PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Set up για 2λιτρο

κωστας40698 - Κυρ 19 Νοέ 2017, 20:08:11
Θέμα δημοσίευσης: Set up για 2λιτρο
Καλησπερα στην ομαδα !

Νεος στην ομαδας σας και ιδιοκτητης ενος peugeot 406 1.6 '98 μετατροπη σε 2.0l 16v με τα 132hp ..
Καλο το γκαζακι π εχω ρε παιδια αλλα κατι μου λειπει.. εχω ενα φιλτρο κ μια εξατμιση ..
τι καλυτερο θα μπορουσα να κανω για να δωσω λιγη ζωηραδα στο μωρο μου ;;;
Ολοι μου λενε οτι δεν αξιζει να δωσω ουτε ενα ευρω για ατμοσφαιρικο και να παω σε ενα light turbo set up +50-60 hp ..

Οικονομικη ανεση δεν εχω ουτε μου περισσευουν αλλα πειτε μου καποιες ιδεες και το αναλογο κοστος ..μηπως ταιριαζει κατι νααλογο με την τσεπη μου και δω λιγο ηλιο στον οριζοντα ..[/b]
Hellas4x4 - Παρ 24 Νοέ 2017, 23:59:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως και φθηνό να σου έβγαινε το turbo, δεν είναι μόνο αυτό που θα πρέπει να αλλάξεις εάν το βάλεις...
Οπότε μάλλον πας για κάτι κοστοβόρο...
κωστας40698 - Σαβ 25 Νοέ 2017, 09:31:22
Θέμα δημοσίευσης:
Απο κατω ειναι στημενο το αμαξι .. αμορτισερ ρυθμιζομενα,17αρες ζαντες,φρενα απο 2λιτρο κ αλλα πολλα ..
Οταν λες οτι παω για κατι κοστοβορο τι εννοεις ;;
Mono AEK - Σαβ 25 Νοέ 2017, 17:29:59
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να ξέρω τι βγαίνει για το μοτέρ σου το μόνο που θεωρητικά αξίζει είναι έκκεντρα

Εγω κάτι τέτοιο θα έψαχνα
Hellas4x4 - Τρι 28 Νοέ 2017, 21:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
κωστας40698 έγραψε:
Απο κατω ειναι στημενο το αμαξι .. αμορτισερ ρυθμιζομενα,17αρες ζαντες,φρενα απο 2λιτρο κ αλλα πολλα ..
Οταν λες οτι παω για κατι κοστοβορο τι εννοεις ;;


Εννοώ όλα τα γύρω-γύρω που θα πρέπει να αλλάξεις... Δεν ανέφερες ότι έχεις βελτιώσει το στήσιμο...

Δεν γνωρίζω το μοτέρ αν αντέχει turbo... μήπως να σκεφτείς μετατροπή;;;
sps - Τετ 29 Νοέ 2017, 09:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το διλιτρο αυτο μοτερ μπορει να παρει αλογα, ειδικα αν κοιταξεις προς αγγλια μερια, μεχρι και τετραπεταλουδο μπορεις να βαλεις.
Η γνωμη μου ειναι οτι με ενα σετ εκκεντροφορους, προγραμμα φιλτρο και ολοσωμη εξατμιση, θα παρεις γυρω στα 20 αλογα.
Ο ΜEMSOUND σαν πιο ειδικος στο μοτερ αυτο θα μας πει λεπτομερειες Very happy

Η αλλη λυση αφου το εχεις με τις μετατροπες ειναι να βαλεις διλιτρο απο 206 rc με τα 180! Twisted evil
Pughell - Τετ 29 Νοέ 2017, 15:57:28
Θέμα δημοσίευσης:
Με μοτερ RC θα μπλεξει ασχημα με τα ηλεκτρικα ρε. Confused

Ενω το 135αρι ειναι σαφως πιο ευκολο...
Το θεμα ειναι οτι το 135αρι δεν ειναι για να χτυπαει 8αρες,μεχρι τις 7000 αντεχει περιπου.
Και οντως,τα 155 τα βλεπεις με ΦΠΕ και light εκκεντροφορο(εισαγωγης) ή εκκεντροφορους.
MEMsound - Πεμ 30 Νοέ 2017, 18:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωτα από ολα εγω θα απαντούσα στο "τι θεωρουμε γρήγορο αμαξι"

δηλαδή αν δεν είχες το συγκεκριμένο 406...με ποσης ισχύος αυτοκινητο θα ησουν καλλημένος?
με πχ... 406 v6 3lt 210ps
ή με πχ λεω ας πούμε octavia/a4/passat/κλπ 2lt turbo βελτιωμενο με 350-400αλογα

αν έχεις στο μυαλο σου το 2ο σεναριο δεν εχει νοημα να συζηταμε για ατμοσφαιρικές βελτιώσεις στο υπαρχουν 2λιτρο μοτερ...
ουτε καν για μοτερ 206rc, ακομα και να ελυνες το μπερδεμα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών

ή κουμπωνεις μια τουρμπινα μαζι με ολα τα περιφερειακα της και με ολα τα αρνητικά της περι μετατροπης/συντηρησης/σκαλισματος/οδηγησοτητας κλπ κλπ
ή το πουλάς... και παιρνεις κατι "με απο το εργοστασιο τουρμπινα" και πας την βαλιτσα οσο μακρια αντεχει η τσεπη σου

με ατμοσφαιρική βελτιωση και εκκεντρα και εξατμισεις και προγραμματα κλπ κλπ...δεν θα δεις σοβαρη ροπη ουτε και αισθηση οτι "το οχημα εχει γινει πραγματικα πιο γρηγορο" εκτος και αν το δουλευεις σαν σε αγωνα... με 5000rpm με 7000rpm

σαφως πιο ενδιαφερον σεναριο με λιγο λιγοτερο μπλεξιμο και με λιγοτερες θερμοκρασιες / ειναι ενας κομπρεσσορας τυπου ροτρεξ με τον οποιο δεν χανει τον στροφοχαρακτηρα του το αμαξι.


αυτα τα ολιγα

υγ το αμαξι ειναι βαρυ - θελει περισσοτερη ροπη για να το νοιωσεις γρηγορο και οχι περισσοτερη ισχη μονο
Nik_psa - Σαβ 02 Δεκ 2017, 07:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Από την στιγμή που δεν σου έφτανε η δύναμη και αποφάσισες να αλλάξεις μοτέρ έπρεπε να πας για μένα στο 2,0Τ του ομίλου, σε αυτές τις καρότσες δεν λείπει το στροφάρισμα αλλά η ροπή στις χαμηλομεσαίες..
Τώρα αν το μοτέρ είναι XU βάζοντας έκκεντρα, εισαγωγή, μπεκ-πεταλούδα, χταπόδι, πολλαπλασιαστές κι εγκέφαλο από 306 Gti6 και πετύχεις και συνδυασμό σχέσεις-διαφορικό που να σου πάει ίσως ανέβεις άλλα 25-30 άλογα αλλά με το κιβώτιο μπορεί να δείχνει παραπάνω..
Αν το μοτέρ είναι ΕW έπρεπε να πας σε 2,2 κι όχι 2,0
κωστας40698 - Κυρ 03 Δεκ 2017, 17:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας ..
Ο κινητηρας ειναι XU10J4R .. ΟΝΤΩΣ ειναι βαρυ αμαξι και με μακρυ σασμαν, εχω και τα 17αρια πανω και οντως νιωθω οτι εχω ελειψη τρομερη στα χαμηλα ..
Δεν την εχω κανει εγω την μετατροπη .. ετσι το πηρα .. δεν εχω βαλει χερι εγω ακομα .. τωρα σκοπευω γι αυτο θελω τα φωτα σας ..
Συνεχιζω να ενημερωνομαι για το θεμα και ακουγεται αρκετα ενδιαφερον ο κομπρεσορας τυπου rotrex ΑΛΛΑ !!

1) ποσο θα κοστισει μια τετοια μετατροπη
2) ειμαι απο επαρχια και δεν νομιζω να εχουμε ικανα μαστορια για τετοια μεττροπη και μ μια Α εγγυηση .. αρα που θα κανω την μετατροπη κ ποσο θα χρειαστει να μεινω χωρις αυτοκινητο ;;
3)σκεφτομαι και το ενδεχομενο αλλαγης κινητηρα χωρις να το εχω ψαξει καθολου ..
κωστας40698 - Κυρ 03 Δεκ 2017, 17:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Πρωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωτα από ολα εγω θα απαντούσα στο "τι θεωρουμε γρήγορο αμαξι"

δηλαδή αν δεν είχες το συγκεκριμένο 406...με ποσης ισχύος αυτοκινητο θα ησουν καλλημένος?
με πχ... 406 v6 3lt 210ps
ή με πχ λεω ας πούμε octavia/a4/passat/κλπ 2lt turbo βελτιωμενο με 350-400αλογα


Η καροτσα μου , ειναι πολυ κομπλε και μου αρσεσει ! Βαρυ,στημενο ! Ξερω που παταει και πως παταει ! Εχει μια φινετσα που δεν θελω να την αλλαξω με τιποτα !
Σιγουρα θα προτιμουσα ενα rc μοτερ αλλα νομιζω δεν εινα κθολου οικονομικη λυση ..
Για το δικο μου μοτερ ( XU10J4R ) υπαρχει μια λυση σε μετατροπη τουρμπο;; οχι πολλα .. 50-70 αλογακια πανω..
Και οσο για τον κομπρεσορα, τι χρειαζεται εκτος απο εναν καλο μαστορα και εναν επαναπρογραμματισμο;
κωστας40698 - Δευ 04 Δεκ 2017, 20:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Από την στιγμή που δεν σου έφτανε η δύναμη και αποφάσισες να αλλάξεις μοτέρ έπρεπε να πας για μένα στο 2,0Τ του ομίλου, σε αυτές τις καρότσες δεν λείπει το στροφάρισμα αλλά η ροπή στις χαμηλομεσαίες..
Τώρα αν το μοτέρ είναι XU βάζοντας έκκεντρα, εισαγωγή, μπεκ-πεταλούδα, χταπόδι, πολλαπλασιαστές κι εγκέφαλο από 306 Gti6 και πετύχεις και συνδυασμό σχέσεις-διαφορικό που να σου πάει ίσως ανέβεις άλλα 25-30 άλογα αλλά με το κιβώτιο μπορεί να δείχνει παραπάνω..
Αν το μοτέρ είναι ΕW έπρεπε να πας σε 2,2 κι όχι 2,0


Γεια σου φιλε και σε ευχαριστω για την απαντηση !
Ετοιμο το πηρα το αυτοκινητο ! Ευτυχως ο κινητηρας του ειναι XU10J4R και απ οτι μου ειπαν σηκωνει φτιαξιμο τουλαχιστον ..
Μιλας για μια μετατροπη 2.500-3.000 χιλιαρικα σωστα ; κ παλι δεν θα εχω αυτο το κατι παραπανω που θελω..
Ισως με αυτα τα λεφτα να εκανα αλλαγη κινητηρα καλυτερα ;;
Σε ποιο 2.0T αναφερεσαι ;;
Pughell - Τρι 05 Δεκ 2017, 06:36:36
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα ο Νικος εννοει τον turbo με τα 150 που φορουσαν τα Xanthia Activa,κλπ.
XU και εκεινος,και σε πολυ χαμηλες τιμες...
salex - Τρι 05 Δεκ 2017, 09:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
κωστας40698 έγραψε:

Γεια σου φιλε και σε ευχαριστω για την απαντηση !
Ετοιμο το πηρα το αυτοκινητο ! Ευτυχως ο κινητηρας του ειναι XU10J4R και απ οτι μου ειπαν σηκωνει φτιαξιμο τουλαχιστον ..
Μιλας για μια μετατροπη 2.500-3.000 χιλιαρικα σωστα ; κ παλι δεν θα εχω αυτο το κατι παραπανω που θελω..
Ισως με αυτα τα λεφτα να εκανα αλλαγη κινητηρα καλυτερα ;;
Σε ποιο 2.0T αναφερεσαι ;;


Βρε Κώστα, αν σκέφτεσαι να δώσεις 2.5-3 χιλιάρικα σε βελτίωση πάνω σε ένα 406 του 98, γιατί δεν το πουλάς και να πάρεις ένα νεότερο που να σε εξυπηρετεί με τη διαφορά;

Με αυτά τα χρήματα θα βρείς σίγουρα 407. Που είναι εξαρχής άλλο αυτοκίνητο και έχει ένα από τα μοτερ που προσπαθείς να βάλεις.
Δυστυχώς όπως είναι τα πράγματα σήμερα τέτοιες βελτιώσεις δεν έχουν κανένα νόημα από πλευράς χρημάτων που θα δώσεις, σε σχέση με το τι θα καταφέρεις.

Όλα αυτά τα μοτέρ και αυτοκίνητα 20ετίας είναι ανοιχτές πληγές που περιμένουν να σου ρουφήξουν το πορτοφόλι. Όταν βγήκαν σε παραγωγή ήταν καταπληκτικά και πολύ όμορφα και δούλευαν καλά επίσης.
Μέσα σε 20 χρόνια αλλάζουν 3-4 μοντέλα αυτοκινήτου στην ίδια οικογένεια και το νεότερο μοιάζει με διαστημόπλοιο σε σχέση με το παλιό.
Snap5 - Τετ 06 Δεκ 2017, 18:55:50
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα με Salex.
Αφού το αυτοκίνητο δεν είχε εξαρχής τον κινητήρα που θες, ή το αφήνεις όπως είναι ή το πουλάς για κάτι καλύτερο. Η εποχή των μετατροπών έχει πεθάνει καιρό τώρα. Πλέον η αγορά είναι γεμάτη από αυτοκίνητα σε εξευτελιστικές τιμές. Άσε που σήμερα 150 και 200 άλογα ακούγονται αστεία, αφού αυτοκίνητα μικρού κυβισμού βγάζουν περισσότερα και είναι πολύ πιο οικονομικά. Τέτοιες συζητήσεις μου θυμίζουν κάτι γραφικούς χοντάκιδες που ακόμα μνημονεύουν τους κινητήρες B16 (σχεδόν 30ετίας πλέον), λες και είναι το αποκορύφωμα της τεχνολογίας...
Αλλά ακόμα και να βρεις σε εξευτελιστική τιμή έναν δίλιτρο κινητήρα που θες, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχει ένα κάρο κουσούρια,είτε λόγω φυσικής φθοράς είτε λόγω κακής συντήρησης, ή γιατί έχει μείνει κάτι χρόνια σε ακινησία...Δεν αναφέρομαι καν σε όλα τα άλλα προβλήματα που σίγουρα θα προκύψουν κατά τη διαδικασία μετατροπής.

Αν δεν είσαι ο ίδιος μηχανικός με συγγενή που να έχει σκραπατζίδικο, καλύτερα για το καλό του πορτοφολιού σου να αφήσεις την ιδέα περί μετατροπής Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr