PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Προγραμμα και downpipe

Cpkdemian - Σαβ 22 Ιούλ 2017, 14:39:50
Θέμα δημοσίευσης: Προγραμμα και downpipe
Καλησπερα.207 Ραλλυ φοράει προγραμμα τελικό εξάτμισης και φίλτρο ελευθέρας. Αξίζει να μπει ένα downpipe 63 αρι? Θα δω διαφορα ?
Mono AEK - Σαβ 22 Ιούλ 2017, 16:53:27
Θέμα δημοσίευσης:
63αρι εχεις Rolling eyes

Με το καταλύτη τι σκέφτεσαι να κάνεις?
Cpkdemian - Σαβ 22 Ιούλ 2017, 18:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
63αρι εχεις Rolling eyes

Με το καταλύτη τι σκέφτεσαι να κάνεις?

Αδερφέ δεν ξερω 50αρι φοράει από μαμά . 63 βάζεις μετά . με τον καταλύτη πρέπει να κοπεί. Αναγκαστικα ;
Mono AEK - Σαβ 22 Ιούλ 2017, 20:04:04
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εντύπωση χωρίς να θυμάμαι σίγουρα ότι το dp είναι 60αρι και όχι 50αρι

Αν φτιάξεις dp κατεβάζεις το καταλύτη κάτω

Εξαρτάται τι βλέψεις έχεις πάντα
Ή πιο φτηνή λύση είναι απλα να βγάλεις το προκαταλυτη
vatos - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 00:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
το rc δεν φοράει πιο μεγάλο downpipe ?

http://www.ebay.co.uk/itm/200CPI-STAINLESS-STEEL-SPORTS-CAT-EXHAUST-DOWNPIPE-FOR-PEUGEOT-207-TURBO-1-6-GTI/121033895703?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
Mono AEK - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 09:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αξίζει να βάλεις dp και να κρατήσεις το καταλύτη σε αυτή τη θέση
vatos - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 14:45:52
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί ; Λόγο θερμοκρασίας ;

Και με τους Λ. Τι κάνεις οκ ο πάνω μένει ως έχει ο κάτω που πρέπει να είναι μετά τον καταλύτη υποτίθεται ;


Παίζει και σκέτο χωρις καταλύτη το σκέφτομαι κιόλας να το πάρω για το RC. Μου μιας και έχω καταλύτη καινούριο και κάθεται στην άκρη μεταλλικό 200αρη
Mono AEK - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 16:31:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πάλι μετά τον καταλύτη θα μπει ο 2ος λ

Ναι για τις θερμοκρασίες

Διάβασε λίγο και το αντίστοιχο θέμα θα βρεις όλες τις απαντήσεις έχουν χιλιοειπωθει αυτά
salex - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 18:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τα αναβαθμισμένα downpipe τις περισσότερες φορές είναι χωρίς καταλύτη και έχουν θέσεις για τους αισθητήρες εκεί ακριβώς που τους έχει και το εργοστασιακό.

Υπάρχουν τέσσερα σενάρια εδώ:
1. Να είσαι με καταλύτη μετά το σπιράλ. Στο downpipe δεν θα υπάρχει τίποτα. Προεκτείνεις τον δεύτερο αισθητήρα λαμβδα ώστε να μπει μετά τον καταλύτη και όλα λειτουργούν κανονικά.

2. Βάζεις τους αισθητήρες ακριβώς στη θέση τους, όπως ήταν πριν. Μονο που επειδή τώρα δεν υπάρχει καταλύτης ανάμεσά τους, σε 500χιλιόμετρα θα σου ανάψει λαμπάκι σφάλματος καταλύτη. Αυτό απενεργοποιείται μέσα από το προγραμμα. Αν έχεις και καταλύτη μετά τους αισθητήρες, είσαι νόμιμος και βγάζεις κάρτα καυσαερίων και ΚΤΕΟ. Αυτή τη λύση έχω υιοθετήσει στο δικό μου αυτοκίνητο γιατί προτιμώ να είναι εντάξει σε όλα του.

3. Να μην υπάρχει καθόλου καταλύτης στην εξάτμιση. Οπότε οι αισθητήρες μπαίνουν στις θέσεις τους, αλλά χρειάζεται παρέμβαση πάλι από το πρόγραμμα.

4. Να κρατήσεις στο εργοστασιακό downpipe και να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη. Οπότε ούτε αισθητήρες χρειάζεται να πειράξεις, ούτε καμια τροποποίηση στο πρόγραμμα να κάνεις. Νομότυπος θα είσαι γιατί υπάρχει καταλύτης και βγάζει και κάρτα καυσαερίων. Και κέρδος ισχύος θα έχεις γιατί θα φύγει ο πιο πυκνός καταλύτης από την εξάτμιση.

Διαλέγεις και παίρνεις!
Pezakias207 - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 18:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτησω και εγω μια απορια. Οταν εβαλα εξατμιση ο εξατμισας μου αφαιρεσε εντελος το κυκλωμενο μεταλο της φωτογραφιας λεγοντας μου οτι θα περνει καλυτερα αερα η τουρμπινα χωρις αυτο γιατι ανεβαζει πολυ θερμοκρασια αλλα εγω βλεπω ολους να το εχουν. Ειναι λογικο?

http://imgur.com/a/LjFC5
salex - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 18:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Να ρωτησω και εγω μια απορια. Οταν εβαλα εξατμιση ο εξατμισας μου αφαιρεσε εντελος το κυκλωμενο μεταλο της φωτογραφιας λεγοντας μου οτι θα περνει καλυτερα αερα η τουρμπινα χωρις αυτο γιατι ανεβαζει πολυ θερμοκρασια αλλα εγω βλεπω ολους να το εχουν. Ειναι λογικο?

http://imgur.com/a/LjFC5


Καλό θα ήταν να το ξαναβάλεις γιατί η θερμοασπίδα αυτή προστατεύει τα γύρω πλαστικά από λιώσιμο.
Αν δεν την έχεις, θα παρατηρήσεις ότι σιγά σιγά αρχίζουν και παραμορφώνονται τα πλαστικά της μετώπης. Το τουρμπο ακτινοβολεί όταν πυρώνει, δεν είναι μόνο ότι ζεσταίνεται. Οτιδήποτε βρίσκεται κοντά του, κινδυνεύει να λιώσει!
Pezakias207 - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 19:10:08
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Καλό θα ήταν να το ξαναβάλεις γιατί η θερμοασπίδα αυτή προστατεύει τα γύρω πλαστικά από λιώσιμο.
Αν δεν την έχεις, θα παρατηρήσεις ότι σιγά σιγά αρχίζουν και παραμορφώνονται τα πλαστικά της μετώπης. Το τουρμπο ακτινοβολεί όταν πυρώνει, δεν είναι μόνο ότι ζεσταίνεται. Οτιδήποτε βρίσκεται κοντά του, κινδυνεύει να λιώσει!


Ευχαριστώ για την απάντηση Στέλιο. Θα το παλέψω μόνος μου να το βάλω. Ελπίζω να είναι εύκολο σχετικά..
vatos - Κυρ 23 Ιούλ 2017, 19:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Τα αναβαθμισμένα downpipe τις περισσότερες φορές είναι χωρίς καταλύτη και έχουν θέσεις για τους αισθητήρες εκεί ακριβώς που τους έχει και το εργοστασιακό.

Υπάρχουν τέσσερα σενάρια εδώ:
1. Να είσαι με καταλύτη μετά το σπιράλ. Στο downpipe δεν θα υπάρχει τίποτα. Προεκτείνεις τον δεύτερο αισθητήρα λαμβδα ώστε να μπει μετά τον καταλύτη και όλα λειτουργούν κανονικά.

2. Βάζεις τους αισθητήρες ακριβώς στη θέση τους, όπως ήταν πριν. Μονο που επειδή τώρα δεν υπάρχει καταλύτης ανάμεσά τους, σε 500χιλιόμετρα θα σου ανάψει λαμπάκι σφάλματος καταλύτη. Αυτό απενεργοποιείται μέσα από το προγραμμα. Αν έχεις και καταλύτη μετά τους αισθητήρες, είσαι νόμιμος και βγάζεις κάρτα καυσαερίων και ΚΤΕΟ. Αυτή τη λύση έχω υιοθετήσει στο δικό μου αυτοκίνητο γιατί προτιμώ να είναι εντάξει σε όλα του.

3. Να μην υπάρχει καθόλου καταλύτης στην εξάτμιση. Οπότε οι αισθητήρες μπαίνουν στις θέσεις τους, αλλά χρειάζεται παρέμβαση πάλι από το πρόγραμμα.

4. Να κρατήσεις στο εργοστασιακό downpipe και να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη. Οπότε ούτε αισθητήρες χρειάζεται να πειράξεις, ούτε καμια τροποποίηση στο πρόγραμμα να κάνεις. Νομότυπος θα είσαι γιατί υπάρχει καταλύτης και βγάζει και κάρτα καυσαερίων. Και κέρδος ισχύος θα έχεις γιατί θα φύγει ο πιο πυκνός καταλύτης από την εξάτμιση.

Διαλέγεις και παίρνεις!


νομίζω οτι αν κάτσω ποτέ να ασχοληθώ θα κάνω την κουρτίνα 1 μαζί με downpipe καινούριο χωρίς καταλύτη από ebay

μιας και από προγράμματα ότι έχω ψάξει ακόμα δεν βγάζω και πολύ άκρη ούτε έχω δει πόσο κοστίζουν
salex - Δευ 24 Ιούλ 2017, 07:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
vatos έγραψε:

νομίζω οτι αν κάτσω ποτέ να ασχοληθώ θα κάνω την κουρτίνα 1 μαζί με downpipe καινούριο χωρίς καταλύτη από ebay

μιας και από προγράμματα ότι έχω ψάξει ακόμα δεν βγάζω και πολύ άκρη ούτε έχω δει πόσο κοστίζουν


Τότε μπορείς να κάνεις το 4! Έχει τον καλύτερο λόγο απόδοσης/κόστους και δεν χρειάζεται καν να ακουμπήσεις τους αισθητήρες. Η κουρτίνα 1 δυστυχώς θέλει κοπτοραπτική στο καλώδιο του πίσω αισθητήρα για να το προεκτείνεις. Τα καλώδια αυτά είναι πολύ ευαίσθητα εσωτερικά, μιας και ο πίσω λάμβδα λειτουργεί με τάση 0-1Volt. Οποιαδήποτε αλλαγή στην ωμική αντίσταση των καλωδίων χαλάει τις μετρήσεις.


4. Να κρατήσεις στο εργοστασιακό downpipe και να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη. Οπότε ούτε αισθητήρες χρειάζεται να πειράξεις, ούτε καμια τροποποίηση στο πρόγραμμα να κάνεις. Νομότυπος θα είσαι γιατί υπάρχει καταλύτης και βγάζει και κάρτα καυσαερίων. Και κέρδος ισχύος θα έχεις γιατί θα φύγει ο πιο πυκνός καταλύτης από την εξάτμιση.
vag21 - Δευ 24 Ιούλ 2017, 10:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
αν καποιος αποφασισει να κανει την επιλογη 4,και ηδη φοραει προγραμμα πρωτο σταδιο,δεν χρειαζεται να κανει καποια αλλη μετατροπη στην υπολοιπη εξατμιση?
εννοω να μεγαλωσει τις διατομες?ή να βαλει εστω ενα τελικο?
Mono AEK - Δευ 24 Ιούλ 2017, 10:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου σε αυτα δεν υπαρχει χρειαζεται

τιποτα δε χρειαζεται ουτε το προγραμμα ουτε φιλτρο

το θεμα ειναι τι θες εσυ
θες να κερδισεις και το τελευταιο αλογο τοτε ναι πρεπει να αλλαξεις εξατμιση
(παλι ομως θα χρειαστεις προγραμμα για να δουλέψει τα μεγιστα)

θες οικονομικα να κερδισεις κατι βγαλε προκαταλυτη

εισαι ικανοποιημενος απο αυτο που εχεις? μη πειραζεις τιποτα
vatos - Δευ 24 Ιούλ 2017, 15:46:59
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
vatos έγραψε:

νομίζω οτι αν κάτσω ποτέ να ασχοληθώ θα κάνω την κουρτίνα 1 μαζί με downpipe καινούριο χωρίς καταλύτη από ebay

μιας και από προγράμματα ότι έχω ψάξει ακόμα δεν βγάζω και πολύ άκρη ούτε έχω δει πόσο κοστίζουν


Τότε μπορείς να κάνεις το 4! Έχει τον καλύτερο λόγο απόδοσης/κόστους και δεν χρειάζεται καν να ακουμπήσεις τους αισθητήρες. Η κουρτίνα 1 δυστυχώς θέλει κοπτοραπτική στο καλώδιο του πίσω αισθητήρα για να το προεκτείνεις. Τα καλώδια αυτά είναι πολύ ευαίσθητα εσωτερικά, μιας και ο πίσω λάμβδα λειτουργεί με τάση 0-1Volt. Οποιαδήποτε αλλαγή στην ωμική αντίσταση των καλωδίων χαλάει τις μετρήσεις.


4. Να κρατήσεις στο εργοστασιακό downpipe και να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη. Οπότε ούτε αισθητήρες χρειάζεται να πειράξεις, ούτε καμια τροποποίηση στο πρόγραμμα να κάνεις. Νομότυπος θα είσαι γιατί υπάρχει καταλύτης και βγάζει και κάρτα καυσαερίων. Και κέρδος ισχύος θα έχεις γιατί θα φύγει ο πιο πυκνός καταλύτης από την εξάτμιση.



ναι αλλά !

εγώ πχ έχω από το παλιό μου αμάξι καταλύτη 200άρη μεταλικό που έχει κάνει βαριά 1000 κμ με τράκαραν και απλά υπάρχουν πράγματα

οπότε καινούριος


οπότε στην περίπτωση μου φαντάζομαι πως με συμφέρει να αλλάξω τον μαμά που έχει πάνω του 150.000κμ με έναν πιο φρέσκο αφού τον έχω ήδη !

και αν τον πάω από κάτω δεν θα κερδίσω λίγο σε θερμοκρασία μέσα στο μηχανοστάσιο ! ?
θα μου πείς τώρα με το τουρμπάκι από πάνω του θα κερδίσεις ένα @@ αλλα oκ :p

άμα ποτέ το φτιάξω θα σας βγάλω φώτος τι έκανα Smile
Gotcha - Τρι 25 Ιούλ 2017, 09:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
Βαζοντας καταλυτη κατω μονο κερδος θα εχεις. Προσεχε μονο να γινει καλη δουλεια με τα καλωδια. Επισης ισως και να αξιζε απο την στιγμη που θα τον φερεις κατω να βγαλεις το μεσαιο (βεβαια θα παρεις πολυ βαβουρα)
salex - Τρι 25 Ιούλ 2017, 12:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Βαζοντας καταλυτη κατω μονο κερδος θα εχεις. Προσεχε μονο να γινει καλη δουλεια με τα καλωδια. Επισης ισως και να αξιζε απο την στιγμη που θα τον φερεις κατω να βγαλεις το μεσαιο (βεβαια θα παρεις πολυ βαβουρα)


Γιώργο μου, με την μαμά 50άρα εξάτμιση ούτε θόρυβο θα ακούσει, αλλά ούτε και διαφορά θα δει χωρίς το μεσαίο.

Θυμάστε για πόση ισχύ βάζαμε στα σαξόραλα 50άρες; 140 άλογα βαριά. Εδώ έχουμε 200 και ακόμα το σκεφτόμαστε αν χρειάζεται.
Gotcha - Τρι 25 Ιούλ 2017, 12:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Gotcha έγραψε:
Βαζοντας καταλυτη κατω μονο κερδος θα εχεις. Προσεχε μονο να γινει καλη δουλεια με τα καλωδια. Επισης ισως και να αξιζε απο την στιγμη που θα τον φερεις κατω να βγαλεις το μεσαιο (βεβαια θα παρεις πολυ βαβουρα)


Γιώργο μου, με την μαμά 50άρα εξάτμιση ούτε θόρυβο θα ακούσει, αλλά ούτε και διαφορά θα δει χωρίς το μεσαίο.

Θυμάστε για πόση ισχύ βάζαμε στα σαξόραλα 50άρες; 140 άλογα βαριά. Εδώ έχουμε 200 και ακόμα το σκεφτόμαστε αν χρειάζεται.


Χμ ναι εχεις ενα δικιο. Ειχα στο μυαλο μου πως αν μπει σε τετοια διαδικασια (αλλαγη dp και κατεβασμα καταλυτη) θα αλλαζε και την σωληνα μεχρι το τελικο
vatos - Τρι 25 Ιούλ 2017, 13:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
καλά προφανώς μιλάμε για όλη την εξάτμηση
αυτά που έχω βρει είναι 55mm
και το downpipe 64mm εξωτερικά
http://www.ebay.co.uk/itm/Fox-vorschalld%C3%A4mpferersatzrohr-Peugeot-207-RC-208-GTi/391832569193?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
salex - Τρι 25 Ιούλ 2017, 15:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
vatos έγραψε:
καλά προφανώς μιλάμε για όλη την εξάτμηση
αυτά που έχω βρει είναι 55mm
και το downpipe 64mm εξωτερικά
http://www.ebay.co.uk/itm/Fox-vorschalld%C3%A4mpferersatzrohr-Peugeot-207-RC-208-GTi/391832569193?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649


Ωραίος, μόνο που ούτε και τα 55 χιλιοστά είναι άνετα! Καλύτερα βρες κάτι που να είναι 60. Αυτή είναι η ελάχιστη τυποποιημένη διάμετρος από την οποία οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές εξατμίσεων ξεκινάνε σε αυτά τα μοντέλα.

Αυτό που έχεις βρει στο ebay είναι η σωλήνα της εξάτμισης. Ούτε καζάνια έχει ούτε τίποτα περισσότερο.
Γιατί δεν μιλάς με κανενα τοπικό εξατμισά; Σε κόστος δεν θα σου βγει και πολύ περισσότερο να φτιάξεις μια κανονική, απο το να παιδεύεσαι. Ούτως ή άλλως, θα χρειαστεί να αγοράσεις καζάνι.
vatos - Τρι 25 Ιούλ 2017, 18:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
έχω και ένα καζανάκι ανοξείδωτο αλλά δεν θυμάμαι διατομή
το DP πάντως είναι 60άρι εσωτερικά !

θα το δω και σε κάποιον εξάτμισα να δω τι κόστος θα μου πουν από περιέργεια
αλλά ακόμα είμαι στο ψάξε με το αμάξι γενικά να δω τι παίζει και τι να κάνω

και έσκισα και το thread του παιδιού Embarassed Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr