ απο 10.000 χλμ!!

μπορω να στειλω απειρα λινκσ...

Εγω τι θα εκανα στη θεση σου:

αν ελεγε οτι εχει λιγα χλμ ο μαντρας (π.χ 30.000) θα κοιταζα το βιβλιαρακι μιας και οι Γαλλοι ειναι τυπικοι. Αν βρεις τιποτα λαμογιες (σκισμεννες σελλιδες/αρνηθει να στο δειξει) κανε την με ελαφρυα...

στο εξωτερικο σπανια "σκιζουν" τα ιχ αλλα μεσα τα κανουν @#$ανα οποτε κοιτα προσεκτικα καθισματα, αν εχει τιποτα σπασμενους διακοπτες, βουλευουν τα ηλεκτρικα, λεκκεδες. Αποσο ξερω πριν το πουλησουν οι Γαλλοι πρεπει οποσδηποτε να περασει εκε ΚΤΕΟ (νομοθεσια) οποτε οπως προεγραψα κινητηρας δε θα εχει θεμα (εκτος και αν εδω ο μαντρας το εσκισε μεχρι να το δωσει ή το χρησιμοποιησε/εχει τυχει αυτο με μαντρα που φερνει μερσεντε)
DimiP - Δευ 11 Δεκ 2017, 12:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
vamvakoolas έγραψε:
μιας και μενω εξωτερικο θα συμφωνησω απολυτα με το Νεκταριο

Πλεον εδω (εκτος Ελλαδας) παιζει πολυ το λιζινγκ και δεν ειναι σπανιο να πουλανε εταιριες σε μαντραδες ιχ απο 10.000 χλμ!!

μπορω να στειλω απειρα λινκσ...

Εγω τι θα εκανα στη θεση σου:

αν ελεγε οτι εχει λιγα χλμ ο μαντρας (π.χ 30.000) θα κοιταζα το βιβλιαρακι μιας και οι Γαλλοι ειναι τυπικοι. Αν βρεις τιποτα λαμογιες (σκισμεννες σελλιδες/αρνηθει να στο δειξει) κανε την με ελαφρυα...

στο εξωτερικο σπανια "σκιζουν" τα ιχ αλλα μεσα τα κανουν @#$ανα οποτε κοιτα προσεκτικα καθισματα, αν εχει τιποτα σπασμενους διακοπτες, βουλευουν τα ηλεκτρικα, λεκκεδες. Αποσο ξερω πριν το πουλησουν οι Γαλλοι πρεπει οποσδηποτε να περασει εκε ΚΤΕΟ (νομοθεσια) οποτε οπως προεγραψα κινητηρας δε θα εχει θεμα (εκτος και αν εδω ο μαντρας το εσκισε μεχρι να το δωσει ή το χρησιμοποιησε/εχει τυχει αυτο με μαντρα που φερνει μερσεντε)



φιλε μου το περιεργο με το συγκεκριμενο αλλα και με ενα ακομα (ιδια χλμ) με πιο πλουσιο εξοπλισμο ηταν οτι ηταν σχεδον αψογο μεσα / εξω ...
salex - Δευ 11 Δεκ 2017, 17:23:13
Θέμα δημοσίευσης:
vamvakoolas έγραψε:

στο εξωτερικο σπανια "σκιζουν" τα ιχ αλλα μεσα τα κανουν @#$ανα οποτε κοιτα προσεκτικα καθισματα, αν εχει τιποτα σπασμενους διακοπτες, βουλευουν τα ηλεκτρικα, λεκκεδες.


Δυστυχώς η εμπειρία μου είναι αντίθετη. Πολλές φορές, στα ντιζελ ειδικά, δεν μπορείς να καταλάβεις την κατάσταση. Γιατί τα αυτοκίνητα κάνουν 100.000χλμ το χρόνο και ταυτόχρονα είναι καινούργια εσωτερικά.

Δεν θα καταλάβεις διαφορά βλέποντάς το γιατί το σαλόνι είναι καινούργιο. Το εξωτερικό επίσης, αγρατζούνιστο. Το υπόλοιπο είναι που ταξιδεύει πολύ.

Εν κατακλείδι, για να μην κοροιδευόμαστε. Ο Ευρωπαίος δεν πουλάει αυτοκίνητο αν δεν έχει τελειώσει. Όταν φτάσει η ώρα που δεν τον συμφέρει η συντήρηση, το βάζει για πώληση και αγοράζει καινούργιο. Εκεί μπαίνει στη μέση ο μαντράς και μας το μοσχοπουλάει.
Τα κριτήρια αγοράς για τους μαντράδες είναι καθαρά εμφανισιακά γιατί μόλις γυρίσουν τα χιλιόμετρα, κανένας δεν θα ξέρει πόσα έχει.Μάλιστα γίνεται κομπίνα στο πότε τα γυρίζουν (συνήθως ανάμεσα στις χωρες) ώστε στα χαρτιά να φαίνεται ότι έγινε εισαγωγή με λίγα χιλιόμετρα.

Ανοίξτε ένα mobile.de να δείτε τιμές που πουλάνε οι ιδιώτες στην Ευρώπη. Δεν υπάρχει περιθώριο να έρθει καλό αυτοκίνητο και να πουληθεί σε λογική τιμή και να βγάλει κέρδος ο μαντράς. Έτσι τα ελληνικά αυτοκίνητα κοστίζουν 3-5 χιλιάδες ευρώ περισσότερο αλλά το αξίζουν.
Hellas4x4 - Δευ 11 Δεκ 2017, 17:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ να προσθέσω, ότι από εμπειρία γνωστού μου, αυτοκίνητο εξωτερικού, ιδιαίτερα βόρειας Ευρώπης είναι σαν να πήρες αυτοκίνητο από νησί... Πολύ σκουριά και ταλαιπωρημένο από τα αλάτια... Exclamation
DimiP - Δευ 11 Δεκ 2017, 20:10:52
Θέμα δημοσίευσης:
απο οτι καταλαβα διαβαζοντας τις χρησιμες απαντησεις σας, μαλλον μονοδρομος ειναι το ψαξιμο για μεταχειρ. απο ιδιωτη Ελληνα δεδομενου οτι ψαχνω για αξιολογο οχημα με σιγουρα λιγοτςερα απο 100.000 χλμ
volvos - Δευ 11 Δεκ 2017, 22:27:40
Θέμα δημοσίευσης:
ti psaxneis ?
DimiP - Τρι 12 Δεκ 2017, 11:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ti psaxneis ?


ψαχνω κατι εχοντας πολλα κριτηρια γιαυτο και δεν εχω βρει ακομα
Crying or Very sad
vamvakoolas - Τετ 13 Δεκ 2017, 10:38:12
Θέμα δημοσίευσης:
[οφ τοπικ] ρε παιδια απο ΓΑΛΛΙΑ ειναι το υποψηφιο αμαξι οχι απο Γερμανια/Σουηδια, ειναι ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ Exclamation . Εγω για παραδειγμα ειχα toyota aygo με λιζινγκ και στ0 1ο χρονο για καποιο λογο -ασχετο με το ιχ- με περιπου 10.000 χλμ το γυρισα πισω και αμεσως η εταιρια λιζινγκ το εβαλε προς πωληση για μαντραδες ξενους και μη αλλα και ιδιωτες τι παει να πει οτι ηταν $#@να το ιχ? και μιλαμε για χιλιαδες συμπολιτες μου εδω στα ξενα που κανουν το ιδιο στα 1-2 χρονια
https://www.leaseplan.be/en/sections/buying-second-hand-car
[\οφ τοπικ]

κοιταξες για το βιβλιαρακι; εγγυηση δινει ο μαντρας

Σε καθε περιπτωση δικη σου ειναι η τσεπη οτι θες κανεις, αν θες πληροφοριες απο εξωτερικο πμ για να μη #@$ την αγγελια
DimiP - Τετ 13 Δεκ 2017, 21:35:21
Θέμα δημοσίευσης:
vamvakoolas έγραψε:
[οφ τοπικ] ρε παιδια απο ΓΑΛΛΙΑ ειναι το υποψηφιο αμαξι οχι απο Γερμανια/Σουηδια, ειναι ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ Exclamation . Εγω για παραδειγμα ειχα toyota aygo με λιζινγκ και στ0 1ο χρονο για καποιο λογο -ασχετο με το ιχ- με περιπου 10.000 χλμ το γυρισα πισω και αμεσως η εταιρια λιζινγκ το εβαλε προς πωληση για μαντραδες ξενους και μη αλλα και ιδιωτες τι παει να πει οτι ηταν $#@να το ιχ? και μιλαμε για χιλιαδες συμπολιτες μου εδω στα ξενα που κανουν το ιδιο στα 1-2 χρονια
https://www.leaseplan.be/en/sections/buying-second-hand-car
[\οφ τοπικ]

κοιταξες για το βιβλιαρακι; εγγυηση δινει ο μαντρας

Σε καθε περιπτωση δικη σου ειναι η τσεπη οτι θες κανεις, αν θες πληροφοριες απο εξωτερικο πμ για να μη #@$ την αγγελια


φιλε ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα επειδη με φοβισε λιγο το θεμα "εξωτερικο" αν βρω κατι απο Ελλαδα θα το προτιμησω και μονο αν δεν βρω και βρεθει το κελεπουρι θα επιλεξω κατι απο εξω
Hellas4x4 - Παρ 15 Δεκ 2017, 20:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
vamvakoolas έγραψε:
[οφ τοπικ] ρε παιδια απο ΓΑΛΛΙΑ ειναι το υποψηφιο αμαξι οχι απο Γερμανια/Σουηδια, ειναι ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ Exclamation .


Ξέρεις σε ποιο μέρος της Γαλλίας κυκλοφόρησε;;; εξ όσων γνωρίζω, σε όλες τις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν αλάτι... και μόνο στις σκανδιναβικές πλέον καρφιά...

DimiP έγραψε:
φιλε ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα επειδη με φοβισε λιγο το θεμα "εξωτερικο" αν βρω κατι απο Ελλαδα θα το προτιμησω και μονο αν δεν βρω και βρεθει το κελεπουρι θα επιλεξω κατι απο εξω


Επίσης να προσθέσω ότι τα πετρέλαια του εξωτερικού δεν σημαίνει απαραίτητα ότι "συμμορφώνονται" με τους κανονισμούς για αυτοκίνητα πετρελαίων στην Ελλάδα... Τώρα μάλιστα που σκέφτονται να κάνουν τα κριτήρια και τους ελέγχους στα πετρέλαια πιο αυστηρά, μέχρι να φτάσουν ξανά και στην απαγόρευσή τους, θα το σκεφτόμουν πολύ...
vasil80 - Σαβ 16 Δεκ 2017, 12:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.car.gr/10892372-citroen-c3


Αμα ψαχνεις σχετικα μικρο, αυτο ειναι γειτονα μου,στανταρ ελληνικο με γνησια χλμ,σε κατασταση καινουργιου (εχω μπει μεσα). Νομιζω η τιμη πεφτει,θελει να παρει αλλο αμαξι .
Steve - Κυρ 17 Δεκ 2017, 23:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
Να βάλω και εγώ το λιθαράκι στην ενημέρωση που απέκτησα από ξάδερφο που ήθελε να φέρει Jeep Renegade απ' τα ξένα (συγκεκριμένα Γερμανία).

Το αμάξι θα ερχόταν σε πολύ ελκυστική τιμή, όμως ύστερα από 45 μέρες αναμονής και με την προκαταβολή να έχει ήδη δοθεί, ανακαλύφθηκαν οι λόγοι καθυστέρησης:

1) Σπάνε τουλάχιστον ένα τζάμι για να γλιτώσουν φορολογία (συνήθως πίσω φινιστρίνι, αλλά ίσως και άλλο)
2) Γρατζουνάνε τουλάχιστον 2 πόρτες και βαράνε και μια με το σφυρί για να γίνει λακούβα (αν όχι, βρίσκουν από τις μάντρες χτυπημένες πόρτες κατά προτίμηση άλλου χρώματος και τις βάζουν επάνω). Ενίοτε γίνεται και στα μπροστινά φτερά.
3) Σπάνε τουλάχιστον 2 από τα 4 φανάρια (αν όχι, βρίσκουν από μάντρες ραγισμένα κλπ και τα βάζουν επάνω)
4) Ότι πρόσθετος εξοπλισμός υπάρσει (οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, δερμάτινα καθίσματα κλπ.) αφαιρείται ή αντικαθίσταται με μίζερα πράγματα και επανατοποθετείται.

και άλλα πολλά όμορφα. Κοινώς το αμάξι ταλαιπωρείται, για να έχουν το μέγιστο δυνατό κέρδος.

Σε πιο ακραία σενάρια, το αμάξι έρχεται μισό μισό (κυριολεκτικά κομμένο στη μέση, με κόστος 1000 το κάθε κομμάτι μαζί με τα μεταφορικά, κοστίζει 2.000 στον μαντρά), κολλιέται και πουλιέται το λιγότερο 10.000.

Ο salex έχει απόλυτο δίκιο ότι ο άνθρωπος από το εξωτερικό θα πουλήσει το αμάξι όταν έχει τελειώσει (στα 160.000 το λιγότερο, γιατί η επισκευή φθορών/αντικατάσταση πάει στα 3-4.000 ευρώ και παραπάνω).

Δεν είναι όλοι οι μαντράδες ίδιοι, αλλά το προτιμότερο είναι να πας από έξω να το φέρεις μόνος σου. Που στο τέλος με την όλη ταλαιπωρία, θα έχεις γλιτώσει 1.000 ευρώ κάθε 10.000 ευρώ σε σχέση με τον μαντρά.

Είναι προτιμότερο πάντοτε να κλάνεις πρώτος το κάθισμα... Κοστίζει, αλλά τα πρώτα 5 χρόνια έχεις έξοδα μόνο το πετρέλαιο και τα φίλτρα στα σέρβις.
geo106xs - Δευ 18 Δεκ 2017, 00:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
Σταυρο,οταν λες το κοβουν στη μεση, εννοεις οτι τεμαχιζουν το πλαισιο ή οτι φερνουν π.χ το κουφαρι και σε αλλη μεταφορα τα μηχανικα μερη; Σε ρωταω για τον λογο οτι αναφερεις τη λεξη κυριολεκτικα στη συγκεκριμενη προταση και μου φαινεται ιδιαιτερα απιθανο να μπορει να συμβει κατι τετοιο.
kovac - Δευ 18 Δεκ 2017, 17:02:24
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Σταυρο,οταν λες το κοβουν στη μεση, εννοεις οτι τεμαχιζουν το πλαισιο ή οτι φερνουν π.χ το κουφαρι και σε αλλη μεταφορα τα μηχανικα μερη; Σε ρωταω για τον λογο οτι αναφερεις τη λεξη κυριολεκτικα στη συγκεκριμενη προταση και μου φαινεται ιδιαιτερα απιθανο να μπορει να συμβει κατι τετοιο.


Το κόβουν στη μέση ώστε να έρχεται αποδεδειγμένα το αμάξι στην Ελλάδα για ανταλλακτικά. Και με τις τιμές που αναφέρει ο Σταύρακας.
Κι εγώ όταν το είχα πρωτοακούσει μου φάνηκε κάπως. Confused Confused Confused
Steve - Δευ 18 Δεκ 2017, 20:24:17
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Σταυρο,οταν λες το κοβουν στη μεση, εννοεις οτι τεμαχιζουν το πλαισιο ή οτι φερνουν π.χ το κουφαρι και σε αλλη μεταφορα τα μηχανικα μερη; Σε ρωταω για τον λογο οτι αναφερεις τη λεξη κυριολεκτικα στη συγκεκριμενη προταση και μου φαινεται ιδιαιτερα απιθανο να μπορει να συμβει κατι τετοιο.
Στο επιβεβαίωσε και ο φίλος από πάνω, κυριολεκτικά στη μέση (μπρος-πίσω, όχι αριστερά δεξιά)
DimiP - Τρι 19 Δεκ 2017, 04:01:23
Θέμα δημοσίευσης:
αν και δεν ειναι η περιπτωση που με αφορα (γιατι δεν θελω να φερω απ'εξω αμαξι) δε καταλαβαινω πως οταν ενας ιδιωτης η μαντρας στη γερμανια γρατζουνισει 2 πορτες η κλωτσησει τη λαμαρινα κανοντας λακουβα στην πορτα θα κερδισει κατι. μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο ;
TopGear - Τρι 19 Δεκ 2017, 09:45:23
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αν και δεν ειναι η περιπτωση που με αφορα (γιατι δεν θελω να φερω απ'εξω αμαξι) δε καταλαβαινω πως οταν ενας ιδιωτης η μαντρας στη γερμανια γρατζουνισει 2 πορτες η κλωτσησει τη λαμαρινα κανοντας λακουβα στην πορτα θα κερδισει κατι. μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο ;


Υποθέτω πώς τα "καλά" ανταλλακτικά θα τα πουλήσει σε υψηλότερη τιμή από τα φθαρμένα, οπότε θα έχει υψηλότερο κέρδος σαν έμπορος και θα ισχυριστεί αργότερα πώς οι ζημιές αυτές συνέβησαν κατά τη μεταφορά του οχήματος ή στο τελωνείο, οπότε αυτός δε φέρει καμία ευθύνη απ'όταν παρέδωσε το αμάξι;

Δεν ξέρω, μια σκέψη εκφράζω.
sps - Τρι 19 Δεκ 2017, 10:08:21
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πληρωσει λιγοτερους δασμους στο τελωνειο σαν τρακαρισμενο, ή αν αφαιρεσουν εξοπλισμο παλι πληρωνει λιγοτερο.
DimiP - Τρι 19 Δεκ 2017, 13:55:22
Θέμα δημοσίευσης:
α μαλιστα
Steve - Τρι 19 Δεκ 2017, 17:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αν και δεν ειναι η περιπτωση που με αφορα (γιατι δεν θελω να φερω απ'εξω αμαξι) δε καταλαβαινω πως οταν ενας ιδιωτης η μαντρας στη γερμανια γρατζουνισει 2 πορτες η κλωτσησει τη λαμαρινα κανοντας λακουβα στην πορτα θα κερδισει κατι. μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο ;
Φυσικά και σε αφορά γιατί ο μαντράς το έχει φέρει από το εξωτερικό, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Βέβαια, όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια.

Ο μαντράς κερδίζει όπως σου είπε ο sps.
DimiP - Τρι 19 Δεκ 2017, 19:08:10
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
DimiP έγραψε:
αν και δεν ειναι η περιπτωση που με αφορα (γιατι δεν θελω να φερω απ'εξω αμαξι) δε καταλαβαινω πως οταν ενας ιδιωτης η μαντρας στη γερμανια γρατζουνισει 2 πορτες η κλωτσησει τη λαμαρινα κανοντας λακουβα στην πορτα θα κερδισει κατι. μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο ;
Φυσικά και σε αφορά γιατί ο μαντράς το έχει φέρει από το εξωτερικό, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Βέβαια, όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια.

Ο μαντράς κερδίζει όπως σου είπε ο sps.


ο "μαντρας" δεν μου εδειξε ενα χτυπημενο αμαξι Στηβ με σπασμενο τζαμι η με λιγοτερο εξοπλισμο στην καμπινα.
ισα ισα που για το αμαξι για το οποιο ανοιξα το θεμα αυτο (αλλα το θεμα ξεστρατισε λιγο), ο εξοπλισμος ηταν υπερπληρης, το αμαξι αψογο εσωτερικα κ εξωτερικα (μονη αμφιβολια τα χλμ)
οποτε τα παραπανω που αναφερθηκαν δεν υφιστανται στην περιπτωση μου (γιαυτο και δε με αφορα)
αν καταλαβα καλα καποια απο αυτα γινονται οταν κλεινεις εσυ απο εδω συμφωνια με μαντρα στη Γερμανια π.χ. και πληρωνεις ενα οχημα το οποιο φτανει εδω π.χ με λιγοτερο η διαφορετικο εξοπλισμο απο οτι νομιζες
ή
οταν κανουν αγοραπωλησιες οι μαντραδες (ελληνες κ π.χ. γερμανοι) μεταξυ τους γα εισαγωγη μεταχειρ. οπου π.χ τα αμαξια ταλαιπωρουνται επιτηδες για να π[εσει η αξια τους και τα κοστη εισαγωγης
alexandros 207 Rallye - Τρι 19 Δεκ 2017, 20:30:10
Θέμα δημοσίευσης:
Stunned Stunned


Τα εισαγουν "χαλασμενα" για να πληρωσουν λιγο τελωνειο και τα ξαναφτιαχνουν
Εσυ τι νομιζες, θα στο πουλαγανε χτυπημενο ?
DimiP - Τετ 20 Δεκ 2017, 00:47:37
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Stunned Stunned


Τα εισαγουν "χαλασμενα" για να πληρωσουν λιγο τελωνειο και τα ξαναφτιαχνουν
Εσυ τι νομιζες, θα στο πουλαγανε χτυπημενο ?


δηλ. ποσα χρηματα θα γλυτωσει για να μπει στη διαδικασια να το χαλασει να το εισαγει και να το ξαναφτιαξει για να το πουλησει αψογο ;

ε τι να πω ! αν αυτο γινεται τοτε υπερβαινει τη φαντασια μου και παω πασο !
Steve - Τετ 20 Δεκ 2017, 00:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ευτυχώς που με προλαβαίνουν πιο λογικοί άνθρωποι και καταλαβαίνουν τί λέω και στο επιβεβαιώνουν.

DimiP έγραψε:
ο "μαντρας" δεν μου εδειξε ενα χτυπημενο αμαξι Στηβ με σπασμενο τζαμι η με λιγοτερο εξοπλισμο στην καμπινα.
ισα ισα που για το αμαξι για το οποιο ανοιξα το θεμα αυτο (αλλα το θεμα ξεστρατισε λιγο), ο εξοπλισμος ηταν υπερπληρης, το αμαξι αψογο εσωτερικα κ εξωτερικα (μονη αμφιβολια τα χλμ)
Το αμάξι εσύ θα το πάρεις "σαν καινούριο και ατρακάριστο".

Το τί γολγοθά θα περάσει για να έρθει εδώ με το μικρότερο δυνατό κόστος, το ξέρει μόνο ο μαντράς (και ο εκτελωνιστής).

DimiP έγραψε:
οποτε τα παραπανω που αναφερθηκαν δεν υφιστανται στην περιπτωση μου (γιαυτο και δε με αφορα)
Υφίσταται μια χαρά, και σε αφορά πλήρως.
DimiP έγραψε:
αν καταλαβα καλα καποια απο αυτα γινονται οταν κλεινεις εσυ απο εδω συμφωνια με μαντρα στη Γερμανια π.χ. και πληρωνεις ενα οχημα το οποιο φτανει εδω π.χ με λιγοτερο η διαφορετικο εξοπλισμο απο οτι νομιζες
ή
οταν κανουν αγοραπωλησιες οι μαντραδες (ελληνες κ π.χ. γερμανοι) μεταξυ τους γα εισαγωγη μεταχειρ. οπου π.χ τα αμαξια ταλαιπωρουνται επιτηδες για να π[εσει η αξια τους και τα κοστη εισαγωγης
Το είπαμε, το ξαναείπαμε, θα το ξαναπούμε μέχρι να μπορέσεις να το αντιληφθείς.

Για να μεγιστοποιηθεί το κέρδος, γίνονται διάφορες αλχημίες. Στο τέλος εσύ παίρνεις ένα αμάξι "χαρτί" και ο μαντράς γελάει που κατάφερε να σε πείσει να δώσεις τόσα λεφτά

Ξαναλέω, δεν είναι όλα τα δάχτυλα του χεριού ίδια, μην τους βάζουμε σε ένα τσουβάλι όλους.

Στο μεταχειρισμένο, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα πλέον (δε θέλω να μπω στον κόπο να σου αναφέρω τί γίνεται με αμάξια από Βουλγαρία, σκηνικά που τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι εδώ στη Θεσσαλονίκη) παίρνεις εν γνώσει σου γουρούνι στο σακί.

Εκτός κι αν είναι κάποιος γνωστός/κολλητός/συγγενής/clubίτης όπου μπορείς να είσαι λίγο πιο σίγουρος για την κατάσταση του αυτοκινήτου.

Μου έχεις δημιουργήσει πάντως μεγάλη περιέργεια, πώς έχεις φτάσει να εμπιστεύεσαι σε τέτοιο σημείο να υπερασπίζεσαι τόσο πολύ το αμάξι που θέλεις να πάρεις, την στιγμή που 4 διαφορετικά άτομα σου έχουμε πει και επιβεβαιώσει το ίδιο πράγμα... Rolling eyes Αλήθεια, τί αμάξι είναι αυτό που τόσο πολύ θες και σε τί τιμή; (αν επιτρέπεται βέβαια)

***edit, τώρα είδα ότι έγραψες ξανά***

DimiP έγραψε:
δηλ. ποσα χρηματα θα γλυτωσει για να μπει στη διαδικασια να το χαλασει να το εισαγει και να το ξαναφτιαξει για να το πουλησει αψογο ;

ε τι να πω ! αν αυτο γινεται τοτε υπερβαινει τη φαντασια μου και παω πασο !
Σου έκανα μια εκτίμηση στην προηγούμενη σελίδα,

Σε πιο ακραία σενάρια, το αμάξι έρχεται μισό μισό (κυριολεκτικά κομμένο στη μέση, με κόστος 1000 το κάθε κομμάτι μαζί με τα μεταφορικά, κοστίζει 2.000 στον μαντρά), κολλιέται και πουλιέται το λιγότερο 10.000.
salex - Τετ 20 Δεκ 2017, 15:10:41
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:

δηλ. ποσα χρηματα θα γλυτωσει για να μπει στη διαδικασια να το χαλασει να το εισαγει και να το ξαναφτιαξει για να το πουλησει αψογο ;

ε τι να πω ! αν αυτο γινεται τοτε υπερβαινει τη φαντασια μου και παω πασο !


Υπάρχει ένας ακόμα λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό. Καμιά φορά και σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα.

Κατά τη μεταφορά τους είναι ασφαλισμένα. Αν διαπιστωθεί ότι χτυπήθηκαν ή γρατζουνίστηκαν, τότε τους αποζημιώνει και η ασφαλιστική εταιρεία.

Θα το δείτε σε ολοκαινούργια αυτοκίνητα αν τύχει να έχετε μηχάνημα μέτρησης πάχους μπογιάς. Εντάξει, δεν θα είναι τροπέτο. Μόνο βαμμένο ξανά σε κάποιο μέρος του, ώστε να εισπράξει η τελική εταιρεία $ απο την ασφάλεια και να σας το πουλήσει έτοιμο.
drdino - Πεμ 21 Δεκ 2017, 13:34:53
Θέμα δημοσίευσης:
Φωτό από cut and shut που έρχονται Ελλάδα έχουμε;
Steve - Πεμ 21 Δεκ 2017, 16:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Φωτό από cut and shut που έρχονται Ελλάδα έχουμε;
Αν είχαμε θα είχε καταρρεύσει το σύστημα ρε ψηλέ Laughing
Hellas4x4 - Παρ 22 Δεκ 2017, 00:14:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζω κι εγώ αυτό το σύστημα που κόβουν το αμάξι στη μέση... Παλαιότερα γινόταν συχνά ακόμα και για να κάνεις και μία πλήρη μετατροπή!!!
Κρατούσες το σασί σου και έβαζες ένα άλλο πλήρες αμάξι πάνω του...

Αν μου επιτρέπεται, το αμάξι είναι λαχείο... Ποτέ δεν ξέρεις τι είχε πριν το πάρεις, ή τι θα βγάλει αφού το πάρεις, ακόμα και καινούργιο...
spyros_rallye - Σαβ 09 Ιούν 2018, 19:50:40
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Θα πληρωσει λιγοτερους δασμους στο τελωνειο σαν τρακαρισμενο, ή αν αφαιρεσουν εξοπλισμο παλι πληρωνει λιγοτερο.





Μακαρι να ηταν ετσι...! Δυστυχως σε τρακαρισμενα -οχι κομμενα- πληρωνεις το ιδιο τελωνειο. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr