Sonus έγραψε: |
Υ.Γ2 Αν η ίδια η Peugeot απαξιώνει τόσο τα αμάξια της περιμένει να παραμείνουμε πιστοί Πεζάκηδες???? |
TopGear έγραψε: |
1. Η Peugeot αυτή τη στιγμή, όπως και ο καθένας στην Ελλάδα, λειτουργεί σε τέτοιες καταστάσεις σαν έμπορος. Ή βασικά, σαν "έμπορας". |
salex έγραψε: |
Γιώργο, η έκδοση με τα 92 είναι μακράν καλύτερη για οικονομία από την 115. Αν ποτέ σου λείψει η ισχύς, αυτό διορθώνεται εύκολα.
Έχει λίγο μικρότερο τούρμπο από το μεγάλο του αδερφάκι, αλλά ανταλλάσσονται εύκολα! |
salex έγραψε: |
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά 15.000Ε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι ένα πολύ σεβαστό ποσό, εν έτι 2017.
Γιώργο, θα δώσεις το 308 GT με όλα τα έξτρα που έχει για να μπεις σε ένα πετρέλαιο που θα είναι βασική έκδοση; Ούτε δερμάτινα θα έχει, ούτε οροφή θα έχει, ούτε στήσιμο θα έχει, ούτε φρένα θα έχει ούτε και ωραίο θα είναι να το κοιτάς. Όλα αυτά για να μην βάζεις 50-100Ε βενζίνη το μήνα παραπάνω. Είσαι σίγουρος ότι σκέφτεσαι ώριμα; Με 10.000Ε διαφορά (γιατί τόσο θα χρειαστεί να πληρώσεις μαζί με ανταλλαγή το αυτοκίνητό σου) για πόσους μήνες μπορείς να βάζεις βενζίνη? Και για να γελάσουμε λίγο, ποιός πιστεύει ότι το μετ σεαχειρισμένο αυτοκίνητο που έχει δει ο Γιώργος στην αντιπροσωπεία έχει όντως 35000χλμ; Εγώ όχι. |
Sonus έγραψε: |
Επίσης πιστεύετε οτι θα του έβαζαν τιμή 6200?????? |
harisma23 έγραψε: |
Γιώργο, θα σου πω κι εγώ την άποψη μου, αφού πριν από 3,5 χρόνια έκανα μια αντίστοιχη κίνηση, πηγαίνοντας από ένα καλοεξοπλισμένο 308 1.6ΤΗΡ με 150 άλογα σε ένα καινούριο Skoda Rapid 1.6 TDi (μισή κλάση κάτω).
Πρώτα απ' όλα, δες αυτά τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς πότε θα τα κάνεις απόσβεση. Εμένα ας πούμε, μου στοίχισε η αλλαγή μια διαφορά 9.500 Ευρώ. Αλλά ήδη, με 45.000 Km μόνο, έχω γλιτώσει 4.000 Ευρώ σε καύσιμα, 500 σε τέλη και υπολογίζω και πιθανώς κανά 1500άρι (επιπλέον των 400 Ευρώ που έχω δώσει στη Skoda) σε συντήρηση του παλαιοτέρου 308. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, σε 2-2,5 χρόνια ακόμη θα έχω αποσβέσει πλήρως τη διαφορά που έδωσα και θα έχω ένα νεώτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κι αν αποφασίσω να το πουλήσω, σίγουρα θα φύγει ευκολότερα και σε καλύτερη τιμή σαν diesel του 2014 με 80.000 Km, αντί για το 308 του 2007 με 167.000 Km. 5,5 χρόνια δεν είναι και λίγα για απόσβεση της διαφοράς, αλλά η κρίση οδήγησε και σε μείωση των χιλιομέτρων που κάνω... Εσύ έχεις υπολογίσει πότε θα κάνεις απόσβεση; Δεύτερο και εξίσου σημαντικό. Σκόπευεις να αγοράσεις το 308 με χρηματοδότηση; Γιατί τότε κατά πάσα πιθανότητα δε σε συμφέρει, καθώς τα επιτόκια είναι πολύ μεγαλύτερα στα μεταχειρισμένα από ότι στα καινούρια. Τόσο που μπορεί να πληρώνεις την ίδια δόση για ένα μεταχειρισμένο των 15.000 Ευρώ με ένα καινούριο των 17-18.000 Ευρώ. Αν μάλιστα συνυπολογίσεις και εγγυήσεις, πιθανά δωρεάν σέρβις στο καινούριο και βλάβες εκτός εγγύησης στο μεταχειρισμένο, η επιλογή του καινούριου είναι μονόδρομος. Τελευταίο σημείο που έθιξαν κάποιοι παραπάνω είναι το ότι θα πας σε υποδεέστερο αυτοκίνητο: Γεγονός είναι, αλλά μη μασάς. Οι άγγλοι λένε: extreme times need extreme measures. Από το 2011 έκανα δύο φορές τη διαδρομή "προς τα κάτω" (Audi A3 2.0T -> 308 1.6 THP -> Rapid TDi) και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή. Αν κάποια στιγμή βγούμε/βγω από το τούνελ, εδώ είμαστε/είμαι να ξαναγοράσουμε καλό αυτοκίνητο. Κι αν δε βγούμε/βγω (πιο πιθανό κατ' εμέ) θα έχουμε/έχω κάνει μια σωστή κίνηση άμυνας. Εν ολίγοις: Προχώρα στην αντικατάσταση του 308 (όχι κατ' ανάγκη με το συγκεκριμένο)! Μετρημένα, υπολογισμένα και χωρίς συναισθηματισμούς. Υ.Γ.1: Η μεταπώληση των Peugeot γενικά και των THP ειδικά, είναι ανέκδοτο. Τα 5.200 που σου φαίνονται (σωστά) λίγα τώρα, του χρόνου θα είναι τιμή στόχος! Οπότε, αν απλώς καθυστερείς μια επιβεβλημένη κίνηση οικονομικής επιβίωσης, πούλα το τώρα. Υ.Γ.2: Τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς ίσως είναι κατά κάποιον τρόπο παραπλανητικά, γιατί μπορεί τα μισά από αυτά να τα πάρεις πίσω μόνο από την μεταπώληση π.χ. σε μια πενταετία. |
Sonus έγραψε: | ||
Έχω υπολογίσει ότι με πετρέλαιο θα εξοικονομώ περίπου 1440 τον χρόνο από την κατανάλωση και 180Ε από το σήμα.... |
TopGear έγραψε: | ||||
Μην υπολογίζεις στο σήμα. Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί. |
TopGear έγραψε: |
Μην υπολογίζεις στο σήμα.
Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί. |
TopGear έγραψε: |
Μην υπολογίζεις στο σήμα.
Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί. |
harisma23 έγραψε: | ||
Έχεις απόλυτο δίκιο (όχι μόνο για τους σημερινούς όμως, αλλά και για τους χθεσινούς και για τους αυριανούς). Το ίδιο ισχύει όμως και την τιμή του καυστίμου. Αν κι εγώ πιστεύω ότι ειδικά η διαφορά της τιμής του πετρελαίου σχετικά με τη βενζίνη είναι σχετικά "ασφαλής", για το λόγο ότι από όλα τα καύσιμο, το πετρέλαιο είναι το μόνο που επηρεάζει σημαντικά τον τιμάριθμο, καθώς χρησιμοποιείται στο συντριπτικό ποσοστό των μεταφορών. Κατά τ' άλλα όμως και παρά τις αβεβαιότητες αυτές για το μέλλον, κάπως πρέπει να κάνουμε μια υπόθεση εργασίας για να βρούμε την απόσβεση. και αυτή, καλώς ή κακώς, δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο με τα τωρινά δεδομένα. |