petran_x13 έγραψε: |
ψυκτικό υγρό ηταν και πολυ πιθανό να το βλέπεις σαν λαδι επειδή περνάει λαδιά στα νερά λόγο φλάντζας κεφαλης. παντός για να το βρεις στα ποδιά του συνοδηγού είναι διαρροή από το ψυγείο καλοριφέρ μεσα στο ταμπλό. |
xsi-trans έγραψε: |
petran δικιο έχεις το εψαξα απο που σταζει και κυλαει υγρο απο τους σωληνες του καλοριφερ, μου κανε εντυπωση γιατι δεν αναψα καλοριφερ αλλα μαλλον εχει σκαλωσει και η βαλβιδα οποτε στελνει συνεχεια ψυκτικο, το χα δει πως δε δουλευε το καλοριφερ αλλα δεν περιμενα διαροη οσο το χω κλειστο, θενκς για τη βοηθεια θα παω να το δω σε κανα μαστορι. |
sotos 106xs έγραψε: | ||
Δεν υπάρχει βαλβίδα, το ψυκτικό υγρό περνάει συνέχεια απο το ψυγείο καλοριφέρ είτε είναι στο ζεστό είτε είναι στο κρύο,υπάρχει μόνο ένα τύπου κλαπέτο που απλά οδηγεί ή απομονώνει τον ζεστό αέρα απο το ψυγείο. Άν δεν σε ενδιαφέρει και δεν θέλεις να δώσεις λεφτά για αλλαγή,κάνε απλά bypass τις σωλήνες που πάνε στο ψυγείο. |
m_power_lunatic έγραψε: |
Εχει ενα μοτερακι η Peugeot 1.4 με 90+ κατι αλογα,πιο συγχρονο και πιο ροπατο.Το ειχα βρει μεταχειρισμενο με 400 ευρω στην Φραντζη γωνια με Ηλια Ηλιου θυμαμαι για να το βαλω στο δικο μου 106 Xsi που ειχα αγορασει με καμμενη φλαντζα.Αν δεν σε πειραζει το originality βαλε αυτο πρεπει να ειναι και λιγο πιο οικονομικο απο το εργοστασιακο του xsi 1.4 το οποιο ομως προσωπικα το λατρευω σαν λειτουργια και σαν ηχο και αποδοση αλλα για να βρεις τετοιο καλο μοτερ ειναι σχεδον αδυνατο πια. |