PSClub - Hellas

Κινητήρας - που πηγαν τα αλογα ?

JIMAR - Πεμ 15 Ιούν 2017, 09:05:11
Θέμα δημοσίευσης: που πηγαν τα αλογα ?
Γεια σας , εχω την εξης απορια σαν νεος οσον αφορα τον thp (207)

Ειμαι κατοχος 207 gt μοντελο 2008 με 49.000Km προσφατα επισκεφτηκα γνωστο βελτιωτικο οικο και εγινε δυναμομετρηση στο αυτοκινητο.

Πριν 131.2ps - 227.4Nm

Mετα 173,4ps - 273.9Nm

Ειναι φυσιολογικο το πριν ??? και αν οχι χρειαζεται κατι να κανω ετσι ωστε να βρεθει η χαμενη ιποοδυναμη ?

ευχαριστω
salamanque_207 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 09:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτη την απορια εχω κι εγω με τον εν λογω βελτιωτη (μοσχατο μερια υποθετω). Μονο τα δικα μας και τα mini μετραει λιγοτερο. Ολα τα αλλα αμεσου ψεκασμου βγαινουν κανονικα. Παιζουν ρολο σιγουρα οι επικαθισεις αλλα οχι τοσο πολυ. Εχεις αλλαξει ποτε την καδενα σου ή εστω τον τεντωτηρα ; Εχει χρειαστει να γινει χρονισμος εστω μια φορα στο αυτοκινητο?
JIMAR - Πεμ 15 Ιούν 2017, 09:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
σωστα μαντεψες τον βελτιωτη.

Οχι δεν εχω αλλαξει τιποτα απο αυτα που αναφερεις και λογω λιγων χιλιομετρων και γιατι δεν παρουσιαζει κανενα θεμα το αυτοκινητο.

Μπορεις να μου περιγραψεις καποια ενδειξη οτι η καδενα η' ο τεντωτηρας μπορει να θελει αλλαγμα ? γιατι ειλικρινα δεν καταλαβαινω να εχει κατι το αυτοκινητο.
Mono AEK - Πεμ 15 Ιούν 2017, 10:42:32
Θέμα δημοσίευσης:
Η καθάρισμα στις βαλβίδες χρειάζεσαι η χρονισμό

Ή να αλλάξεις δυναμόμετρο!
Πάντως μη κολλάς στους αριθμούς το θέμα είναι πως πάει στο δρόμο
salamanque_207 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 11:08:10
Θέμα δημοσίευσης:
JIMAR έγραψε:
Μπορεις να μου περιγραψεις καποια ενδειξη οτι η καδενα η' ο τεντωτηρας μπορει να θελει αλλαγμα ? γιατι ειλικρινα δεν καταλαβαινω να εχει κατι το αυτοκινητο.


Ενας μεταλλικος θορυβος κρρρρρρ στα πρωτα λεπτα πορειας γυρω στις 2500 στροφες μεχρι να ζεσταθει λιγο ο κινητηρας ειναι ενδειξη οτι η καδενα εχει χαλαρωσει αρκετα. Επισης μια αλλη ενδειξη ειναι οτι με το εργοστασιακο προγραμμα δυσκολευεται να πιασει την τελικη του. Αν υπαρχει θεμα με τον χρονισμο σε ελαφρια κατηφορα δε θα παει πανω απο 180-190. Αν ο χρονισμος ειναι σωστος πρεπει στις 3000 στροφες να αισθανεσαι το "κλωτσημα" της τουρμπινας.
JIMAR - Πεμ 15 Ιούν 2017, 11:24:00
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια , δεν το γλυτωνω το 150 μαλλον....
Giannis307 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 17:20:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρισμο πρωτα απολα και μετα ελενχο χρονισμου....και θα παρεις αλλο αμαξι
Pezakias207 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 17:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, μπορεί κάποιος να μου πει πως μπορώ να καταλάβω αν χρειάζομαι χρονισμό ή καθάρισμα βαλβίδων?
Είναι κάποια σημάδια ώστε να το καταλάβω? Μπορώ ίσως να το δω μέσω διαγνωστικού obd με προγραμματακι στο κινητό μου?

Ευχαριστω
makis106 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 21:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
Για το χρονισμα, με ενα διαγνωστικο στο κινητο οπως το torque εντοπιζεις και τσεκαρεις τα Long Term Fuel Trims (LTFT1). αν ειναι πανω απο 10% τοτε το χρονισμα εχει θεμα.
Για τις βαλβιδες, δεν φαινεται απο διαγνωστικο, απλα αν δεν εχεις κανει καθαρισμο τα τελευταια 40000χλμ, σιγουρα θα θελουν.
Kostaswannabe - Πεμ 15 Ιούν 2017, 22:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
Τα νούμερα που κυκλοφορούν έξω ξεγράψε τα.. Το δυναμομετρο είναι αυστηρό, αν είσαι αιρθμολαγνος άλλαξε δυναμομετρο. Με το ίδιο πρόγραμμα σε άλλο δυναμομετρο είσαι +15-20 άλογα. Η ουσία ίδια ωστόσο.
Σίγουρα είσαι χαμένος από επικαθισεις κ ίσως χρονισμα. Αυτό που λέει ο Γιάννης ισχύει ωντας ειδικός στο θέμα
Pezakias207 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 23:02:20
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Για το χρονισμα, με ενα διαγνωστικο στο κινητο οπως το torque εντοπιζεις και τσεκαρεις τα Long Term Fuel Trims (LTFT1). αν ειναι πανω απο 10% τοτε το χρονισμα εχει θεμα.
Για τις βαλβιδες, δεν φαινεται απο διαγνωστικο, απλα αν δεν εχεις κανει καθαρισμο τα τελευταια 40000χλμ, σιγουρα θα θελουν.


Το αμάξι θα πρέπει να είναι ζεστό ή κρύο? Παίζει καποια διαφορά?
salex - Πεμ 15 Ιούν 2017, 23:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:

Το αμάξι θα πρέπει να είναι ζεστό ή κρύο? Παίζει καποια διαφορά?


Δεν έχει διαφορά γιατι η τιμή που κρατάει ο εγκέφαλος για τα LTFT αλλάζει με πολύ αργούς ρυθμούς (+- 1% ανα ημέρα το πολύ).

Βρε παιδιά, εξηγήστε μου κάτι: Όταν ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο βγάζει 10% και 15% λιγότερη ισχύ από ό,τι πρέπει, με τι κουράγιο το βελτιώνετε; Δεν σας πάει το μυαλό ότι ίσως πρέπει να κάνετε μια προεργασία πριν πάτε για πρόγραμμα;

Συνήθως η μειωμένη εργοστασιακή ισχύς είναι προάγγελος κακών. Πώς βάζετε προγράμματα όταν το αυτοκίνητο βγάζει 120 και 130 άλογα?

Ένα ολοκαίνουργιο THP150 βγάζει 150+ και ένα RC 170+ πάντοτε.
Άντε να βγάλουν +-8 άλογα. Με 20 και 30 άλογα κάτω, κάπου κάτι παίζει.
Για να καταφέρεις να βγάλεις 227Nm αντί για 250+ που είναι μαμά το αυτοκίνητο, κάτι κακό γίνεται.

Βρείτε πρώτα τα αλογα που σας λείπουν και μετά φτιάξτε το. Αν το κάνεις ανάποδα, πως θα καταλάβεις τί συμβαίνει;

Ένα υγιές πρώτο στάδιο ΤΗΡ150 πρέπει να βγάζει από 150->180+ με 95αρα, ή 190+ με 100αρα. Αυτό δίνουν το 99% των βελτιωτών που υπάρχουν στην αγορά σήμερα.

Θα μου πεις: 40 άλογα θα κέρδιζα έτσι, 40 άλογα κέρδισα και αλλιώς. Ναι σύμφωνοι. Όμως εσύ τελικά έβαλες πρόγραμμα για να πηγαίνεις σαν ένα καλό μαμά αυτοκίνητο με περιφερειακά. Που να δεις κανενα Citroen DS3 του 2011 που βγάζει 165 άλογα εντελώς μαμά με 100άρα χωρίς να το έχει ακουμπήσει ποτέ κανένας.
Pezakias207 - Πεμ 15 Ιούν 2017, 23:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:

Δεν έχει διαφορά γιατι η τιμή που κρατάει ο εγκέφαλος για τα LTFT αλλάζει με πολύ αργούς ρυθμούς (+- 1% ανα ημέρα το πολύ).


Στο torque εγώ βλέπω τα εξής:

Fuel trim bank 1 sensor 1
Fuel trim bank 1 sensor 2
Fuel trim bank 1 sensor 3
Fuel trim bank 1 sensor 4
Fuel trim bank 2 sensor 1
Fuel trim bank 2 sensor 2
Fuel trim bank 2 sensor 3
Fuel trim bank 2 sensor 4

Ποια ακριβώς κοιτάω από αυτά? Δεν νομίζω να κοιτάω και τα 8. Να το δω σωστά τουλάχιστον.
makis106 - Παρ 16 Ιούν 2017, 09:00:25
Θέμα δημοσίευσης:
To πρωτο.
PaNOS RC - Παρ 16 Ιούν 2017, 10:18:04
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Pezakias207 έγραψε:

Το αμάξι θα πρέπει να είναι ζεστό ή κρύο? Παίζει καποια διαφορά?


Δεν έχει διαφορά γιατι η τιμή που κρατάει ο εγκέφαλος για τα LTFT αλλάζει με πολύ αργούς ρυθμούς (+- 1% ανα ημέρα το πολύ).

Βρε παιδιά, εξηγήστε μου κάτι: Όταν ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο βγάζει 10% και 15% λιγότερη ισχύ από ό,τι πρέπει, με τι κουράγιο το βελτιώνετε; Δεν σας πάει το μυαλό ότι ίσως πρέπει να κάνετε μια προεργασία πριν πάτε για πρόγραμμα;

Συνήθως η μειωμένη εργοστασιακή ισχύς είναι προάγγελος κακών. Πώς βάζετε προγράμματα όταν το αυτοκίνητο βγάζει 120 και 130 άλογα?

Ένα ολοκαίνουργιο THP150 βγάζει 150+ και ένα RC 170+ πάντοτε.
Άντε να βγάλουν +-8 άλογα. Με 20 και 30 άλογα κάτω, κάπου κάτι παίζει.
Για να καταφέρεις να βγάλεις 227Nm αντί για 250+ που είναι μαμά το αυτοκίνητο, κάτι κακό γίνεται.

Βρείτε πρώτα τα αλογα που σας λείπουν και μετά φτιάξτε το. Αν το κάνεις ανάποδα, πως θα καταλάβεις τί συμβαίνει;

Ένα υγιές πρώτο στάδιο ΤΗΡ150 πρέπει να βγάζει από 150->180+ με 95αρα, ή 190+ με 100αρα. Αυτό δίνουν το 99% των βελτιωτών που υπάρχουν στην αγορά σήμερα.

Θα μου πεις: 40 άλογα θα κέρδιζα έτσι, 40 άλογα κέρδισα και αλλιώς. Ναι σύμφωνοι. Όμως εσύ τελικά έβαλες πρόγραμμα για να πηγαίνεις σαν ένα καλό μαμά αυτοκίνητο με περιφερειακά. Που να δεις κανενα Citroen DS3 του 2011 που βγάζει 165 άλογα εντελώς μαμά με 100άρα χωρίς να το έχει ακουμπήσει ποτέ κανένας.


Νομίζω οτι ο salex έχει απόλυτο δίκιο περι της σειράς των πραγμάτων πρίν το πρόγραμμα. Πήγα στον Giannis 307 (Παυλίδης) για έναν καθαρισμό εισαγωγής, μετά χρονίσαμε το μοτέρ όπως έπρεπε και στο τέλος επισκεύτηκα τον salex για ένα προγραμματάκι με πολύ πολύ καλό αποτέλεσμα στο τέλος... Γνώμη μου πάντα κινούμενος προς στον σωστό δρόμο γλιτώνεις στο τέλος χρήματα. Φιλικά παντα
Pezakias207 - Παρ 16 Ιούν 2017, 11:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
To πρωτο.


Το δοκίμασα και το torque τα εμφανίζει κενά.. δεν έχει καμία ένδειξη.. Δεν μπορώ να καταλάβω πως λειτουργεί..
JIMAR - Παρ 16 Ιούν 2017, 12:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
θα κανονησω κι εγω να παω στον Παυλιδη για καθαρισμο και τα υπολοιπα, τι γινεται ομως με το ηδη υπαρχων προγραμμα ? θα πρεπει να "ξανα" γινει κατι ?
Kostaswannabe - Παρ 16 Ιούν 2017, 20:15:55
Θέμα δημοσίευσης:
Θα δεις διαφορά απευθείας. Ωστόσο μπορείς να ξαναπάς μετά για ένα ρυθμισμα να δεις τι κ πως
salamanque_207 - Τρι 20 Ιούν 2017, 01:19:35
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Που να δεις κανενα Citroen DS3 του 2011 που βγάζει 165 άλογα εντελώς μαμά με 100άρα χωρίς να το έχει ακουμπήσει ποτέ κανένας.


Μολις ειδα ενα τετοιο σε αλλαν βελτιωτη μετρημενο σε δυναμομετρο ΤΑΤ 167 αλογα. Σου εχει τυχει και σενα κανα τετοιο και πως το εξηγεις?
salex - Τετ 21 Ιούν 2017, 05:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
salamanque_207 έγραψε:

Μολις ειδα ενα τετοιο σε αλλαν βελτιωτη μετρημενο σε δυναμομετρο ΤΑΤ 167 αλογα. Σου εχει τυχει και σενα κανα τετοιο και πως το εξηγεις?


Ναι βέβαια. Ο γενικός κανόνας είναι ότι τα φρέσκα ΤΗΡ156, ειδικά όσα φοράνε μικρά λάστιχα (DS3, 208 κλπ) βγάζουν πάνω από 160 με 100άρα βενζίνη.
Που να δεις και RC facelift με λίγα χιλιόμετρα, κι εκεί είμαστε πάνω από 175 με το εργοστασιακό πρόγραμμα.
Όλοι τα παλιότερα μοτερ βρίσκονται στα εργοστασιακά τους επίπεδα ή πιο κάτω, ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη συντήρηση.
Giannis307 - Τετ 21 Ιούν 2017, 08:58:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τα άλογα του φίλου επέστρεψαν στον στάβλο και έφεραν και παρέα...
salamanque_207 - Τετ 21 Ιούν 2017, 10:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Μετρησε ο φιλος παλι? Αν οχι, να παει και να μετρησει στο ιδιο δυναμομετρο παραυτα και να γραψει τα νουμερα!! Smile
JIMAR - Τετ 21 Ιούν 2017, 11:44:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τα αλογα λοιπον βρεθηκαν !!!!! (πιστευω να ειναι ολα Razz ).

Mετα απο επισκεψη στον Θαναση και τον Γιαννη (Παυλιδης) εγινε καθαρισμος βαλβιδων, χρονισμα , αλλαγη τεντωτηρα και διαφορα αλλα.

Πρωτες εντυπωσεις ειναι οτι το αμαξι πηγαινει πολυ καλυτερα απο πριν, ανεβαζει πιο ευκολα στροφες.Περισσοτερες δοκιμες δεν εγιναν (κοφτες αποδοση ψηλα, τελικη κτλ) ενα Αudi "κεραστηκε" στον δρομο της επιστροφης προς το σπιτι Razz..... εμενα προσωπικα μου εδωσε την αισθηση "καινουργιου" αυτοκινητου.

Δυναμομετρο δεν πηγα μετα τον καθαρισμο και ουτε θα παω αφου ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του αυτοκινητου, οπως ειναι μετα τον καθαρισμο και τα υπολοιπα.

Τελος πολυ καλη εντυπωση μου αφησε και το συγκεκριμενο συνεργειο, αν και πηγαινα πρωτη φορα, ενιωσα σαν να ξερω τα παιδια απο καιρο, ηταν προθυμοι και οι δυο να με εξυπηρετησουν και να λυσουν καθε απορεια που ειχα και κατα την γνωμη μου η τιμη ηταν σε λογικα πλαισια.

Eνα παραπονο ειναι οτι δεν ακουω πια την σκαστρα ...καθως ο κυριος Γιαννης την βιδωσε παλι στην τουρμπινα και δεν κανει πια τσαφ τσουφ δυνατα Sad Razz
Giannis307 - Τετ 21 Ιούν 2017, 11:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
Από το να μείνεις με την αγελάδα στον αέρα και με κίνδυνο να τραβήξει μέσα ή τουρμπίνα οτιδήποτε καλύτερα πιο υσηχος
JIMAR - Τετ 21 Ιούν 2017, 11:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω Γιαννη , δεν το ειχα κανει επιτηδες , ηταν λογω αγνοιας ....μου αρεσε το τσαφο τσουφ ομως χαχα
salamanque_207 - Τετ 21 Ιούν 2017, 11:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ο χρονισμος ηταν πολυ φευγατος?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr