Arvas έγραψε: |
Γιωργο δεν διαφωνω σε αυτο απλα πιστευα οτι ο LUK θα ειναι αντιστοιχης ποιοτητας με τον γνησιο αν οχι καλυτερος. Σε αλλο αυτοκινητο που ειχα αλλαξει τον αυθεντικο με LUK ηταν καλυτερος. Γι αυτο αναρωτιεμαι αν ηταν ελαττωματικο το κομματι η απλα δεν την παλευει με την παραπανω δυναμη του 1ου σταδιου σε rc και ρωταω αν τον εχει βαλει κανεις αλλος εδω. |
marios_207_GT έγραψε: |
καλησπέρα σε όλους, μετά από καιρό ξανα γράφω. Φοράω τον LUK καμια 40αρα χιλιάδες χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 15.000 με 350+ άλογα και 50+ κιλά ροπή. Σασμάν έκοψα ο δίσκος όμως δε πατίναρε ούτε μύρισε ούτε ακούστηκε. Μετά από πολλαπλές καρπαζιές το τελευταίο 6μηνο πλεόν μετα το 1.45 πίεση (330 άλογα περίπου) πατινάρει, ειδικά στο 1.9 πατινάρει άσχημα σε φλατ αλλαγή 3η-4η. Προσωπικά θεωρώ οτι για το κανιβαλισμό που έχει δεχθεί και πολύ άντεξε. |
marios_207_GT έγραψε: |
Πριν 3 χρονια δε θυμάμαι ποσο τον εβαλα. Παντως ειχε 2 και πηρα τον ακριβό |
marios_207_GT έγραψε: |
Πριν 3 χρονια δε θυμάμαι ποσο τον εβαλα. Παντως ειχε 2 και πηρα τον ακριβό |
salex έγραψε: | ||
Επιτέλους και κάποιος που επιλέγει τα ακριβότερα ανταλλακτικά αντί για τα φτηνότερα. Το συνηθες είναι να γίνεται το ανάποδο και μετά να το μαθαίνουμε εδώ μέσα από τα κλάμματα και τα παράπονα. |
salex έγραψε: | ||
Επιτέλους και κάποιος που επιλέγει τα ακριβότερα ανταλλακτικά αντί για τα φτηνότερα. Το συνηθες είναι να γίνεται το ανάποδο και μετά να το μαθαίνουμε εδώ μέσα από τα κλάμματα και τα παράπονα. |