PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Γνωμες για project 306 look maxi

turbomaniac - Κυρ 24 Σεπ 2017, 20:19:15
Θέμα δημοσίευσης: Γνωμες για project 306 look maxi
Απο τοτε που έιχα 106 s2 rallye 8V, με ετρωγε το σαρακι του 306 που ναι και πιο ωραιο στο δρόμο απο το 106 (γνωστα τα απροειδοποίτα κόλπα της ουρας του 106)

Απο τοτε περασαν σχεδον 20 χρόνια που έχω εμπλουτίσει τις γνωσεις μου αρκετα ωστε να ξεκινησω ενα project τελειως μόνος μου. Θα ηθελα καποιες γνωμες και αποψεις επι του θεματος.

αγορα 306 3θυρο 1.4 ή 1.6 για κυκλοφορία.

μοτερ tu5j2 και εγκφαλάκι τυπου splitsecond, σαν αυτα που έβαζε παλια ο ανδριανακης με 4 επιπλέον μπεκ(χρηση turbo)
προφανως αν βρω 1.4 πρεπει να βρω κατι με μοτερ NFX που χει μαρέλι. Tα 1.6 όλα έιχανε BOSCH.

Εδω θα χρειαστώ μια γνώμη σας:

Μπορω να βαλω το μοτερ 1.6 8V με την πλεξουδα εγκέφαλο απο το 14αρι? Μιας και θα δουλεψ εξτρα μπεκ, το μειγμα μπορω να το ρυθμίσω όπως θελω στο τερμα γκάζι και δε με νοιαζει που θα ναι λιγο στεγνο όταν θα δουλευει υπο πίεση-το πολύ πολύ να βαλω ενα ρυθμιστη καυσίμου να μαζευτεί λίγο, ή να βαλω λιγο μεγαλύτερα μπεκ.

αν οχι, τι θα χρειαστω απο την πλεξούδα του 1.6 8v?

Τα υπόλοιπα (τουρμπίνες/πολλαπλές/εξατμίσεις, φανοποιοία, βαφες, πολεστερικά φερα, κλπ) είναι το στοιχείο μου, θελει μόνο χρόνο.

Στο τι 306 να βρω κολάω (1.6 με bosch, 1.4 με bosch/marelli/sagem?)

Εχω καλό φίλο προγραμματιστή και δε θα χω πρόβλημα με τα ξεκλειδώματα εγκεφάλων, μετατοπίσεις κόφτη, κλπ (τουλαχιστον για bosch - marelli)
geo106xs - Κυρ 24 Σεπ 2017, 21:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογα τη χρονολογια αλλαζαν οι φυσες του πολλαπλασιαστη και του map κ.α οσον αφορα τη συμβατοτητα των καλωδιωσεων του 1.4 και του 1.6. Π.χ το 1.6 με τα μπουζοκαλωδια ειχε τη φαρδια φυσα ενω τα 1.4 με τον ενιαιο πολλαπλασιαστη την τετραγωνη. Για να μη μακρυγορω η πλεξουδα παιζει κανονικα απλα θα χρειαστει τετοιου τυπου μικρομετατροπες.
Οσον αφορα στο αυτοκινητο προτιμησε 306 απο αρχες του '00 και πριν με τα μονοφυσα ηλεκτρικα ωστε να αποφυγεις τυχον ασυμβατοτητες σε σχεση με τα τριφυσα στα οποια θα χρειαστει παντρεμα η πλεξουδα.
Ιδανικη περιπτωση ειναι να βρεις 1.6 ετοιμο ωστε να αποφυγεις τη βαβουρα.

Εχε επισης το νου σου γιατι το 306 δεν ειναι τοσο απλο οσο το 106 στα ηλεκτρολογικα λογω της υπαρξης μοναδας bsi και θα χρειαστει ο ηλεκτρολογος σου να το κατεχει το αντικειμενο σε περιπτωση μετατροπης.
turbomaniac - Δευ 25 Σεπ 2017, 07:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αλλα και για το bsi που δεν ήξερα οτι πρεπει να γινει reset με καινούργιους κωδικούς και να ταιριάζει με τον καινούργιο εγκέφαλο (εαν μπει)


Το 16αρι και 14αρι έχουν τα ιδια σχεδόν τέλη, οπότε θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου καλύτερα και θα προσπαθήσω να βρω ενα 16αρι μονόφισο με bosch m5.1 και άρα δε θα παίξω με τα bsi, απλα θα ταιριάξω λίγο τις φίσες.

Με το 16αρι έχει και το πλεονέκτημα οτι δε χρειάζεται να βρω ολόκληρο το μοτερ 1.6 απλα βάζω την κεφαλή απο το 1.6 rallye, μιας και κορμό έχουν τον ίδιο απ' οσο ξέρω. Η κεφαλή τu5j2 (ραλλυ 8v) στα saxo VTR 1.6 (tu5jp) ειναι δημοφιλής μετατροπή στην Αγγλία.

Στη χειρότερη θα βρω μονόφυσο 14αρι πολλαπλού ψεκασμού (γιατί τα πρώτα ήταν μονόμπεκα, θα ταιριαξω την πλεξουδα όσο μπορω και θα δωσω τον εγκέφαλο για μετατόπιση κόφτη και λίγο εμπλουτισμό στο καύσιμο.
Hellas4x4 - Τρι 26 Σεπ 2017, 00:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να βρεις και μία καλή μετατροπή σε 1,6 16ν...
Μονόφισο θεωρώ ότι θα σε βολέψει περισσότερο... Wink
turbomaniac - Τρι 26 Σεπ 2017, 07:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
καλη σκεψη, αλλα θελω να το έχω νόμιμο και δε θελω να μπλέξω με δηλώσεις κινητήρα/βεβαιώσεις αντιπροσωπείας, κλπ. Επιπλέον δε θελω να μπλέξω με τους ηλεκτρολόγους, μιας και γενικά δεν είναι και το πιο εύκολο να ταιριάξει ο εγκεφαλος απο το 16V στην πλεξούδα απο το 8V, δε μπορω (νομίζω) να το κάνω μόνος μου και δε θελω να πληρωσω ηλεκτρολόγο να το κάνει

Αλλωστε το αμάξι θα τουρμπιστεί, επομένως δεν τίθεται θέμα με τη διαφορά απόδοσης.

ειναι ενα project που πρωτίστως σκοπός είναι το χαμηλό κόστος. Να σκεφτείς βρήκα απο Γαλλία όλο το κιτ 306 maxi(φτερα-προφυλακτήρες-πλαινα skirts) κάτω από 700 ευρώ και πάλι το σκέφτομαι να μη το φτιάξω μόνος μου

εδω το κιτ:
http://rea-composite.fr/-automobile/29-kit-complet-306-maxi-phase-1.html
Hellas4x4 - Τρι 26 Σεπ 2017, 19:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
turbomaniac έγραψε:
καλη σκεψη, αλλα θελω να το έχω νόμιμο και δε θελω να μπλέξω με δηλώσεις κινητήρα/βεβαιώσεις αντιπροσωπείας, κλπ. Επιπλέον δε θελω να μπλέξω με τους ηλεκτρολόγους, μιας και γενικά δεν είναι και το πιο εύκολο να ταιριάξει ο εγκεφαλος απο το 16V στην πλεξούδα απο το 8V, δε μπορω (νομίζω) να το κάνω μόνος μου και δε θελω να πληρωσω ηλεκτρολόγο να το κάνει

Αλλωστε το αμάξι θα τουρμπιστεί, επομένως δεν τίθεται θέμα με τη διαφορά απόδοσης.

ειναι ενα project που πρωτίστως σκοπός είναι το χαμηλό κόστος. Να σκεφτείς βρήκα απο Γαλλία όλο το κιτ 306 maxi(φτερα-προφυλακτήρες-πλαινα skirts) κάτω από 700 ευρώ και πάλι το σκέφτομαι να μη το φτιάξω μόνος μου

εδω το κιτ:
http://rea-composite.fr/-automobile/29-kit-complet-306-maxi-phase-1.html


Δεν ισχύει για τις πλεξούδες... Φτάνει να είναι και τα 2 μονόφισα... το μοναδικό που άλλαξα στην πλεξούδα που είχα είναι το φισάκι του πολλαπλασιαστή... Wink

όλα τα υπόλοιπα, δεν τα έχω ψάξει, οπότε πιθανολογώ ότι τα ξέρεις καλύτερα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr