petran_x13 έγραψε: |
το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι. |
Pughell έγραψε: |
Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε. ![]() |
petran_x13 έγραψε: |
Αντώνη και από τι εγκέφαλο σε τι εγκέφαλο πήγες?
Ξεχασα να τραβηξω φωτο τον νεο δισκο, για την ιστορια παντος ειναι valeo, o παλιος ειναι αγνωστης προελευσης ηταν στο αυτοκινητο απο οταν το πηρα τεραστια η διαφορα σε αισθηση με τον valeo παντως. |
Pughell έγραψε: |
Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε. ![]() |
petran_x13 έγραψε: |
το σχέδιο είναι να κατεβούν όλα από το αυτοκίνητο να λυθεί το σασμάν και να περαστούν σε αυτό το 14/60 και η μακρυά 5η του υπάρχοντος σασμάν το οποίο είναι στα τελευταία του, να τοποθετηθεί στον 1.4 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι δεν θα μείνω ξαφνικά στην μέση του δρόμου.
|
petran_x13 έγραψε: |
λέγοντας ολόκληρη εννοώ:
μοτέρ-σασμαν-ημιαξονια-πλεξουδα-εγκεφαλο και ότι άλλο χρειαστεί από το αυτοκίνητο. |
Nik_psa έγραψε: |
To εξάρι μια χαρά μπαίνει αρκεί να έχεις να διαθέσεις και να το βρεις... |
petran_x13 έγραψε: |
Αντώνη εννοούσα από ποιο εγκέφαλο πήγες σε ποιον πχ πήγες από sagem σε marelli κτλ. Όσο για το παλιό δισκο-πλατο πραγματικά δράμα πλέων με τον valeo έχω βρει την υγειά μου. |
Pughell έγραψε: |
Προσωπικα θεωρω ακυρη την τοποθετηση του ραλλομοτερ και σιγουρα θα προτιμουσα μια 2λιτρη μετατροπη με το 6αρι σασμαν,παρολο που κοστιζει και ειναι και σαφως πιο δυσευρετη. |
Pughell έγραψε: |
Περι 6αριου,τα χλμ που βγαζει για την ροπη του 1600αριου μοτερ,ειναι καπως μακρυ.Το θελει δηλαδη το Κ/Π του για να ερθει στα μετρα ενος μοτερ 1600 που σηκωνει 7αρες. |
vassat έγραψε: |
Με Γειές,
θα μπορούσες να καταγράψεις πως το (θα το) προσαρμόσεις, βάσεις κτλ; / Β |
MEMsound έγραψε: |
...θα λες μετα γιατι δεν το χα βαλει πρωτα απ ολα στο αμαξι... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |