PSClub - Hellas
Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Τι είναι αυτό; (206 Sport '01)
BaCh - Σαβ 21 Οκτ 2017, 16:47:27
Θέμα δημοσίευσης: Τι είναι αυτό; (206 Sport '01)
Καλησπέρα,
Πριν περίπου 2-3 μήνες πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα μεταχειρισμένο 206 Sport του 2001.
Μέσα σε 2 μέρες μου έκαψε φλάντζα. Ευτυχώς ανέλαβε την επισκευή ο μαντράς βάση εγγύησης, ωστόσο το ψυγείο που τελικά ήθελε αλαγμα το πλήρωσα εγω, γιατί λέει θεωρείται αναλώσιμο.. anyway..
Το αυτοκίνητο κατά κοινή ομολογία είναι αρκετά πειραγμενο..
Ο λόγος που γράφω είναι ότι χθες είδα λίγο καπνό να βγαίνει από το καπό ενώ μύριζε καμμένο λαδι. Διαπίστωσα οτι από αυτό το μαύρο κυλινδρικό εξάρτημα (φωτο) στάζει λάδι πάνω στον καταλύτη -στην εισαγωγη του αισθητήρα λ και καίγεται (ναι, έχει βάλει τον καταλύτη τόσο μπροστά).
Μπορεί κανείς να καταλάβει τι είναι αυτό το εξάρτημα;
Είναι κάτι απλό που μπορώ να διορθώσω μόνος; (εκ των πραγμάτων είμαι αρχάριος στα μηχανικά αλλά πιάνουν τα χέρια μου).
Ευχαριστώ.
images upload
lefteraki - Σαβ 21 Οκτ 2017, 18:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ειναι το φιλτρο λαδιου.. λογικα αν διακρηνω καλα του σουρωσε καθως το αλαζε αν στοχει αλαξει το εσωτερικο ειναι χαρτινο εχε φιλτρο μεσα.. δες αν ειναι και σφυγμενο καλα..
geo106xs - Σαβ 21 Οκτ 2017, 20:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ο καταλυτης εκει ειναι απο το εργοστασιο.
Το λαδι μαλλον σου σταζει απο τη βιδα της αποστραγγισης του φιλτρου που βρισκεται λιγο πιο κατω απο το μαυρο καπακι. Πεσε απο κατω και δες αν δακρυζει απο 'κει ή εν παση περιπτωσει απο που προερχεται το λαδι,γιατι αν ειναι θεμα καποιας συσφιξης μπορει να παθεις σοβαρη ζημια στον κινητηρα.
BaCh - Κυρ 22 Οκτ 2017, 09:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ παιδιά. Να υποθέσω ότι αν θέλω να ανοίξω το δοχείο του φίλτρου λαδιού πρέπει πρώτα να αφαιρέσω όλο το λάδι από τη μηχανή;
turbomaniac - Κυρ 22 Οκτ 2017, 12:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
δε θυμαμαι πως είναι, αν το φίλτρο είναι αρκετα ψηλότερα απο το κάρτερ, θα τρεξει ελάχθιστο λάδι, μόνο όσο χωρα το φίλτρο