PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Peugeot 308GT(mk1) vs Peugeot 308 bluehdi 92hp(mk2)

Sonus - Παρ 06 Οκτ 2017, 10:28:03
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 308GT(mk1) vs Peugeot 308 bluehdi 92hp(mk2)
Παίδες ποια η γνώμη σας? Σκοπεύω να αλλάξω το Peugeot μου το πολυαγαπημένο με το Bluehdi 92hp γιατί λόγω δουλειάς πλέον κάνω πολλά χλμ και κοντεύω να πιάσω γκομενιλίκια με τον βενζινά...Έχει κανείς το παραπάνω?Βγάζει προβληματα?
Βρήκα ένα full extra με πολύ λίγα χλμ(35000) και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.
Τι λέτε?
Andreasf1 - Σαβ 07 Οκτ 2017, 01:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα την ταπεινή μου γνώμη ψάξε καλύτερα για το 120αρι μοτέρ. Αν κάνεις χιλιόμετρα σίγουρα θα το κατα ευχαριστηθεις απο άποψη οικονομίας.
salex - Σαβ 07 Οκτ 2017, 10:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο, η έκδοση με τα 92 είναι μακράν καλύτερη για οικονομία από την 115. Αν ποτέ σου λείψει η ισχύς, αυτό διορθώνεται εύκολα.
Έχει λίγο μικρότερο τούρμπο από το μεγάλο του αδερφάκι, αλλά ανταλλάσσονται εύκολα!
Sonus - Σαβ 07 Οκτ 2017, 19:15:53
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις δίκιο Στέλιο αλλά το budget μου είναι σχετικά μικρό και αυτο που βρήκα είναι πραγματικά ευκαιρία. Είναι 15000 και με 35000χλμ....Το θέμα είναι άλλο, ότι είναι απο αντιπροσωπεία και οι ΛΑΛΑΚΕΣ(συγνώμη για την έκφραση) μου δίνουν ψίχουλα για το δικό μου και δεν είμαι διατεθειμένος να το "σκοτώσω" (τα λεφτά που μου έδιναν είναι 5200) γιατί για να είναι στην κατάσταση που είναι έχω ρίξει φράγκα πολλά.
Δεν γίνεται ρε φίλε ένα THP που πλέον είναι σε κατάσταση σχεδόν καινούριου,ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ να μου δίνεις τα ίδια λεφτά που θα έδινες στο σκισμένο που είναι από leasing και με αέριο επάνω.....έλεος ρε γα**το....Γιατί απαξιώνουν τόσο τα THP????Μου λέει ότι θα το πάρει 5200 για να το δωσει 6200...Τι βλάκες ρε φίλε μας κοροιδεύουν κανονικά μου φαίνεται...

Υ.Γ. Σόρρυ που τα διαβάζετε εσείς αλλά είστε οι μόνοι που θα με καταλάβουν.Τα πα και ξεθύμανα....
Υ.Γ2 Αν η ίδια η Peugeot απαξιώνει τόσο τα αμάξια της περιμένει να παραμείνουμε πιστοί Πεζάκηδες????
TopGear - Σαβ 07 Οκτ 2017, 19:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sonus έγραψε:
Υ.Γ2 Αν η ίδια η Peugeot απαξιώνει τόσο τα αμάξια της περιμένει να παραμείνουμε πιστοί Πεζάκηδες????


1. Η Peugeot αυτή τη στιγμή, όπως και ο καθένας στην Ελλάδα, λειτουργεί σε τέτοιες καταστάσεις σαν έμπορος. Ή βασικά, σαν "έμπορας".
2. Η Peugeot πάντα απαξίωνε τους πάντες με τον τρόπο της, με "εξυπνάκηδες" εώς αγενείς υπαλλήλους και τραγικές υπηρεσίες after sales. Έκαναν χοντρές πατατιές στα μοτέρ και προσπαθούσαν να σου χρεώσουν ανταλλακτικά κι εργασία κι ας ήσουν εντός εγγύησης.
Sonus - Σαβ 07 Οκτ 2017, 19:30:04
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:


1. Η Peugeot αυτή τη στιγμή, όπως και ο καθένας στην Ελλάδα, λειτουργεί σε τέτοιες καταστάσεις σαν έμπορος. Ή βασικά, σαν "έμπορας".


Σαν αγιογδύτης βασικά δουλεύει....και επίσης μετα σε ρωτούν και με ύφος γεμάτο απορία "πως και δεν το πας σε αντιπροσωπεία για service"
alexandros 207 Rallye - Σαβ 07 Οκτ 2017, 19:56:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καινουριο ποσο ειχε αυτο το 308 με τα 92 αλογα?
Δε μου μοιαζει και μεγαλη ευκαιρια

Αν μπορεις να ανεβεις στα 20,000€ , μπορεις να παρεις καινουριο ντιζελ αυτης της κατηγοριας
Ρωτα και σε αλλες αντιπροσωπειες, εκτος Πεζω
Λογικα θα το κρατανε σε καλυτερη τιμη το Gt σου
Andreasf1 - Κυρ 08 Οκτ 2017, 02:17:37
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Γιώργο, η έκδοση με τα 92 είναι μακράν καλύτερη για οικονομία από την 115. Αν ποτέ σου λείψει η ισχύς, αυτό διορθώνεται εύκολα.
Έχει λίγο μικρότερο τούρμπο από το μεγάλο του αδερφάκι, αλλά ανταλλάσσονται εύκολα!

Και γιατί να μπαίνει σε αυτή την διαδικασία και να μην παει κατευθείαν στο μεγάλο αδερφακι; Δεν θεωρώ οτι αξίζει τον κόπο και το χρήμα για τέτοιες "περιπέτειες" αφού υπάρχει η εργοστασιακή δοκιμασμένη λύση. Όπως επίσης και η κατανάλωση δεν είναι τραγικά μεγαλύτερη ειδικά όταν μιλάμε για τοσα χαμηλά νούμερα.
salex - Κυρ 08 Οκτ 2017, 09:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά 15.000Ε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι ένα πολύ σεβαστό ποσό, εν έτι 2017.

Γιώργο, θα δώσεις το 308 GT με όλα τα έξτρα που έχει για να μπεις σε ένα πετρέλαιο που θα είναι βασική έκδοση;
Ούτε δερμάτινα θα έχει, ούτε οροφή θα έχει, ούτε στήσιμο θα έχει, ούτε φρένα θα έχει ούτε και ωραίο θα είναι να το κοιτάς.

Όλα αυτά για να μην βάζεις 50-100Ε βενζίνη το μήνα παραπάνω.
Είσαι σίγουρος ότι σκέφτεσαι ώριμα; Με 10.000Ε διαφορά (γιατί τόσο θα χρειαστεί να πληρώσεις μαζί με ανταλλαγή το αυτοκίνητό σου) για πόσους μήνες μπορείς να βάζεις βενζίνη?

Και για να γελάσουμε λίγο, ποιός πιστεύει ότι το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που έχει δει ο Γιώργος στην αντιπροσωπεία έχει όντως 35000χλμ; Εγώ όχι.
Giannis307 - Κυρ 08 Οκτ 2017, 10:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά 15.000Ε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι ένα πολύ σεβαστό ποσό, εν έτι 2017.

Γιώργο, θα δώσεις το 308 GT με όλα τα έξτρα που έχει για να μπεις σε ένα πετρέλαιο που θα είναι βασική έκδοση;
Ούτε δερμάτινα θα έχει, ούτε οροφή θα έχει, ούτε στήσιμο θα έχει, ούτε φρένα θα έχει ούτε και ωραίο θα είναι να το κοιτάς.

Όλα αυτά για να μην βάζεις 50-100Ε βενζίνη το μήνα παραπάνω.
Είσαι σίγουρος ότι σκέφτεσαι ώριμα; Με 10.000Ε διαφορά (γιατί τόσο θα χρειαστεί να πληρώσεις μαζί με ανταλλαγή το αυτοκίνητό σου) για πόσους μήνες μπορείς να βάζεις βενζίνη?

Και για να γελάσουμε λίγο, ποιός πιστεύει ότι το μετ σεαχειρισμένο αυτοκίνητο που έχει δει ο Γιώργος στην αντιπροσωπεία έχει όντως 35000χλμ; Εγώ όχι.



Και μαύρα που βλέπω και εγώ στα μαγαζί είμαι μαζί σου 1000% Στέλιο....επίσης όντως θα φεσωθεις για μεταχειρησμενο αυτοκίνητο αγνώστου παρελθόντος και με τον κίνδυνο να σου κοστίσει ακριβά η οποία ζημιά που μπορεί να οφείλεται σε 1000 2 πράγματα που η αξία του είναι στο 1/3 της τιμής που το πουλάνε?σκέψου καλα
Sonus - Κυρ 08 Οκτ 2017, 16:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
Έχετε δίκιο παιδιά...απόλυτο...δεν αξίζει επ ουδενεί ούτε τον κόπο ούτε τα χρήματα...Όπως το παρουσιάζουν υποτίθεται ότι είναι από ανταλλαγή για μεγαλύτερο και καινούριο ουσιαστικά. Για να μην είμαι και άδικος το αμάξι υρίζει καινουργίλα....αλλά όπως πολύ σωστά λέτε είναι αμφιβόλου ιστορικού...και δεν αξίζει να δώσω το καλοσυντηρημένο μου για αυτό....Επίσης ρε παιδιά δεν σας φάνηκαν πολύ λίγα τα χρήματα που μου είπαν?Επίσης πιστεύετε οτι θα του έβαζαν τιμή 6200??????
salex - Κυρ 08 Οκτ 2017, 19:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Sonus έγραψε:
Επίσης πιστεύετε οτι θα του έβαζαν τιμή 6200??????


Θα του έβαζαν 7500, που με τις διευκολύνσεις που κάνουν κλπ θα το κατέβαζαν στα 7 αν δεν έφευγε γρήγορα. Δεν τους πειράζει γιατί και 6000 να το δώσουν, το έχουν πάρει φτηνά.

Υπάρχει άσχετος κόσμος που αγοράζει ακόμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από αντιπροσωπείες. Δυστυχώς, τελικά δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα.
Sonus - Κυρ 08 Οκτ 2017, 20:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ένας απο αυτούς παραλίγο να είμαι κι εγω!!!χαχαχχαχαχαχ
Giannis307 - Κυρ 08 Οκτ 2017, 20:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
Η καλύτερη συνταγή εν τέλει είναι αν έχεις κασέρι να βρεις από ιδιώτη αλλιώς αν μπλέξεις με δόσεις κοιτάς καινούριο γιατί τουλάχιστον μέχρι να ξεχρεωσεις ένα μέρος του δεν θα πληρώσεις πολλά λόγω εγγύησης
sps - Δευ 09 Οκτ 2017, 10:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι να δωσεις 15.000 κοιτα καλυτερα για καινουριο.

Εγω θα κοιτουσα για 208/c3/φιεστα νεο, αν σε παιρνουν οι χωροι
και μετα C4 ή tipο ή pulsar για οικονομικο μεγαλυτερο.
Το 308 gt δυσκολο να φυγει στα 7500 αλλα κατω απο 7 πιστευω θα φυγει γρηγορα.
harisma23 - Δευ 09 Οκτ 2017, 10:50:08
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο, θα σου πω κι εγώ την άποψη μου, αφού πριν από 3,5 χρόνια έκανα μια αντίστοιχη κίνηση, πηγαίνοντας από ένα καλοεξοπλισμένο 308 1.6ΤΗΡ με 150 άλογα σε ένα καινούριο Skoda Rapid 1.6 TDi (μισή κλάση κάτω).

Πρώτα απ' όλα, δες αυτά τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς πότε θα τα κάνεις απόσβεση. Εμένα ας πούμε, μου στοίχισε η αλλαγή μια διαφορά 9.500 Ευρώ. Αλλά ήδη, με 45.000 Km μόνο, έχω γλιτώσει 4.000 Ευρώ σε καύσιμα, 500 σε τέλη και υπολογίζω και πιθανώς κανά 1500άρι (επιπλέον των 400 Ευρώ που έχω δώσει στη Skoda) σε συντήρηση του παλαιοτέρου 308. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, σε 2-2,5 χρόνια ακόμη θα έχω αποσβέσει πλήρως τη διαφορά που έδωσα και θα έχω ένα νεώτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κι αν αποφασίσω να το πουλήσω, σίγουρα θα φύγει ευκολότερα και σε καλύτερη τιμή σαν diesel του 2014 με 80.000 Km, αντί για το 308 του 2007 με 167.000 Km. 5,5 χρόνια δεν είναι και λίγα για απόσβεση της διαφοράς, αλλά η κρίση οδήγησε και σε μείωση των χιλιομέτρων που κάνω... Εσύ έχεις υπολογίσει πότε θα κάνεις απόσβεση;

Δεύτερο και εξίσου σημαντικό. Σκόπευεις να αγοράσεις το 308 με χρηματοδότηση; Γιατί τότε κατά πάσα πιθανότητα δε σε συμφέρει, καθώς τα επιτόκια είναι πολύ μεγαλύτερα στα μεταχειρισμένα από ότι στα καινούρια. Τόσο που μπορεί να πληρώνεις την ίδια δόση για ένα μεταχειρισμένο των 15.000 Ευρώ με ένα καινούριο των 17-18.000 Ευρώ. Αν μάλιστα συνυπολογίσεις και εγγυήσεις, πιθανά δωρεάν σέρβις στο καινούριο και βλάβες εκτός εγγύησης στο μεταχειρισμένο, η επιλογή του καινούριου είναι μονόδρομος.

Τελευταίο σημείο που έθιξαν κάποιοι παραπάνω είναι το ότι θα πας σε υποδεέστερο αυτοκίνητο: Γεγονός είναι, αλλά μη μασάς. Οι άγγλοι λένε: extreme times need extreme measures. Από το 2011 έκανα δύο φορές τη διαδρομή "προς τα κάτω" (Audi A3 2.0T -> 308 1.6 THP -> Rapid TDi) και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή. Αν κάποια στιγμή βγούμε/βγω από το τούνελ, εδώ είμαστε/είμαι να ξαναγοράσουμε καλό αυτοκίνητο. Κι αν δε βγούμε/βγω (πιο πιθανό κατ' εμέ) θα έχουμε/έχω κάνει μια σωστή κίνηση άμυνας.

Εν ολίγοις: Προχώρα στην αντικατάσταση του 308 (όχι κατ' ανάγκη με το συγκεκριμένο)! Μετρημένα, υπολογισμένα και χωρίς συναισθηματισμούς.

Υ.Γ.1: Η μεταπώληση των Peugeot γενικά και των THP ειδικά, είναι ανέκδοτο. Τα 5.200 που σου φαίνονται (σωστά) λίγα τώρα, του χρόνου θα είναι τιμή στόχος! Οπότε, αν απλώς καθυστερείς μια επιβεβλημένη κίνηση οικονομικής επιβίωσης, πούλα το τώρα.
Υ.Γ.2: Τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς ίσως είναι κατά κάποιον τρόπο παραπλανητικά, γιατί μπορεί τα μισά από αυτά να τα πάρεις πίσω μόνο από την μεταπώληση π.χ. σε μια πενταετία.
Sonus - Τετ 11 Οκτ 2017, 08:48:18
Θέμα δημοσίευσης:
harisma23 έγραψε:
Γιώργο, θα σου πω κι εγώ την άποψη μου, αφού πριν από 3,5 χρόνια έκανα μια αντίστοιχη κίνηση, πηγαίνοντας από ένα καλοεξοπλισμένο 308 1.6ΤΗΡ με 150 άλογα σε ένα καινούριο Skoda Rapid 1.6 TDi (μισή κλάση κάτω).

Πρώτα απ' όλα, δες αυτά τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς πότε θα τα κάνεις απόσβεση. Εμένα ας πούμε, μου στοίχισε η αλλαγή μια διαφορά 9.500 Ευρώ. Αλλά ήδη, με 45.000 Km μόνο, έχω γλιτώσει 4.000 Ευρώ σε καύσιμα, 500 σε τέλη και υπολογίζω και πιθανώς κανά 1500άρι (επιπλέον των 400 Ευρώ που έχω δώσει στη Skoda) σε συντήρηση του παλαιοτέρου 308. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, σε 2-2,5 χρόνια ακόμη θα έχω αποσβέσει πλήρως τη διαφορά που έδωσα και θα έχω ένα νεώτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κι αν αποφασίσω να το πουλήσω, σίγουρα θα φύγει ευκολότερα και σε καλύτερη τιμή σαν diesel του 2014 με 80.000 Km, αντί για το 308 του 2007 με 167.000 Km. 5,5 χρόνια δεν είναι και λίγα για απόσβεση της διαφοράς, αλλά η κρίση οδήγησε και σε μείωση των χιλιομέτρων που κάνω... Εσύ έχεις υπολογίσει πότε θα κάνεις απόσβεση;

Δεύτερο και εξίσου σημαντικό. Σκόπευεις να αγοράσεις το 308 με χρηματοδότηση; Γιατί τότε κατά πάσα πιθανότητα δε σε συμφέρει, καθώς τα επιτόκια είναι πολύ μεγαλύτερα στα μεταχειρισμένα από ότι στα καινούρια. Τόσο που μπορεί να πληρώνεις την ίδια δόση για ένα μεταχειρισμένο των 15.000 Ευρώ με ένα καινούριο των 17-18.000 Ευρώ. Αν μάλιστα συνυπολογίσεις και εγγυήσεις, πιθανά δωρεάν σέρβις στο καινούριο και βλάβες εκτός εγγύησης στο μεταχειρισμένο, η επιλογή του καινούριου είναι μονόδρομος.

Τελευταίο σημείο που έθιξαν κάποιοι παραπάνω είναι το ότι θα πας σε υποδεέστερο αυτοκίνητο: Γεγονός είναι, αλλά μη μασάς. Οι άγγλοι λένε: extreme times need extreme measures. Από το 2011 έκανα δύο φορές τη διαδρομή "προς τα κάτω" (Audi A3 2.0T -> 308 1.6 THP -> Rapid TDi) και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή. Αν κάποια στιγμή βγούμε/βγω από το τούνελ, εδώ είμαστε/είμαι να ξαναγοράσουμε καλό αυτοκίνητο. Κι αν δε βγούμε/βγω (πιο πιθανό κατ' εμέ) θα έχουμε/έχω κάνει μια σωστή κίνηση άμυνας.

Εν ολίγοις: Προχώρα στην αντικατάσταση του 308 (όχι κατ' ανάγκη με το συγκεκριμένο)! Μετρημένα, υπολογισμένα και χωρίς συναισθηματισμούς.

Υ.Γ.1: Η μεταπώληση των Peugeot γενικά και των THP ειδικά, είναι ανέκδοτο. Τα 5.200 που σου φαίνονται (σωστά) λίγα τώρα, του χρόνου θα είναι τιμή στόχος! Οπότε, αν απλώς καθυστερείς μια επιβεβλημένη κίνηση οικονομικής επιβίωσης, πούλα το τώρα.
Υ.Γ.2: Τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς ίσως είναι κατά κάποιον τρόπο παραπλανητικά, γιατί μπορεί τα μισά από αυτά να τα πάρεις πίσω μόνο από την μεταπώληση π.χ. σε μια πενταετία.


Έχω υπολογίσει ότι με πετρέλαιο θα εξοικονομώ περίπου 1440 τον χρόνο από την κατανάλωση και 180Ε από το σήμα....Στην πενταετία 8100 δηλαδή απόσβεση το αυτοκίνητο....Χωρίς να υπολογίσω τα αραιότερα Service...
Ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας είναι ο συναισθηματικός...
Χθες πήγα σ'ενα συνεργείο να δουν το αμάξι για έναν υποψήφιο αγοραστή.Το βρήκαν άριστο....Αλλά δεν μου κάθονταν καλά, το λυπόμουν να το δώσω γιατί πραγματικά το γουσταρω το αμαξάκι....
TopGear - Τετ 11 Οκτ 2017, 09:39:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sonus έγραψε:
harisma23 έγραψε:
Γιώργο, θα σου πω κι εγώ την άποψη μου, αφού πριν από 3,5 χρόνια έκανα μια αντίστοιχη κίνηση, πηγαίνοντας από ένα καλοεξοπλισμένο 308 1.6ΤΗΡ με 150 άλογα σε ένα καινούριο Skoda Rapid 1.6 TDi (μισή κλάση κάτω).

Πρώτα απ' όλα, δες αυτά τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς πότε θα τα κάνεις απόσβεση. Εμένα ας πούμε, μου στοίχισε η αλλαγή μια διαφορά 9.500 Ευρώ. Αλλά ήδη, με 45.000 Km μόνο, έχω γλιτώσει 4.000 Ευρώ σε καύσιμα, 500 σε τέλη και υπολογίζω και πιθανώς κανά 1500άρι (επιπλέον των 400 Ευρώ που έχω δώσει στη Skoda) σε συντήρηση του παλαιοτέρου 308. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, σε 2-2,5 χρόνια ακόμη θα έχω αποσβέσει πλήρως τη διαφορά που έδωσα και θα έχω ένα νεώτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κι αν αποφασίσω να το πουλήσω, σίγουρα θα φύγει ευκολότερα και σε καλύτερη τιμή σαν diesel του 2014 με 80.000 Km, αντί για το 308 του 2007 με 167.000 Km. 5,5 χρόνια δεν είναι και λίγα για απόσβεση της διαφοράς, αλλά η κρίση οδήγησε και σε μείωση των χιλιομέτρων που κάνω... Εσύ έχεις υπολογίσει πότε θα κάνεις απόσβεση;

Δεύτερο και εξίσου σημαντικό. Σκόπευεις να αγοράσεις το 308 με χρηματοδότηση; Γιατί τότε κατά πάσα πιθανότητα δε σε συμφέρει, καθώς τα επιτόκια είναι πολύ μεγαλύτερα στα μεταχειρισμένα από ότι στα καινούρια. Τόσο που μπορεί να πληρώνεις την ίδια δόση για ένα μεταχειρισμένο των 15.000 Ευρώ με ένα καινούριο των 17-18.000 Ευρώ. Αν μάλιστα συνυπολογίσεις και εγγυήσεις, πιθανά δωρεάν σέρβις στο καινούριο και βλάβες εκτός εγγύησης στο μεταχειρισμένο, η επιλογή του καινούριου είναι μονόδρομος.

Τελευταίο σημείο που έθιξαν κάποιοι παραπάνω είναι το ότι θα πας σε υποδεέστερο αυτοκίνητο: Γεγονός είναι, αλλά μη μασάς. Οι άγγλοι λένε: extreme times need extreme measures. Από το 2011 έκανα δύο φορές τη διαδρομή "προς τα κάτω" (Audi A3 2.0T -> 308 1.6 THP -> Rapid TDi) και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή. Αν κάποια στιγμή βγούμε/βγω από το τούνελ, εδώ είμαστε/είμαι να ξαναγοράσουμε καλό αυτοκίνητο. Κι αν δε βγούμε/βγω (πιο πιθανό κατ' εμέ) θα έχουμε/έχω κάνει μια σωστή κίνηση άμυνας.

Εν ολίγοις: Προχώρα στην αντικατάσταση του 308 (όχι κατ' ανάγκη με το συγκεκριμένο)! Μετρημένα, υπολογισμένα και χωρίς συναισθηματισμούς.

Υ.Γ.1: Η μεταπώληση των Peugeot γενικά και των THP ειδικά, είναι ανέκδοτο. Τα 5.200 που σου φαίνονται (σωστά) λίγα τώρα, του χρόνου θα είναι τιμή στόχος! Οπότε, αν απλώς καθυστερείς μια επιβεβλημένη κίνηση οικονομικής επιβίωσης, πούλα το τώρα.
Υ.Γ.2: Τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς ίσως είναι κατά κάποιον τρόπο παραπλανητικά, γιατί μπορεί τα μισά από αυτά να τα πάρεις πίσω μόνο από την μεταπώληση π.χ. σε μια πενταετία.


Έχω υπολογίσει ότι με πετρέλαιο θα εξοικονομώ περίπου 1440 τον χρόνο από την κατανάλωση και 180Ε από το σήμα....


Μην υπολογίζεις στο σήμα.

Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί.
Sonus - Τετ 11 Οκτ 2017, 09:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Sonus έγραψε:
harisma23 έγραψε:
Γιώργο, θα σου πω κι εγώ την άποψη μου, αφού πριν από 3,5 χρόνια έκανα μια αντίστοιχη κίνηση, πηγαίνοντας από ένα καλοεξοπλισμένο 308 1.6ΤΗΡ με 150 άλογα σε ένα καινούριο Skoda Rapid 1.6 TDi (μισή κλάση κάτω).

Πρώτα απ' όλα, δες αυτά τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς πότε θα τα κάνεις απόσβεση. Εμένα ας πούμε, μου στοίχισε η αλλαγή μια διαφορά 9.500 Ευρώ. Αλλά ήδη, με 45.000 Km μόνο, έχω γλιτώσει 4.000 Ευρώ σε καύσιμα, 500 σε τέλη και υπολογίζω και πιθανώς κανά 1500άρι (επιπλέον των 400 Ευρώ που έχω δώσει στη Skoda) σε συντήρηση του παλαιοτέρου 308. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, σε 2-2,5 χρόνια ακόμη θα έχω αποσβέσει πλήρως τη διαφορά που έδωσα και θα έχω ένα νεώτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κι αν αποφασίσω να το πουλήσω, σίγουρα θα φύγει ευκολότερα και σε καλύτερη τιμή σαν diesel του 2014 με 80.000 Km, αντί για το 308 του 2007 με 167.000 Km. 5,5 χρόνια δεν είναι και λίγα για απόσβεση της διαφοράς, αλλά η κρίση οδήγησε και σε μείωση των χιλιομέτρων που κάνω... Εσύ έχεις υπολογίσει πότε θα κάνεις απόσβεση;

Δεύτερο και εξίσου σημαντικό. Σκόπευεις να αγοράσεις το 308 με χρηματοδότηση; Γιατί τότε κατά πάσα πιθανότητα δε σε συμφέρει, καθώς τα επιτόκια είναι πολύ μεγαλύτερα στα μεταχειρισμένα από ότι στα καινούρια. Τόσο που μπορεί να πληρώνεις την ίδια δόση για ένα μεταχειρισμένο των 15.000 Ευρώ με ένα καινούριο των 17-18.000 Ευρώ. Αν μάλιστα συνυπολογίσεις και εγγυήσεις, πιθανά δωρεάν σέρβις στο καινούριο και βλάβες εκτός εγγύησης στο μεταχειρισμένο, η επιλογή του καινούριου είναι μονόδρομος.

Τελευταίο σημείο που έθιξαν κάποιοι παραπάνω είναι το ότι θα πας σε υποδεέστερο αυτοκίνητο: Γεγονός είναι, αλλά μη μασάς. Οι άγγλοι λένε: extreme times need extreme measures. Από το 2011 έκανα δύο φορές τη διαδρομή "προς τα κάτω" (Audi A3 2.0T -> 308 1.6 THP -> Rapid TDi) και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή. Αν κάποια στιγμή βγούμε/βγω από το τούνελ, εδώ είμαστε/είμαι να ξαναγοράσουμε καλό αυτοκίνητο. Κι αν δε βγούμε/βγω (πιο πιθανό κατ' εμέ) θα έχουμε/έχω κάνει μια σωστή κίνηση άμυνας.

Εν ολίγοις: Προχώρα στην αντικατάσταση του 308 (όχι κατ' ανάγκη με το συγκεκριμένο)! Μετρημένα, υπολογισμένα και χωρίς συναισθηματισμούς.

Υ.Γ.1: Η μεταπώληση των Peugeot γενικά και των THP ειδικά, είναι ανέκδοτο. Τα 5.200 που σου φαίνονται (σωστά) λίγα τώρα, του χρόνου θα είναι τιμή στόχος! Οπότε, αν απλώς καθυστερείς μια επιβεβλημένη κίνηση οικονομικής επιβίωσης, πούλα το τώρα.
Υ.Γ.2: Τα 10 χιλιάρικα της διαφοράς ίσως είναι κατά κάποιον τρόπο παραπλανητικά, γιατί μπορεί τα μισά από αυτά να τα πάρεις πίσω μόνο από την μεταπώληση π.χ. σε μια πενταετία.


Έχω υπολογίσει ότι με πετρέλαιο θα εξοικονομώ περίπου 1440 τον χρόνο από την κατανάλωση και 180Ε από το σήμα....


Μην υπολογίζεις στο σήμα.

Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί.


Δεν έχεις άδικο....
Ghost Dog - Πεμ 12 Οκτ 2017, 09:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Μην υπολογίζεις στο σήμα.

Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί.


+1! Confused
harisma23 - Πεμ 12 Οκτ 2017, 12:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Μην υπολογίζεις στο σήμα.

Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί.

Έχεις απόλυτο δίκιο (όχι μόνο για τους σημερινούς όμως, αλλά και για τους χθεσινούς και για τους αυριανούς).
Το ίδιο ισχύει όμως και την τιμή του καυστίμου. Αν κι εγώ πιστεύω ότι ειδικά η διαφορά της τιμής του πετρελαίου σχετικά με τη βενζίνη είναι σχετικά "ασφαλής", για το λόγο ότι από όλα τα καύσιμο, το πετρέλαιο είναι το μόνο που επηρεάζει σημαντικά τον τιμάριθμο, καθώς χρησιμοποιείται στο συντριπτικό ποσοστό των μεταφορών.
Κατά τ' άλλα όμως και παρά τις αβεβαιότητες αυτές για το μέλλον, κάπως πρέπει να κάνουμε μια υπόθεση εργασίας για να βρούμε την απόσβεση. και αυτή, καλώς ή κακώς, δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο με τα τωρινά δεδομένα.
TopGear - Πεμ 12 Οκτ 2017, 13:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
harisma23 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Μην υπολογίζεις στο σήμα.

Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ φερεγγυότητα οι τωρινοί.

Έχεις απόλυτο δίκιο (όχι μόνο για τους σημερινούς όμως, αλλά και για τους χθεσινούς και για τους αυριανούς).
Το ίδιο ισχύει όμως και την τιμή του καυστίμου. Αν κι εγώ πιστεύω ότι ειδικά η διαφορά της τιμής του πετρελαίου σχετικά με τη βενζίνη είναι σχετικά "ασφαλής", για το λόγο ότι από όλα τα καύσιμο, το πετρέλαιο είναι το μόνο που επηρεάζει σημαντικά τον τιμάριθμο, καθώς χρησιμοποιείται στο συντριπτικό ποσοστό των μεταφορών.
Κατά τ' άλλα όμως και παρά τις αβεβαιότητες αυτές για το μέλλον, κάπως πρέπει να κάνουμε μια υπόθεση εργασίας για να βρούμε την απόσβεση. και αυτή, καλώς ή κακώς, δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο με τα τωρινά δεδομένα.


Συμφωνώ με τη λογική σου, απλά οι προηγούμενοι ας πούμε πείραζαν τα σήματα στα υψηλά κυβικά. Ετούτοι, ξέρουν πρέπει να βρούνε 1-1,2 δις, επενδύσεις δεν κάνουν, λαθρεμπόριο δε χτυπάνε, φοροφυγάδες τους γλείφουνε και σκαρφίζονται κάθε χρόνο και αλλαγή, όταν είχαν κάνει ευαγγέλιο προεκλογικά "ένα σταθερό φορολογικό σύστημα". Και ρύπους έχωσαν μέσα στον υπολογισμό και φορολόγησαν αυτοκίνητα που είχαν ελευθέρας και ποιος ξέρει, αν μετά το 1000άρι, το πληρώνεις σαν 1800 βάσει τίποτα τρελών αλγορίθμων που θα σκαρφιστούν.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr