turbomaniac έγραψε: |
καλη σκεψη, αλλα θελω να το έχω νόμιμο και δε θελω να μπλέξω με δηλώσεις κινητήρα/βεβαιώσεις αντιπροσωπείας, κλπ. Επιπλέον δε θελω να μπλέξω με τους ηλεκτρολόγους, μιας και γενικά δεν είναι και το πιο εύκολο να ταιριάξει ο εγκεφαλος απο το 16V στην πλεξούδα απο το 8V, δε μπορω (νομίζω) να το κάνω μόνος μου και δε θελω να πληρωσω ηλεκτρολόγο να το κάνει
Αλλωστε το αμάξι θα τουρμπιστεί, επομένως δεν τίθεται θέμα με τη διαφορά απόδοσης. ειναι ενα project που πρωτίστως σκοπός είναι το χαμηλό κόστος. Να σκεφτείς βρήκα απο Γαλλία όλο το κιτ 306 maxi(φτερα-προφυλακτήρες-πλαινα skirts) κάτω από 700 ευρώ και πάλι το σκέφτομαι να μη το φτιάξω μόνος μου εδω το κιτ: http://rea-composite.fr/-automobile/29-kit-complet-306-maxi-phase-1.html |