christos_99 έγραψε: |
Θυμαμαι τα πρωτα σου ποστ με τα θεματακια που σου βγαζει το pug σου, τωρα εχεις να λες κι αλλα, επισης βρεθηκε ο ενοχος για την λαδιλα που ελεγες οτι βλεπεις στο κιβωτιο.... Αντε να σου αλλαξουμε γνωμη μετα απο ολα αυτα. Φιλικα παντα.!! ![]() ![]() Τα εργατικα ειναι περιπου τιμες αγορας, ισως και λιγο καλυτερες απ την αγορα. Αλλωστε ο καθε μαστορας κοστολογει την δουλεια του. Χωρις να ξερω ποσο κοστιζει η αλλαξη ψυγειου καλοριφερ, χρειαστηκε να κατεβασετε ταμπλο.? γτ στο 206 νομιζω δεν βγαινει απο κατω και πρεπει να το ξυλωσεις ολο. Γιιατι 10 λιτρα παραφλου.? με 5 ειναι κομπλε το συστημα, τι εννοεις κοκκινο.?? Εξαιρετικο ειναι και το Total Supra Castrol Edge.? Φανταζομαι οχι 5W40, γτ εβαλες ενα τοσο καλο και ακριβο λαδι.? Ο κατασκευαστης για αυτο το μοτερ δινει 10W40 και θα εισαι αρχοντας με Total semi-synthetic που πληρει απολυτα τις προδιαγραφες που ζηταει το μοτερ σου, και ειναι αρκετα πιο οικονομικο απο το edge Τα 80 για μεταχειρισμενο ημιαξονιο μου φαινοντα αρκετα, καινουριο SKF εχει με 100 |