PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση)

Politicalscientist - Δευ 04 Σεπ 2017, 15:51:55
Θέμα δημοσίευσης: Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση)
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του psclub!

Παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ και έχω να δηλώσω ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο.
Είμαι κάτοχος ενός 206 1.4i 2001 75ph .
Το αμάξι αυτό το έχω 3 χρόνια και έχει πάνω 210.0000 χλμ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω αν ήταν πρώτο χέρι αλλά υποπτεύομαι ότι ίσως να ήταν από κάποια εταιρεία leasing (λόγω χιλιομέτρων) καθώς αγοράστηκε από μάντρα- έμπορα.
Δυστυχώς, το αμάξι με έχει απογοητεύσει πλήρως γιατί είναι εξαιρετικά ζημιάρικο.
Κάθε 3-4 μήνες μου εμφανίζει κάποια ζημιά με αποτέλεσμα να έχω δώσει 3 φορές παραπάνω χρήματα από την αξια του (τιμή αγοράς 2.000 το 2015)
Συγκεκριμένα, σε διάστημα 3 χρόνων έχω αλλάξει τα εξής:
-Σετ ιμάντα χρονισμού και τρόμπα νερού
-Μοτεράκι πεταλούδας και καθάρισμα πεταλούδας
-Μαρκούτσια φρένων και υγρά
-Δυναμό
-Ντίζα
-Ηλεκτρολογικά και καλώδια που συνδέουν το τιμόνι -κλειδαριά
-Τσιμούχα καπακίου (ή ψευτοκαπακίου)
-Τακάκια
-Μία απίθανη ζημιά καθώς έμεινε το πλαστικό κομμάτι της βέργας μέσα στον κινητήρα και ανοίχτηκε το καρτέρ. Shocked
-(Όλο και κάτι θα έχω ξεχάσει) Question

Αναφορικά με τα σέρβις, κάθε χρόνο (κάθε 3-4.000 χλμ δηλαδή) του κάνω το τακτικό του σερβις (λάδια, φίλτρα) ενώ πρίν δύο μήνες έκανα και μπουζί.
Υπόψιν, αλλάζω και τα νερά του ψυγείου κάθε χρόνο περίπου.
Με λίγα λόγια το αμάξι αυτό έχει πάρει πολλή αγάπη, φροντίδα και πολλά χρήματα από εμένα αλλά πάντα με απογοητεύει. Αφήστε που έχει κάποια διαρροή (βαλβολίνης νομίζω) που με ανησυχεί αρκετά και δεν έχω εντοπίσει ακόμη από που προέρχεται. Επιπλέον, υποψιάζομαι ότι κάποια στιγμή θα βγάλει φλάτζα γιατί τα νερά δεν είναι πολύ καθαρά.

Δυστυχώς, έχω φτάσει στο σημείο να θέλω να το δώσω μιάς και έχω ξενερώσει τελείως από την όλη κατάσταση και είναι το πρώτο μου τουτουτ.

Θα ήθελα ωστόσο να πάρω και μερικές απόψεις για αυτό το αμάξι και από άλλα μέλη που σίγουρα είναι πιό έμπειρα από εμένα.

Ερωτώ λοιπόν:
-Πιστεύετε ότι το αμάξι αυτό είναι τόσο ζημιάρικο ή έχω πέσει πάνω σε ''λαυράκι''?
-Πιστεύετε ότι οι παραπάνω ζημιές είναι υπερβολικές σε διάστημα 2-3 ετών ή απλά έτυχε να τις βγάλει μαζεμένες?
-Με 200.000 χλμ πάνω είναι δυνατόν να αντέξει ακόμα χρόνια ή να το δώσω όσο έχει (την όποια) αξία του?

Δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι στην σωστή θεματολογία και αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές.

Οιαδήποτε άλλη άποψη ή εμπειρία θα βοηθούσε ιδιαιτέρως!!


Very happy Very happy
Mono AEK - Δευ 04 Σεπ 2017, 16:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
παντως για 16 χρονων αμαξι με τοσα χιλιομετρα αν εξαιρεσεις αυτο με τη βεργα δε βλεπω κατι παραλογο

αυτο που εσυ λες ζημια μπορει καποιος να το πει συντηρηση (αλοιμονο δηλαδη να θελει ενα αμαξι τακακια και να λεμε βγαζει ζημιες)

βλεπεις ολα τα ανταλλακτικα εχουν διαρκεια ζωης και 9 στα 10 αμαξια απο τα 8 χρονια και μετα ζητανε οτιδηποτε
SnakeMJK - Δευ 04 Σεπ 2017, 16:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αμάξι 16ετίας. (206 non multiplex με τα άπειρα ηλεκτρολογικά θέματα) Από μάντρα. Με άγνωστο παρελθόν.
Και λίγα έβγαλε μάλλον Razz

Όπως είπε και ο ΑΕΚτζης, τα περισσότερα είναι θέματα συντήρησης. (που πιθανότατα δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ)
Politicalscientist - Δευ 04 Σεπ 2017, 17:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτιμώ ιδιαιτέρως τις απαντήσεις σας!
Μία ερώτηση.. δεδομένου ότι τίθεται (κάποια στιγμή) ζήτημα φλάτζας, πιστεύετε ότι αξίζει να το κρατήσω με όλα αυτά που βγάζει?
Με τόσα χλμ μήπως και φλάτζα να αλλαχτεί δεν θα του δοθεί αρκετές χρόνος ζωής ώστε να το κρατήσω? Very happy Very happy Very happy
DimiP - Δευ 04 Σεπ 2017, 18:40:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση
Politicalscientist έγραψε:
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του psclub!

Παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ και έχω να δηλώσω ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο.
Είμαι κάτοχος ενός 206 1.4i 2001 75ph .
Το αμάξι αυτό το έχω 3 χρόνια και έχει πάνω 210.0000 χλμ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω αν ήταν πρώτο χέρι αλλά υποπτεύομαι ότι ίσως να ήταν από κάποια εταιρεία leasing (λόγω χιλιομέτρων) καθώς αγοράστηκε από μάντρα- έμπορα................

Δυστυχώς, το αμάξι με έχει απογοητεύσει πλήρως γιατί είναι εξαιρετικά ζημιάρικο..
-Πιστεύετε ότι οι παραπάνω ζημιές είναι υπερβολικές σε διάστημα 2-3 ετών ή απλά έτυχε να τις βγάλει μαζεμένες?
-Με 200.000 χλμ πάνω είναι δυνατόν να αντέξει ακόμα χρόνια ή να το δώσω όσο έχει (την όποια) αξία του?

Δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι στην σωστή θεματολογία και αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές.

Οιαδήποτε άλλη άποψη ή εμπειρία θα βοηθούσε ιδιαιτέρως!!


Very happy Very happy


αν κρινω απο το δικο μου 206 (παρομοιο με το δικο σου)
ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ

αν παραθεσω τι εχει χαλασει σε αυτο το αμαξι , μονο τα ...τζαμια δεν εχουν χαλασει

φυσικα επειδη το εχω τοσα χρονια και στην αρχη εχει κανεις αλλη ορεξη και δε δινει σημασια , δεν το καταλαβαινει
αλλα φιλε μου οταν σκεφτεσαι τις ατελειωτες βλαβες , τοτε απογοητευεσαι

ειναι ΑΨΟΓΟ ως οδηγικη απολαυση και εμπειρια, το ΧΑΙΡΟΜΑΙ να το οδηγω ακομα και τωρα αλλα καθε φορα που βαζω το χερι στην τσεπη να φτιαξω κατι που χαλασε εκνευριζομαι !

σου παραθετω μερικες βλαβες ενδεικτικα, ετσι οπως μου ερχονται στο νου

-πολλαπλασιαστης
-βεντιλατερ
-θερμοστατης
-ρουλεμαν πισω τροχων
-ημεκτρομαγνητικες κλειδαριες
-αλαρμ
-ρολογακι κεντρικης κονσολας
-απειρες καμενες λαμπες (θεσης, μεσαια, προβ. ομιχλης)-τις εκαιγε στις 2 μερες για ανεξηγητο λογο
-maf
-κομπρεσορας a/c
-φλαντζα μηχανης
-βαση μηχανης
-μηχανισμος φλας στο τιμονι
-3 φορες μοτερακι ρελαντι
-καντραν (στροφομετρο/ταχυμετρο)
-διακοπτης μιζας (κλειδι μηχανης)
-ξανα φλατζα μηχανης και καπακι (γενικο ρεκτιφιε φλατζες,τσιμουχες,οδηγοι,εδρανα,βαλβιδες,κοκορακια, κλπ) και εισαγωγη
-αμορτισερ πορτμπαγκαζ
-συναγερμος (εργοστασιακος)
-ψυγειο
-αντλια βενζινης

και καμια 10αρια ακομα που αυτη τη στιγμη ξεχναω

και να φανταστει κανεις οτι το προσεχα σαν τα ματια μου και ολα τα σερβις γινονταν στην ωρα τους οπως και οι επισκευες


Crying or Very sad


οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω ομως τα μισα απο οσα αναφερεις ειναι μαλλον θεμα αναλωσιμου παρα βλαβης
Politicalscientist - Δευ 04 Σεπ 2017, 19:07:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση
DimiP έγραψε:

αν κρινω απο το δικο μου 206 (παρομοιο με το δικο σου)
ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ

φυσικα επειδη το εχω τοσα χρονια και στην αρχη εχει κανεις αλλη ορεξη και δε δινει σημασια , δεν το καταλαβαινει
αλλα φιλε μου οταν σκεφτεσαι τις ατελειωτες βλαβες , τοτε απογοητευεσαι

ειναι ΑΨΟΓΟ ως οδηγικη απολαυση και εμπειρια, το ΧΑΙΡΟΜΑΙ να το οδηγω ακομα και τωρα αλλα καθε φορα που βαζω το χερι στην τσεπη να φτιαξω κατι που χαλασε εκνευριζομαι !



Crying or Very sad


οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω ομως τα μισα απο οσα αναφερεις ειναι μαλλον θεμα αναλωσιμου παρα βλαβης



Οπότε καλά πίστευτα τελικά.
Έχω φίλους με αμάξια 20ετίας που δεν έχουν αλλάξει σχεδόν ποτέ τίποτε. (παρά μόνο τα αναλώσιμα στα σερβις)
Άλλους με αμάξια 5ετίας που το συνεργείο το έχουν ως τόπος βελτιώσης του αμαξιού τους (ζημιές ούτε για πλάκα)
Αντιθέτως εγώ, κάθε μήνα σχεδόν είμαι στο συνεργείο.
Δυστυχώς, η τσέπη μου δεν αντέχει άλλο να τροφοδοτεί αυτό το αμάξι.
Όσο και αν το αγαπάω τελικώς παίρνει πολύ περισσότερα από όσα αξίζει.
Μέσα σε τρία χρόνια έχω υπολογίσει περίπου 4-5 χιλιάδες χαμένα- πεταμένα στο 206. Με αυτά τα λεφτά θα μπορούσα να είχα ενα πολύ πιό καλό αμάξι.

Μία ερώτηση φίλε DimiP , η αλλαγή φλάτζας αξίζει?
Αν σου είναι εύκολο σε πμ μπορείς να μου πείς μερικές λεπτομέρεις για τα συμπτώματα που σου έβγαλε?
TopGear - Δευ 04 Σεπ 2017, 19:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω το ίδιο μοντέλο. Εκτιμώ πώς δεν είναι τόσο ζημιάρικο όσο αναφέρεται γενικά, απλά σε μοντέλο 16-17 ετών, κάποια πράγματα μετά τα 7-8-10 χρόνια, θα αρχίσουν να βγαίνουν ως προβλήματα.

Αν το αμάξι άνηκε σε εταιρεία leasing και το είχε ο καθένας για πέταμα, πιθανώς να κακοσυντηρήθηκε και να σου έπεσαν κάποιες αναμενόμενες ζημιές μαζεμένες. Δυστυχώς, μετά από τόσα χρόνια, σχεδόν η πλειοψηφία των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου, πιθανώς να αλλαχτεί τουλάχιστον μία φορά.

Μηχανολογικά δε μπορώ να πω είχα πολλά θέματα, εγώ το χαίρομαι γενικά το αμαξάκι, δεν καίει πολύ, πάλι καλούτσικα, αλλά αυτό που φοβάμαι περισσότερο δεν είναι τόσο ζητήματα κινητήρα κτλ, αλλά αμορτισέρ, ψαλίδια, άξονα κτλ. Νομίζω είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο στους δρόμους που έχουμε και κάθε φορά που περνάω λακκούβα και ανωμαλία ή χωματόδρομο, νομίζω ότι σε κάποιο καιρό θα την ακούσει ο άξονας, θα στραβώσουν ψαλίδια, θα την φάνε τίποτα άκρα κτλ.

Anyway, επιλογές είναι αυτές, ένα αμάξι τόσων πολλών ετών, αν δεν είναι ιαπωνικό, πιθανότατα θα έβγαζε σε κάθε περίπτωση τα προβλήματα που αναφέρθηκαν.
kyriakos206gti - Δευ 04 Σεπ 2017, 22:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
ισως δεν ειναι το 206 γενικα, ισως ειναι το συγκεκριμενο μοντελο και μοτερ.. τα μετα του 2003 που ειναι facelift νομιζω βγηκαν πιο καλα. το δικό μου(206 του '04 1600 16ν) δεν εχει βγαλει τιποτα (Σε μενα τουλαχιστον) και το cc που είχα πριν μόνο κρεμαριέρα και τα γνωστα θέματα της οροφής.
Mono AEK - Δευ 04 Σεπ 2017, 22:53:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση
Politicalscientist έγραψε:

Έχω φίλους με αμάξια 20ετίας που δεν έχουν αλλάξει σχεδόν ποτέ τίποτε. (παρά μόνο τα αναλώσιμα στα σερβις)


Αυτό το πράγμα χωρίς παρεξήγηση αλλά δε μπορώ να το πιστέψω
Τι αμάξια έχουν? Τα κουνάνε καθόλου ή είναι παρκαρισμένα 19 χρόνια?

Να ξέρεις πάντως ότι αν το κρατήσεις σίγουρα θα σου ζητήσει μπαταρία λάστιχα αμορτισέρ και αρκετά άλλα (αν δεν τα έχεις αλλάξει ήδη) που για σένα μπορεί να είναι ζημιές αλλά είναι νορμάλ συντήρηση αυτοκινήτου
Politicalscientist - Τρι 05 Σεπ 2017, 02:43:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση
Mono AEK έγραψε:
Politicalscientist έγραψε:

Έχω φίλους με αμάξια 20ετίας που δεν έχουν αλλάξει σχεδόν ποτέ τίποτε. (παρά μόνο τα αναλώσιμα στα σερβις)


Αυτό το πράγμα χωρίς παρεξήγηση αλλά δε μπορώ να το πιστέψω
Τι αμάξια έχουν? Τα κουνάνε καθόλου ή είναι παρκαρισμένα 19 χρόνια?

Να ξέρεις πάντως ότι αν το κρατήσεις σίγουρα θα σου ζητήσει μπαταρία λάστιχα αμορτισέρ και αρκετά άλλα (αν δεν τα έχεις αλλάξει ήδη) που για σένα μπορεί να είναι ζημιές αλλά είναι νορμάλ συντήρηση αυτοκινήτου


Ο φίλος μου ο ένας έχει για δεύτερο ένα κορόλα του 93 με 340.000 χλμ και απανωτά ταξίδια Τρίκαλα-Αθήνα που του αλλάζει λάδια και αυτό κάθε δύο χρόνια. (Δεν έχω κανέναν λόγο να πω ούτε ψέμματα ούτε και να υπερβάλλω)

Τέλος πάντων, νομίζω πως φίλε μου Αεκτζή παρεξήγησες όσα είπα.
Το αμάξι το λατρεύω και για αυτό του έχω δώσει πολλή αγάπη και όλα τα χρήματα που έχω.
Το πρόβλημα μου δεν είναι ότι θέλει σέρβις ή ανταλλακτικά.
Είναι προφανές ότι τα λάστιχα ή τα αμορτισέρ έχουν συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οπου μετα θα πρέπει να αλλαχτούν.

Το πρόβλημα μου είναι άλλο. Το αμάξι αυτό όποτε ετοιμάζομαι να του αλλάξω κάτι ας πουμε λάστιχα, τσουπ εμφανίζει ένα κουφό πρόβλημα από το πουθενά και σε αφήνει στον δρόμο.
Αποτέλεσμα? Φτιάχνεις την ζημιά με τα λεφτά που φύλαγες για τα λάστιχα.
Κάθε φορά αυτό μου συμβαίνει. Δεν ξέρω αν είναι προσωπική ατυχία αλλά αυτό μου συμβαίνει. Η επαναλαμβανόμενη αυτή σύμπτωση με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο αμάξι είναι εξαιρετικά ζημιαρικο σε σχέση με άλλα.
Ένα πράμα σαν μερικές γυναίκες (με κάθε σεβασμό στις γυναίκες) που όσο τους δίνεις τόσο σε πληγώνουν.
Δεν ξέρω για άλλα μοντέλα αλλά το συγκεκριμένο είναι επιεικώς αχάριστο.

Με έχει εξοργίσει δυστυχώς... ένα αμάξι που το είχα σαν πρώτο σπίτι μου.
Υπόψιν, είχα παραγγείλει λάστιχα και μου έβγαλε πριν μια εδομαδα ζημιά στην εξάτμιση!
Φυσικά τα λάστιχα θα πάνε πίσω. ( Με ότι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια μου)

Αφήστε που το έχω άχτι ότι είναι τόσο γκαντεμικο μοντέλο που για 3 κυβικά μπαίνει στην κατηγορία των 1400 και πληρώνει 245 τέλη αντί για 135. Crying or Very sad Crying or Very sad
sps - Τρι 05 Σεπ 2017, 07:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικος κανονας ειναι οτι αμαξι μετα την οκταετια θα ζηταει συνεχεια και οπως ειπωθηκε πιο πολυ αλλαζεις ανταλλακτικα στα πλαισια της συντηρησης, οχι απαραιτητα βλαβες.
Βεβαια κι εμενα μου την εδωσε που αλλαξα δυναμο, και 2 φορες μιζα, διακοπτη φλας, 3 αντλιες, πισω αξονα, 2 φορες ρουλεμαν, βαλβιδα οπισθεν, θερμοστατη κλπ κλπ.
Καθε λιγο και λιγακι στο συνεργειο.

Το κορολα της γυναικας μου μοντ. 2000 με 450Κ το εχουμε απο το 2010 και εχω αλλαξει μονο μπουζοπιπες 2 φορες απο βλαβες.
Απο συντηρηση λαστιχα και απορτισερ-φρενα. Evil
alexandros 207 Rallye - Τρι 05 Σεπ 2017, 11:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Ιαπωνικα εκεινης της εποχης ηταν απροβληματιστα
Gotcha - Τρι 05 Σεπ 2017, 12:24:47
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Τα Ιαπωνικα εκεινης της εποχης ηταν απροβληματιστα


Και οταν βγαλουν προβλημα το ανταλλακτικο κοστιζει οσο ενα καλο μεταχειρισμενο (αυτοκινητο). No thanx

Παραδειγμα απο φιλου μρ2 του 2002. Πολλαπλασιαστες (340 ευρο ΕΚΑΣΤΟΣ), Τσιμουχα στεγανοποιησης οροφης (1250 ευρο), βλαβη εσωτερικου καταλυτη (2000 μαζι με εργασια)
alexandros 207 Rallye - Τρι 05 Σεπ 2017, 12:37:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι γιατι το Bmw σου, τα εχει φθηνα Razz

Επιασες το mr2 που ειναι λιγο ειδικο μοντελο
Γενικα απο οσο εχω δει απο το δικο μου, και οτι εχω ακουσει απο άλλα , δεν εχουν τεραστιες διαφορες τιμων
Ασε που τα παλια γιαπωνέζικα δεν χρειαζονταν ανταλλακτικα Cool
Gotcha - Τρι 05 Σεπ 2017, 14:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
φτου φτου φτου, το δικο μου δεν εχει κανει κιχ ακομα (καινουργιο ειναι και του χω κανει 35κ κμ), αλλα ναι ειναι να μην σου τυχει Razz
alexandros 207 Rallye - Τρι 05 Σεπ 2017, 14:51:46
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up
DimiP - Τρι 05 Σεπ 2017, 18:37:48
Θέμα δημοσίευσης:
απλα για χαρην της κουβεντας μας, στο δικο μου τα προβληματα (πολλαπλασιαστης) αρχισαν μετα τον 1ο χρονο !!!
σε καινουριο αμαξι δηλ.
και απο τοτε εμφανιζονται αναλογικα καθε χρονο, και οχι μετα απο 5-10 χρονια
Politicalscientist - Τρι 05 Σεπ 2017, 19:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο το 8βιδο έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Βέβαια για μην αδικούμε το πεζακι μας.. που δείχνει τόσο όμορφο και τόσο μπροστά για την εποχή του... τίθεται και το ζήτημα της κακης παρτίδας αλλά και τύχης...
Ξέρω... τα μτχ είναι λαχεία.
Πότε δεν μπορείς να ξες το πλήρες ιστορικό τους αλλά ούτε και να δεις τι γίνεται μέσα στον κινητήρα.
Αλλά για το καινούργιο... Δεν δέχομαι κουβέντα αναφορικά με τον παράγοντα τύχης.
Έχω πληρώσει τόσα, το συμβόλαιο προβλέπει αυτό, δεν διαπραγματευομαι καμία ζημιά λόγω αστοχίας υλικού. (Έχω ακούσει για πόλο που έμεινε απο σασμαν στο πρώτο φανάρι μετά την αγορά του από αντιπροσωπεία)
Επιστροφή όπως είναι και παράδοση νέου.
Για αυτό είναι καλό φίλε μου Ντιμιπ να διαβάζουμε κάθε λεπτομέρεια στο συμβόλαιο...
TopGear - Τετ 06 Σεπ 2017, 15:30:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Είναι το 206 τόσο ζημιάρικο τελικά ? (Πλήρης απογοήτευση
Politicalscientist έγραψε:

Αφήστε που το έχω άχτι ότι είναι τόσο γκαντεμικο μοντέλο που για 3 κυβικά μπαίνει στην κατηγορία των 1400 και πληρώνει 245 τέλη αντί για 135. Crying or Very sad Crying or Very sad


225 από το 2016.
harisma23 - Τετ 06 Σεπ 2017, 15:39:04
Θέμα δημοσίευσης:
Politicalscientist έγραψε:

Έχω πληρώσει τόσα, το συμβόλαιο προβλέπει αυτό, δεν διαπραγματευομαι καμία ζημιά λόγω αστοχίας υλικού. (Έχω ακούσει για πόλο που έμεινε απο σασμαν στο πρώτο φανάρι μετά την αγορά του από αντιπροσωπεία)
Επιστροφή όπως είναι και παράδοση νέου.

Συγνώμη, αλλά έχεις αγοράσει καινούριο αμάξι και το συμβόλαιο έλεγε αλλαγή με καινούριο σε περίπτωση βλάβης την πρώτη εβδομάδα ή μήνα (ή όποιο άλλο χρονικό διάστημα θες);
Εύκολο να λες επιστροφή και αντικατάστασημε νέο, αλλά το έχεις πετύχει;
Giannis307 - Τετ 06 Σεπ 2017, 17:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
Aντικατασταση σε καινουριο προβλεπεται μονο εαν και εφοσον η ζημια που προκληθει απο την αστοχια καπιου ανταλακτικου ειναι ολικη....κοινως να σου σπασει ψαλιδι και φερεις τουμπες ισως και να σε αποζημιωσουν με καινουριο οχημα και μιλαμε για περιπτωσεις απειρο ελαχιστες στα τοσα εκατομυρια αυτοκινητων....και επισης ειναι χρονοβορα διαδηκασια που μπλεκοντε εμπειρογνομωνες κλπ κλπ κλπ....αν σπασει ενα σαζμαν γιατι πχ δεν μπηκε βαλβολινη μεσα στην γραμη παραγωγης θα σου αλαξουν το σαζμαν οχι ολο το αμαξι...ας μην ειμαστε και τραγικοι....και εκτος αυτου ΝΑΙ πληρωσες ενα Α ποσο αλλα δεν πηρωσες τοσο μεγαλο ποσο (υπεραξια) που να καλυπτει αντικατασταση

Και ακομα το 8β μοτερ ειναι απο τα πιο αξιοπιστα το ομιλου και γιαυτο υπαρχει απο το 89 στα ΑΧ και στα 106....τωρα αν μετα απο 15 20 χρονια υπαρξης και αμφιβολης χρησης λογικο δεν ειναι να βγαλει ζημιες?και μην ακουσω περι γιαπωνεζων γιατι θα γελασουμε μεχρι δακρυων....που δεν χαλανε ποτε ναι ναι και ξαφνικα μολις παθει κατι απλα πουλα το γιατι το κοστος ειναι απογορευτικο για μια φλατζα πχ....

Εμπειρια μου απο το μαγαζι daihtsu sirion του 2007 βουηζει ρουλεμαν πισω τροχου....κοστος ανταλακτικου μονο απο αντιπρωσωπεια 675 ευρω και 20 μερες αναμονη....
sps - Πεμ 07 Σεπ 2017, 08:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη το ξερουμε οτι τα ιαπωνεζικα εχουν πανακριβα ανταλλακτικα αντιπροσωπειας. Αν τα παρεις απ'εξω ομως ειναι νορμαλ οι τιμες. Και δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος που θα εδινε 675 ευρω για ρουλεμαν σε σιριον.
http://www.mister-auto.gr/el/set-r-uleman-tr-khon/daihatsu-sirion-m3-1-3-87bhp_v18483_g654.html
Gotcha - Πεμ 07 Σεπ 2017, 09:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
Νταξ παντου παιζουν αυτα. Στο bmw forum παιζει ατομο με ασσο του '11, που του τρυπησε ο εναλλακτης θερμοτητας νερου/λαδιου και του περασε νερα στο αυτοματο με αποτελεσμα να του το καψει. H BMW hellas κανει την παπια και ζηταει 9000 για καινουργιο σασμαν...
Giannis307 - Πεμ 07 Σεπ 2017, 11:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Γιαννη το ξερουμε οτι τα ιαπωνεζικα εχουν πανακριβα ανταλλακτικα αντιπροσωπειας. Αν τα παρεις απ'εξω ομως ειναι νορμαλ οι τιμες. Και δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος που θα εδινε 675 ευρω για ρουλεμαν σε σιριον.
http://www.mister-auto.gr/el/set-r-uleman-tr-khon/daihatsu-sirion-m3-1-3-87bhp_v18483_g654.html


Δεν είναι αυτό που δείχνεις φίλε μου είναι μαζί με μουαγιε και αισθητήρα αβς....και λάθος μου cuore όχι sirion
MEMsound - Πεμ 07 Σεπ 2017, 13:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
...πάντως στα σχεδον 10+ χρονια που εχω στα χερια μου και της γυναικας 2 206 το ενα 2λιτρο του '05 165000 τωρα και το αλλο 1400 8ν του '07 170000+ πλεον κανενα απ τα δυο δεν εχει βγαλει τιποτα ιδιαιτερο απο ζημιες.

ενα ολλαπλασιαστη το δικο μου (εντος εγγυησης) και ενα καλωδιο γειωσης (15ε)

της γυναικας δε το μονο που κανει ειναι να της καιει λιγο συχνα της εμπρος λάμπες ειτε της μεσαιας σκαλα ειτε των φλας - ή τελος πάντων νοιωθω οτι τις καιει συχνοτερα απ το δικο μου που ουτε και θυμαμαι ποτε τις εχω αντικαταστησει

κατα τ αλλα μονο αναλωσιμα που σε οσα αμαξια εχουν περασει απ τα χερρια μου αλλα και της οικογενειας γενικοτερα αλλαζαμε ανα καποιο χρονικο διαστημα εννοωντας ιμαντες/συμπλεκτες/τιποτα σινεμλοκ απο δω και απο και κλπ κλπ


το ιδιο και το c3 1400 8v του 05 της αδελφης της γυναικας ομοιως μονο ουσιαστικα αναλωσιμα
Politicalscientist - Πεμ 07 Σεπ 2017, 22:32:35
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Νταξ παντου παιζουν αυτα. Στο bmw forum παιζει ατομο με ασσο του '11, που του τρυπησε ο εναλλακτης θερμοτητας νερου/λαδιου και του περασε νερα στο αυτοματο με αποτελεσμα να του το καψει. H BMW hellas κανει την παπια και ζηταει 9000 για καινουργιο σασμαν...


Για κάτι τέτοια υπάρχει και η νομική προστασία.
Μακροπρόθεσμα μεν, αλλά σε σώζει..

Αναφορικά με τα τογιότα.. Πολύ σπάνια να έχω ακούσει κάποιον να διαμαρτύρεται για ζημιές και οι ζημιές που βγάζουν δεν είναι ιδιαιτερα ακριβές.
Εκτός και αν θέλει κανείς επισκευή στην αντιπροσωπεία οπότε αλλάζουν τα πράγματα καθώς ότι αμάξι και να πάρεις οι αντιπροσωπείες πάντοτε θα σε γδέρνουν πουλώντας ''υψηλή τεχνογνωσία''.
salex - Παρ 08 Σεπ 2017, 00:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Politicalscientist έγραψε:
Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο το 8βιδο έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Βέβαια για μην αδικούμε το πεζακι μας.. που δείχνει τόσο όμορφο και τόσο μπροστά για την εποχή του... τίθεται και το ζήτημα της κακης παρτίδας αλλά και τύχης...
Ξέρω... τα μτχ είναι λαχεία.


Καλέ μου άνθρωπε, καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφεις είναι παράλογο?
Αυτό το μοντέλο, το 206, άρχισε να παράγεται το 98 και σταμάτησε να παράγεται το 2004. Μέχρι το 2006 πουλάγανε ό,τι είχαν σε στόκ.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το αυτοκίνητό σου είναι απο 12ετιας εως 20ετίας και έχει και 210.000χλμ. Το ότι υπάρχει και το οδηγείς κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου είναι αρκετή απόδειξη ότι δεν είναι ζημιάρικο. Διαφορετικά θα το είχες πετάξει στα σκουπίδια με την πρώτη σοβαρή ζημιά, γιατί θα ξεπερνούσε την αξία του αυτοκινήτου.

Μου αρέσει γιατί καθόμαστε και το συζητάμε. Εδώ κοντεύεις να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ και το πρόβλημα είναι αν κάηκε το φλας.

Μου θυμίζεις τον μακαρίτη τον πεθερό μου που παραπονιόταν άδικα ότι το C3 του είχε βγάλει προβλήματα. Που το αυτοκίνητο το μόνο που του έκανε ήταν να αλλάζει τακακια και λάδια και κανέναν ιμάντα επί 180.000χλμ. Άντε και ένα δίσκο/συμπλέκτη!

Αμην ρε παιδιά. Έχω διαβάσει μπούρδες και μπούρδες, το να αποκαλεί κανείς το 206 ζημιάρικο είναι στην κορυφή τους. Στη θέση σου θα πήγαινα να απολογηθώ στο αυτοκινητό μου για να μην μου πατήσει κανένα Eject την ώρα που πηγαίνω στη δουλειά. Και είναι και χωρίς ηλιοροφή αυτό.


Υ.Γ. 1 : Αν δεις ατμοσφαιρικό Τoyota με σπασμένο πιστόνι, τί θα πεις; Με διαλυμένο σασμάν; Με χαλασμένο εγκέφαλο που κοστίζει 2000Ε στην αντιπροσωπεία; Υπάρχουν αλλά δεν κλαίνε στα φόρουμ για τα αυτοκίνητα 20ετίας τους.
DimiP - Παρ 08 Σεπ 2017, 18:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Politicalscientist έγραψε:
Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο το 8βιδο έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Βέβαια για μην αδικούμε το πεζακι μας.. που δείχνει τόσο όμορφο και τόσο μπροστά για την εποχή του... τίθεται και το ζήτημα της κακης παρτίδας αλλά και τύχης...
Ξέρω... τα μτχ είναι λαχεία.


Καλέ μου άνθρωπε, καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφεις είναι παράλογο?
Αυτό το μοντέλο, το 206, άρχισε να παράγεται το 98 και σταμάτησε να παράγεται το 2004. Μέχρι το 2006 πουλάγανε ό,τι είχαν σε στόκ.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το αυτοκίνητό σου είναι απο 12ετιας εως 20ετίας και έχει και 210.000χλμ. Το ότι υπάρχει και το οδηγείς κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου είναι αρκετή απόδειξη ότι δεν είναι ζημιάρικο. Διαφορετικά θα το είχες πετάξει στα σκουπίδια με την πρώτη σοβαρή ζημιά, γιατί θα ξεπερνούσε την αξία του αυτοκινήτου.

Μου αρέσει γιατί καθόμαστε και το συζητάμε. Εδώ κοντεύεις να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ και το πρόβλημα είναι αν κάηκε το φλας.

Μου θυμίζεις τον μακαρίτη τον πεθερό μου που παραπονιόταν άδικα ότι το C3 του είχε βγάλει προβλήματα. Που το αυτοκίνητο το μόνο που του έκανε ήταν να αλλάζει τακακια και λάδια και κανέναν ιμάντα επί 180.000χλμ. Άντε και ένα δίσκο/συμπλέκτη!

Αμην ρε παιδιά. Έχω διαβάσει μπούρδες και μπούρδες, το να αποκαλεί κανείς το 206 ζημιάρικο είναι στην κορυφή τους. Στη θέση σου θα πήγαινα να απολογηθώ στο αυτοκινητό μου για να μην μου πατήσει κανένα Eject την ώρα που πηγαίνω στη δουλειά. Και είναι και χωρίς ηλιοροφή αυτό.


Υ.Γ. 1 : Αν δεις ατμοσφαιρικό Τoyota με σπασμένο πιστόνι, τί θα πεις; Με διαλυμένο σασμάν; Με χαλασμένο εγκέφαλο που κοστίζει 2000Ε στην αντιπροσωπεία; Υπάρχουν αλλά δεν κλαίνε στα φόρουμ για τα αυτοκίνητα 20ετίας τους.


φιλε salex εριξες μια ματια στο post μου οπου αναφερω τις βλαβες που εχει βγαλει σε μενα ;
αν οχι, ριξε μια ματια.
αν ναι , τοτε ξαναλεω για πολλοστη φορα πως τις βλαβες δεν τις εβγαλε μετα απο 10 χρονια και 100κ χιλιομετρα αλλα αμεσως μετα τον 1ο χρονο με ~10Κ χιλιομετρα (νεος οδηγος)
απο τοτε ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΠΟΤΕ !!!

δεχομαι οτι δεν μπορει 1 περιπτωση να χαρακτηρισει ενα αυτοκινητο αλλα εδω μεσα οπως και να το κανουμε λεμε τις πραγματικες εμπειριες μας.
ο Μανθος λοιπον π.χ. λεει δεν μου εβγαλε τιποτα
σε εμενα παλι εβγαλε ενα σκασμο προβληματα

ακρη δε βγαινει
αλλα επ' ουδενι δε δεχομαι το οτι δεν ειναι ζημιαρικο (απλα επειδη ειμαστε φαν της μαρκας αυτης και πρεπει σωνει και καλα να ειναι αψογο).

σε σχεση με αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας του ειναι αρκετα ζημιαρικο

ουτε φυσικα αυτο που λες <<Το>>
ειναι σωστο.

ενα οχημα δε φτιαχνεται για να καλυψει 80 η 100 χιλιαδες χιλιομετρα μεσα σε μια 6ετια και μετα να πεταχτει
φτιαχνεται για να αντεχει τουλαχ. 200Κ χιλιομετρα (αποδειξη τα βιβλια service) με σωστη συντηρηση (αλλαγη αναλωσιμων δηλ. οχι επισκευη βλαβων) χωρις να βγαζει προβλημα
τωρα το αν αυτο επιτυγχανεται ειναι αλλο θεμα και γιαυτο ακριβως συζηταμε (και ακρη δε βγαινει)

Wink
Mono AEK - Παρ 08 Σεπ 2017, 21:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε και οι πολλαπλασιαστες και ο θερμοστάτης αναλώσιμα είναι

Όλα αυτά που έχεις αλλάξει έχουν ορισμένη διάρκεια ζωής που δεν είναι τα 200000 χλμ

Τώρα ναι αν στα έβγαλε στο πρώτο χρόνο οκ αλλά λογικά τότε θα χες εγγύηση οπότε κλαιν
DimiP - Δευ 11 Σεπ 2017, 15:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Φίλε και οι πολλαπλασιαστες και ο θερμοστάτης αναλώσιμα είναι

Όλα αυτά που έχεις αλλάξει έχουν ορισμένη διάρκεια ζωής που δεν είναι τα 200000 χλμ

Τώρα ναι αν στα έβγαλε στο πρώτο χρόνο οκ αλλά λογικά τότε θα χες εγγύηση οπότε κλαιν


ελα ρε φιλε τωρα που ειναι οι πολλαπλασιαστες αναλωσιμα
μη με τρελαινεις τωρα
αν ηταν ετσι γιατι απο το 2001 που τον αλαλξα δεν ξαναχρειαστηκε αλλαγη και ειμαι με τον ιδιο ;

καθαρη αστοχια του 1ου ηταν .

ελεος

αναλωσιμα οι μαγνητικες κλειδαριες , το καντραν τα αλαρμ ;; το a/c ;;;

δες τη λιστα , ειναι να φριξεις!


οσο για τη εγγυηση , το ΔΕΚ 1999 που αγορασα το αμαξι , αυτο ειχε 1 ΧΡΟΝΟ εγγυηση ΜΟΝΟ ! και ο πολλαπλασιαστης χαλασε αμεσως μετα.
40.000 δρχ για αγορα καινουριου ακομα το θυμαμαι
volvos - Δευ 11 Σεπ 2017, 16:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
oλα τα 206 pre facelift ειχαν προβληματα και σοβαρα.
ξεχνατε κατι δυσμοιρα που εσβηναν απο το κανμπας στη μεση του δρομου?


μετα το 2003 και το facelift Οποιος εχει παραπονα ειναι υπερβολικος.
salex - Δευ 11 Σεπ 2017, 18:29:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
oλα τα 206 pre facelift ειχαν προβληματα και σοβαρα.
ξεχνατε κατι δυσμοιρα που εσβηναν απο το κανμπας στη μεση του δρομου?


μετα το 2003 και το facelift Οποιος εχει παραπονα ειναι υπερβολικος.


Εχμ!
SnakeMJK - Δευ 11 Σεπ 2017, 22:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
παρόμοιο θεματάκι είχε βγάλει και το δικό μου (2002, multiplexed). 1 χρόνο εγγύηση και ο πολλαπλασιαστής είχε χαλάσει αμέσως μετά την λήξη της εγγύησης, 120 ευρώ. μέχρι το 2010 που πουλήθηκε ήταν με τον ίδιο πολλαπλασιαστή.

άλλα θεματάκια που είχε βγάλει στην αρχή:

- σασμάν στα 40.000χλμ (το οποίο δεν λειτουργούσε σωστά από την 1η ημέρα)
- το αριστερό κοντρόλ των φλας, κλασσικά στην επαναφορά από δεξί άναβε το αριστερό φλας, επιδιορθώθηκε κάποια στιγμή εντός εγγύησης.

αυτά. και με πολύ βαριά και ταλαίπωρη χρήση, το αμάξι το θεωρώ απροβλημάτιστο για αυτά που είχε περάσει στα χέρια ενός 19χρονου στα ντουζένια του Razz άπειροι κόφτες, συνεχή παραμονή στα κόκκινα, ακόμα και σε ταξίδι, και μετά από 9 χρόνια και 156.000χλμ παρέμενε ένα εξαιρετικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. μακάρι να μην το είχα πουλήσει!
TopGear - Πεμ 14 Σεπ 2017, 15:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα είναι μοντέλο του 2000.

Το έχω πάρει μεταχειρισμένο τον 5/2006 με 55.000 χλμ περίπου, από αντιπροσωπεία της Peugeot. Ως τότε το είχε μια γυναίκα, είχε βιβλίο service στην αντιπροσωπεία (αν και δεν πρόσεξα σφραγίδα τα τελευταία 1-2 χρόνια) και για καμιά διετία το πήγαινα κι εγώ εκεί που το αγόρασα.

Το 2008, έγιναν και κανά 2-3 "προσθήκες" όπως χταπόδι, άλλος καταλύτης, τελικό, σκούπα, αμορτισέρ κίτρινα ρυθμιζόμενα, διάφανα φανάρια, αεροτομή, έβαλα 14" ζάντες 185 πλάτους κτλ.

Θα παραθέσω μόνο κάποιες ζημιές που μου έβγαιναν ξαφνικά και όχι σε προγραμματισμένα πχ ετήσια service (απ'όσο θυμάμαι δηλαδή).

Μέσα 2008, κάτι στο ένα ακραξόνιο, δε θυμάμαι κόστος.

7/2009, διακόπτης φλας 85 ευρώ.

7/2010 έχασε όλο το φρέον, γέμισα, έλεγξα εντός λίγων ημερών, συμπλήρωσα λίγο ακόμα. 50 ευρώ.

8/2011 τσιμούχα ημιαξονίου, έχανα βαλβολίνες. 40 ευρώ.

10/2012 τρόμπα βενζίνης, ταυτόχρονα κάηκε μοτέρ ρελαντί και το καλώδιο που έστελνε ρεύμα από την ασφαλειοθήκη μέχρι πίσω την τρόμπα, περάσαμε ένα παράλληλο καλώδιο για να λειτουργήσει η τρόμπα. 360 ευρώ.

10/2012 πρόβλημα στον BSI, δεν έστελνε ρεύμα στα πίσω φώτα φρένων όταν πατούσα το πεντάλ, οπότε δεν άναβε τίποτα. Λύθηκε κι αυτό "ξεγελώντας" τον BSI, με ρεύμα από το μοτέρ του ϋαλοκαθαριστήρα. 40 ευρώ.

11/2012 ρουλεμάν πίσω άξονα, τον είχαν φθείρει ελαφρώς από τα δεξιά. 180 ευρώ.

2/2013 βαλβίδα ψυχρής. 40 ευρώ.

3/2013 ντίζα συμπλέκτη. 35-40 ευρώ.

4/2013 Μ.Δευτέρα τσιμούχα ημιαξονίου. 30 ευρώ.

4/2013 Μ.Πέμπτη, πάω να ξαναδώ την τσιμούχα (θα έφευγα για Πάσχα) μη στάζει, μου είπαν οκ, πλένω το αμάξι, 2μμ μένω από αυτόματο δυναμό. Πάω συνεργείο άμεσα με οδική, μου το φτιάχνουν. 130 ευρώ.

5/2013 μετά το Πάσχα, δίσκο πλατώ και ενώ δεν είχα 60.000-70.000 με το παλιό, πιθανή αστοχία υλικού; Ποιος ξέρει. 260 ευρώ.

6/2013 ψαλίδια, νομίζω Delphi. Όταν ρώτησα μήπως μπορούν να μπουν ενισχυμένα από άλλο μοντέλο, μου είπανε ότι παίρνει τα "δικά" του. 150 ευρώ

(κάπου εδώ πέρα έχω ένα κενό μνήμης μέχρι το 2014... Rolling eyes )

9/2014 χαλασμένος θερμοστάτης (είχε αλλαχτεί, αλλά δε θυμάμαι ακριβώς πότε) 45 ευρώ (συν υγρά παραφλού κτλ).

Το 2015 πήγε ψιλο-οκ και το 2016 (αν και έκανα κάποια ψιλοακριβά service όσον αφορά στα αναλώσιμα).

11/2016 κρεμαγιέρα συν ξαφνική αλλαγή μαρκουτσιών φρένων και μιας φούσκας ημιαξονίου (τα ανέφερα ενδεικτικά, δεν ξέρω πόσο συχνά χαλάνε). 320 ευρώ.

1/2017, στο ΚΤΕΟ μου βρίσκουν ότι έχω υψηλά καυσαέρια, κάπου 110 με όριο το 120 για C02. Άρα, πριν τον 1/2018, αν θέλω να πάρω έγκριση κάρτας καυσαερίων, πρέπει να δω το θέμα καταλύτη. ? ευρώ όταν επιδιορθωθεί.

6/2017 τρόμπα βενζίνης όταν ήμουν σε ταξίδι. 85 ευρώ (του έδωσα 100 γιατί ήταν φίλος συγγενών στο χωριό και επειδή με εξυπηρέτησε Σάββατο βράδυ 11μμ, περίμενα οδική από 7:30μμ ως τις 10μμ). Παίζει να είναι η 3η τρόμπα (ή και 4η αν είχε αλλάξει κι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ως το 206) που αλλάζω στο 206, έλεος.

5/2017 πλήρης απώλεια φρέον. 40 ευρώ.

7/2017 ελάχιστη διαρροή λαδιού στον κινητήρα, πιθανότατα από τσιμούχα (την είχαμε δει από παλιά αλλά ήταν μηδαμινή, ούτε καν έσταζε), άλλαξα εσωτερικό ιμάντα συν τρόμπα κτλ και φτιάχτηκε μου είπανε κι αυτό. 300 ευρώ αλλά και με αλλαγή σε τακάκια, λάδια, φίλτρο λαδιού.

7/2017 τυχαία μια Παρασκευή ανακάλυψα ότι είχε σπάσει η βάση του δοχείου παραφλού, πήγα σε ένα μάστορα που βρήκα ανοιχτό το Σάββατο το πρωί, το κόλλησε, το έβαλε μπροστά, έκανε κάτι σα μπουκώματα. Μου λέει "μοτέρ ρελαντί". Καλά του λέω, το ψιλοκάνει χρόνια αλλά χωρίς θέμα και στρώνει σε 20". Κάνω να φύγω, στα 100μ, άρχισε να παίζει εντελώς η βελόνα και να βουτάει στις 400 (δεν έσβηνε όμως). Ξαναπάω από κει, το σβήνει, βγάζει μπαταρία, κάνουμε "reset", μου λέει ξαναφέρτο να το δούμε, αυτό θα σου δώσει 50-60 χλμ να το κινήσεις. Ευτυχώς δε μου το ξαναεμφάνισε έκτοτε, έκανα και έναν καθαρισμό με σπρέυ στο δικό μου μάστορα τη Δευτέρα και προς το παρόν οκ. WTF.

7/2017 αναγκαστική επισκευή πίσω άξονα, νέα πρεσσαριστά άκρα, έξτρα ρουλεμάν (δεν ξέρω αν είναι μεγάλο το διάστημα να ξαναβγάλει φθορά από περίπου 5 χρόνια από την παλιότερη αλλαγή ρουλεμάν, ωστόσο απορώ πώς η Peugeot έβγαλε ένα αμάξι με τέτοιο ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ πρόβλημα Rolling eyes Embarassed ) 400 ευρώ.

Αυτή τη στιγμή, το αυτοκίνητο έχει περίπου 125.000 χλμ (αν είναι πραγματικά και το αγόρασα πράγματι στα 55.000 και όχι σε τίποτα "εικονικά" 75.000-85.000 χλμ).

Σίγουρα θα έχω ξεχάσει τίποτε άλλα, επίσης θυμάμαι άλλαξα λάμπες στα πίσω φρένα τουλάχιστον 6-7 φορές, αφού και που τις άλλαζα, τις έκαιγε μια από τα δεξιά και μια από τα αριστερά, όπου κάποια στιγμή ένας ηλεκτρολόγος μου "έφτιαξε-επένδυσε" τα καλώδια για να μην οξειδώνονται και καίγονται όλα πίσω. Μου είπε τα υλικά κατασκευής των συγκεκριμένων φαναριών είναι της πλάκας, χαλούσαν και πολύ εύκολα οι πλακέτες πίσω.

Γενικότερα, αντιλαμβάνομαι πώς κάποια προβλήματα ίσως λόγω παλαιότητας να ήταν αναμενόμενα και η "φοβερή" τύχη που έχω, μου τα έριξε μαζεμένα. Από την άλλη, δεν ήταν και λίγα λεφτά, αλλά κάποιες φορές, παρόλο που πληρώνα πολλά, μετά το χαιρόμουν που αλλάζε αρκετά προς το καλύτερο το αμάξι πχ στην αλλαγή ψαλιδιών και στην πλήρη επισκευή του πίσω άξονα φέτος, είδα σημαντική διαφορά (βέβαια τα ψαλίδια παίζει να είναι ξανά βρακί αλλά τελοσπάντων Laughing Laughing Laughing ).

Το ζήτημα είναι έπειτα, αν από δω και πέρα, ένας ιδιοκτήτης θα πληρώσει 1 και 2 φορές την αξία του αυτοκινήτου του σε "έκτακτα" αναλώσιμα ώστε να τον εξυπηρετεί και στην καθημερινότητα και σε ταξίδια. Εγώ βάζω περίπου 10.000 χλμ το χρόνο μαξ εκ των οποίων τα 2.000-2.500 ίσως σε ταξίδια και εθνική όπου ταξιδεύει χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και με 130-150 κι αν δεν είχα τον νου μου για πρόστιμα κτλ, ήξερα θα μπορούσε να φτάσει εύκολα 170.

Ομολογώ όμως, ότι θα το ήθελα λίγο "πιο σφιχτό", να σου δίνει μια κάπως πιο στιβαρή αίσθηση. Θα μου πείτε 1400άρι αμαξάκι, ελαφρύ, με σασί 17 ετών, τι ψάχνεις κι εσύ. Συμφωνώ, αλλά αν δεν έχεις δικό σου pit stop team να το ταϊζεις να στα φτιάχνει Razz Razz Razz ή δεν ξέρεις να ασχολείσαι και να "σεττάρεις" όπως αρκετά παιδιά εδώ μέσα, σαν αμάξι μου δίνει την εντύπωση ότι την ακούνε ευκολότερα κάποια εξαρτήματα από τις δρομάρες και τις λακκούβες που έχουμε εδώ στο Μπανανιστάν, κάτι που έχω ξαναναφέρει σαν "ευπάθειά" του συγκεκριμένου μοντέλου. Περνάω από ανωμαλίες και φοβάμαι ότι όλο και θα σπάσουν ψαλίδια, ημιαξόνια, αμορτισέρ κτλ. Αναγνωρίζω όμως ότι δεν καίει πολύ (περίπου 530 χλμ αυτονομία εντός πόλης ανά γέμισμα), πάει καλά στο δρόμο, είναι εμφανίσιμο και πώς είναι συμπαθές αμαξάκι συνολικά. Βέβαια για να είναι έτσι σήμερα, δαπανήθηκαν χρήματα που συγκριτικά με άλλα αμάξια όσον αφορά στα βασικά περί συντήρησης, δεν ξέρω αν είναι λίγα ή πολλά. Κάτι που αντιπαθώ πολύ βέβαια στο μοντέλο μου, καθώς ήταν από τα πρώτα, είναι τα καθίσματα! Με το μαλακό ύφασμα που βούλιαζαν για πλάκα και θέλανε συνεχώς αλλαγή αφρολέξ.

Στην οικογένεια πάντως, ένα Corolla Sedan 2005 VVTi 1.6 110 άλογα του πατέρα μου, με τυπικότατα service και περίπου 140.000 χλμ, δεν τον πήγε ΠΟΤΕ εκτάκτως στο συνεργείο, δεν έχασε ποτέ κανένα υγρό, δεν είχε διαρροές κτλ. Το ακριβότερο service που παίζει να του ζητήθηκε ήταν αλλαγή δίσκο πλατώ στα περίπου 100.000 χλμ και όλα έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία. Παρόλα αυτά, ενώ επιταχύνει πολύ γρήγορα (λένε dead 10" 0-100, παίζει να είναι αλήθεια), είναι στιβαρό, έχει χώρους, δε μου αρέσει το στήσιμό του, το πάτημά του στο δρόμο και το τιμόνι του και φυσικά η εμφάνισή του ιδιαίτερα.
ixat47 - Τρι 19 Σεπ 2017, 22:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
Aν ειναι αυτες ζημιες τοτε τι να πουν οι ζημιες !(στο λεω εντελως φιλικα)
Τραβα ρωτα ταξιτζιδες (αλλα καποιους που να στα λενε στα ισα γαιτι οι ποιο πολλοι βαζουν πολυ σαλτσα μη σουπω και μαγιονεζα)
Οι σοβαρες ζημιες ειναι οι των ανω 500 ευρω , τα αλλα ειναι ψιλο-αναλωσιμα.
Ενα σας λεω , αυτοματο σασμαν 3.500 ευρω.
DimiP - Πεμ 21 Σεπ 2017, 23:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
ixat47 έγραψε:
Aν ειναι αυτες ζημιες τοτε τι να πουν οι ζημιες !(στο λεω εντελως φιλικα)
Τραβα ρωτα ταξιτζιδες (αλλα καποιους που να στα λενε στα ισα γαιτι οι ποιο πολλοι βαζουν πολυ σαλτσα μη σουπω και μαγιονεζα)
Οι σοβαρες ζημιες ειναι οι των ανω 500 ευρω , τα αλλα ειναι ψιλο-αναλωσιμα.
Ενα σας λεω , αυτοματο σασμαν 3.500 ευρω.


οι ζημιες ειναι ζημιες ανεξαρτητως τιμης και δεν ειναι αναλωσσιμα επειδη καποιος θεωρει το κοστος τους μικρο
μη ξεχασουμε και τα ελληνικα μας.


τα αναλωσσιμα ειναι συγκεκριμενα διακριτα ανταλλακτικα που αλλαζονται σε προκαθορισμενα διαστηματα (υαλοκαθαριστηρες, μπουζι, τακακια, δισκοι, λαστιχα, λαδια, φιλτρα, και πολλα αλλα ακομα και αεροσακοι...)
αναλωσσιμα δεν ειναι π.χ το καντραν των οργανων τα μοτερακια ρελαντι και οι κλειδαριες στις πορτες, ουτε και οι φλατζες οι κομπρεσσορες a/c και τα ρουλεμαν.
εξαιρουνται βλαβες που προκαλουνται απο κακη οδηγηση κ παρεμβαση του οδηγου (καννιβαλισμος) π.χ. φουσκες, ψαλιδια, αμορτισερ, τουρμπινες κ λοιπα...
TopGear - Σαβ 23 Σεπ 2017, 20:46:16
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
.....

10/2012 πρόβλημα στον BSI, δεν έστελνε ρεύμα στα πίσω φώτα φρένων όταν πατούσα το πεντάλ, οπότε δεν άναβε τίποτα. Λύθηκε κι αυτό "ξεγελώντας" τον BSI, με ρεύμα από το μοτέρ του ϋαλοκαθαριστήρα. 40 ευρώ.

...


Δεν ξέρω αν είναι συμπτωματικό ή όχι αλλά έχω αλλάξει 1-2 φορές βαλβίδα φρένων (η τελευταία ίσως προ διετίας) και μόλις τώρα το βράδυ διαπίστωσα πάλι ότι δε λειτουργούν τα φώτα όταν φρενάρω, κανένα από τα τρία.

Τόσο αναλώσιμο ανταλλακτικό είναι;
sps - Κυρ 24 Σεπ 2017, 11:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι.
TopGear - Κυρ 24 Σεπ 2017, 11:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι.


Μα δεν είναι αυτό το θέμα. Κοστίζει 12-15 ευρώ. Εννοείται δεν προβληματίζομαι αν τελικά αποδειχθεί πώς είναι αυτό.
Απλά από το 2012, είναι η 2η ή η 3η φορά που θα την αλλάξω και δε θυμάμαι αν και πιο πριν είχα ξαναλλάξει. Δηλαδή, ως ανταλλακτικό, είναι κάτι που σε 17 χρόνια (που έχω το δικό μου), αλλάζει 3-4-5 φορές; Τόσο συχνά την αλλάζουν τα υπόλοιπα αμάξια; Razz

Υ.Γ. Δε θεωρώ ότι μπορεί να είναι ΤΟ! ζημιάρικο αμάξι, αλλά ρε νισάφι, να πάρω να στοκάρω αν είναι κάποια πράγματα. Razz
DimiP - Κυρ 24 Σεπ 2017, 22:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
sps έγραψε:
Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι.


Μα δεν είναι αυτό το θέμα. Κοστίζει 12-15 ευρώ. Εννοείται δεν προβληματίζομαι αν τελικά αποδειχθεί πώς είναι αυτό.
Απλά από το 2012, είναι η 2η ή η 3η φορά που θα την αλλάξω και δε θυμάμαι αν και πιο πριν είχα ξαναλλάξει. Δηλαδή, ως ανταλλακτικό, είναι κάτι που σε 17 χρόνια (που έχω το δικό μου), αλλάζει 3-4-5 φορές; Τόσο συχνά την αλλάζουν τα υπόλοιπα αμάξια; Razz

Υ.Γ. Δε θεωρώ ότι μπορεί να είναι ΤΟ! ζημιάρικο αμάξι, αλλά ρε νισάφι, να πάρω να στοκάρω αν είναι κάποια πράγματα. Razz


+1000
Politicalscientist - Πεμ 28 Σεπ 2017, 13:16:38
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά και μόνο για την ιστορία και για να μην φανώ άδικος.
Προσθέτω και άλλες ζημιές που εμφάνισε αυτές τις μέρες που ΔΕΝ είναι αναλώσιμες.
-Ψυγείο καλοριφέρ που έσκασε
-Φλάτζα κεφαλής που κάηκε
-Θερμοστάτης προληπτικά
-Ρουλεμάν, βάση, τεντωτήρας
-Τσιμούχες στροφάλου και ημιαξονίου
-Ημιαξόνιο ολόκληρο γιατί είχε τζόγο και θα με άφηνε 100%

Αν οι παραπάνω ζημιές αφορούν αναλώσιμα... πραγματικά δεν έχει νόημα η συζήτηση που άνοιξα.
Η πεζό προφανώς και έχει βγάλει αμάξι με εξαιρετικά ευαίσθητα εξαρτήματα για πλουτίζει από τα ανταλλακτικά.
Κοινώς... μας κοροιδεύουν.
Δεν ξέρω για άλλα μοντέλα αλλά το συγκεκριμένο είναι ένα μοντέλο που κάθε λίγο καιρό θέλει άλλαγμα στα μισά του εξαρτήματα.

Αν κάποιοι ήταν οι τυχεροί με άριστες παρτίδες αυτό είναι άλλο συζήτηση.
MariosT - Πεμ 28 Σεπ 2017, 15:15:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα ειναι το αμαξι . Ολα αυτα ειναι φυσιολογικα μεσα στα σχεδον 20 χρονια ζωη του ...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr