pduke έγραψε: |
Πρώτα απόλα θέλουμε avatar GT!!!!δεν το συζητώ |
Sidobre έγραψε: |
Η φωνή σας, προσταγή μας!!! 8O Ave GT! Oι 16βάλβιδοι σας χαιρετούν! Μπορείτε να βάλετε πλέον όποιο avatar θέλετε! |
fpug έγραψε: |
pduke eixes ki esy to provlima me ton imanta tou dynamo?
einai to klasiko provlima pou otan vazeis mpros akous ena eleeino thorybo gia liga lepta. |
fpug έγραψε: |
provlima lithike me ton autolipenomeno ymanta. |
zuper206 έγραψε: |
Barelaki BMC (Gia 2litro kinitira) = 100.000
(H eisagwgh oxi apo to ftero alla apo kato) Teliko kai messaio Powerful = 165.000 (gia xtapodi einai arketa lefta... >165.000) Zantes OZ Crono Evo 17" kai Lastixa DUNLOP SP9000 "Z" rate = 550.000 EEEEEE Ftanei nomizw....... Bebaia gia Superchip re-mapping to skeftomai........... |
pduke έγραψε: |
εν συντομία θα τα πω
Παιδιά από τότε που μπήκα στο club ο κινητήρας έκανε διακοπές.Άλλαξα βενζινάδικα και κάποια στιγμή έβαλα racing shell και του πέρασε....Μετά του ξανάρθε!!!Μέχρι να το παώ στην μαμά(peugeot) άρχισε να έχει και αριθμίες στο ρελαντί!(η ξάτμιση φυσούσε και ρουφούσε(άψογη τεχνική στην κυκλική αναπνοή για να παίζεις αυστραλέζικο ντιτζερίτου!!!)) Το πήγα και το βάλαν στον εγκέφαλο.Τζίφος."Θα είναι ο ρυθμιστής του ρελαντί"αποφάνθηκαν,αλλά εγώ έφευγα διακοπές και δεν είχαν ετοιμοπαράδοτο. Αφού γύρισα το ξαναπήγα,το ξανα βάλανε στον εγκέφαλο και είχαμε πόρισμα!Μια βαλβίδα ρύθμισης (δεν θυμάμαι τι!!!ντροπηηηηη) στο πίσω δεξί άκρο δίπλα στο καπακι."Θα παραγγείλουμε",και παραγγείλανε. Ακόμα περιμένω(2 βδομάδες και κάτι) ,αλλά ενώ περίμενα,την τελέυταία εβδομάδα το αυτοκίνητο άρχισε δουλεύει μια χαρά!!!ούτε διακοπές ούτε ντιτζερίτου! έχει κανείς άποψη επί του θέματος??? Βενζινάδικο πάντως δεν άλλαξα!! |
Sidobre έγραψε: |
Αρυθμίες, σβησίματα, σκορτσαρίσματα και άλλα λοιπά.... Τα πάντα είχαν ώς αφετηρία ένα κακό γέμισμα στο ρεζερβουάρ. Από τότε έχω γεμίσει καμμιά 20αριά φορές με καλή βενζίνη και τίποτα. Αλλάξαμε προληπτικά μπουζί, ο εγκέφαλος δεν δείχνει τίποτα και όλα δείχνουν να είναι ΟΚ. Κάποια στιγμή όταν μπορέσω θα τo κοιτάξουμε με το συνεργείο εκτενέστερα. |
zuper206 έγραψε: |
Duke epeidh den eimai kai sxetikos kai auta pou grafei panw sto xarti pou bghke einai ligo kinezika gia emena tha to ferw aurio kai tha sou grapsw tis times prin kai meta to BMC. Pistepse me omws blepeis megalh diafora... |
christhehealer έγραψε: |
Ax, για σας δουλεύω
http://www.motorsport22.freeserve.co.uk/ και ο Πανοδούκας με ποτίζει φαρμάκια ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
Πότε σε πότισα φαρμάκια????? |
pduke έγραψε: |
Όταν θα σε ποτίσω κάτι θα είναι πεντατονικές και ουίσκια!!!!
Και το καθυστερίσαμε κιόλας. |
p206mike έγραψε: |
Όταν θα πέσει στα χερια σου το δίλιτρο με τα 138 αλογάκια και όχι 136 και με 19,5 ρόπη με 210 τελική και με 0-100 σε 8,4 και με μόνο 6 εκτατομυρια σχετικά με τις τιμές που παίζουν ...έλα μετά να μου πεις για σηματακια εφορίας για ασφάλεια και τα λοιπα...
Άσε που αν τρελλαθείς και τόσο με την υποδύναμη και θελεις παραπάνω αλογα τόσο πολύ και δεν σε ενδιαφερει και η κατανάλωση υπάρχει και η λύση του τετραπετάλουδου ή της προσθήκης turbo (π.χ. 206 gti + turbo 290ps by Δάρας) και τότε αν μου βρεις αυτοκίνητο που με κόστος 6.000.000 συν 1.500.000 για οποια μετατροπή επιλέξεις, να έχει τα χαρακτηριστικά του 206(που ολοι γνωρίζουμε) και σε αυτή την τιμη (περίπου 7.500.000 μυρια το όλο πακέτο) έλα να τα ξαναπούμε... Αν μου βρεις εσύ ποιο ανταγωνιστικό πακέτο για καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 7.500.000 μυρια τότε πάσο και έχεις δίκιο.... Σε σχέση με το rallaki τώρα ...πανω κάτω πανε τα ίδια μονο που το 206 είναι σαφώς πιο γαμάτο σε Look έχει σαφώς πιο χλειδάτο σαλόνι...και γενικότερα δεν έιναι μόνο ένας κουβάς που τρέχει... Έχει όλες τις ανέσεις που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο πόλης και όχι αγώνων...π.χ. clima, και όλα τα ηλεκτρονικα καλούδια και επιπλέον έχει πολύ υψηλότερα standars ασφαλείας από ένα ραλλάκι... Τέλος ακόμα και μαμά αποδίδει κάτι περισσότερο από ένα ραλλάκι σε τελική και σε ροπή... Κάνε ένα ταξιδάκι με rally και ένα ταξιδάκι με 206 και θα καταλάβεις πολλά.. Εκτός αν σκοπεύεις να λάβεις μέρος σε καμία ειδική ή αν το μόνο που σε ενδιαφέρει σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι τα γκάζια και τα κρατήματα... Δεν λεω καλό και το rallye αλλά μην τα ισοπεδώσουμε και όλα.... |
p206mike έγραψε: |
Άσε που αν τρελλαθείς και τόσο με την υποδύναμη και θελεις παραπάνω αλογα τόσο πολύ και δεν σε ενδιαφερει και η κατανάλωση υπάρχει και η λύση του τετραπετάλουδου ή της προσθήκης turbo (π.χ. 206 gti + turbo 290ps by Δάρας) και τότε αν μου βρεις αυτοκίνητο που με κόστος 6.000.000 συν 1.500.000 για οποια μετατροπή επιλέξεις, να έχει τα χαρακτηριστικά του 206(που ολοι γνωρίζουμε) και σε αυτή την τιμη (περίπου 7.500.000 μυρια το όλο πακέτο) έλα να τα ξαναπούμε... Αν μου βρεις εσύ ποιο ανταγωνιστικό πακέτο για καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 7.500.000 μυρια τότε πάσο και έχεις δίκιο.... |
Sidobre έγραψε: |
Αλλά αν όντως το νέο RC έχει διαφορετικό κινητήρα και όχι τον ίδιο εξελιγμένο τότε κάτι τρέχει και σημαίνει ότι καλό είναι να μην πουσάρεται τόσο πολύ. |
konstantinos έγραψε: | ||
Εχω την εντύπωση (δεν λέω οτι είμαι σίγουρος) οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου απο την αρχή. Η εταιρία που ανέλαβε την κατασκευή του είναι η lotus, σαν υπεργολαβία (αθάνατη ελληνική γλώσσα), για λογαριασμό της peugeot. |
peugeot206cc έγραψε: |
Τι έγινε ; Το RC το ξεχάσατε ;;; ![]() |
richardos έγραψε: |
Οσο πάντως και να θέλετε να κοπάσει το κλίμα εγώ δεν μπορώ να μην απαντήσω στον φίλο με την μεγλαλη φαντασία.
Κατ αρχήν είναι φανερό πως κάνει ευθεία αντιπαράθεση του 206GT με το 106 rallye. Ευχαριστούμε πάρα πολύ φίλε. Κάτι μας είπες. Το ένα κοστίζει 6+ μύρια, και το άλλο 4- μύρια. Αλλά και να τα διέθετα μάλλον ενάμιση rallye θα έπερνα και όχι 206. Ποιός σου πε ότι θα σου κάνει μετατροπή στα 290PS με 1,5μύριο φίλε. Ποιός σου πε ότι το μισό μύριο πάει για ανάρτηση και πέδηση. Ποιός σου πε ότι όλη η μηχανική μετατροπή στα 290PS κοστίζει λοιπόν μόνο 1μύριο. Ποιος σου πε για 5 χρόνια εγγύηση. Θυμήσου καλύτερα αυτά. Μην γεμίζεις το site με παραπληροφόρηση. Και πάνω απόλα μην ζεις σε ψευδαισθήσεις φίλε μου. Ούτε εσύ βοηθιέσαι ούτε εμάς βοηθάς. |
Sidobre έγραψε: | ||||
Και εγώ αυτό ξέρω, για αυτό έγραψα ότι ο τωρινός 2λιτρος μάλλον δεν θα έπρεπε να πουσαριστεί πολύ. Αυτοί κάτι θα ξέρουν ![]() |
konstantinos έγραψε: | ||
Εχω την εντύπωση (δεν λέω οτι είμαι σίγουρος) οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου απο την αρχή. Η εταιρία που ανέλαβε την κατασκευή του είναι η lotus, σαν υπεργολαβία (αθάνατη ελληνική γλώσσα), για λογαριασμό της peugeot. |
Mix206cc έγραψε: | ||||
Εγω παντως ειχα διαβασει οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας απλα τον βελτιωσανε και συγκεκριμενα ''Η εξελιξη του διλιτρου κινητηρα και η τοποθετηση συστηματος μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων αυξησε την ισχυ κατα 40 ιππους σε σχεση με το απλο διλιτρο GTi με τους 137 ιππους.'' αποσπασμα απο Auto Triti |
fpug έγραψε: |
Μακαρι να ειναι ο ιδιος (για ευνοητους λογους)..... ![]() |
Mix206cc έγραψε: | ||
Και αντε ειναι ο ιδιος πως θα τοποθετησεις μεταβλητο χρονισμο ![]() ![]() |
fpug έγραψε: | ||||
Σε ποιο αυτοτριτη το διαβασες? |
fpug έγραψε: |
![]() και το κειμενοL'âme de la 206 RC dérive du quatre cylindres seize soupapes de deux litres type EW10, qui équipe depuis 1999 les 206, 307 et 406 - et qui développe 138 ch sur ce qu'était jusqu'alors le modèle 206 le plus puissant. La mécanique a été travaillée pour offrir plus de puissance et de couple. Elle délivre maintenant 177 ch à 7000 tr/mn (rupteur à 7300 tr/mn). Le couple maximum de 202 Nm est atteint à 4750 tr/mn, mais 80% de cette valeur sont disponibles dès 2000 tr/mn. L'arbre à cames d'admission est équipé d'un système à calage variable continu (VVT), qui favorise le remplissage des cylindres quel que soit le régime du moteur. La boîte de vitesses manuelle est à cinq rapports. Ainsi gréée, la 206 RC passe de 0 à 100 km/h en 7,5 secondes et abat le kilomètre départ arrêté en 28 secondes. Elle atteint 220 km/h (sur circuit, bien sûr !). ![]() |
fpug έγραψε: |
Βασικα ουτε εγω ξερω Γαλλικα
απλα εκει που εχω κανει bold συν τον κωδικο της μηχανης καταλαβαινει κανεις οτι ειναι μαλλον ο ιδιος κινητηρας. Αν καποιος ξερει γαλλικα ας βοηθησει. ![]() |
pduke έγραψε: |
Ο κωδικός είναι EW10JS4 VVT,που σημαίνει ότι είναι βασισμένος εξολοκλήρου στον τωρινό.Το ίδιο συμβαίνει και με τον 2.2.Ο μεταβλητός χρονισμός και των 2 είναι που τα μπερδεύει όλα.
Στη χειρότερη πάντος απότι φαντάζομαι θα αλλάξουμε ,στρόφαλο ,μπιέλες, πιστόνια ,εκκεντροφόρους ,εγκέφαλο και θα προσθέσουμε τον μηχανισμό του μεταβλητού στην άκρη των εκκεντροφόρων και τσουπ!!!νατο το RC(το οποίο βέβαια θα μας κοστίσει περίίπου όσο καινούριο αλλά χωρίς τα recaro........!!!! ερώτηση:ξερει κανείς τις διαφορές του 2.0 με τα 137 και αυτού με τα 138 εκτός από τον διπλό Λ?? Dfrangos κανόνισε να βρεθούμε !!!δύο δίλιτροι στην ίδια πόλη.....στο ίδιο φορουμ.....απαπαπαπαα!!! |
fpug έγραψε: |
Εστω κι ετσι αξιζει γιατι θα εχουμε και το look και τη μηχανη ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Για να παρέμβω λίγο...
Αναφέρθηκε ότι ο 2λιτρος δεν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Μηχανικός δεν είμαι αλλά οδηγός είμαι, οπότε θα μιλήσω από την πλευρά του οδηγού. Ο 2λιτρος έχει σαφώς περισσότερα περιθώρια βελτίωσης από τον 1.6 16V της Peugeot (106 ή 206 έχουν στην ουσία το ίδιο μοτέρ). Εξηγώ: Ο 2λιτρος είναι χαμηλόστροφος και χαμηλόροπος. Ό,τι κάνει το κάνει ήρεμα, άμεσα και χωρίς φασαρία. Λειτουργεί σε αντίστοιχες θερμοκρασίες με τον 1.4 των 75PS, δηλαδή πολύ χαμηλές. Σε συνθήκες πόλης (με καλό λάδι), με σβέλτη οδήγηση (και όχι συγκρατημένη ή αργή) δεν φτάνει ο δείκτης λαδιού ούτε τους 90C. Στο πλάκωμα δεν πιάνει ούτε τοπυς 115C. Συγκριτικά με τον 1.6 16V λειτουργεί 15C χαμηλότερα. Κι αυτό είναι μεγάλη διαφορά και δείχνει ότι έχει μεγαλύτερα περιθώρια αξιόπιστης βελτίωσης. Διαθέτει ροπή από το ρελαντί αρκετή για να φτάσει τις 5000-5500 σαλ σε χρόνο DT. Από κει και πάνω ο κινητήρας δυσανασχετεί. Εάν υποτεθεί ότι εξελίσσεται και γίνεται υψηλόροπος, τότε μπορούμε να ανεβούμε στις 6500-7000σαλ αποκτώντας PS που σκοτώνουν και με αντίστοιχα χαμένη ροπή χαμηλά. Τέτοιον 2λιτρο κινητήρα είχαμε με 167PS, αλλά τώρα με τον VVT κινητήρα 180PS του RC έχουμε με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Βασικό: Με το 2λιτρο των 138PS πλακώνεσαι στο γκάζι χωρίς να γα**ς το μοτέρ όπως συμβαίνει με τον 1.6 16V του 206 και ακόμα χειρότερα με του Rαllye όπου (καί στο 206 καί στο 106) κάποια στιγμή ο δείκτης λαδιού θα φλερτάρει τους 140C και θα αναγκαστείς να κόψεις ρυθμό, εκεί που το 2λιτρο δεν θα ξεφύγει ποτέ τους 125C. Όποιος "πυροβολημένος" οδηγήσει το 2λιτρο θα καταλάβει και θα γουστάρει την άλλη όψη του νομίσματος. ![]() |
p206mike έγραψε: |
Όταν θα πέσει στα χερια σου το δίλιτρο με τα 138 αλογάκια και όχι 136 και με 19,5 ρόπη με 210 τελική και με 0-100 σε 8,4 και με μόνο 6 εκτατομυρια σχετικά με τις τιμές που παίζουν ...έλα μετά να μου πεις για σηματακια εφορίας για ασφάλεια και τα λοιπα...
Άσε που αν τρελλαθείς και τόσο με την υποδύναμη και θελεις παραπάνω αλογα τόσο πολύ και δεν σε ενδιαφερει και η κατανάλωση υπάρχει και η λύση του τετραπετάλουδου ή της προσθήκης turbo (π.χ. 206 gti + turbo 290ps by Δάρας) και τότε αν μου βρεις αυτοκίνητο που με κόστος 6.000.000 συν 1.500.000 για οποια μετατροπή επιλέξεις, να έχει τα χαρακτηριστικά του 206(που ολοι γνωρίζουμε) και σε αυτή την τιμη (περίπου 7.500.000 μυρια το όλο πακέτο) έλα να τα ξαναπούμε... Αν μου βρεις εσύ ποιο ανταγωνιστικό πακέτο για καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 7.500.000 μυρια τότε πάσο και έχεις δίκιο.... Σε σχέση με το rallaki τώρα ...πανω κάτω πανε τα ίδια μονο που το 206 είναι σαφώς πιο γαμάτο σε Look έχει σαφώς πιο χλειδάτο σαλόνι...και γενικότερα δεν έιναι μόνο ένας κουβάς που τρέχει... Έχει όλες τις ανέσεις που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο πόλης και όχι αγώνων...π.χ. clima, και όλα τα ηλεκτρονικα καλούδια και επιπλέον έχει πολύ υψηλότερα standars ασφαλείας από ένα ραλλάκι... Τέλος ακόμα και μαμά αποδίδει κάτι περισσότερο από ένα ραλλάκι σε τελική και σε ροπή... Κάνε ένα ταξιδάκι με rally και ένα ταξιδάκι με 206 και θα καταλάβεις πολλά.. Εκτός αν σκοπεύεις να λάβεις μέρος σε καμία ειδική ή αν το μόνο που σε ενδιαφέρει σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι τα γκάζια και τα κρατήματα... Δεν λεω καλό και το rallye αλλά μην τα ισοπεδώσουμε και όλα.... |
Παράθεση: |
το υφος που γραφεις τουλαχιστον απαιτουσε να εισαι πολυ πιο ενημερωμενος και να μην παραπληροφορεις τους υπολοιπους οπως πολυ σωστα επαισημανε και ο ριχαρδος.απο που να αρχισω, απο το 1500000 εκατ. στον Δαρα, απο το οποιο κιολας τα 500000 ειναι για στησιμο και εχεις και 290 αλογα και 5 χρονια εγγυηση??? φιλαρακο ο δαρας τα ξερει αυτα ????
να προχωρησω για την τιμη του αυτοκινητου που ο ο ιδιοκτητης του σε διεψευσε? τωρα που ολα αυτα που ελεγες ειναι αστοχα αλλα ας προχωρησουμε και στην συγριση του αυτοκινητου.θες δηλαδη να συγρινουμε το ραλακι με ενα διλιτρο 206 το οποιο ομως εχει περασει και μια βολτα απο τον δαρα και εχει τουρμπιστει.δηλαδη ενταξει τι αλλο θα ακουσουμε.και ας τελειωσει πια αυτη η συγκριση με το ραλακι που εχει γινει καταντια τι θα φορεσουμε απο το ραλακι, πως θα περασουμε το ραλακι, πως να φορεσουμε την μηχανη απο το ραλακι, τι αναρτηση εχει το ραλακι και και και.υπομονη και σε κανενα χρονο θα σταματησει να βγαινει αυτος ο 'κουβας' οπως ειπες και ο κοσμος με 7500000 εκατ. θα εχει ενα πανεμορφο αυτοκινητο με 290 αλογα και ασε μας εμας να οδηγουμε μεσα στην κακομοιρια του 106 χωρις το clima και τις ανεσεις και ολα τα ηλεκτρονικα καλουδια και το χλειδατο σαλονι, ασε μας μονο να απολαμβανουμε καθε στιγμη που οδηγουμε το συγκεκριμενο αμαξι και εμεις και οσοι το εχουν οδηγησει ξερουν το γιατι |
Vaggelis έγραψε: |
Καταθέτοντας και εγώ την άποψή μου, θέλω να πω ότι το 206 Gti (στη Γαλλία Τ16) είναι αυτό που λέει το συθετικό του ονόματος του - μεγάλου τουρισμού (GT) -.
Δημιουργήθηκε σε μια περίοδο, όπου στη μόδα ήταν τα αυτοκίνητα με έμφαση στην ανεση στο ταξίδι και μάλιστα την εποχή που η Ε.Ε. θέσπισε αυστηρότερα όρια στις εκπομές καυσαερίων. Έτσι, αυτοκίνητα όπως το Punto GT (που έγινε HGT), το Clio Williams κ.λ.π. πέρασαν σε δεύτερη μοίρα. Τελευταία, με την εξέλιξη νέων κινητήρων (ή αναβάθμιση των παλιών στη περίπτωσή μας) παρατηρείται μια "επιστροφή στις ρίζες" με την παρουσίαση νέων μοντέλων (μίνι βόμβες...) όπως το 206 RC, το Clio Sport κ.λ.π. Το μόνο παράπονό μου από την Peugeot, είναι οτι ακόμα δεν έχει απαντήσει στους "αντίπαλους" γείτονες της Renault, με ένα δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα έστω στα 1400 κ.ε. με απόδοση γύρω στα 90 ΗΡ τουλάχιστον... (και 100 ΗΡ, γιατί όχι) Ας μας πούν μετα πιο είναι το πιο ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο... |
p206mike έγραψε: | ||
Καταρχήν έχω οδηγήσει rallye εκτιμώ το στησιμό του, τις επιδόσεις του,και πιστεύω πως θα είναι το αυτοκίνητο που θα λείψει στο μέλλον...Αναγκάστικα και έγινα εριστικός (ίσως) γιατί ο Rally μίλησε με αρκετά απαξιωτικά λόγια για το 2.0
Όσον αφορά τις βελτιώσεις με turbo...Το θέμα το έθειξα γιατί ο φίλος φάνηκε να διψάει για άλογα..Και εγώ ανταπάντησα ότι κάποιος που έχει πόρωση με τα άλογα και θέλει κι άλλα , έναν δίλιτρο κινητήρα μπορείς σαφώς να τον πουσάρεις τόσο ώστε να πάρεις πολύ περισσοτερα άλογα από έναν 1.6 αρκεί να έχεις λεφτά για την μετατροπή αλλά και για το τάϊσμα αργότερα.... Προσωπικά σκέφτομαι αποκλειστικά και μόνο ατμοσφαιρικές λύσεις...π.χ τετραπετάλουδο και άλλα... Σχετικά με την τιμή του 206gti εγώ το αγόρασα 6.300.000 καινούριο το 2001. Έπειτα δεν έιπα εγώ ποτέ να συκγρίνουμε ένα rallye με ένα 206 2.0 τουρμπίσιο... Δεν χρειάζεται τούρμπισμα για να συκγριθεί... ούτε κανένας 206ακιας ζηλεύει το rallye γιατί πολύ απλά θα μπορούσε να το χε αν το επιθυμούσε... Τα αυτοκίνητα ανήκουν σε άλλη κατηγορία και δεν μπορούν να συγκριθούν ειδικά....σε κάποιους τομείς...(το ένα είναι μικρομεσαιο και το άλλο μικρό.) Θα έλεγα όμως ότι το 206 gti ικανοποιεί τον οδηγό που θέλει γκάζια και παράλληλα θέλει και ένα αυτοκίνητο όμορφο εσωτερικά και εξωτερικά... Ετσι σε μια γενική σύγκριση η οποία μπορεί να γίνει σε γενικά πάντα πλαίσια επειδή είναι όπως έχουμε χιλιοπεί 2 διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα .... έχουμε: 206 gti Υπερ: -Χαμηλή τιμή αγοράς για αυτά που προσφέρει ακόμα και για τα άλογα που δίνει...(στη διάθεσή σου αν βρεις αμάξι με 138 άλογα στα 6.300.000 καινούριο!) -Επιδόσεις που βάση των μετρήσεων της αντιπροσωπείας υπερτερεί έστω για δέκατα στα 0-100 και στην τελική standar....και στην ροπή.. -Κατανάλωση πιο χαμηλή από ένα rallye (βάση πάλι τα στοιχεία που δίνει η αντιπροσωπεία) -Μια μηχανη πνιγμένη που αν υπάρχει διάθεση και χρήμα μπορεί να πουσαριστεί πιο αξιόπιστα και με μεγαλύτερη απόδοση από ένα rallye.Τα 138 άλογα είναι το minimum της απόδοσής της ενώ το rallaki ζορίζεται αρκετά ήδη για να βγάλει αυτά που βγάζει... -Ένα αμάξωμα που εξακολουθεί να τραβάει ακόμα τα βλέματα και δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα, -Ένα σαλόνι που προσφέροντας όλες τις ανέσεις (δέρμα,κλιμα κ.α.) ταξιδεύει άνετα 4 άτομα και πιο ευρήχωρα... -Μεγαλύτερα standarts ασφαλείας και πιο εξελιγμένη τεχνολογία...αφού είναι και αρκετά νεότερο... -Κορυφαίο σύστημα φρένων σε σχέση και με άλλα πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα...(συμφωνα πάντα με μετρήσεις και με τα όσα έχουν γραφτεί σε περιοδικά και συγκριτικά tests.) Αρνητικά: -Υψηλό τεκμήριο για την απόκτησή του αλλά και δυσκολη μεταπώληση λόγω αυτού.(αρνητικό που μετά την κατάργηση των τεκμηρίων μέχρι τα 2.0 δεν θα υφίσταται πλέον αφού είδη έχει αρχίσει να γίνεται περιζήτητο στα μεταχειρισμένα μοντέλα.) -Κρατήματα τα οποία ναι μεν δεν φτάνουν σε απόδοση αυτά του rallye αλλά το στήσιμο της ανάρτησης είναι ένας ένας τομέας που μπορεί εύκολα και χωρίς ιδιαίτερα πολλά χρήματα να βελτιωθούν και μα γίνουν και καλύτερα...(μην ξεχνάμε ότι και τα δύο ανήκουν στην ίδια γαλλική φιλοσοφία.) -ΚΑι τελευταίο και σιγουρα πιο σημαντικό αρνητικό (το μοναδικό άξιον αναφοράς κατα την γνώμη μου) είναι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας καθώς και η ασφάλεια... Το κόστος είναι κάπου 110.000 για τα τέλη και 120.000 με πλήρη κάλυψη κλοπής και πυρκαγιάς για την ασφαλιστική κάλυψη για ένα εξάμηνο. Από την άλλη έχεις ένα rallye να μου αντιπαραθέσεις το οποίο έιναι ένα απόλυτο μηχάνημα οδήγησης και οδηγηκών συκγινήσεων που όμως υστερεί σε όλους τους άλλους τομείς... Επειδή όμως δεν θέλω ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί με μόνη προταιρεότητα τις επιδόσεις και επειδή τυνχάνει να μην θέλω να γίνω ο Κυρκος αλλά να θέλω να απολαμβάνω και κάποιες οδηγηκές συγκινήσεις μέσα στα χλειδάτα δερμάτινα bucket καθίσματα του 206 μου και στο εσωτεικό του που δεν χορταίνω να κοιτάζω, και να ταξιδεύω γρήγορα άνετα και αξιόπιστα....κατέληξα να αγοράσω το 206 gti και να έιμαι πολύ ευχαριστημένος σχετικά πάντα και με τα λεφτά που έχω δώσει ως τώρα...και το τι μου έχει δώσει το αμάξι από οδηγηκές συγκινήσεις.. Γι αυτό το λόγο τσαντίζομαι όταν γράφονται απαξιωτικά λόγια γι αυτό με μοναδικό γνώμωνα την απόδοση του δίλιτρου κινητήρα του και συγκρίνοντάς το με αυτοκίνητα σαν το clio που εκτός από την καλή απόδοση του και το καλό του στήσιμο, θα πρέπει να ανεκτείς το εντελώς λιτό για τα λεφτά του σαλόνι που είναι γεμάτο κούρμπες , το σχεδόν απαίσιο αμάξωμά του καθώς και την όπως έχει γραφτεί και σε περιοδικά κακή θέση οδήγησής του με το μεγάλο αντιαισθητικό τιμόνι... Παιδιά κουλάρετε και δεν είναι μόνο οι επιδόσεις που χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο....(τουλάχιστον για μένα...) Περι ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα..... |
fpug έγραψε: |
Προς RALLY:
καλα ολα αυτα αλλα το οτι το RC εχει την ιδια μηχανη με το GTI τι σου λεει? Η μηχανη αυτη επιδεχεται μετατροπη που θα την φτασει κοντα στα 200 ατμοσφαιρικα χωρις τουρπο και προβληματα. Τωρα γιατι η Peugeot τον εβγαλε με 138 στην αρχη αυτο χρειαζεται κουβεντα. |
fpug έγραψε: |
Προς RALLY:
καλα ολα αυτα αλλα το οτι το RC εχει την ιδια μηχανη με το GTI τι σου λεει? Η μηχανη αυτη επιδεχεται μετατροπη που θα την φτασει κοντα στα 200 ατμοσφαιρικα χωρις τουρπο και προβληματα. Τωρα γιατι η Peugeot τον εβγαλε με 138 στην αρχη αυτο χρειαζεται κουβεντα. |
Rally έγραψε: | ||
ναι το γνωριζω.θα ελεγα οτι το διλιτρο ηταν μια κινηση, και στοχευει στην μεριδα των αγοραστων που ηθελαν κατι παραπνω απο τα 90 αλογα το παλιου 1600.με τον καινουργιο ομως που η ψαλιδα της διαφορας εκλεισε δεν αξιζουν τα 138 αλογα τα λεφτα αυτα.marketing παιχνιδια για την συνεχιση της εμπορικοτητας μοντελων τα εχουμε ξαναδει απο την συγκεκριμενη εταιρεια πχ ραλλυ και gti 106. γιατι δεν θα μπορουσε η peugeot να εχει τοποθετησει αυτους τους κινητηρες πιο πριν? |
pduke έγραψε: |
Πριν αρχίσω τις ντομάτες σε όλους με τις χαζοκόντρες σας,λέω να πάρετε αμφότεροι ραλλάκια και 2λιτρα και να έρθετε στο Πήλιο....
Θα βάλουμε ένα 2λιτρο και ένα ραλλάκι και μια νταμιτζάνα τσίπουρο στον καθένα...από το πολύ το τσίπουρο δεν θα βλέπετε το τιμόνι σας για να πειτε αν είναι πεζώ ή όχι!!!!!!όποιος καταλάβει σε τι αμάξι μπήκε είναι ο νικητής!!!! |
p206mike έγραψε: |
Λέτε να έφτασε ο καιρός για αξιόπιστη μετατροπούλα??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
Τα χέρια των 14 και 20 εκατ ποιος τα έχει είναι το θέμα ρεεεεεεεεεε!!!! |
Miltellas έγραψε: |
Και το άλλο θέμα είναι, αυτός με τα 14-20μύρια αν έχει "χέρια"... ![]() Αχ, το χρήμα "χέρια" δεν κοιτά... ![]() |
Περικλής έγραψε: |
Ποιός γνωρίζει τι μπορεί να γίνει με τον κινητήρα των 2.0lt προκειμένου αυτός να δυναμώσει?ΠΡΟΣΟΧΗ
-Δεν μιλάω για τούρμπισμα και για NITRO. -Έχει κανείς δοκιμάσει εξάτμιση με καταλύτη μαζί?Η supersprint αναφέρει αύξηση 11HP για καταλύτη με δύο καζανάκια,το έχει τοποθετήσει κανείς αυτό? -Η ΚΝ έχει βγάλει ένα κιτ που μοιάζει με σκούπα και φιλτροχοάνη μέσα σε αυτή με κόστος περίπου 450Ε,(δεν αναφέρομαι στο κιτ 57i φιλτροχοάνης).Γνωρίζει κανείς κάτι γι'αυτό? -Κάποιοι ασχολούνται με τον εγκέφαλο και ας είναι τρίφυσος.Έχει κάποιο μέλος του club με GTI ή GT δοκιμάσει να αλλάξει πρόγραμμα στον εγκέφαλο και αν ναι πού και με τι αποτέλεσμα? -Έχει κανείς ρωτήση στη CONDOR αν η PTS ασχολείται καθόλου και με την περίπτωση του 2λιτρου κινητήρα? |
Ivang έγραψε: |
Εεεε, ρε πως φαίνεται ο παλιός, αφορμή ψάχνει για να μιλήσει για 2λιτρο ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pughell έγραψε: |
Σχετικα με το μοτερ,εγω ενα εχω να πω...Να βρεθει ενα μοτερ απο 306 με τα 167(στην Αγγλια και την Γαλλια υπαρχουν αρκετα) και να μπει ολοκληρη η κυλινδροκεφαλη και η εξατμιση απο εκεινο...Εργοστασιακη εφαρμογη,167 αλογα χωρις προβληματα και πανω απο ολα με κοστολογιο παρομοιο με οτι θα εβαζες αν βελτιωνες το δικο σου μοτερ. ![]() |
Περικλής έγραψε: |
Μέχρι πριν 2 χρόνια είχα ένα 106GTI το οποίο με σκούπα πρόγραμμα powerchips εξάτμιση από καταλύτη και πίσω supersprint και φλάτζα καπακιού ήταν 137 άλογα και δούλευε άψογα.Με την εδώ αντιπροσωπία της superchips έχω αμφιβολίες.
Η κυλινδροκεφαλή του κινητήρα των 167HP δεν μπαίνει στο δικό μας μπλοκ,μην σας ξεγελάει ο κυβισμός μιλάμε για εντελώς διαφορετικό κινητήρα,ενώ ολόκληρος ο 167αρης με το σασμάν δεν χωράει στο 206 γι'αυτό και RC δεν είναι 6τάχυτο. Έχει τοποθετήσει κανείς γνωστός πρόγραμμα σε 206 2λιτρο για να μάθουμε πως δουλεύει γιατί και η τιμή του είναι γύρω στις 200000δρχ. p.duke θα είμαστε σε επαφή για μελλοντικές κινήσεις γιατί με ομαδικές παραγγελίες μπορούμε να πετύχουμε καλύτερες τιμές.Αν μπορούμε να κάνουμε κάτι ομαδικά για πρόγραμμα είμαι μέσα.Για την εισαγωγή της ITG περιμένω πληροφορίες απ'ο εσένα. Ποιός είναι αυτός που ασχολεόται με το 2λιτρο κινητήρα? Εγώ μέχρι τώρα μόνο ανάρτηση έχω αλλάξει και ένα φίλτρο ΚΝ αλλά αισθάνομαι πως το αυτοκίνητο χρειάζεται και άλλη δύναμη το έχω βαρεθεί |
fpug έγραψε: |
Φιλε Περικλη εκτος απο την ITG υπαρχει και το βαρελακι της BMC (για το 2λιτρο ειναι ποιο μεγαλο. Υπαρχει και για 2.0 και για 1.6) το οποιο ειναι απο ανθρακονηματα και ειναι επισης καλο. Αυτο κανει 300Ε. τωρα απο προγραμμα με οσους 2λιτρους εχω μιλησει απο Αγγλια συνηστουν Superchip. Κι εγω αυτα σκοπευω να βαλω (αντε να δουμε ποτε ολο το λεω κι ακομη φραγκα τιποτα). Τα 450 Ε που κανει το κιτ της Κ&Ν ειναι πολλα νομιζω. Και επισης καλυτερα το βαρελακι γιατι εδω με τοση σκονη και τοσο νερο οταν βρεχει η φιλτροχοανη θα ταλαιπωρειται.
![]() ![]() |
NICK THE GREEK έγραψε: |
:evil:ΤΟ 206 GTI ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 200 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ RC ΘΑ ΤΟ ΧΕΙ ΓΙΑ ΟΡΕΚΤΙΚΟ!ΑΠΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ RC ΜΕ 177 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΜΕΝΑΝΕ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΑΚΟΜΗ!!! |
FARSARISKOSTAS έγραψε: |
mecachrome |
NICK THE GREEK έγραψε: |
:evil:ΛΟΓΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ TUNING ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΟΤΕΡ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΩ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. |
NICK THE GREEK έγραψε: |
ΠΕΡΑΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ Ε ΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ
|
NICK THE GREEK έγραψε: |
![]() |
BUBA έγραψε: |
Φιλε DIMSAV αγορασα προσφατα , πριν απο κανα μηνα ενα GTI 2000 και ενδιαφερομαι και εγω για καποια μηχανικη βελτιωση. Μπορεις να μου πεις κατα που πεφτει αυτη η POWERCHIPS , η κανα URL ακομα καλυτερα μπας και πεταχτω να την δω ??
Επισης οτι αλλη μηχανικη βελτιωση επιδεχεται το GTI και ειδικοτερα αν καποις την εχει δοκιμασει θα με ενδιεφεραι να την ακουσω |
BUBA έγραψε: |
Φιλε DIMSAV αγορασα προσφατα , πριν απο κανα μηνα ενα GTI 2000 και ενδιαφερομαι και εγω για καποια μηχανικη βελτιωση. Μπορεις να μου πεις κατα που πεφτει αυτη η POWERCHIPS , η κανα URL ακομα καλυτερα μπας και πεταχτω να την δω ??
Επισης οτι αλλη μηχανικη βελτιωση επιδεχεται το GTI και ειδικοτερα αν καποις την εχει δοκιμασει θα με ενδιεφεραι να την ακουσω |
BUBA έγραψε: |
...1. χαμηλωμενο πισω 3cm με eibah, ...
|
BUBA έγραψε: |
Oxi Πανο δεν το βαρεθηκα το αμαξι αλοιμονο, αντιθετως .....
............................................................................................................. Αντε να ερθω και σε κανα meeting με το καλο! Ωχ ... μου φαινεται πως τελεινει η NetCarta ![]() |
BUBA έγραψε: |
... και εκει που σερφαρα βλεπω αγγελια για 206GTI μοντελο 02, 3000 km, 15,500 euro. Να μην μακρυγορω, πηγαινω το βλεπω απο κοντα, το αμαξι "τζιτζι" μυριζε "καινουργιλα", μαυρο χρωμα, plus: 1. χαμηλωμενο πισω 3cm με eibah, 2. αεροτομη γνησια Peugeot, 3. συναγερμος 4. Πισω φωτα βαμενα μαυρα ματ Ο τυπος το ειχε 15 μηνες σε κλειστο parking, το κινουσε μονο κανα ΣΚ για καμια βολτα και ηθελε 4πορτο και χωρους γιατι περιμενε 2ο παιδι η γυναικα του! Του περναω ενα ελεγχο σε συνεργειο και το αγορασα χαλαρα μεσα σε μια βδομαδα. Το ραλλακι το ξεχασα την επομενη μερα κιολας |
DIMSAV έγραψε: |
Εξισου αξιοπιστη και ακομα καλυτερη ειναι η τοποθετηση του μοτερ 2.2 απο 406 αλλα ακομα δεν ξερω τι επιπλεον απαιτειται,αν καποιος στο forum ξερει κατι περισσοτερο ας το μοιραστει μαζι μας. |
DIMSAV έγραψε: |
Πανο,ο 2.2 σιγουρα δεν χωραει ,απο αξιοπιστει πηγη η απαντηση ή απλα κανεις δεν το αναλαμβανει?Παλια ειχα δει σε μια ολλανδικη σελιδα να το παρουσιαζει αλλα τα στοιχεια χαθηκαν στο τελευταιο φορματ.Οταν λες ο δικος μας δεν αναβαθμιζεται ουτε με επεμβασεις στο καπακι δεν μπορει να ξυπνησει?Προγραμμα εχεις δοκιμασει? |
pduke έγραψε: |
Όλα αυτά θα βγούν για τον EW10J4S.....του οποίου τα κοινά με τον δικό μας είναι ...το μπλοκ.....
ευχαριστώ και περαστικά μας Μακάρι πάντως να ταιριάζουν... |
Παράθεση: |
αλλαγη κινητηρα |
pegasus έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα. Είμαι νέος στην παρέα και έχω εδώ και ενάμιση χρόνο το 206 Gti. Να πώ την μαυρη αλήθεια όταν το πήρα το περίμενα πιο γρήγορο. Κάτι με χαλάει στο κιβώτιο βασικά. Αργεί να φορτώσει. Απο απλές μετατροπές (χωρίς να μπεί χέρι στο μοτέρ) έχετε κάτι να προτείνετε?
Thanks |
pegasus έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα. Είμαι νέος στην παρέα και έχω εδώ και ενάμιση χρόνο το 206 Gti. Να πώ την μαυρη αλήθεια όταν το πήρα το περίμενα πιο γρήγορο. Κάτι με χαλάει στο κιβώτιο βασικά. Αργεί να φορτώσει. Απο απλές μετατροπές (χωρίς να μπεί χέρι στο μοτέρ) έχετε κάτι να προτείνετε?
Thanks |
DaSoP έγραψε: |
Λοιπον παιδια ειχα ψαχτει λιγακι για φιλτρο+ εξατμιση αλλα οταν ρώτησα για την MAGNEX απο αγγλια μου ειπαν περι των 1500€...... |
DaSoP έγραψε: |
τοσο εχει το τελικο (300€) εμενα μου ειπαν 1500€ ολη απο μπροστα αλλα δεν θυμαμαι για τον καταλυτη... |
fpug έγραψε: | ||
εμενα μου πηγε 300 το τελικο magnex και 100 το μεσαιο (χειροποιητο). ![]() |
Judger έγραψε: | ||||
Μάλιστα... Μπορείς να μας πεις Φίλιππε,αν είδες καποια διαφορά στο αυτοκίνητο σε σχέση με πρίν? Άξιζε τον κόπο? Απο θόρυβο πως πάει πλέον?? |
pegasus έγραψε: |
Υ.Γ : κανα meetting γίνεται? |
Xristos έγραψε: |
Γεια σας παιδια, λεγομαι Χρηστος , νέος στην παρέα και κάτοχος εδώ και 18 μήνες ενος 206 2,0.
Εχω βαλει Κ&Ν στο φιλτροκουτι και ψαχνω για εξατμιση.Η γνωμη σας για τον καταλυτη πια ειναι, να τον αλλαξω? Οταν βρεις τον εγγεφαλο απο Αγγλια θελω να μου πεις. |
Xristos έγραψε: |
Aρχες Μαρτιου μπαινει ημιαγωνστικος καταλυτης, πιο ελευθερο μεσαιο και τελικο με οβαλ αποληξη, ολα χειροποιητα απο Παπαδοπουλο, και μαλλον προς τα τελη παω για ροικη εξελιξη στο καπακι.
Παιδια κανενα προγραμματακι της προκοπης εχετε υπόψιν? Ειμαι απο επαρχια, αλλα ανεβαινω συχνα Αθηνα. Κανονιστε για κανενα meeting. |
Xristos έγραψε: |
Aρχες Μαρτιου μπαινει ημιαγωνστικος καταλυτης, πιο ελευθερο μεσαιο και τελικο με οβαλ αποληξη, ολα χειροποιητα απο Παπαδοπουλο, και μαλλον προς τα τελη παω για ροικη εξελιξη στο καπακι.
Παιδια κανενα προγραμματακι της προκοπης εχετε υπόψιν? Ειμαι απο επαρχια, αλλα ανεβαινω συχνα Αθηνα. Κανονιστε για κανενα meeting. |
PoLiThS έγραψε: |
ΠΠΠΠΠΠΠΦφφφφφφφφφφφφφφφ Διλιτρίλα βρώμάει το μερος.... ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧ TU5JP4 να πάρετε παλίοπαιδα... αντε τςρα με τα EW10J4
Απο εδώ και πέρα σνομπάρισμα.... Ου Ου Ου Κάτω η χουντα και η κλίκα των δίλιτρων ου ου ου Υπενθίμιση έχετε ενα μέλος με ΜΟΥΣΙΑ που ακούει στο ονομα "κοκορετσάκι" και εναν τύπο απο Ξεσαλλονίκη που ροχαλίζει ακατάπαυστα... |
DaSoP έγραψε: |
Ειχα ρωτησει για προγραμμα και μου ειχαν πει οτι βγαζει μονο η SUPERCHIPS και η POWERCHIPS(αλλοι λενε οτι ειναι το ιδιο...?) |
DIMSAV έγραψε: |
ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ!ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ,ΑΡΑΓΕ, ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ SITE ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΕΓΚΕΦΑΛΑΚΙ ΤΗς UNICHIPS ΤΟ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ,ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ V-POWER(95) ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ 98,99+ Ή 100ΑΡΑΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΤΩΡΑ ΣΤΟ 206 ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΔΙΑΤΗΡΩ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ. |
Qman έγραψε: |
Ρε παιδιά έχω διαβάσει 50 περιοδικά και τα 51 δίνουν διαφορετικές τιμές
1) Άλογα 131,132,136,137,138 Πόσα είναι τελικά???? 2) Ροπή 17.5-20 kg 3) 0-100 από 8.4 (Peugeot) μέχρι 9.2 4) Κατανάλωση 7.7-9.4 για να λέμε του στραβού το δίκιο οι μετρήσεις περιέχουν πάντα κάποιο σφάλμα λόγω οδηγού,φορτίου,θερμοκρασίας κλπ αλλά τέτοιες αποκλίσεις είναι υπέρ του δέοντως (πως τα λέω)!!! Τι παίζει τελικά???Ποιές είναι οι πιο προσεγγιστικές τιμές??? |
Qman έγραψε: |
Ρε παιδιά έχω διαβάσει 50 περιοδικά και τα 51 δίνουν διαφορετικές τιμές
...... 4) Κατανάλωση 7.7-9.4 για να λέμε του στραβού το δίκιο οι μετρήσεις περιέχουν πάντα κάποιο σφάλμα λόγω οδηγού,φορτίου,θερμοκρασίας κλπ αλλά τέτοιες αποκλίσεις είναι υπέρ του δέοντως (πως τα λέω)!!! Τι παίζει τελικά???Ποιές είναι οι πιο προσεγγιστικές τιμές??? |
DaSoP έγραψε: |
...και φιλτρο ΚΝ στο φιλτροκουτι το οποιο ειναι 'ανοιχτο' απο κατω... |
DaSoP έγραψε: |
Και πηγα Ιωαννινα-Μεσσολογι(190Km απο περιφερειακο Αρτας) με 9,3lt/100Km (σχεδον ολο τον περιφερειακο τον περασα με 210 στο κοντερ...) |
Qman έγραψε: |
Επειδή βλέπω πως μαζευτήκανε όλοι οι δίλιτροι θα μου προτείνετε κάποια βελτίωση για το μέλλον (δοκιμασμένη)...με μέτριο κόστος
γιατί στο 1.4 8ν που είχα εξατμίσεις και φιλτροχοάνες ήταν μόνο για μούρη...δεν είδα ΚΑΜΙΑ διαφορά!!!!Α και κάτι άλλο κάπου διάβασα πως δεν μπαίνει σκούπα γιατί δε χωράει???Αν θέλετε προτείνετέ μου το οτιδήποτε από φίλτρα,εξατμίσεις μέχρι αναρτήσεις(ενα χαμηλωματάκι το θέλει) |
Judger έγραψε: | ||
Μιας και το είπες..Το KN πως το βλέπεις??Στις υψηλές στροφές τραβάει ή μπουκώνει και κάνει μόνο θόρυβο ρε Χρήστο? |
πΕτΡοS έγραψε: | ||
τι δουλειά ειχες στην ιδιαιτερη πατριδα μου??? ![]() |
nik29 έγραψε: |
ποσα αλογα εχει ενα 206 gt μαμα? |
Road_Runner έγραψε: |
αυτα περι 180 αττιων, με ροικη, προγραμμα και φουλ εξατμιση μου ακουγονται καπως... Και τα 160 αισιοδοξα μου ακουγονται.... |
MEMsound έγραψε: |
ΕΤΣΙ γίνονται σωστές δουλειες...
(με το αντίστοιχο τιμημα...) http://206gti.net/t16/ ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Επίσης, ο βασικός κύκλος και στους δύο εκκ είναι 30.00mm, κάτι που δείχνει πως η εξαγωγή δεν έχει υποστεί reprofile |
Pughell έγραψε: |
Αφου ετσι και αλλιως θα βαλεις τον εισαγωγης,βαλε και τους δυο...
Το πολυ-πολυ το καθυστερεις μια μερα περισσοτερο,τρεχεις μεχρι τον Πετρο να μετρησετε και τον εξαγωγης και τελειωσε η υποθεση. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τωρα θα μου πεις ολα αυτα ειναι υποθεσεις και δεν διαφωνω,απλα αν δεν κατσεις να ασχοληθεις σοβαρα,να μετρησεις τα psi που εχει το μαμα μοτερ με μαμα εκκεντρα στα μαμα σημαδια,να βαλεις μετα τους Cat και,αφου χρονισεις οπως λεει η εταιρια,να ξαναμετρησεις psi,τοτε δεν προκειται να γινει σωστη δουλεια... Και του Αρη το RC ακριβως ιδια περιπτωση ειναι και φαινεται ξεκαθαρα... |
Pughell έγραψε: |
Α,καταλαβα...Εχω μακρια,ξανθια κοτσιδα και...βαριεμαι που ζω! ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ενας χρονος περασε σχεδον,και το μελλον....της νυφης κρινεται αβεβαιο. ![]() ![]() ![]() |