PSClub - Hellas

Κινητήρας - Η περιπέτεια μου με την φλάντζα και το ψυγείο καλοριφέρ

Politicalscientist - Τετ 27 Σεπ 2017, 15:35:56
Θέμα δημοσίευσης: Η περιπέτεια μου με την φλάντζα και το ψυγείο καλοριφέρ
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να σας διηγηθώ την ταλαιπωρία που έφαγα με το 206 μου.
Πρίν τρείς μέρες κατευθύνθηκα στο συνεργείο για να ελέγξω έναν θόρυβο από την εξάτμιση και κατέληξα να λύνω το μισό αμάξι.
Πρίν ξεκινήσω για το συνεργείο και την ώρα που γυρνούσα το κλειδί στο ΟΝ άκουσα νερά να τρέχουν. Κατεβαίνω, δεν βρίσκω κάτι και κατευθύνομαι πρός το συνεργείο.

Κατά τον έλεγχο, εντοπίστηκε ότι το ημιαξόνιο είχε τσόγο στον μπιλιοφόρο και έκανε θόρυβο. (άρχισε να ανεβαίνει ο λογαριασμός)
Όταν ανέφερα και το γεγονός με τα νερά, έγινε και έλεγχος κάτω στην καμπίνα του οδηγού όπου και εντοπίστηκαν νερά. (Εδώ άρχισε το μαρτύριο)

Διάγνωση: Αλλαγή ψυγείο καλοριφέρ, αλλαγή ημιαξονίου..
Το ψυγείο έσκασε επειδή ανέβαζε συμπίεση λόγω καμμένης φλάντζας και έτσι αναγκαστικά έπρεπε να ανοιχτεί το μοτέρ γιατί αν το αφήναμε θα έσκαγε ένα ένα τα εξαρτήματα.

Ξεκινήσαμε, με το άνοιγμα της κεφαλής η οποία και στάλθηκε στο μηχανουργείο για να πλανιαριστεί.
Πήραμε ημισέτ φλάτζας elring γνήσια, έναν θερμοστάτη και μία τσιμούχα στροφάλου.
Η καμμένη φλάντζα βγήκε... ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ από τον κινητήρα σε κομμάτια... (Η εικόνα σύμφωνα με τον μηχανικό πρωτοφανής)
Πλανιαρίστηκε η κεφαλή, καθαρίστηκαν τα υδροχιτώνια από την μπίχλα που είχαν μαζέψει, τρίφτηκε και καθαρίστηκε το γύρω γύρω των μπιστονιών, αλλάχθηκαν τσιμουχάκια σε όλα τα σχετικά εξαρτήματα και ξεκίνησε το σφύξιμο του καπακοίου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. (με κιλά και μοίρες)
Όταν κούμπωσε το μοτέρ, αλλάχθηκε η τσιμούχα του στροφάλου, η βάση του τεντωτήρα (και ο ίδιος) και ένα ρουλεμάν.
Μπήκαν τα λουριά, χρονίστηκε το μοτέρ, μπήκε ο ιμάντας και δοκιμάστηκε ο κινητήρας.

Μέχρι εδώ όλα καλά!
Στην συνέχεια, προχωρήσαμε στην αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ.
Το παλιό βγήκε , αφού ξηλώθηκε το μισό σαλόνι και ήταν ξαναλλαγμένο.
Μάλιστα, ο π&*(*&^ που έκανε την προηγούμενη δουλειά είχε βάλει ΜΟΝΟ την μία από τις τρείς βίδες στο κινέζικο καλοριφέρ που πήρε με το καταστροφικό αποτέλεσμα να μην στέκεται σωστά αλλά και να σκάσει.
Το καλοριφέρ που βάλαμε είναι BEAR με ιριδίζον πάνω και made in France.
Αφού κουμπώσαμε, καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε το ψυγείο και το κύκλωμα με νερό και το βάλαμε μπρός.

Ο κινητήρας ακουγόταν σωστός αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος στο γκάζι.
Και εδώ άρχισε η ταλαιπωρία... Δοκιμές επί δοκιμών, σφύξιμο-ξεσφύξιμο ιμάντα, καθαρισμός ρουλεμάν και το αποτελέσμα?
ΛΑΘΟΣ ρουλεμάν.

Το μαγαζί παρά το γεγονός ότι πήρε αριθμό πλαισίου και δείγμα ανταλλακτικού έδωσε λάθος ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στον κινητήρα.
Ευτυχώς, το ρουλεμάν ήταν πλαστικό και φαγώθηκε και το μοτέρ την γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές στο εξωτερικό.
Αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε το αμάξι, μέσα-έξω και στον κινητήρα αλλάχθηκαν και τα παλιά λάδια με Castrol edge.

Το αμάξι έπειτα από 3 μέρες εργασίας, το πήρα αλλά δυστυχώς ακούγεται ένας ήχος (γρα γρα γρα) από τον ιμάντα.(έχει πάνω δύο χρόνια)
Ο μηχανικός μου είπε ότι θα στρώσει ο ήχος με τα χιλιόμετρα και είμαι σε αναμονή.

Για την ιστορία το κόστος ήταν το εξής:
Ημισέτ φλάντζας Elring γνήσιο 43 ευρώ
Πλανιάρισμα 35 ευρώ
Θερμοστάτης 10 ευρώ
Τσιμούχα στροφαλου 10 ευρώ
Βάση ρουλεμάν και τεντωτήρας 30 ευρώ (γνήσιο μεταχειρισμένο)
Ημιαξόνιο μαμά (γνήσιο μτχ) 80 ευρώ
Ψυγείο καλοριφέρ Bear γνήσιο Γαλλικό 57 ευρώ
Παραφλού κόκκινα 10 κιλά 10 ευρώ
Λάδια 2 λίτρα Castrol edge (είχα πρόσφατα αγορασμένο 1,5 κιλό)
+
Εργασία φλάντζας 100 ευρώ
Εργασία καλοριφέρ 50 ευρώ

Με λίγα λόγια το μαλί πήγε τα 450 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.

Το αμάξι φάνηκε να απέκτησε λίγο νεύρο και έφυγε το τρέμουλο που είχε.
Το μόνο κακό είναι ότι απέκτησε έναν ήχο (γρα γρα γρα) που το κάνει στο ρελαντί. Ελπίζω να στρώσει με τον καιρό....

Θα ήθελα, να μου πείτε οι εμπειρότεροι αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σωστή..Βέβαια, καλοδεχούμενο και οποιοδήποτε άλλο σχόλιο-εκτίμηση- ερώτηση !
Επίσης, θα ήθελα να μου πείτε αν τα λεφτά που έδωσα ήταν καλά ή πολλά.
christos_99 - Τετ 27 Σεπ 2017, 16:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
Θυμαμαι τα πρωτα σου ποστ με τα θεματακια που σου βγαζει το pug σου, τωρα εχεις να λες κι αλλα, επισης βρεθηκε ο ενοχος για την λαδιλα που ελεγες οτι βλεπεις στο κιβωτιο.... Αντε να σου αλλαξουμε γνωμη μετα απο ολα αυτα. Φιλικα παντα.!! Very happy Very happy

Τα εργατικα ειναι περιπου τιμες αγορας, ισως και λιγο καλυτερες απ την αγορα. Αλλωστε ο καθε μαστορας κοστολογει την δουλεια του. Χωρις να ξερω ποσο κοστιζει η αλλαξη ψυγειου καλοριφερ, χρειαστηκε να κατεβασετε ταμπλο.? γτ στο 206 νομιζω δεν βγαινει απο κατω και πρεπει να το ξυλωσεις ολο.

Γιιατι 10 λιτρα παραφλου.? με 5 ειναι κομπλε το συστημα, τι εννοεις κοκκινο.?? Εξαιρετικο ειναι και το Total Supra

Castrol Edge.? Φανταζομαι οχι 5W40, γτ εβαλες ενα τοσο καλο και ακριβο λαδι.? Ο κατασκευαστης για αυτο το μοτερ δινει 10W40 και θα εισαι αρχοντας με Total semi-synthetic που πληρει απολυτα τις προδιαγραφες που ζηταει το μοτερ σου, και ειναι αρκετα πιο οικονομικο απο το edge

Τα 80 για μεταχειρισμενο ημιαξονιο μου φαινοντα αρκετα, καινουριο SKF εχει με 100
sps - Τετ 27 Σεπ 2017, 17:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
με ενα μεταχειρω μοτερ επανω πιο λιγο θα σου ερχοταν η βλαβη.
Politicalscientist - Τετ 27 Σεπ 2017, 17:35:50
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
Θυμαμαι τα πρωτα σου ποστ με τα θεματακια που σου βγαζει το pug σου, τωρα εχεις να λες κι αλλα, επισης βρεθηκε ο ενοχος για την λαδιλα που ελεγες οτι βλεπεις στο κιβωτιο.... Αντε να σου αλλαξουμε γνωμη μετα απο ολα αυτα. Φιλικα παντα.!! Very happy Very happy

Τα εργατικα ειναι περιπου τιμες αγορας, ισως και λιγο καλυτερες απ την αγορα. Αλλωστε ο καθε μαστορας κοστολογει την δουλεια του. Χωρις να ξερω ποσο κοστιζει η αλλαξη ψυγειου καλοριφερ, χρειαστηκε να κατεβασετε ταμπλο.? γτ στο 206 νομιζω δεν βγαινει απο κατω και πρεπει να το ξυλωσεις ολο.

Γιιατι 10 λιτρα παραφλου.? με 5 ειναι κομπλε το συστημα, τι εννοεις κοκκινο.?? Εξαιρετικο ειναι και το Total Supra

Castrol Edge.? Φανταζομαι οχι 5W40, γτ εβαλες ενα τοσο καλο και ακριβο λαδι.? Ο κατασκευαστης για αυτο το μοτερ δινει 10W40 και θα εισαι αρχοντας με Total semi-synthetic που πληρει απολυτα τις προδιαγραφες που ζηταει το μοτερ σου, και ειναι αρκετα πιο οικονομικο απο το edge

Τα 80 για μεταχειρισμενο ημιαξονιο μου φαινοντα αρκετα, καινουριο SKF εχει με 100


Η γνώμη μου θα αλλάξει όταν το αμάξι θα βγάλει 1-2 χρόνια χωρίς να βγάλει κιχ και χωρίς να πληρώσω 1 ευρώ σε ζημιές που βγάζει.
Ο ύποπτος είχε βρεθεί απο πέρσι αλλά τα οικονομικά ήταν ανύπαρκτα.
Τώρα έκατσε όλο μαζί και έδεσε.
Πάντως τα 80 του ημιαξονίου ναι μεν πολλά αλλά τουλάχιστον έχουν εγγύηση. Βρήκαμε και 30 και με 40 αλλά μου είπε ο μηχανικός ότι αν γίνει κάτι δεν φέρει ευθύνη και δεν θα μπορέσουμε να του το πετάξουμε στα μούτρα.
Οπότε επέλεξα την ακριβή οδό.
Τα λάδια είναι τα magnetic τελικά και όχι τα edge 10/40.

Τα νερά πήρε 6 λίτρα με την εξαέρωση και μου έμειναν άλλα 3-4.

Το ταμπλό δεν βγήκε όλο άλλα τραβήχθηκε από κάτω. Ο μάστορας είναι πατεντιάρης και κατάφερε να το βγάλει χωρίς ζημιά με λυμένο μόνο το κάτω μέρος του ταμπλό. (ευτυχώς)
Αναφορικά με τα εργατικά ήταν καλά πιστεύω. Ο λόγος που πήρε τόσα ήταν ότι έχει πάρει τουλάχιστον 1000αρικο απο ασφάλειες που του είχα φέρει τέσσερα χτυπήματα που έφαγα στον πίσω προφυλακτήρα από ασυνείδητους. (σαν να γράφει ΕΔΩ ΧΤΥΠΑΤΕ)

Φίλε sps συγγνώμη αλλά αυτό που λές δεν παίζει.
400-500 ένα ΜΗ εγγυημένο μοτέρ που παίζει να έχει καμμένη φλάτζα (ή στα τελευταία της + 200+300 εργασία +150 ευρώ το σέρβις του = 800-900 και αυτά σε Μοτέρ που ΔΕΝ γνωρίζεις το ιστορικό του.

*Αν θέλετε μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες από όλα τα στάδια.
android - Τετ 27 Σεπ 2017, 18:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τζαμι αν γιναν ολα σωστα εχεις αμαξι για 100 χιλ χλμ αερα
sps - Τετ 27 Σεπ 2017, 20:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
ναι σιγουρα το μεταχειρισμενο μοτερ ειναι ρισκο αλλα βρισκεις και με 150-200 ευρω.
αλλα και παλι θα ειχες να αντιμετωπισεις τη βλαβη καλοριφερ, ημιαξονιο κλπ, οποτε παλι πολλα θα εβγαιναν.

Τα εργατικα οντως σου βγηκαν πολυ οικονομικα.
Καλα χλμ φιλε μου!
Politicalscientist - Πεμ 28 Σεπ 2017, 13:23:46
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ελπίζω σε τίποτα.
Δυστυχώς, αν βγάλει κάτι άλλο θα πάει για πέταμα.
Δεν θα το πουλήσω μετά από τόσες χιλιάδες που έχω ρίξει ώστε να το χαρεί ο επόμενος. Άλλα λεφτά δεν έχω να δώσω.

Ελπίζω και εύχομαι να ξεχάσει για καιρό και να το χαρώ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απροβλημάτιστο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr