PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Peugeot 306 wannabe 16v παρουσιαση και επισκευες

petran_x13 - Παρ 27 Οκτ 2017, 11:04:17
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 wannabe 16v παρουσιαση και επισκευες
μετά από επτά χρονιά συμβίωσης με το 306 είπα στον εαυτό μου περίπου έναν χρόνο πριν ότι πρέπει να το μαζέψω διότι πλέων δεν δουλεύαν ούτε τα βασικά όπως μοτέρ και ψυγείο καλοριφέρ, ac, υαλοκαθαριστήρες, περνούσε λαδάκια στα νερά του και διάφορες κλασσικές γαλλικές βλάβες. είπα λοιπόν να κάνω μια μικρή παρουσίαση από τις εργασίες αυτές. όσες έχω σε φωτογραφίες διότι αρκετές φορές από βιασύνη δεν φωτογράφησα τίποτα. Στο θέμα μας όμως το αυτοκίνητο σήμερα έχει 195000 χιλιόμετρα και μέχρι πέρσι του έκανα μόνο τα απαραίτητα και του έπινα το αίμα μέρα νύχτα στις σε πολλούς γνωστές στροφοδιαδρομες στο ηράκλειο Κρήτης και όχι μόνο. δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο από το αυτοκίνητο στάθηκε και στέκετε επάξια πέρα από κάποιες φυσιολογικές φθορές με τέτοια χρήση.
Αναλυτικά τι έχει γίνει στο αυτοκίνητο με τα χρόνια:

Πλαίσιο/Ανάρτηση/Πέδηση
Μπάρα θόλων αλουμίνιου
Ανάρτηση Koni srt.t
Ελατήρια Eibach Prokit -3cm
Εμπρός γέφυρα μεγάλη από Peugeot 306 Race
Εμπρός Φρένα από Peugeot 306 s16 (266αρια)
Πίσω άξονας κομπλέ πλήρως επισκευασμένος από Peugeot 306 Race

Είμαι σε αναζήτηση εμπρόσθιας αντιστρεπτικής από Peugeot 306 Race αν έχει κανείς τίποτα στο νου του ας μου στείλει ένα πμ.

Κινητήρας:

Είμαστε ακόμα στον εργοστασιακό 1.4 8v kfw τριφυσο δηλαδή.

Εισαγωγή: Βαρελάκι bmc dia 70-130 με κολλάρα σιλικόνης και αλουμινίου (αυτά αγοράστηκαν με την προϋπόθεση να μας μείνουν και στο άλλο μοτέρ aka 1.6 16v)
Μετα από άπειρες δοκιμές με φίλτρο κουτιά, σκούπες, φιλτροχοανες, σκουποκουτια και ότι άλλο υπάρχει να πω πως το βαρελάκι αποδίδει τα μέγιστα.

Εξαγωγή: πολλαπλή εξαγωγής από 1.3 rallye, αρχικό εξάτμισης από 306 με τον καταλυτή κάτω και 45αρα σωλήνα με μονάχα ένα τελικό. (η μάλλον δυο θα καταλάβετε παρακάτω)
Για να γίνουν τα παραπάνω στην εξαγωγή βασική προϋπόθεση ήταν να αφαιρεθεί το εμβαπτιζόμενο φίλτρο λαδιού, να μπει το μεταλλικό του προηγουμένου μοντέλου μαζί με την βίδα του καθώς και να αλλάξει θέση ο αισθητήρας στάθμης λαδιού. Τέλος ένα μικρό κόψιμο στην θερμό ασπίδα τις νέας πολλαπλής για να περάσει ο δείκτης λαδιού.
Εδώ να πω ότι είναι η μόνη μετατροπή που έκανα στο μοτέρ και πραγματικά πήρε τα πάνω του επίσης το έκανα διότι δεν μου κόστισε σχεδόν τίποτα μιας και η πολλαπλή υπήρχε ήδη.

Για το τέλος πριν τέσσερις μήνες ανοίχτηκε το μοτέρ αλλάχτηκε φλάντζα κεφάλης και καθαρίστηκε ευλαβικά.

Σαλόνι:
Καθίσματα και ταμπλάδες στις πόρτες από Peugeot 306 Race
Τιμόνι επίσης από Peugeot 306 Race

Εξωτερικά:
Tο αυτοκίνητο επειδή είναι phase 3 μοντέλο τέλος του 2001 έχει ήδη όλο το look του race
Μοναδική πρόσθεση από εμένα η Speedline Turini 2120 15inchx6.5

με το abarth του κολλητού λιγο πριν παρουμε τις turini απο τον βαφεα.



μερικες ακομα
petran_x13 - Παρ 27 Οκτ 2017, 11:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
πηγαινοντας τις ζαντες για ισιωμα και βαψιμο


ετοιμες



και τα νεα ελαστικα Uniroyal Rainsport 3 (καταπληκτικο ελαστικο)
petran_x13 - Παρ 27 Οκτ 2017, 11:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
τελος για σημερα με ενα πριν και μετα του κινητηρα η πρωτη ειναι το 2011 πριν τις περισσοτερες επεμβασης και η επομενη καπου τον 9/17


μια ακόμη πιο πρόσφατη με το δοχείο αναθυμιάσεων τοποθετημένο αλλά σε κακή ανάλυση.



Πλέων άλλες κινήσεις στο μοτέρ δεν γίνονται θα πάμε κατευθείαν σε ολοκληρωμένη μετατροπή 1.6 16ν
petran_x13 - Σαβ 28 Οκτ 2017, 14:44:59
Θέμα δημοσίευσης:
κατά την αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία και πέρασα ενα αφρώδες υλικό γύρω από τα σημεία που εφάπτεται το ταμπλό με το αμάξωμα και πλέων δεν υπάρχουν τριγμοί πάρα το σκληρότερο set up σε ανάρτηση-βάσεις.
MEMsound - Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:05:55
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
vassat - Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:44:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά αποτελέσματα!
Η μπάρα θόλων είναι ιδιοκατασκευή ή κάποιου κατασκευαστή;
/ Β
TopGear - Σαβ 28 Οκτ 2017, 16:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το μπρελοκάκι είναι από κάποια Πτέρυγα Μάχης; Είσαι αεροπορία τίποτα;

Ωραίο project.
petran_x13 - Σαβ 28 Οκτ 2017, 17:37:39
Θέμα δημοσίευσης:
Βασίλη η μπάρα είναι από τοπικό κατάστημα άγνωστης μάρκας. είναι πολύ ελαφριά και με χαμηλό σχετικά κόστος κάπου στο 100ρικο. Χρήστο όχι, υπηρέτησα στο αερομεταφερόμενο πεζικό τον λεγόμενο κόκκινο μπερέ. Και έτυχε να το πάρω από το εκεί κψμ. Τώρα γιατί είχαμε τέτοιο μπρελόκ στο κψμ θα σε γελάσω.
Παιδιά με τα σχόλιά σας με βοηθάτε να το πάω ένα βήμα παρακάτω. Very happy Embarassed
sotos 106xs - Σαβ 28 Οκτ 2017, 23:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο, πολύ καλό Cool Cool Cool Cool Cool

Θα σού πρότεινα να βάλεις και καντράν Race με τον δείκτη στάθμης/θερμοκρασίας λαδιού και αν δεν βρείς καλό 16v τότε συνέχισε 8βάλβιδος και ψάξε να βρείς μοτεράκι NFT με τους 100hp (ονομαστικά τουλάχιστον).
Το φοράγανε κάποια 306 cabrio αλλά και κάποια 306 1.6 νομίζω και σχεδόν σίγουρα θα είναι λιγότερο ταλαιπωρημένο απο 16v. Απλά μιά ιδέα...
Καλή συνέχεια Wink


Υ.Γ.
Ξέρεις τί σασμάν φοράει? Ή τί κωδικό γράφει πάνω?
petran_x13 - Κυρ 29 Οκτ 2017, 11:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα! όργανα race θα ήθελα πολύ να βρω αλλά έως τώρα βρισκω μονάχα απο hdi και 1.6-1.8xs που δείχνουν νομίζω πίεση η στάθμη αντί θερμοκρασία λαδιού.
Σαν αυτά: https://www.car.gr/parts/photos/6563919/

Οσο για το σασμάν του είναι 14/60 με μακριες σχεσεις και μικρους πλανητες-δορυφορους.

Η μετατροπή θα γίνει σε 16v λόγο του ότι δεν θα κοστίσει και κάτι φοβερο. αρκεί να βρεθεί ο χρόνος. Το μοτέρ θα επισκευαστή- τοποθετηθεί από εμένα-εμάς μιας και δουλεύω σε συνεργείο αυτοκίνητων. Αν τα πράγματα δεν ήταν έτσι η ιδέα σου με το 8v των 98 ονομαστικών ίππων θα ήταν η επικρατέστερη. Παίρνει από όσο ξέρω την κεφαλή του ραλλυ όπως είναι και την μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής με καλά αποτελέσματα.

Τέλος Υπάρχουν κάποια σχέδια για μια μικρή βελτίωση στοχεύω κάπου στα 150 πραγματικά άλογα, ήδη έχω έτοιμη την εξάτμιση και το δίχαλο στην αποθήκη και ψάχνω έκκεντρα κάτι σε cat cams (εδώ θα ήθελα την γνώμη σας)

Μερικες φωτογραφιες απο την αλλαγη φλαντζας για να μας παει καλα η μερα Razz
sotos 106xs - Κυρ 29 Οκτ 2017, 12:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,
τα όργανα xs νομίζω ότι είναι ίδια-εκτός του hdi που δείχνουν και κάποια άλλα όπως pre-heat και μερικά δεν έχουν θερμοκρασία λαδιού αλλά μόνο στάθμη,ίσως να αλλάζει σε κάποιες εκδόσεις η μάρκα ή η καλωδίωση αλλά δεν είμαι σίγουρος. Η λειτουργία τους είναι ίδια. Την πίεση την βλέπεις μόνο απο το λαμπάκι πάνω αριστερά στο καντράν στην τελευταία σκάλα του διακόπτη. Το όργανο κάτω απο το στροφόμετρο είναι διπλό και δείχνει στάθμη και θερμοκρασία λαδιού. Με εξαιρέσεις όπως αυτό στο link που δείχνει μόνο στάθμη λαδιού.
Το NFT το πρότεινα και για το ότι εξωτερικά μοιάζει με το kfw οπότε και λιγότερα ''θέματα'' με κτεο-ελέγχους κτλπ. Wink
petran_x13 - Κυρ 29 Οκτ 2017, 12:42:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σωτήρη μου έλυσες αρκετές κοντερο απορίες! το θέμα είναι αν υπάρχει αναμονή αφότου μπει το κοντέρ του race για τους απαραίτητους αισθητήρες η αν πρέπει να τραβηχτούν νέα καλώδια. (μικρό το κακό) επίσης ξέρει κανείς σας πια χιλιόμετρα θα κρατηθούν? νομίζω αν το κοντέρ έχει λιγότερα κρατάει του εγκέφαλου και αν το κοντέρ περισσότερα μένει ως έχει?

πέρα λοιπόν από την εμπρόσθια αντιστρεπτική αν βρει κανένας σας και κάποια όργανα race ας το γράψει εδω η ας μου στείλει ένα pm.
sotos 106xs - Δευ 30 Οκτ 2017, 00:02:52
Θέμα δημοσίευσης:
Αναμονές για τους αισθητήρες δεν ξέρω αν υπάρχουν, αλλά δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο για να περαστούν, απλά καλό θα ήταν να έχεις τουλάχιστον τις φύσες τους για να αποφύγεις τις πατέντες.(εννοείται ότι το μοτέρ θα είναι κομπλέ με αισθητήρες)
Για τα χιλιόμετρα δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω. Rolling eyes
Hellas4x4 - Δευ 30 Οκτ 2017, 23:46:59
Θέμα δημοσίευσης:
Στα μονόφισα τουλάχιστον, τα χλμ τα "κρατάει" το κοντέρ...
Μην πάρεις κοντέρ από πετρέλαιο, γιατί έχει πολύ χαμηλή διαβάθμιση στο στροφόμετρο...
Πάρε κοντέρ από το δίλιτρο...
Τα λάδια τα έχει στο κάτω μέρος του στροφόμετρου. Όταν ανοίξεις τον διακόπτη δείχνει στάθμη λαδιών και μετά από λίγο γυρνάει σε ένδειξη θερμοκρασίας...
Αν χρειαστείς τίποτα για την μετατροπή ρώτα. Αν θυμάμαι να σε βοηθήσω...
petran_x13 - Τετ 01 Νοέ 2017, 20:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
μόνο όργανα race με ενδιαφέρουν ώστε να μην είναι τα κόκκινα στις 6200. σας ευχαριστώ όλους παιδιά για το γενικό ενδιαφέρων!

προς όσους έχουν κάνει μετατροπή στο 306 τους είτε μονοφυση είτε τριφυση γενικά απο ηλεκτρολογικά τι αλλάξατε? εγω βρισκω οτι η πλεξουδα του sagem S2000 εγκεφαλου που εχω τωρα εχει ιδιο pinout με των τριφυσων 1.6 16v με magneti marrelli εγκεφαλο. αρα λογικα ενα τετοιο σετ ηλεκτρικων θα ειναι plug & play σχεδον. αντε να χρειαστει κανενα καλωδιο μακρυμα λογο διαφορετικου μηχανοστασιου. βεβαια μπαινει και η bsi στην μεση.
Hellas4x4 - Δευ 06 Νοέ 2017, 23:50:55
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μονόφισο, κράτησα την πλεξούδα του 1,4... Exclamation
Η μοναδική αλλαγή ήταν στο φισάκι του πολλαπλασιαστή και έγινε προέκταση 3 εκ. περίπου στο καλώδιο του δυναμό... Wink

Όσον αφορά το κοντέρ, προσωπικά δεν με χαλάει που έχει τα κόκκινα στις 6.200... Έτσι κι αλλιώς δεν το δουλεύω τόσο ψηλά (κόφτη έχω στις 8.200!!!) Razz
nik_marin - Τρι 07 Νοέ 2017, 11:08:13
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-306-GTI6-SPEEDO-HEAD-INSTRUMENT-CLUSTER-CLOCKS-RALLYE-GTI-6-DIALS/132333282041?hash=item1ecfada2f9:g:uR4AAOSwhfhZv-On
petran_x13 - Τρι 07 Νοέ 2017, 20:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνη και από τι εγκέφαλο σε τι εγκέφαλο πήγες?

Νίκο σε ευχαριστώ φίλε αλλά είναι από phase 2 με σκούρο φόντο.

Αυτές τις μέρες τοποθετήθηκε η γέφυρα από το race ενω την ειχα αρκετο καιρω δεν ειχα προλαβει να την βαλω. την κυριακη λοιπον εβαλα το αυτοκινητο μεσα και αλλάχτηκε η γεφυρα το δισκο-πλατο και το συρμα συμπλεκτη, επίσης είδα ότι το σασμάν είναι σε άθλια κατάσταση μιας και έβγαλε μαζί με τα 2 λιτρα βαλβολινες και 100ml καθαρό γρέζι!

η γεφυρα βαφτηκε


μπηκαν τα παντα επανω αντιστρεπτικη και ψαλιδια, ακομα να βρω αντιστρεπτικη race απο ελλαδα βρηκα μια ομως απο ebay



και ο παλιος δισκος με το πλατο


Eίναι λίγο χαλιά η φωτογραφίες αλλά είχα το ζόρι μου ήμουν και λερωμένος δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Ξεχασα να τραβηξω φωτο τον νεο δισκο, για την ιστορια παντος ειναι valeo, o παλιος ειναι αγνωστης προελευσης ηταν στο αυτοκινητο απο οταν το πηρα τεραστια η διαφορα σε αισθηση με τον valeo παντως.
petran_x13 - Τρι 07 Νοέ 2017, 21:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι.
petran_x13 - Πεμ 09 Νοέ 2017, 00:13:48
Θέμα δημοσίευσης:
petran_x13 έγραψε:
το αυτοκινητο εχει σαζμαν 20CE44 απο οτι βρισκω ειναι απο 1.1 peugeot 206 απο 98-00 μοντελο. μπορουμε να βρουμε τι κ/π και τι σχεσεις εχει? ψαχνω στο net αλλα δεν βρισκω κατι περα απο το πιανου μοντελου ειναι.


χάρης τον γιωργο aka geo106xs βρεθήκαν τα στοιχειά του σασμάν είναι με ανοιχτές σχέσης και κ/π 14/60!
Pughell - Πεμ 09 Νοέ 2017, 08:42:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε. Wink
petran_x13 - Παρ 10 Νοέ 2017, 21:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε. Wink


Αυτό το ξέρω έμενα όμως δεν είναι το δικο του στελιο, είχε αλλαχτεί κάπου στα 150000km. και όπως γράφω πιο πίσω μπήκε από 1.1 206. τα νεα εχουν ως εξής είναι στα σκαριά αγορά ολόκληρης μετατροπής απο saxo vts 1.6 16v 2002.

λέγοντας ολόκληρη εννοώ:
μοτέρ-σασμαν-ημιαξονια-πλεξουδα-εγκεφαλο και ότι άλλο χρειαστεί από το αυτοκίνητο.

το σχέδιο είναι να κατεβούν όλα από το αυτοκίνητο να λυθεί το σασμάν και να περαστούν σε αυτό το 14/60 και η μακρυά 5η του υπάρχοντος σασμάν το οποίο είναι στα τελευταία του, να τοποθετηθεί στον 1.4 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι δεν θα μείνω ξαφνικά στην μέση του δρόμου.

έπειτα θα ανοιχτεί το μοτέρ και θα επισκευαστεί όταν είναι όλα έτοιμα θα ξεκινήσει η μετατροπή.
Nik_psa - Σαβ 11 Νοέ 2017, 07:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Για μένα βάλε κάνε σετ συμπλέκτη-ιμάντες τρόμπα και πάτα μίζα...
Αν πάρει και δεν ακούγεται κάτι άσχημο κάνε και service στο μοτέρ.
Στην θέση σου αν το αμάξι-δότη δεν το ήξερα θα πήγαινα σε μοτέρ C2.., βέβαια εκεί χρειάζεται η αλουμινένια η βάση της μηχανής που πάνω της πιάνει ο βραχίονας κι όλα τα περιφερειακά-ηλεκτρικά κλπ αλλά παίρνεις φρεσκότερο και σίγουρα λιγότερο πιωμένο μοτέρ με προοπτικές...
Για σασμάν θα κράταγα το δικό σου και αργά η γρήγορα θα πήγαινα σε BE(το ίδιο περιμένω να κάνω και στο ΖΧ μου αλλά δεν λέει να πάθει κάτι το ΜΑ..) που αντέχει πιο πολύ τα καφριλίκια..
Hellas4x4 - Σαβ 11 Νοέ 2017, 12:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
petran_x13 έγραψε:
Αντώνη και από τι εγκέφαλο σε τι εγκέφαλο πήγες?

Ξεχασα να τραβηξω φωτο τον νεο δισκο, για την ιστορια παντος ειναι valeo, o παλιος ειναι αγνωστης προελευσης ηταν στο αυτοκινητο απο οταν το πηρα τεραστια η διαφορα σε αισθηση με τον valeo παντως.


Από τον μαμά εγκέφαλο του 306 στον μαμά εγκέφαλο του δότη του μοτέρ...
Μπορούσα να κρατήσω και τον δικό μου εγκέφαλο, αλλά προτίμησα του δότη, διότι είχε πρόγραμμα πάνω...

Ο δίσκος που έχεις στις φωτογραφίες είναι μία τούρκικη μάρκα που δεν θυμάμαι το όνομα...
Πριν αρχίσω να ασχολούμαι κι εγώ με το αμάξι, είχαν βάλει τέτοιο δίσκο στην αντιπροσωπία που το είχα πάει...
Τους είχα πάει τον Valeo πλήρες σετ (είχε μαγαζί με ανταλλακτικά τότε ο θείος μου) και ο τύπος που έκανε την αλλαγή, τον καβάτζωσε και έβαλε έναν δικό του φθηνό... Μου κράτησε μόλις 35.000 χλμ μετά χάλασε το ρουλεμάν του!!!
Μετά στην μετατροπή έβαλα πάλι valeo και μέχρι στιγμής έχω ησυχάσει...

Pughell έγραψε:
Ετσι και αλλιως ολα τα 306 ph2 με 186/65/14 ανοιχτες με 14/60 φορουσαν ρε. Wink


Και το δικό μου που είναι ph3 14/60 είχε...

petran_x13 έγραψε:
το σχέδιο είναι να κατεβούν όλα από το αυτοκίνητο να λυθεί το σασμάν και να περαστούν σε αυτό το 14/60 και η μακρυά 5η του υπάρχοντος σασμάν το οποίο είναι στα τελευταία του, να τοποθετηθεί στον 1.4 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι δεν θα μείνω ξαφνικά στην μέση του δρόμου.


Θα πρότεινα να δεις την συμπεριφορά με το 14/60 και μετά αν θες άλλαξε γρανάζι 5ης... κι εγώ αυτό σκεφτόμουν στην αρχή, αλλά τελικά είναι καλό έτσι, γιατί με 5η στις 3.800 έχω 120-130 και το μοτέρ μέχρι εκεί είναι οικονομικό...
Αν χρειαστεί να προσπεράσεις μετά, απλά πατάς γκάζι και το μοτέρ τα δίνει δεν χρειάζεται να κατεβάσεις...
Εγώ έψαχνα μήπως μπορώ να βάλω το 6αρι αλλά δυστυχώς δεν κουμπώνει...

petran_x13 έγραψε:
λέγοντας ολόκληρη εννοώ:
μοτέρ-σασμαν-ημιαξονια-πλεξουδα-εγκεφαλο και ότι άλλο χρειαστεί από το αυτοκίνητο.


Εγώ πάλι πήρα μόνο μοτέρ και δίχαλο... όλα τα υπόλοιπα τα κράτησα από το δικό μου (τον εγκέφαλο μου τον έδωσε έτσι ο δότης και το έβαλα κατ' επιλογή)...
Nik_psa - Σαβ 11 Νοέ 2017, 14:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
To εξάρι μια χαρά μπαίνει αρκεί να έχεις να διαθέσεις και να το βρεις...
Hellas4x4 - Σαβ 11 Νοέ 2017, 16:01:35
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
To εξάρι μια χαρά μπαίνει αρκεί να έχεις να διαθέσεις και να το βρεις...


Είσαι σίγουρος;;; Μου δίνεις ελπίδες να ξέρεις!!! Very happy

Έχω τον 1,6 16ν NFX...
petran_x13 - Σαβ 11 Νοέ 2017, 17:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνη εννοούσα από ποιο εγκέφαλο πήγες σε ποιον πχ πήγες από sagem σε marelli κτλ. Όσο για το παλιό δισκο-πλατο πραγματικά δράμα πλέων με τον valeo έχω βρει την υγειά μου.

Νίκολα επιμένω στην επισκευή διότι θα μου κοστίσει μόνο τα υλικά. Ο λόγος επιλογής του tu5j4 είναι ότι το αυτοκίνητο θα μου κοστίσει ολόκληρο κάτι λιγότερο από 500ευρα, είναι εντελώς μαμά(χωανη-τελικο) το έβαλα την πέμπτη που μας πέρασε μπροστά εύκολα με το booster και λίγο χτύπημα στην τρόμπα βενζίνης. Απλά αφού ανεβάσω το αυτοκίνητο στο συνεργείο και πάρω από πάνω ότι χρειάζομαι η συμφωνία είναι το κουφάρι με την φανοποιεία να τα γυρίσω πίσω. Όλο αυτό έτυχε την κατάλληλη στιγμή γιατί το αυτοκίνητο το είχε για ανταλλακτικά ένας πελατης-φιλος που έτρεχε με saxo στην Α6 το πούλησε λοιπόν και στον νέο ιδιόκτητη συμφωνήσαμε να δώσουμε από το δευτερο saxo μόνο το κουφάρι με την φανοποιεία.

Το εξαρι μπαινει σιγουρα εχω δυο ζωντανα παραδειγματα στο μυαλο μου του συνεργειου με 6αρι BE σε tu5j4 το ενα ειναι και dog μαλιστα.
Pughell - Τετ 15 Νοέ 2017, 21:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικα θεωρω ακυρη την τοποθετηση του ραλλομοτερ και σιγουρα θα προτιμουσα μια 2λιτρη μετατροπη με το 6αρι σασμαν,παρολο που κοστιζει και ειναι και σαφως πιο δυσευρετη.
Απλά με 1100 κιλα,αν δεν υπαρχει ροπη να σπρωχνει την καροτσα,οσο και να στροφαρεις,δεν θα παιρνει τα ποδια του με αξιολογο ρυθμο.

Αν δεν συμβιωσεις με πολλα κυβικα βεβαια,δεν θα το καταλαβεις ευκολα...

Περι 6αριου,τα χλμ που βγαζει για την ροπη του 1600αριου μοτερ,ειναι καπως μακρυ.Το θελει δηλαδη το Κ/Π του για να ερθει στα μετρα ενος μοτερ 1600 που σηκωνει 7αρες.



Υ.Γ. Περι Κ/Π σε 306/Xsara,αυτο εννοουσα,οτι απο μια χρονολογια και μετα,τοτε που μεγαλωσαν και τον τροχο στα προαναφερομενα μοντελα,το συνδυασαν με 14/60 στα 1400 κυβικα.
Hellas4x4 - Τετ 15 Νοέ 2017, 23:21:19
Θέμα δημοσίευσης:
petran_x13 έγραψε:
Αντώνη εννοούσα από ποιο εγκέφαλο πήγες σε ποιον πχ πήγες από sagem σε marelli κτλ. Όσο για το παλιό δισκο-πλατο πραγματικά δράμα πλέων με τον valeo έχω βρει την υγειά μου.


Αν θυμάμαι καλά από Marelli σε Marelli πήγα...
Αλλά τονίζω ξανά ότι εάν δεν μου έδιναν τον εγκέφαλο του 1,6 16ν, θα κρατούσα τον δικό μου...

Pughell έγραψε:
Προσωπικα θεωρω ακυρη την τοποθετηση του ραλλομοτερ και σιγουρα θα προτιμουσα μια 2λιτρη μετατροπη με το 6αρι σασμαν,παρολο που κοστιζει και ειναι και σαφως πιο δυσευρετη.


Συμφωνώ κατά το ήμισυ μαζί σου συνάδελφε...

Συμφωνώ ότι είναι δυσεύρετη η 2,0 μετατροπή. Και ότι μάλλον σε αυτή την περίπτωση αξίζει να πάρεις το 2,0 έτοιμο. (2.000-3.000 ευρώ κοστίζει άρα η πώληση του υπάρχοντος και τα λεφτά που θα δίδονταν για την μετατροπή!!!)

Διαφωνώ στο κομμάτι ότι είναι άκυρη η μετατροπή με μοτέρ από rallye. Είναι μάλλον η πιο οικονομική και εύκολη μετατροπή για την καρότσα αυτή.
Το στήσιμο που έχουν τα τελευταία 306 δεν είναι 1,4 (8ν, 75 άλογα) αλλά παλιές καρότσες 1,8 (8ν, 115 άλογα). Οπότε στο να ανέβει στα 90-105 άλογα (1,6 8ν) ανεβαίνει στα 120 και κάτι (αναλόγως τον δότη).
Δεν θα χρειαστεί να αλλάξει τίποτα και το αμάξι θα πηγαίνει "ανθρώπινα".

Pughell έγραψε:
Περι 6αριου,τα χλμ που βγαζει για την ροπη του 1600αριου μοτερ,ειναι καπως μακρυ.Το θελει δηλαδη το Κ/Π του για να ερθει στα μετρα ενος μοτερ 1600 που σηκωνει 7αρες.


Σε ευχαριστώ για την συμβουλή για το 6άρι. Θα ήθελα να κάνω αυτή την μετατροπή στο αμάξι μου, και μετά τέλος...
(όταν λες σηκώνει 7άρες εννοείς για τις στροφές; και αν ναι το 2,0 πόσο ανέβαζε;)
alfasud - Πεμ 16 Νοέ 2017, 12:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το "point" είναι ότι με τον δίλιτρο δεν θα χρειάζεται να σηκώνεις 7ρες-8ρες, θα πηγαίνεις με τη ροπή Very happy
petran_x13 - Σαβ 18 Νοέ 2017, 10:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
καλά και ο 1600αρης μια χαρά τραβάει τέτοια καρότσα, εμένα ζυγισμένο το αυτοκίνητο με τον άξονα, σαλόνι και όλα τα υπόλοιπα από race έβγαλε 990κιλα. (χωρίς ρεζέρβα πάντα) με το 1.4 που είναι αλουμινένιο. με τον 1.6 16ν κομπλέ με το σασμάν του δεν νομίζω να περάσει τα 1070-1080κιλα. δηλαδη εκατο κιλα πανω απο ενα 106 rallye. ξερω πολλα 1600αρια με λιγοτερα αλογα και 1150κιλα που πανε αξιοπρεπως.

Εδώ να πω ότι 306 1.4 8v χωρίς abs, πίσω άξονα και με μικρά φρένα μπροστά την ιδιά μέρα βγήκε 960 με ρεζέρβα.

απλα το 2λιτρο ειναι αλλου σε ολα. μακαρι να ειχα 6000χιλιαρικα να επερνα το λευκο στο car.gr σημερα κιολας.
Pughell - Δευ 20 Νοέ 2017, 18:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα,ολα σχετικα ειναι αναλογα με το τι οδηγας ρε...
Και εγω οταν οδηγουσα τα 1300αρια,ελεγα οτι οδηγαω πυραυλο.
Οσο ανεβαινα σε κυβικα και αραια και που δοκιμαζα και κατι αλλο με λιγοτερα κυβικα,τοτε συνειδητοποιουσα οτι το πραγμα διαφερει αρκετα.

Οπότε ναι μεν το 1600αρι μπορει να ειναι πολυ σβελτο αναλογικα με με το ασθενικο 1400αρι αλλά και παλι δεν εχει καμια επαφη με 2λιτρο,ιδιαιτερα αν συνυπολογισουμε και το 6αρι σασμαν.

Το θεμα ειναι το τελικο αποτελεσμα ναι μεν να ειναι κατι ευχαριστο αλλά παραλληλα να εχει και ενα Χ value for money γιατι αν ειναι απλά να πεταξεις τα χρηματα σου,τοτε σιγουρα εχει και αλλους τροπους να τα πεταξεις και να πιασουν καλυτερα τοπο. Confused
kostas205 - Δευ 20 Νοέ 2017, 21:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μεταπωλητική αξία μια μετατροπή, οσο προσεγμένη και αν είναι, δεν έχει. Επομένως κάνεις κάτι που θα ικανοποιεί πρώτα εσένα και την τσέπη σου και όχι τους μελλοντικούς αγοραστές. Και σίγουρα ενα περιποιημένο 16αρι μοτερ, δεν είναι πέταμα λεφτών Cool
petran_x13 - Σαβ 25 Νοέ 2017, 21:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ήρθε η ώρα να βάλω στο αυτοκίνητο κάτι που από καιρό σκεφτόμουν, την τοποθέτηση bucket στου οδηγού άρχισα να ψαχνω-διαβαζω διαφορά αποφάσισα να αποφύγω το σωληνωτό. Τα κριτήρια για αρχή τέσσερα.

1:Πολυεστερικο
2:Στο μέγεθος μου aka 1.76-70κιλα
3: Μαύρο ώστε να μην κάνει Μπαμ από μακριά όταν βλέπεις το αυτοκίνητο
4: Να είναι επώνυμο και όχι να έχει έρθει από Guangzhou China Import.

Ψάχνοντας σε αγγελίες κτλ. Βρήκα ένα πολύ ωραίο sparco rev στο car.gr που τελικά ήταν από γνωστό μέλος του psclub. Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τον Γιάννη aka m_power_lunatic για το κάθισμα και την αρίστη συνεργασία.


Το τιμόνι είναι παλιά αμαρτία Embarassed
vassat - Σαβ 25 Νοέ 2017, 21:43:47
Θέμα δημοσίευσης:
Με Γειές,
θα μπορούσες να καταγράψεις πως το (θα το) προσαρμόσεις, βάσεις κτλ;
/ Β
petran_x13 - Σαβ 25 Νοέ 2017, 21:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:
Με Γειές,
θα μπορούσες να καταγράψεις πως το (θα το) προσαρμόσεις, βάσεις κτλ;
/ Β


Να σε καλα βασιλη. φυσικα απο εβδομαδα που περιμενω το τελαρο τις sparco και τα υπολοιπα!
MEMsound - Κυρ 26 Νοέ 2017, 23:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
...θα λες μετα γιατι δεν το χα βαλει πρωτα απ ολα στο αμαξι... Wink Wink Wink Wink Wink
geo106xs - Δευ 27 Νοέ 2017, 08:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
...θα λες μετα γιατι δεν το χα βαλει πρωτα απ ολα στο αμαξι... Wink Wink Wink Wink Wink

+1000 Cool
petran_x13 - Κυρ 10 Δεκ 2017, 12:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Το κάθισμα μπήκε συνάδελφοι και είναι πραγματικά ότι καλύτερο έχω κάνει στο αυτοκίνητο.

Θα δείξω και λίγο πιο αναλυτικά την διαδικασία όπως ζήτησε και ο Βασίλης.

Αγοράστηκε μεταχειρισμένη η βάση πατώματος της sparco στα 30 ευρώ καινούργια έφτανε το 100αρικο. Ήθελε λίγο άνοιγμα στις δυο τρύπες με τρυπάνι κάτι το οποίο είχε κάνει ο προηγούμενος ήδη.

Η βάσει μόλις τοποθετήθηκε δοκιμαστικά.

Αφού ταίριαξαν όλα παράγγειλα τις πλαϊνές βάσεις τις turn one στα 58 ευρώ με τα μεταφορικά και έβαψα την κάτω βάση τις sparco ώστε να τοποθετήσουν οριστικά όλα στο αυτοκίνητο. Αγοράστηκαν και καινούργιες βίδες-ροδέλες για τα πάντα.

Οι πλαϊνές και η πατώματος βαμμένη.


Μια αναλυτική του πως βιδώνει η κάτω με τις πλαϊνές και πιάνουν το κάθισμα.



Πλέων τοποθετημένο




Το θέμα ζώνης λύθηκε παίρνοντας μια από τις πίσω. Στο πλανώ είναι η αγορά 3ων σημείων τις sparco.


Το τιμόνι το είχα τρία χρονιά στο αυτοκίνητο. Δεν επέλεξα να το ξαναβάλω όμως γιατί δεν μου γεμίζει το μάτι είναι τις γνωστής εταιρίας wrc-type r ξέρετε αυτά του 50αρικου, που λυγίζουν και λίγο. Οπότε θα αγοραστεί το βαθύ τις turn one μια και υπάρχει ήδη επωνυμος κώνος. Το wrc βρήκε αλλού την θέση του όμως και το απολαμβάνω οπότε προλαβαίνω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr