PSClub - Hellas

Κινητήρας - Απογοητευση μετά από δυναμομετρηση σε 207 rallye

Fragos GT - Πεμ 13 Ιούλ 2017, 21:24:25
Θέμα δημοσίευσης: Απογοητευση μετά από δυναμομετρηση σε 207 rallye
Καλησπέρα φίλοι μου
Είμαι κάτοχος ενός 207 rallye με 118.000 χλμ, μοντέλο του 2008, το αγόρασα μεχειρισμενο το 2011 με 65.000. Το τελευταίο καιρό παρατηρούσα ότι το αμάξι δεν τράβαγε ΚΑΘΟΛΟΥ, δούλευε πολύ νοχελικα και αργοστροφα.Από τότε ξεκίνησα να διαβάζω στα φόρουμ να βρω κάποια άκρη στο τι μπορεί να είναι καθώς τα συνεργεία που επισκεπτομουνα και οι αντιπροσωπείες δεν μου έβρισκαν τίποτα. Διαβάζοντας κάποια άρθρα σχετικά με τις επικαθίσεις καμένου λαδιού πάνω στις βαλβίδες εισαγωγής μπήκα σε σκέψεις. Τελικα βεβαιωθηκα οτι το αμάξι είχε όντως αυτό το προβλημα. Το πηγα συνεργείο για καθαρισμο στο καπάκι και όλα τα μέρη αυτου, αλαχθηκαν μόνο φλάντζες και τσιμουχακια βαλβίδων καθώς το κόστος για να αγοράσω σετ χρονισμού ήταν αδύνατο για τη τσέπη μου(γύρω στα 350€). Ο μάστορας μου είπε ότι η καδένα μου και γενικα ο χρονισμός ήταν σε καλή κατάσταση και δεν χρειαζόταν αλλαγή. Μετά από 4 μέρες εργασιας ετοιμάστηκε, στο δρόμο πήγαινε σαφος καλύτερα από πριν αλλά και πάλι δεν είχα την αίσθηση ότι οδηγάω 150 άλογα αμαξι.
Πραγματικά είμαι πολύ μπερδεμένος και απογοητευμένος καθώς στη δυναμομετριση που έκανα σήμερα τα αποτελέσματα με έκαναν να παγοσω...131.5 άλογα έδειξε ο υπολογιστής, τα υπόλοιπα 18.5 που είναι??
Στη συντήρηση ήμουν πολύ τακτικος, πάντα το δούλευα με 100αρα και ξεκούραστα στο δρόμο χωρίς πολλά πατήματα. Έχω αλλάξει μόνο το φίλτρο αέρος με μια φίλτρο χοάνη και τελικό στην εξάτμιση+ μεσαίο καζανάκι. Δεν φοράει πρόγραμμα. Από βλάβες μόνο το σωληνάκι τις τουρμπίνας έχει αλαχθει.
Εσείς από την εμπειρία σας τι θα κάνατε στη θέση μου; Τι μπορεί να φταίει; Έχω διαβάσει 20 διαφορετικούς λογους, είμαι λίγο χαμένος
android - Πεμ 13 Ιούλ 2017, 21:35:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ανεβασε μια φωτο απο το δυναμομετρο
Απο καταναλωση λαδιου πως εισουν πριν και πως εισαι τωρα?

Εβγαλες καπακι αρα και τουρμπινα,την τσεκαρες?
Προκαταλυτη ειδες τον εβγαλες?
Fragos GT - Πεμ 13 Ιούλ 2017, 21:49:34
Θέμα δημοσίευσης:
Από κατανάλωση λαδιού στα ίδια ακριβώς επίπεδα, 1 λίτρο κάθε 5000 χλμ
Η τουρμπινα είχε μικροραγισματακια τα οποία δεν έβγαιναν μέχρι έξω, είχα υποψίες μήπως ειναι το προβλημα αλλά στο δυναμομετρο έδειχνε να ανεβάζει κανονικά πίεση πάντα μέσα σε λογικά πλαισια.
Για προκαταλητη όχι δεν νομίζω φίλε μου, ποιο εξάρτημα ειναι?

https://i.imgsafe.org/7d/7d40ded87a.jpeg

https://i.imgsafe.org/7d/7d514bc1a4.jpeg
android - Πεμ 13 Ιούλ 2017, 23:28:51
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως στο dyno δειχνει να αργει δραματικα να ανεβασει
Προκαταλυτης ειναι πανω απο τον καταλυτη και ειναι στο λεγομενο downpipe
Κριμα παντως που ανοιξες τετοια δουλεια χωρις να καις κατι ιδιαιτερο σε λαδια
Καθαριζαν και αλλιως οι βαλβιδες
Fragos GT - Παρ 14 Ιούλ 2017, 04:23:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το έχω μετανιώσει που μπήκα στη διαδικασία να ανοίξω μοτέρ αφού τα πράγματα μέσα ήταν τελείως μαύρα και ο ένας κύλινδρος ήταν τελείως βουλωμενος. Πιστεύω αν δεν πάρεις το καπάκι στο χέρι δεν θα μπορείς να ξέρεις το μέγεθος της ζημιάς. Μπορεί να κάνω και λάθος.Προκαταλυτη δεν κοιταξα. Ξέχασα να σημειώσω πριν ότι έχω αλλάξει και την σκαστα βάζοντας την ίδια καινουρια από αντιπρωσοπεια. Αν μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα συνεργείο απο Αθηνα που να ειδικεύεται σε αυτά τα μοτερ θα με βοηθούσε.
Gotcha - Παρ 14 Ιούλ 2017, 09:13:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και δεν εχω παει προσωπικα, Pavlidis competition. Θα σου πουνε και αλλοι εδω μεσα και θα βρεις την υγεια σου.

Ο μαστορας τον χρονισμο πως τον ελεγξε? Με το ματι ε?
Fragos GT - Παρ 14 Ιούλ 2017, 09:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα
Ναι με το μάτι από ότι κατάλαβα, μου είπε ότι τα γρανάζια, γλυστρες και τετοντηρας ήταν σε καλή κατάσταση και άψογα χρονισμένο. Είχα τις αμφιβολίες μου λόγο ότι στην αντιπροσωπεία επεμεναν να αλλάξω όλο το σετ. Ίσως έπρεπε να γίνει μιας και είχα ανοίξει καπάκι γιατί σίγουρα στο μέλλον θα χρειαστεί.
Έχω ακούσει για αυτό το συνεργείο, θα ψάξω να βρω κάποιο τηλέφωνο να ρωτήσω και εκεί.
Mono AEK - Παρ 14 Ιούλ 2017, 10:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πιθανόν να έχεις βουλωμένο προκαταλυτη

Βγάλτον τελείως να ησυχάσεις

Γενικά πάντως ειναι πολιτισμένο αμάξι
Επίσης με τέτοια ζέστη μη περιμένεις και πολλά από απόδοση
Fragos GT - Παρ 14 Ιούλ 2017, 10:50:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ πιθανόν να είναι, μίλησα με το συνεργείο που μου πρότειναν"pavlidis competition" θα τον ρωτήσω και για τον προκαταλυτη. Από βδομάδα θα τον επισκεφθώ και ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μάθω που είναι η ζημιά. Έχω κουραστεί να τρέχω από δω και από κει και να μου λέει ο καθένας τα δικά του.
Χειμωνα φίλε μου με καλές συνθήκες το αμάξι έκανε τα ίδια.Ειδικα τώρα με τέτοιο καιρό δεν το ζοριζω.
salamanque_207 - Παρ 14 Ιούλ 2017, 10:55:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπορεις να δεις και τα long term fuel trims (LTFT) μεσω ενος obd reader
Fragos GT - Παρ 14 Ιούλ 2017, 14:24:33
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει να κάνει ρόλο με το καύσιμο και τον εισερχόμενο αέρα αυτό;
salamanque_207 - Παρ 14 Ιούλ 2017, 15:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι κατι τετοιο χοντρικα. Δε γνωριζω ακριβως να στο αναλυσω τεχνικα αλλα απο τις ενδειξεις αυτων καταλαβαινουν οι γνωριζοντες αν το μιγμα μας ειναι πλουσιο ή φτωχο.
Fragos GT - Σαβ 15 Ιούλ 2017, 23:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί το μίγμα αερα-βενζινης να επηρεαστει αν έχεις βάλει φίλτρο ελεύθερο και άλλη εξάτμιση χωρίς πρόγραμμα;
Pezakias207 - Κυρ 16 Ιούλ 2017, 23:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω άλλο θεμα θα γράψω το πρόβλημα μου εδώ.

Εδώ και μήνες ( βασικά από οταν το πήρα ) νομίζω ότι δεν οδηγώ αυτοκίνητο 150 άλογα αλλά 110. Δεν έχω οδηγήσει παρόμοιο αυτοκίνητο ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης. Το πήρα μαμά και του έχω βάλει φίλτροχοανη της forge, ολόσωμη εξάτμιση (70dp και η υπόλοιπη 63.5) και σωθηκά από σκαστρα vag αλλά σαν να μην άλλαξε τίποτα, μην πω ότι κρέμασε χειρότερα.
Σε μετρησεις 0-100 οι χρόνοι κυμαίνονται από 10.8s - 11s το οποίο μου φαίνεται τραγικό..
Στο torque τα LTFT κυμαίνονται από 5.5% έως 7%, μήπως θέλει χρονισμα? Τα χιλιόμετρα είναι 53.000 και δεν νομίζω ότι έχει γίνει ποτέ καθαρισμός βαλβίδων.

Πείτε γνώμες μηπως και το σώσουμε!!!!
pug_rules - Δευ 17 Ιούλ 2017, 11:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο θεμα θα γράψω το πρόβλημα μου εδώ.

Εδώ και μήνες ( βασικά από οταν το πήρα ) νομίζω ότι δεν οδηγώ αυτοκίνητο 150 άλογα αλλά 110. Δεν έχω οδηγήσει παρόμοιο αυτοκίνητο ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης. Το πήρα μαμά και του έχω βάλει φίλτροχοανη της forge, ολόσωμη εξάτμιση (70dp και η υπόλοιπη 63.5) και σωθηκά από σκαστρα vag αλλά σαν να μην άλλαξε τίποτα, μην πω ότι κρέμασε χειρότερα.
Σε μετρησεις 0-100 οι χρόνοι κυμαίνονται από 10.8s - 11s το οποίο μου φαίνεται τραγικό..
Στο torque τα LTFT κυμαίνονται από 5.5% έως 7%, μήπως θέλει χρονισμα? Τα χιλιόμετρα είναι 53.000 και δεν νομίζω ότι έχει γίνει ποτέ καθαρισμός βαλβίδων.

Πείτε γνώμες μηπως και το σώσουμε!!!!



Λογικό που κρέμασε, υπερβολική εξάτμιση για μαμά 150αρι.

Καθαρισμό βαλβίδων άμεσα (!!!) και έλεγχος χρονισμού γιατί έχει αρχίσει να φέυγει... Θα δεις άλλο αμάξι!
Fragos GT - Δευ 17 Ιούλ 2017, 14:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο θεμα θα γράψω το πρόβλημα μου εδώ.

Εδώ και μήνες ( βασικά από οταν το πήρα ) νομίζω ότι δεν οδηγώ αυτοκίνητο 150 άλογα αλλά 110. Δεν έχω οδηγήσει παρόμοιο αυτοκίνητο ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης. Το πήρα μαμά και του έχω βάλει φίλτροχοανη της forge, ολόσωμη εξάτμιση (70dp και η υπόλοιπη 63.5) και σωθηκά από σκαστρα vag αλλά σαν να μην άλλαξε τίποτα, μην πω ότι κρέμασε χειρότερα.
Σε μετρησεις 0-100 οι χρόνοι κυμαίνονται από 10.8s - 11s το οποίο μου φαίνεται τραγικό..
Στο torque τα LTFT κυμαίνονται από 5.5% έως 7%, μήπως θέλει χρονισμα? Τα χιλιόμετρα είναι 53.000 και δεν νομίζω ότι έχει γίνει ποτέ καθαρισμός βαλβίδων.

Πείτε γνώμες μηπως και το σώσουμε!!!!


Μηπως αυτες οι μετατροπες χρειαζονται και προγραμμα για να δουλεψει σωστα το αμαξι? Πιστευω οτι το στεγνωνεις ετσι...
Καλο θα ηταν να το πας σε ενα συνεργειο που να εχει εμπειρια σε αυτα τα μοτερ, να κανεις καθαρισμο και χρονισμα οπως ειπε ο φιλος απο πανω..
kpsig - Δευ 17 Ιούλ 2017, 16:26:50
Θέμα δημοσίευσης:
Λάθος εξάτμιση, αλλά σίγουρα δεν φταίει αυτή για τις τόσο τραγικές επιδόσεις.
makis106 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 18:11:59
Θέμα δημοσίευσης:
Χρόνισμα δε θες.
Με 53000 χλμ, οι βαλβιδες σου σιγουρα εχουν μαζεψει αρκετα, θες καθαρισμα.
Τσεκαρε τις πιεσεις σου για τυχον διαρροες ή δυσλειτουργια της βαλβιδας διαχειρησης πιεσης (Ν75).
Ειδικα με τη φιλτροχοανη, καλοκαιριατικα τραβαει και ολο το ζεστο αερα του μηχανοστασιου, και χωρις ιντερκουλερ, το βραζεις καθε φορα, βαλε παλι το φιλτροκουτι.

Επισης η εργοστασιακη χαρτογραφηση εχει στοχο ροπης, δεν προκειται να παει καλυτερα.
Με τα περιφερειακα που φορας δε δουλευει σωστα, αν θες να ξεκουνηθει, ΒΑΛΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!
Pezakias207 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
Έγινε παιδιά, οπότε καθαρισμός βαλβίδων άμεσα και μετά πρόγραμμα.
Τώρα να δω ποιον θα εμπιστευτώ να μου καθαρίσει βαλβίδες εδώ που είμαι.
Fragos GT - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μακι ειδες τα λινκ απο το δυναμομετρο που ανεβασα? αν μπορεις να μου πεις τη γνωμη σου
Fragos GT - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:15:45
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Έγινε παιδιά, οπότε καθαρισμός βαλβίδων άμεσα και μετά πρόγραμμα.
Τώρα να δω ποιον θα εμπιστευτώ να μου καθαρίσει βαλβίδες εδώ που είμαι.


για αυτο το συνεργειο εχω ακουσει καλα λογια http://www.pavlidis-competition.gr/
θα παω την τεταρτη να δω τι παιζει με το δικο μου
Pezakias207 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos GT έγραψε:
για αυτο το συνεργειο εχω ακουσει καλα λογια http://www.pavlidis-competition.gr/
θα παω την τεταρτη να δω τι παιζει με το δικο μου


Δεν ειμαι Αθήνα δυστυχώς αλλιώς εκεί θα πήγαινα.. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος καθαρισμού ώστε να βγω στο ψάξιμο? Μια μια τρίψιμο ή με χημικά?
makis106 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:27:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Έγινε παιδιά, οπότε καθαρισμός βαλβίδων άμεσα και μετά πρόγραμμα.
Τώρα να δω ποιον θα εμπιστευτώ να μου καθαρίσει βαλβίδες εδώ που είμαι.
Τσεκαρε επίσης αν ειναι οκ οι πιεσεις σου, εστω και με torque, ΠΡΙΝ το πρόγραμμα. Και μπουζι φρέσκα, αλλαγη μαξ στις 20000.

Βαλβίδες δυσκολα θα σου καθαρίσει καποιος αν εισαι επαρχία, οι περισσοτεροι θα σου πουν να βγαλουν κεφαλή για να το κανουν, μην τους αφήσεις! καλυτερα πηγαινε Αθήνα.
makis106 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Fragos GT έγραψε:
για αυτο το συνεργειο εχω ακουσει καλα λογια http://www.pavlidis-competition.gr/
θα παω την τεταρτη να δω τι παιζει με το δικο μου


Δεν ειμαι Αθήνα δυστυχώς αλλιώς εκεί θα πήγαινα.. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος καθαρισμού ώστε να βγω στο ψάξιμο? Μια μια τρίψιμο ή με χημικά?
Ο αποτελεσματικοτερος είναι να βγει κεφαλη, αλλα δεν αξιζει αν δεν εχει αλλο θεμα το αμαξι, πχ καταναλωση λαδιου και θα κοστισει παρα πολλα. Πρεπει καποιος να καθαρισει μια μια τις βαλβιδες με τριψιμο, καθρεφτάκι, υπομονη και επιμονη. Γι αυτο δεν ξερω αν θα βρεις καποιον επαρχια. Μονο χημικα δεν κανεις τιποτα.
makis106 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:37:28
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos GT έγραψε:
Μακι ειδες τα λινκ απο το δυναμομετρο που ανεβασα? αν μπορεις να μου πεις τη γνωμη σου
διχνει λιγο νωθρό, οχι ιδιαιτερα ομως για μαμα, τσεκαρε μια τις πιεσεις σου και τα τριμς.
Fragos GT - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Fragos GT έγραψε:
για αυτο το συνεργειο εχω ακουσει καλα λογια http://www.pavlidis-competition.gr/
θα παω την τεταρτη να δω τι παιζει με το δικο μου


Δεν ειμαι Αθήνα δυστυχώς αλλιώς εκεί θα πήγαινα.. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος καθαρισμού ώστε να βγω στο ψάξιμο? Μια μια τρίψιμο ή με χημικά?


Ειναι χρονοβορο και θα σου κοστισει πολυ περισσοτερο απο το να κανεις καθαρισμο με χημικα.
https://ibb.co/epYOSv
https://ibb.co/n0mMEa
https://ibb.co/jVcYSv
ετσι θα ειναι το ραλλακι σου αν επιλεξεις να το λυσεις
Fragos GT - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:45:48
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Fragos GT έγραψε:
Μακι ειδες τα λινκ απο το δυναμομετρο που ανεβασα? αν μπορεις να μου πεις τη γνωμη σου
διχνει λιγο νωθρό, οχι ιδιαιτερα ομως για μαμα, τσεκαρε μια τις πιεσεις σου και τα τριμς.


Στα συνεργεια που πηγα και πεταξα τοσα χρηματα κανεις δεν μου τσεκαρε αυτα που μου λες.. μονο οτι το αυτοκινητο ειναι μια χαρα ακουγα..........
ελπιζω ο http://www.pavlidis-competition.gr/ να μου τα τσεκαρει ολα και να βρουμε που ειναι το προβλημα
makis106 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 19:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos GT έγραψε:
makis106 έγραψε:
Fragos GT έγραψε:
Μακι ειδες τα λινκ απο το δυναμομετρο που ανεβασα? αν μπορεις να μου πεις τη γνωμη σου
διχνει λιγο νωθρό, οχι ιδιαιτερα ομως για μαμα, τσεκαρε μια τις πιεσεις σου και τα τριμς.


Στα συνεργεια που πηγα και πεταξα τοσα χρηματα κανεις δεν μου τσεκαρε αυτα που μου λες.. μονο οτι το αυτοκινητο ειναι μια χαρα ακουγα..........
ελπιζω ο http://www.pavlidis-competition.gr/ να μου τα τσεκαρει ολα και να βρουμε που ειναι το προβλημα
Απ οσο ξερω εχουν μεγαλη εμπειρια στους ΤΗΡ, οποτε αν εχει κατι θα βρεθει.
Pezakias207 - Τρι 18 Ιούλ 2017, 10:40:37
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Τσεκαρε επίσης αν ειναι οκ οι πιεσεις σου, εστω και με torque, ΠΡΙΝ το πρόγραμμα. Και μπουζι φρέσκα, αλλαγη μαξ στις 20000.

Βαλβίδες δυσκολα θα σου καθαρίσει καποιος αν εισαι επαρχία, οι περισσοτεροι θα σου πουν να βγαλουν κεφαλή για να το κανουν, μην τους αφήσεις! καλυτερα πηγαινε Αθήνα.


Προσπάθησα να τσεκαρω πίεση μέσω torque και δεν μου διαβάζει τίποτα όσο και αν προσπαθησα. Τα οργανακια μένουν νεκρά. Δεν ξέρω αν κάνω εγώ κάτι λάθος.
Όσο για τα μπουζί τα έχω αλλάξει πριν 1.500χλμ με ιριδίου της ngk οπότε είμαι κομπλέ.
salex - Τρι 18 Ιούλ 2017, 15:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
τα μπουζί τα έχω αλλάξει πριν 1.500χλμ με ιριδίου της ngk οπότε είμαι κομπλέ.


Ναι βέβαια, κοιμήσου ήσυχος! Ψώνισες από σβέρκο.
Pezakias207 - Τρι 18 Ιούλ 2017, 15:49:46
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ναι βέβαια, κοιμήσου ήσυχος! Ψώνισες από σβέρκο.


Είναι τα εξής:

http://www.autotec.gr/mpouzi-ilzkbr7b8dg-laser-iridium-95770-ngk.html

Εδώ στο φόρουμ μου τα είχαν προτείνει στο αντίστοιχο νήμα για τα μπουζί. Να τα αλλάξω??
Gotcha - Τρι 18 Ιούλ 2017, 16:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο γιατι το λες αυτο? Αυτα δεν δινει και η μαμα?
salex - Τρι 18 Ιούλ 2017, 16:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Στελιο γιατι το λες αυτο? Αυτα δεν δινει και η μαμα?


Όχι, δεν δίνει καθόλου αυτά η μαμά. Τα εργοστασιακά ακόμα και για το JCW είναι πλατίνας. Αν δείτε πόσο άσχημα συμπεριφέρονται σε setup 250+ ίππων, δεν θα ακουμπήσετε ποτέ μπουζί ιριδίου.
Η εμπειρία μου μέχρι στιγμής είναι χείριστη. Μακρυά από μπουζί ιριδίου. Ακομη πιο μακρυά από DENSO κλπ που τυχαίνει να ταιριάζουν στο καπάκι των ΤΗΡ.
salamanque_207 - Τρι 18 Ιούλ 2017, 17:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:

Είναι τα εξής:

http://www.autotec.gr/mpouzi-ilzkbr7b8dg-laser-iridium-95770-ngk.html

Εδώ στο φόρουμ μου τα είχαν προτείνει στο αντίστοιχο νήμα για τα μπουζί. Να τα αλλάξω??


Μια χαρα ειναι τα μπουζακια αυτα και ειναι πλατινας, οχι ιριδιου. Η φωτογραφια εχει μπει εκ παραδρομης προφανως ή εχει αλλαξει τη συσκευασια η NGK. Τα δικα μου εγραφαν LASER PLATINUM παντως.

EDIT: Τελικα μηπως εχει αλλαξει τα χαρακτηριστικα του προιοντος η NGK;; Εδω https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=39947 συμφωνα με τα specs γραφει ιριδιου για το κεντρικο ηλετροδιο και πλατινα για το ηλεκτροδιο γειωσης. Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr