Hellas4x4 έγραψε: |
Όταν λες ότι είχε γίνει η συγκεκριμένη επισκευή;;; Σου άνοιξαν μοτέρ κλπ;;; |
Hellas4x4 έγραψε: |
Άρα μάλλον πας για φλάντζες... Δυστυχώς για σένα δεν μπορείς να κάνεις την δουλειά μόνος...
Ακόμα και να κάνεις το λύσιμο του κινητήρα, το πλάνισμα πρέπει να γίνει σε μηχανουργείο που να ειδικεύεται σε τέτοιου είδους εργασίες... Αλλιώς κλάψ' τα... Δες και το παρακάτω για γνώμες: Φλαντζα κεφαλης 206 |
alfasud έγραψε: |
Φλαντζόκολλα συνήθως βάζουν στα λεγόμενα ψευτοκάπακα, τα δύο καπάκια δηλαδή στο άνω μέρος του κινητήρα που αν αφαιρεθούν βλέπεις τους εκκεντροφόρους. Επίσης φλαντζόκολλα μπαίνει και στα καβαλέτα των εκκεντροφόρων. Η φλάντζα κεφαλής που γράφεις βρίσκεται μεταξύ κεφαλής - μπλοκ και δεν τοποθετείται με φλαντζόκολλα ποτέ.
Αν χάνει λάδια από τα ψευτοκάπακα (το πιθανότερο αφού λες ότι έχει γίνει ήδη προσπάθεια επισκευής της διαρροής στο παρελθόν) μπορεί να κάνεις το εξής για να γλιτώσεις μια για πάντα: Παίρνεις δύο φλάντζες για ψευτοκάπακα από το εμπόριο ( εγώ είχα πάρει από autoflan με 20 ευρώ και οι δύο). Αφαιρείς τα ψευτοκάπακα, καθαρίζεις πολύ καλά τις δύο επιφάνειες (ψευτοκάπακα και καβαλέτα). Απλώνεις ένα σχετικά λεπτό στρώμα φλαντζόκολλας στα ψευτοκάπακα ΜΟΝΟ, περιμετρικά και κολλάς πάνω τους τις φλάντζες. Τέλος βιδώνεις τα ψευτοκάπακα στα καβαλέτα ( θέλει συγκεκριμένη σειρά και ροπή στο βίδωμα). Με αυτό τον τρόπο, επειδή δεν μπαίνει φλαντζόκολλα στο κάτω μέρος των φλαντζών προς τα καβαλέτα, μπορεί να βγάζεις τα ψευτοκάπακα χωρίς να χρειάζεται να ξύνεις τις κόλλες και να ξαναβάζεις καινούριες. Αν χάνει λάδια από τα καβαλέτα, εκεί πρέπει να βγουν για να ξαναμπεί φλαντζόκολλά, αφού καθαριστούν εντελώς οι παλιές κόλλες. Είναι πιο δύσκολη διαδικασία, γιατί πρέπει να βγει και ο ιμάντας εκκεντροφόρων. Επίσης πρέπει απαραίτητα να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων με ροπόκλειδο και με συγκεκριμένη σειρά/μέθοδο. |
alfasud έγραψε: |
Άμα είναι να σου ξαναβάλει απλά φλαντζόκολλα ο μάστορας, καλύτερα φτιάχτο μόνος σου! ![]() |
alfasud έγραψε: |
Σφιγγεις κυκλικα απο τις μεσαιες βιδες σε καθε καπακι προς τις εξωτερικες. Ετσι οπως σου ειπα αν τις σφιξεις εστω και χωρις ροποκλειδο , (απλα προσοχη δεν θελουν υπερβολικο σφιξιμο), θα ειναι οκ. |
Hellas4x4 έγραψε: |
Να σου υπενθυμίσω ότι συνήθως το μοτέρ που φοράμε δεν το ανοίγουμε εάν δεν έχει θέμα μεγάλο ή εάν δεν θέλουμε να "πειράξουμε" ή/και βελτιώσουμε...
Οι φλάντζες είναι μεταλλικές σε αυτά τα μοτέρ... |
alfasud έγραψε: |
Φλαντζόκολλα συνήθως βάζουν στα λεγόμενα ψευτοκάπακα, τα δύο καπάκια δηλαδή στο άνω μέρος του κινητήρα που αν αφαιρεθούν βλέπεις τους εκκεντροφόρους. Επίσης φλαντζόκολλα μπαίνει και στα καβαλέτα των εκκεντροφόρων. Η φλάντζα κεφαλής που γράφεις βρίσκεται μεταξύ κεφαλής - μπλοκ και δεν τοποθετείται με φλαντζόκολλα ποτέ.
Αν χάνει λάδια από τα ψευτοκάπακα (το πιθανότερο αφού λες ότι έχει γίνει ήδη προσπάθεια επισκευής της διαρροής στο παρελθόν) μπορεί να κάνεις το εξής για να γλιτώσεις μια για πάντα: Παίρνεις δύο φλάντζες για ψευτοκάπακα από το εμπόριο ( εγώ είχα πάρει από autoflan με 20 ευρώ και οι δύο). Αφαιρείς τα ψευτοκάπακα, καθαρίζεις πολύ καλά τις δύο επιφάνειες (ψευτοκάπακα και καβαλέτα). Απλώνεις ένα σχετικά λεπτό στρώμα φλαντζόκολλας στα ψευτοκάπακα ΜΟΝΟ, περιμετρικά και κολλάς πάνω τους τις φλάντζες. Τέλος βιδώνεις τα ψευτοκάπακα στα καβαλέτα ( θέλει συγκεκριμένη σειρά και ροπή στο βίδωμα). Με αυτό τον τρόπο, επειδή δεν μπαίνει φλαντζόκολλα στο κάτω μέρος των φλαντζών προς τα καβαλέτα, μπορεί να βγάζεις τα ψευτοκάπακα χωρίς να χρειάζεται να ξύνεις τις κόλλες και να ξαναβάζεις καινούριες. Αν χάνει λάδια από τα καβαλέτα, εκεί πρέπει να βγουν για να ξαναμπεί φλαντζόκολλά, αφού καθαριστούν εντελώς οι παλιές κόλλες. Είναι πιο δύσκολη διαδικασία, γιατί πρέπει να βγει και ο ιμάντας εκκεντροφόρων. Επίσης πρέπει απαραίτητα να σφιχτούν οι βίδες των καβαλέτων με ροπόκλειδο και με συγκεκριμένη σειρά/μέθοδο. |
alfasud έγραψε: |
Permatex γκρι .
Η διαδικασια οπως σου ειπα. Αφαιρεις καπακια, καθατιζεις πολυ καλα τις επιφανειες( καπακια και καβαλετα), να γυαλισουν απο καθαριοτητα. Με πολυ λεπτο στρωμα φλαντζοκολλας( ισα ισα να κολλησουν) κολλας τις φλαντζες πανω στα καπακια. Μετα απλως βιδωνεις τα καπακια οπως σου ειπα... |