DimiP έγραψε: |
παιδια αν ξερει κανεις,
εστω οτι θελουμε να αγορασουμε μεταχειρισμενο απο εμπορο (μαντρά) ο οποιος το εχει φερει απο εξωτερικο 1. κατ'αρχην ειναι καλη ιδεα η κρυβονται παγιδες (περισσοτερες απο οποια αλλη αγορα μεταχειρ.) ; |
Παράθεση: |
2. τι γινεται με το ΚΤΕΟ ; στο εξωτερικο υπαρχει ακτι αντιστοιχο ; ποτε πρεπει να περασει ΚΤΕΟ το οχημα ; σου ζητουν κατι στο ΚΤΕΟ ; (π.χ. χαρτια ελεγχου, τελωνεια, κλπ) |
Παράθεση: |
3. τι γινεται μετα γυρισμενα χιλιομετρα ; ΟΛΟΙ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ πως δεν γυρνανε τα χιλιομετρα. |
Παράθεση: |
4. το αμαξι (προερχομενο απο Γαλλια-πετρελαιο) μπορει να χρηζει ιδιαιτερης συντηρησης ή οχι ; |
Παράθεση: |
5. τι χαρτια χρειαζεται να το συνοδευουν τα οποια θα πρεπει να εχει στην κατοχη του ο οδηγος γιατι καποιοα στιγμη ισως χρειαστουν ; (δεδομενου οτι ειναι εισαγωμενο μεταχειρ. οχημα) |
salex έγραψε: | ||
Μολις το εισαγεις και βγάλεις πινακίδες, έχεις ελληνική άδεια και το παρελθόν του δεν έχει σημασία. Δεν υπάρχει διαφορά με ένα ελληνικό αυτοκίνητο μετά. Καλύτερα ωσε 3-4 χιλιάρικα και πάρε ένα ελληνικό γιατί τα αξίζει. Θα ξέρεις από που ήρθε και σίγουρα δεν θα έχει τόσα χιλιόμετρα όσα στην Ευρώπη. Ο Ευρωπαίος οδηγός που αγοράζει diesel κάνει το λιγότερο 200χλμ την ημέρα. Διαφορετικά δεν μπαίνει στον κόπο. |
vamvakoolas έγραψε: |
μιας και μενω εξωτερικο θα συμφωνησω απολυτα με το Νεκταριο
Πλεον εδω (εκτος Ελλαδας) παιζει πολυ το λιζινγκ και δεν ειναι σπανιο να πουλανε εταιριες σε μαντραδες ιχ απο 10.000 χλμ!! μπορω να στειλω απειρα λινκσ... Εγω τι θα εκανα στη θεση σου: αν ελεγε οτι εχει λιγα χλμ ο μαντρας (π.χ 30.000) θα κοιταζα το βιβλιαρακι μιας και οι Γαλλοι ειναι τυπικοι. Αν βρεις τιποτα λαμογιες (σκισμεννες σελλιδες/αρνηθει να στο δειξει) κανε την με ελαφρυα... στο εξωτερικο σπανια "σκιζουν" τα ιχ αλλα μεσα τα κανουν @#$ανα οποτε κοιτα προσεκτικα καθισματα, αν εχει τιποτα σπασμενους διακοπτες, βουλευουν τα ηλεκτρικα, λεκκεδες. Αποσο ξερω πριν το πουλησουν οι Γαλλοι πρεπει οποσδηποτε να περασει εκε ΚΤΕΟ (νομοθεσια) οποτε οπως προεγραψα κινητηρας δε θα εχει θεμα (εκτος και αν εδω ο μαντρας το εσκισε μεχρι να το δωσει ή το χρησιμοποιησε/εχει τυχει αυτο με μαντρα που φερνει μερσεντε) |
vamvakoolas έγραψε: |
στο εξωτερικο σπανια "σκιζουν" τα ιχ αλλα μεσα τα κανουν @#$ανα οποτε κοιτα προσεκτικα καθισματα, αν εχει τιποτα σπασμενους διακοπτες, βουλευουν τα ηλεκτρικα, λεκκεδες. |
volvos έγραψε: |
ti psaxneis ? |
vamvakoolas έγραψε: |
[οφ τοπικ] ρε παιδια απο ΓΑΛΛΙΑ ειναι το υποψηφιο αμαξι οχι απο Γερμανια/Σουηδια, ειναι ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ![]() https://www.leaseplan.be/en/sections/buying-second-hand-car [\οφ τοπικ] κοιταξες για το βιβλιαρακι; εγγυηση δινει ο μαντρας Σε καθε περιπτωση δικη σου ειναι η τσεπη οτι θες κανεις, αν θες πληροφοριες απο εξωτερικο πμ για να μη #@$ την αγγελια |
vamvakoolas έγραψε: |
[οφ τοπικ] ρε παιδια απο ΓΑΛΛΙΑ ειναι το υποψηφιο αμαξι οχι απο Γερμανια/Σουηδια, ειναι ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ![]() |
DimiP έγραψε: |
φιλε ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα επειδη με φοβισε λιγο το θεμα "εξωτερικο" αν βρω κατι απο Ελλαδα θα το προτιμησω και μονο αν δεν βρω και βρεθει το κελεπουρι θα επιλεξω κατι απο εξω |
geo106xs έγραψε: |
Σταυρο,οταν λες το κοβουν στη μεση, εννοεις οτι τεμαχιζουν το πλαισιο ή οτι φερνουν π.χ το κουφαρι και σε αλλη μεταφορα τα μηχανικα μερη; Σε ρωταω για τον λογο οτι αναφερεις τη λεξη κυριολεκτικα στη συγκεκριμενη προταση και μου φαινεται ιδιαιτερα απιθανο να μπορει να συμβει κατι τετοιο. |
geo106xs έγραψε: |
Σταυρο,οταν λες το κοβουν στη μεση, εννοεις οτι τεμαχιζουν το πλαισιο ή οτι φερνουν π.χ το κουφαρι και σε αλλη μεταφορα τα μηχανικα μερη; Σε ρωταω για τον λογο οτι αναφερεις τη λεξη κυριολεκτικα στη συγκεκριμενη προταση και μου φαινεται ιδιαιτερα απιθανο να μπορει να συμβει κατι τετοιο. |
DimiP έγραψε: |
αν και δεν ειναι η περιπτωση που με αφορα (γιατι δεν θελω να φερω απ'εξω αμαξι) δε καταλαβαινω πως οταν ενας ιδιωτης η μαντρας στη γερμανια γρατζουνισει 2 πορτες η κλωτσησει τη λαμαρινα κανοντας λακουβα στην πορτα θα κερδισει κατι. μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο ; |
DimiP έγραψε: |
αν και δεν ειναι η περιπτωση που με αφορα (γιατι δεν θελω να φερω απ'εξω αμαξι) δε καταλαβαινω πως οταν ενας ιδιωτης η μαντρας στη γερμανια γρατζουνισει 2 πορτες η κλωτσησει τη λαμαρινα κανοντας λακουβα στην πορτα θα κερδισει κατι. μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο ; |
Steve έγραψε: | ||
Βέβαια, όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια. Ο μαντράς κερδίζει όπως σου είπε ο sps. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
![]() ![]() Τα εισαγουν "χαλασμενα" για να πληρωσουν λιγο τελωνειο και τα ξαναφτιαχνουν Εσυ τι νομιζες, θα στο πουλαγανε χτυπημενο ? |
DimiP έγραψε: |
ο "μαντρας" δεν μου εδειξε ενα χτυπημενο αμαξι Στηβ με σπασμενο τζαμι η με λιγοτερο εξοπλισμο στην καμπινα.
ισα ισα που για το αμαξι για το οποιο ανοιξα το θεμα αυτο (αλλα το θεμα ξεστρατισε λιγο), ο εξοπλισμος ηταν υπερπληρης, το αμαξι αψογο εσωτερικα κ εξωτερικα (μονη αμφιβολια τα χλμ) |
DimiP έγραψε: |
οποτε τα παραπανω που αναφερθηκαν δεν υφιστανται στην περιπτωση μου (γιαυτο και δε με αφορα) |
DimiP έγραψε: |
αν καταλαβα καλα καποια απο αυτα γινονται οταν κλεινεις εσυ απο εδω συμφωνια με μαντρα στη Γερμανια π.χ. και πληρωνεις ενα οχημα το οποιο φτανει εδω π.χ με λιγοτερο η διαφορετικο εξοπλισμο απο οτι νομιζες
ή οταν κανουν αγοραπωλησιες οι μαντραδες (ελληνες κ π.χ. γερμανοι) μεταξυ τους γα εισαγωγη μεταχειρ. οπου π.χ τα αμαξια ταλαιπωρουνται επιτηδες για να π[εσει η αξια τους και τα κοστη εισαγωγης |
DimiP έγραψε: |
δηλ. ποσα χρηματα θα γλυτωσει για να μπει στη διαδικασια να το χαλασει να το εισαγει και να το ξαναφτιαξει για να το πουλησει αψογο ;
ε τι να πω ! αν αυτο γινεται τοτε υπερβαινει τη φαντασια μου και παω πασο ! |
DimiP έγραψε: |
δηλ. ποσα χρηματα θα γλυτωσει για να μπει στη διαδικασια να το χαλασει να το εισαγει και να το ξαναφτιαξει για να το πουλησει αψογο ; ε τι να πω ! αν αυτο γινεται τοτε υπερβαινει τη φαντασια μου και παω πασο ! |
drdino έγραψε: |
Φωτό από cut and shut που έρχονται Ελλάδα έχουμε; |
sps έγραψε: |
Θα πληρωσει λιγοτερους δασμους στο τελωνειο σαν τρακαρισμενο, ή αν αφαιρεσουν εξοπλισμο παλι πληρωνει λιγοτερο. |