PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Αλλαγή λαδιών σε Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V)-2001

stavrosthira7 - Τετ 18 Οκτ 2017, 10:49:42
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή λαδιών σε Peugeot 106 Rallye 1.6 (16V)-2001
Καλησπερα παιδια!Θα θελα αν γινεται να μου πειτε αναλυτικα πως να αλλαξω τα λαδια στο 106 Rallye μου γιατι πρωτη φορα θα το κανω μονος μου.Ευχαριστω εκ των προτερων! Very happy
Hellas4x4 - Παρ 20 Οκτ 2017, 21:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
Θα αλλάξεις και φίλτρο;;;
MariosT - Σαβ 21 Οκτ 2017, 07:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι κατι πολυ ευκολο αλλα και πολυ βρωμικο συναμα . Και εξηγουμαι .
Λυνεις την ταπα των λαδιων και αυτα πεταγονται με δυναμη εξω. Πρεπει να εχεις βαλει απο κατω μια λεκανη μεγαλη χωρητικοτητας τουλαχιστο 5 λιτρων αφου 3,5 λιτρα ειναι τα λαδια που θα βγουν . Επισης πρεπει να βγαλεις το φιλτρο , με ειδικο εργαλειο και καποιες φορες βγαινει δυσκολα αν ο μαστορης το εχει σφιξει πολυ . Επισης λαβε υποψιν οτι μπορει να χρειαστεις και ροδελα στην ταπα του λαδιου .Το προβλημα ειναι οτι μπορει να πασαλυφτεις με βρωμολαδα , που δεν θα ξερεις που να τα πεταξεις , να θελεις αλλη ταπα με ροδελα , και δεν θα εχεις , να μην μπορεις να βγαλεις το φιλτρο και να το τσαλακωσεις.Εγω παντως στο ιδιο αυτοκινητο , αγοραζω το φιλτρο απο ανταλλακτικα 3,5 ευρω , περνω και τα λαδια της αρεσκειας μου και παω στο βενζιναδικο της γειτονιας μου και τα αλλαζω με 5 ευρω. αν χρειαστει ροδελα στην ταπα μου την αλλαζει δωρεαν.
christos_99 - Σαβ 21 Οκτ 2017, 10:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως τα λεει ο Μαριος απο πανω.

Εγω τ αλλαζω μονος ετσι ακριβως, τα παλια λαδια τα βαζω στα αδεια κουτια απο τα καινουρια και τα παω σε οποιοδηποτε συνεργειο για ανακυκλωση, ολοι τα περνουν με χαμογελο. Μαλιστα μια φορα σε ενα εμεινε εκπληκτος που εκανα τετοια κινηση, μου λεει πρωτη φορα κανει καποιος κατι τετοιο στο μαγαζι του, μου εδωσε και συγχαρητηρια. Very happy Very happy
Τα παλια λαδια πρεπει να συλλεγονται και πηγαινουν σε ειδικους χωρους για ανακυκλωση, μην τα πεταξεις σε κανα υπονομο....

Για το φ λαδιου θελει κλειδι με αλυσιδα, το παιρνεις απο καταστημα με σιδηρικα κλπ περι τα 3-5 ευρω και πας μαζι του μια ζωη. Επιπλεον βαλε λιγο λαδακι στην λαστιχενια τσιμουχα του καινουριου φιλτρου, βοηθαει αρκετα στο να μην γινει σωμα με τον κορμο, αλλα και να ξεβιδωθει πιο ευκολα στην επομενη αλλαγη Wink

Τεραστια προσοχη στο σφιξιμο της ταπας του καρτερ, ειναι αλουμινενιο και τα πασα τρωγωνται για πλακα, απο κει που θα παρεις τα λαδια παρε και την χαλκινη ροδελα της ταπας, το κοστος ειναι αστειο.
stavrosthira7 - Σαβ 21 Οκτ 2017, 19:06:56
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια σας ευχαριστω πραγματικα παρα πολυ..με κατατοπισατε πληρως στο να τα κανω ολα.Ειχα μια ιδεα αλλα ηθελα αυτες τις λεπτομερειες πχ για την ροδελα στη βιδα καρτερ..και παλι σας ευχαριστω και καλως σας βρηκα! Very happy
RoadRunner122 - Σαβ 21 Οκτ 2017, 21:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
Tip1: φρόντισε τα λάδια να είναι σχετικά ζεστά αλλά το μοτέρ να έχει σβήσει ένα 20λεπτο πριν. Έτσι και θα έχουν κατέβει στο κάρτερ και θα είναι πιό ρευστά οπότε θα κυλίσουν έξω γρηγορότερα.

Tip2: ξεβιδώνοντας την τάπα, την σπρώχνεις ελαφρά προς τα πάνω. Όταν ξεβιδώσει πλήρως, την τραβάς απότομα. Προσοχή μη σου πέσει μέσα στη λεκάνη γιατί για να την ψαρέψεις θα γίνεις χάλια.

Tip3: καθ'ολη τη διαδικασία ξεκούμπωσε την τάπα λαδιού (μην τη βγάλεις τελείως, απλά σήκωσέ τη λίγο να μπορεί να μπει αέρας. Το φίλτρο λαδιού το βγάζεις τελευταίο, αφού στραγγίξει το κάρτερ και το κρατάς με την τρύπα πάνω για να μη γίνεις μπουγέλο...
stavrosthira7 - Κυρ 22 Οκτ 2017, 17:40:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου..πολυ χρησιμα τα tip σου.Με βοηθησατε πολυ παραπανω απο οτι περιμενα..και παλι σ'ευχαριστω!Χρησιμα tip που σου δινουν ορεξη γιατι ξερεις οτι θα κανεις σωστη και περιποιημενη δουλεια!
Hellas4x4 - Δευ 23 Οκτ 2017, 21:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτός του να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες συναδέλφους, να προσθέσω και το παρακάτω... Very happy
Αν δεν αλλάξεις φίλτρο μπορείς να τα ρουφήξεις σε βενζινάδικο... Εξ όσων γνωρίζω συνίσταται η εναλλαγή των τρόπων αλλαγής λαδιών.
Το ρούφηγμα για να φεύγουν και τα κατάλοιπα που δεν φεύγουν με το άδειασμα από την τάπα κάτω.
Προσωπικά, επειδή αλλάζω ανά 5.000 χλμ λάδια, τα αλλάζω εναλλάξ...
Φίλτρο αλλάζω ανά 2 αλλαγές λαδιού 10.000χλμ, οπότε το συνδυάζω με άνοιγμα από κάτω, ενώ όταν απλώς τα αλλάζω, το κάνω με τον τρόπο της αναρρόφησης... Wink
Lef205 - Δευ 23 Οκτ 2017, 23:13:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το έχετε γράψει συγνώμη αλλά δεν το διάβασα , η βίδα του καρτερ θέλει ένα συγκεκριμένο κλειδί για να ξεβιδωσει .
stavrosthira7 - Τρι 24 Οκτ 2017, 09:41:32
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Εκτός του να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες συναδέλφους, να προσθέσω και το παρακάτω... Very happy
Αν δεν αλλάξεις φίλτρο μπορείς να τα ρουφήξεις σε βενζινάδικο... Εξ όσων γνωρίζω συνίσταται η εναλλαγή των τρόπων αλλαγής λαδιών.
Το ρούφηγμα για να φεύγουν και τα κατάλοιπα που δεν φεύγουν με το άδειασμα από την τάπα κάτω.
Προσωπικά, επειδή αλλάζω ανά 5.000 χλμ λάδια, τα αλλάζω εναλλάξ...
Φίλτρο αλλάζω ανά 2 αλλαγές λαδιού 10.000χλμ, οπότε το συνδυάζω με άνοιγμα από κάτω, ενώ όταν απλώς τα αλλάζω, το κάνω με τον τρόπο της αναρρόφησης... Wink
Σ'ευχαριστω Αντωνη!Τα αλλαξα κανονικα με λυσιμο της ταπας απο κατω οπως μου ειπατε..ολα κομπλε!
stavrosthira7 - Τρι 24 Οκτ 2017, 13:53:03
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
Οπως τα λεει ο Μαριος απο πανω.

Εγω τ αλλαζω μονος ετσι ακριβως, τα παλια λαδια τα βαζω στα αδεια κουτια απο τα καινουρια και τα παω σε οποιοδηποτε συνεργειο για ανακυκλωση, ολοι τα περνουν με χαμογελο. Μαλιστα μια φορα σε ενα εμεινε εκπληκτος που εκανα τετοια κινηση, μου λεει πρωτη φορα κανει καποιος κατι τετοιο στο μαγαζι του, μου εδωσε και συγχαρητηρια. Very happy Very happy
Τα παλια λαδια πρεπει να συλλεγονται και πηγαινουν σε ειδικους χωρους για ανακυκλωση, μην τα πεταξεις σε κανα υπονομο....

Για το φ λαδιου θελει κλειδι με αλυσιδα, το παιρνεις απο καταστημα με σιδηρικα κλπ περι τα 3-5 ευρω και πας μαζι του μια ζωη. Επιπλεον βαλε λιγο λαδακι στην λαστιχενια τσιμουχα του καινουριου φιλτρου, βοηθαει αρκετα στο να μην γινει σωμα με τον κορμο, αλλα και να ξεβιδωθει πιο ευκολα στην επομενη αλλαγη Wink

Τεραστια προσοχη στο σφιξιμο της ταπας του καρτερ, ειναι αλουμινενιο και τα πασα τρωγωνται για πλακα, απο κει που θα παρεις τα λαδια παρε και την χαλκινη ροδελα της ταπας, το κοστος ειναι αστειο.
Σ'ευχαριστω Χρηστο εκανα οσα μου ειπες..εκανα σωστη και περιποιημενη δουλεια.Με βοηθησατε πολυ.
Hellas4x4 - Τρι 24 Οκτ 2017, 23:17:38
Θέμα δημοσίευσης:
stavrosthira7 έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Εκτός του να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες συναδέλφους, να προσθέσω και το παρακάτω... Very happy
Αν δεν αλλάξεις φίλτρο μπορείς να τα ρουφήξεις σε βενζινάδικο... Εξ όσων γνωρίζω συνίσταται η εναλλαγή των τρόπων αλλαγής λαδιών.
Το ρούφηγμα για να φεύγουν και τα κατάλοιπα που δεν φεύγουν με το άδειασμα από την τάπα κάτω.
Προσωπικά, επειδή αλλάζω ανά 5.000 χλμ λάδια, τα αλλάζω εναλλάξ...
Φίλτρο αλλάζω ανά 2 αλλαγές λαδιού 10.000χλμ, οπότε το συνδυάζω με άνοιγμα από κάτω, ενώ όταν απλώς τα αλλάζω, το κάνω με τον τρόπο της αναρρόφησης... Wink
Σ'ευχαριστω Αντωνη!Τα αλλαξα κανονικα με λυσιμο της ταπας απο κατω οπως μου ειπατε..ολα κομπλε!


Μια χαρά λοιπόν... Έχεις ακούσει πλέον και όλες τις απόψεις και τρόπους... Wink
killbill - Τρι 21 Νοέ 2017, 00:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ποια μαρκα λαδιου προτεινετε για το 106;
unclenontas - Τρι 21 Νοέ 2017, 08:19:10
Θέμα δημοσίευσης:
killbill έγραψε:
παιδια ποια μαρκα λαδιου προτεινετε για το 106;

Για ποια έκδοση του 106 ενδιαφέρεσαι;
Στο 1.1 που έχω εγώ, μια καλή και δοκιμασμένη λύση είναι αυτή που πρότεινε η ίδια η Peugeot όταν πουλούσε ακόμη το αυτοκίνητο, δηλαδή Total Quartz 7000 10W-40. Από την άλλη βέβαια, εγώ τώρα δοκιμάζω τα Total Quartz INEO ECS 5W-30, τα οποία προτείνει η ίδια η Total για χρήση στο 106 σε συνθήκες Ελλάδας.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr