PSClub - Hellas

Κινητήρας - "ξεκάπνισμα" κινητήρα

imaginas - Τετ 27 Σεπ 2017, 07:31:13
Θέμα δημοσίευσης: "ξεκάπνισμα" κινητήρα
Διάβασα για το "ξεκάπνισμα" κινητήρα που κάνουν κάποιες εταιρείες και ότι το αμάξι κερδίζει κάτι από ιπποδύναμη,ροπή που έχει χάσει με την πάροδο του χρόνου (δεν κάνει τα 75 άλογα 120!).Έχει κάνει κάποιος;Έχει αποτέλεσμα;Είναι ασφαλές για τον κινητήρα ή μπορεί να δημιουργήσει κανά πρόβλημα και να τρέχουμε;Έχω ένα 307 1400κ.ε με 75 άλογα και 253000χλμ.Δεν έχω κάποιο πρόβλημα,δε ρετάρει,δεν κάνει θόρυβο ο κινητήρα δεν βγάζει καυσαέρια.Αλλά σκέφτηκα αν κάνει δουλειά το "ξεκάπνισμα" να το έκανα.Ποια είναι η άποψή σας;
turbomaniac - Τετ 27 Σεπ 2017, 07:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
λιγα πράγματα. Το αμάξι καινούργιο χωρίς κάπνα είχε 75 άλογα, με την κάπνα άντε να χανει 2-3.

αν χρησιμοποιείς καποιο ασφαλές για τον καταλύτη πρόσθετο καυσίμου μια φορά το χρόνο, δε θα έχεις και πολύ κάπνα ούτως ή άλλως.

Αμα το κόστος είναι 10-20 ευρώ κάντο, παραπάνω δεν αξίζει.
imaginas - Τετ 27 Σεπ 2017, 07:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ.
Δεν περίμενα να πάει 100 άλογα!Απλώς πιο πολύ με ενδιαφέρει αν συντηρείται ο κινητήρας με αυτόν τον τρόπο.Καθαριστικό είχα να χρησιμοποιήσω 7 χρόνια.Έβαλα πριν 3 μήνες σε δύο δόσεις ένα της wurth διότι δε γέμισα το ρεζερβουάρ.Θα βάλω ξανά ολόκληρο αυτή τη φορά,μέσα στην Εβδομάδα μιας και θα το γεμίσω το αμάξι και θα πάω στην Καλαμάτα,οπότε είναι ευκαιρία.Αν έχεις να προτείνεις κάποιο καλό καθαριστικό πες μου!
turbomaniac - Τετ 27 Σεπ 2017, 08:05:39
Θέμα δημοσίευσης:
imaginas έγραψε:
Ευχαριστώ.
Δεν περίμενα να πάει 100 άλογα!Απλώς πιο πολύ με ενδιαφέρει αν συντηρείται ο κινητήρας με αυτόν τον τρόπο.Καθαριστικό είχα να χρησιμοποιήσω 7 χρόνια.Έβαλα πριν 3 μήνες σε δύο δόσεις ένα της wurth διότι δε γέμισα το ρεζερβουάρ.Θα βάλω ξανά ολόκληρο αυτή τη φορά,μέσα στην Εβδομάδα μιας και θα το γεμίσω το αμάξι και θα πάω στην Καλαμάτα,οπότε είναι ευκαιρία.Αν έχεις να προτείνεις κάποιο καλό καθαριστικό πες μου!


μη το παρακανεις με το καθαριστικό γιατι χαλει τα μπουζι, βαλε όσο λενε οι οδηγίες και να λεει οτι κάνει για καταλύτες.

Εχω δοκιμάσει διαφορες εταιρίες, μια απο αυτες είναι και η liqui moly που έχει καλά προϊόντα:

http://ektoxeftis.gr/shop/lipantika_prostheta/prostheta_veltiotika/%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B9%CE%B4%CF%89%CE%BD-300-ml/?v=f214a7d42e0d

Για να βελτιωθεί η μακροζωία του κινητήρα πρέπει να χρησιμοποιείς πάντα καλό λάδι (100% συνθετικό) με ειδικά πρόσθετα που καθαρίζουν και τη λάσπη που επικάθεται σε δύσκολα σημεία εμποδίζοντας την άριστη λίπανση του μοτερ. Τέτοια λάδια είναι πχ τα mobil 1.

Τη λάσπη του κυλώματος λίπανσης καθαρίζουν και ειδικά πρόσθετα (engine flush) όπως αυτό που έχω δοκιμάσει κι όλας:

https://autoplanet.gr/12-accessories/1730-lm1883-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B1-liqui-moly-500ml.html#.Wcs-ZPm0Pcs

Ακολούθησε πιστά τις οδηγίες χρήσης οταν κάνεις engine flush (καθάρισμα της λάσπης)

Δε χρειάζεσαι engine flush εαν χρησιμοποιούσες 100% συνθετικά λάδια. Όμως αν εβαζες αντιπροσωπόλαδα και έχεις πάνω απο 100.000 χλμ καλό είναι εκτός απο το ξεκαρβούνιασμα να επαναφέρεις και τη λίπανση του μοτερ στο 100%. Το ξεκαρβούνιασμα είναι για την απόδοση, το καθάρισμα της λάσπης είναι για τη μακροζωία.

Ο περισσότερος κόσμος δε δινει σημασία στο λάδι που βαζει στον κινητήρα του με αποτέλεσμα πολύ σοβαρές ζημιές αργότερα.

Αν έχουμε ενα αμαξι για να κάνουμε τη δουλειά μας δινουμε κάτι παραπάνω στο λάδι (και το φίλτρο λαδιού) γιατι δεν έχουμε τη δυνατότητα να πληρώνουμε αργότερα σοβαρές επισκευές.
imaginas - Τετ 27 Σεπ 2017, 08:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Λάδι βάζω κάθε 10.000χλμ total quartz7000 ημισυνθετικό.Αυτο γράφει και το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.Καθαριστικό είχα χρησιμοποιήσει πριν 7 χρόνια.Τωρα έβαλα ένα μπουκάλι σε 2 δόσεις διότι γέμιζα 30 λίτρα βενζίνης.
christos_99 - Τετ 27 Σεπ 2017, 11:06:39
Θέμα δημοσίευσης:
Για το συγκεκριμενο μοτερ μια χαρα ειναι τα λαδια που βαζεις, και απο ιξωδες και απο προδιαγραφη κατασκευαστη. Σε αυτα μεινε και θα εισαι κομπλε!

Αν θελεις να καθαρισει το μοτερ απο μουργα που εχει μεινει απ τα λαδια, η μονη λυση ειναι πολυ συχνες αλλαγες λαδιων. Αλλαζεις 2-3 φορες λαδια στα ~1000km, και μετα να μην τα κρατας πανω απο 7000km....

Τα καθαριστικα σκετη αποτυχια, εχει σχετικα βιντεο στο youtube με πριν και μετα χωρις αποτελεσμα... Τι να προλαβει να καθαρισει το ερημο πριν την αλλαγη λαδιων με 5 λεπτα λειτουργια...? Αντε να το ριξεις αν εχεις σκοπο να αλλαξεις ιξωδες, μεχρι εκει και παλι για ψυχολογικους λογους με επιφυλαξη, δεν θα το εκανα ποτε στο μοτερ...

Για το προσθετο στο καυσιμο, ειχε γραφτει παλιοτερα εδω για το Protec fuel line cleaner, αλλα και γι αυτο σε θεωριτικο επιπεδο, δεν θυμαμαι να ειδε καποιος θετικο αποτελεσμα... Ειναι για να καθαρισει περισσοτερο την υγρασια απο την βενζινη στο τεποζιτο και ισως κανει και κατι στα μπεκ, μεχρι εκει..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr