Politicalscientist έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του psclub!
Παρακολουθώ χρόνια το φόρουμ και έχω να δηλώσω ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο. Είμαι κάτοχος ενός 206 1.4i 2001 75ph . Το αμάξι αυτό το έχω 3 χρόνια και έχει πάνω 210.0000 χλμ. Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω αν ήταν πρώτο χέρι αλλά υποπτεύομαι ότι ίσως να ήταν από κάποια εταιρεία leasing (λόγω χιλιομέτρων) καθώς αγοράστηκε από μάντρα- έμπορα................ Δυστυχώς, το αμάξι με έχει απογοητεύσει πλήρως γιατί είναι εξαιρετικά ζημιάρικο.. -Πιστεύετε ότι οι παραπάνω ζημιές είναι υπερβολικές σε διάστημα 2-3 ετών ή απλά έτυχε να τις βγάλει μαζεμένες? -Με 200.000 χλμ πάνω είναι δυνατόν να αντέξει ακόμα χρόνια ή να το δώσω όσο έχει (την όποια) αξία του? Δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι στην σωστή θεματολογία και αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές. Οιαδήποτε άλλη άποψη ή εμπειρία θα βοηθούσε ιδιαιτέρως!! ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
αν κρινω απο το δικο μου 206 (παρομοιο με το δικο σου) ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ φυσικα επειδη το εχω τοσα χρονια και στην αρχη εχει κανεις αλλη ορεξη και δε δινει σημασια , δεν το καταλαβαινει αλλα φιλε μου οταν σκεφτεσαι τις ατελειωτες βλαβες , τοτε απογοητευεσαι ειναι ΑΨΟΓΟ ως οδηγικη απολαυση και εμπειρια, το ΧΑΙΡΟΜΑΙ να το οδηγω ακομα και τωρα αλλα καθε φορα που βαζω το χερι στην τσεπη να φτιαξω κατι που χαλασε εκνευριζομαι ! ![]() οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω ομως τα μισα απο οσα αναφερεις ειναι μαλλον θεμα αναλωσιμου παρα βλαβης |
Politicalscientist έγραψε: |
Έχω φίλους με αμάξια 20ετίας που δεν έχουν αλλάξει σχεδόν ποτέ τίποτε. (παρά μόνο τα αναλώσιμα στα σερβις) |
Mono AEK έγραψε: | ||
Αυτό το πράγμα χωρίς παρεξήγηση αλλά δε μπορώ να το πιστέψω Τι αμάξια έχουν? Τα κουνάνε καθόλου ή είναι παρκαρισμένα 19 χρόνια? Να ξέρεις πάντως ότι αν το κρατήσεις σίγουρα θα σου ζητήσει μπαταρία λάστιχα αμορτισέρ και αρκετά άλλα (αν δεν τα έχεις αλλάξει ήδη) που για σένα μπορεί να είναι ζημιές αλλά είναι νορμάλ συντήρηση αυτοκινήτου |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Τα Ιαπωνικα εκεινης της εποχης ηταν απροβληματιστα |
Politicalscientist έγραψε: |
Αφήστε που το έχω άχτι ότι είναι τόσο γκαντεμικο μοντέλο που για 3 κυβικά μπαίνει στην κατηγορία των 1400 και πληρώνει 245 τέλη αντί για 135. ![]() ![]() |
Politicalscientist έγραψε: |
Έχω πληρώσει τόσα, το συμβόλαιο προβλέπει αυτό, δεν διαπραγματευομαι καμία ζημιά λόγω αστοχίας υλικού. (Έχω ακούσει για πόλο που έμεινε απο σασμαν στο πρώτο φανάρι μετά την αγορά του από αντιπροσωπεία) Επιστροφή όπως είναι και παράδοση νέου. |
sps έγραψε: |
Γιαννη το ξερουμε οτι τα ιαπωνεζικα εχουν πανακριβα ανταλλακτικα αντιπροσωπειας. Αν τα παρεις απ'εξω ομως ειναι νορμαλ οι τιμες. Και δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος που θα εδινε 675 ευρω για ρουλεμαν σε σιριον.
http://www.mister-auto.gr/el/set-r-uleman-tr-khon/daihatsu-sirion-m3-1-3-87bhp_v18483_g654.html |
Gotcha έγραψε: |
Νταξ παντου παιζουν αυτα. Στο bmw forum παιζει ατομο με ασσο του '11, που του τρυπησε ο εναλλακτης θερμοτητας νερου/λαδιου και του περασε νερα στο αυτοματο με αποτελεσμα να του το καψει. H BMW hellas κανει την παπια και ζηταει 9000 για καινουργιο σασμαν... |
Politicalscientist έγραψε: |
Μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο το 8βιδο έχει σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Βέβαια για μην αδικούμε το πεζακι μας.. που δείχνει τόσο όμορφο και τόσο μπροστά για την εποχή του... τίθεται και το ζήτημα της κακης παρτίδας αλλά και τύχης... Ξέρω... τα μτχ είναι λαχεία. |
salex έγραψε: | ||
Καλέ μου άνθρωπε, καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφεις είναι παράλογο? Αυτό το μοντέλο, το 206, άρχισε να παράγεται το 98 και σταμάτησε να παράγεται το 2004. Μέχρι το 2006 πουλάγανε ό,τι είχαν σε στόκ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το αυτοκίνητό σου είναι απο 12ετιας εως 20ετίας και έχει και 210.000χλμ. Το ότι υπάρχει και το οδηγείς κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου είναι αρκετή απόδειξη ότι δεν είναι ζημιάρικο. Διαφορετικά θα το είχες πετάξει στα σκουπίδια με την πρώτη σοβαρή ζημιά, γιατί θα ξεπερνούσε την αξία του αυτοκινήτου. Μου αρέσει γιατί καθόμαστε και το συζητάμε. Εδώ κοντεύεις να βγάλεις πινακίδες ΦΙΛΠΑ και το πρόβλημα είναι αν κάηκε το φλας. Μου θυμίζεις τον μακαρίτη τον πεθερό μου που παραπονιόταν άδικα ότι το C3 του είχε βγάλει προβλήματα. Που το αυτοκίνητο το μόνο που του έκανε ήταν να αλλάζει τακακια και λάδια και κανέναν ιμάντα επί 180.000χλμ. Άντε και ένα δίσκο/συμπλέκτη! Αμην ρε παιδιά. Έχω διαβάσει μπούρδες και μπούρδες, το να αποκαλεί κανείς το 206 ζημιάρικο είναι στην κορυφή τους. Στη θέση σου θα πήγαινα να απολογηθώ στο αυτοκινητό μου για να μην μου πατήσει κανένα Eject την ώρα που πηγαίνω στη δουλειά. Και είναι και χωρίς ηλιοροφή αυτό. Υ.Γ. 1 : Αν δεις ατμοσφαιρικό Τoyota με σπασμένο πιστόνι, τί θα πεις; Με διαλυμένο σασμάν; Με χαλασμένο εγκέφαλο που κοστίζει 2000Ε στην αντιπροσωπεία; Υπάρχουν αλλά δεν κλαίνε στα φόρουμ για τα αυτοκίνητα 20ετίας τους. |
Mono AEK έγραψε: |
Φίλε και οι πολλαπλασιαστες και ο θερμοστάτης αναλώσιμα είναι
Όλα αυτά που έχεις αλλάξει έχουν ορισμένη διάρκεια ζωής που δεν είναι τα 200000 χλμ Τώρα ναι αν στα έβγαλε στο πρώτο χρόνο οκ αλλά λογικά τότε θα χες εγγύηση οπότε κλαιν |
volvos έγραψε: |
oλα τα 206 pre facelift ειχαν προβληματα και σοβαρα.
ξεχνατε κατι δυσμοιρα που εσβηναν απο το κανμπας στη μεση του δρομου? μετα το 2003 και το facelift Οποιος εχει παραπονα ειναι υπερβολικος. |
ixat47 έγραψε: |
Aν ειναι αυτες ζημιες τοτε τι να πουν οι ζημιες !(στο λεω εντελως φιλικα)
Τραβα ρωτα ταξιτζιδες (αλλα καποιους που να στα λενε στα ισα γαιτι οι ποιο πολλοι βαζουν πολυ σαλτσα μη σουπω και μαγιονεζα) Οι σοβαρες ζημιες ειναι οι των ανω 500 ευρω , τα αλλα ειναι ψιλο-αναλωσιμα. Ενα σας λεω , αυτοματο σασμαν 3.500 ευρω. |
TopGear έγραψε: |
.....
10/2012 πρόβλημα στον BSI, δεν έστελνε ρεύμα στα πίσω φώτα φρένων όταν πατούσα το πεντάλ, οπότε δεν άναβε τίποτα. Λύθηκε κι αυτό "ξεγελώντας" τον BSI, με ρεύμα από το μοτέρ του ϋαλοκαθαριστήρα. 40 ευρώ. ... |
sps έγραψε: |
Xρηστο και εγω εχω αλλαξει 1 φορα βαλβιδα φρενου και βαλβιδα οπισθεν, δεν ξερω αν ειναι ιδια, αλλα ειναι μικρο το κοστος για να προβληματιζεσαι. |
TopGear έγραψε: | ||
Μα δεν είναι αυτό το θέμα. Κοστίζει 12-15 ευρώ. Εννοείται δεν προβληματίζομαι αν τελικά αποδειχθεί πώς είναι αυτό. Απλά από το 2012, είναι η 2η ή η 3η φορά που θα την αλλάξω και δε θυμάμαι αν και πιο πριν είχα ξαναλλάξει. Δηλαδή, ως ανταλλακτικό, είναι κάτι που σε 17 χρόνια (που έχω το δικό μου), αλλάζει 3-4-5 φορές; Τόσο συχνά την αλλάζουν τα υπόλοιπα αμάξια; ![]() Υ.Γ. Δε θεωρώ ότι μπορεί να είναι ΤΟ! ζημιάρικο αμάξι, αλλά ρε νισάφι, να πάρω να στοκάρω αν είναι κάποια πράγματα. ![]() |