Kouzman έγραψε: |
οταν λεω οτι το μαμα στροφομετρο κολλαει κατω εννοω πως φτανει στις 7000σαλ, τις περναει λιγο, και τερματιζει ενω το μοτερ ανεβασει περι τις 6000σαλ ακομα, τις οποιες βλεπουμε στο μεγαλο στροφομετρο...
εμεις 200χλμ βλεπουμε στις 6000σαλ (κοντερισια) αρα αφου εχουμε το ιδιο σασμαν αυτα θα βλεπεις και εσυ... |
Kouzman έγραψε: |
Αυτα... Δηλαδη το αμαξι επιασε 250χλμ??? |
p206xs2 έγραψε: |
Γιάννη τι εννοείς όταν λες ότι ενώ το μοτέρ ανεβάζει περί τις 6000 και βλέπουμε στο μεγάλο στροφόμετρο, δηλαδή πόσα στροφόμετρα έχεις;
Πες μου να καταλάβω τι γίνεται τελικά με τις στροφές. |
Kouzman έγραψε: |
με μπερδεψες φιλε... ας πουμε οτι το κοντερ χανει...
το προγραμματακι που εχουμε στη σελιδα δεν υπολογιζει την πραγματικη τελικη ανα σχεση με ακριβεια λογω του οτι μετρα ακριβως τις σχεσεις μετάδοσης??? Αφηνοντας το τι δειχνει το κοντερ... Με το σασμαν που εχει (τελικη σχεση) και τα 205/45-16 με πεμπτη στις 7200 τι τελικη ειχαμε??? αυτο ρωτω... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το προγραμματακι υπολογιζει με τελειες και ιδανικες συνθηκες.Δεν υπολογιζει αντιστασεις αερα και τριβες.Ουτε τις απωλειες απο το μοτερ στους τροχους και την μεταδοση.Αν ηταν ετσι δεν θα επαιρνε ενας πχ ενα STI ή ενα EBO αλλα ενα αμαξακι με αγορα 4 μυρια και θα το εφτιαχνε ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Καλησπερα...
Θα ηθελα οσοι εχουν μαμα 1600 η απλα θυμουνται να μου πουν τι τελικη εχουν παντα σε ευθεια και οχι κατηφορα η ελαφρα κατηφορικη. |
-=N4X=- έγραψε: |
Καλησπερα...
Θα ηθελα οσοι εχουν μαμα 1600 η απλα θυμουνται να μου πουν τι τελικη εχουν παντα σε ευθεια και οχι κατηφορα η ελαφρα κατηφορικη.[/quote Με σκουπα και εξατμιση επιασα 205 αλλα πιστεύω ότι μπορει να πιασει και λιγο περισσοτερο σε μεγαλη εθνικη με ψιλοκατηφορα |
Ελατός έγραψε: |
Μολονότι μιλάτε για 1.6, με έναυσμα αυτό που είπε ο Γιάννης(Kouzman) σχετικά με την αεροτομή.
Φοράω εδώ και τρία χρόνια την WRC 1 (ναι εκείνη τη σιδερώστρα) την οποία και έβγαλα εδώ και δύο βδομάδες γιατί είχα απίστευτους τριγμούς από την πίσω πόρτα. Αποτελέσματα: Το GT ρίχνει κόφτη στην πέμπτη 224 περίπου σχετικά άνετα!!!, ενώ πριν τα 215 τα έπιανε μόνο με ούριο άνεμο, γενικά όπως πήγεναι μέχρι τα 195 τώρα πάει στα 210!! Στην ευθεία η αίσθηση δεν άλλαξε αλλά σε καμπέ με πολλά( πάνω από 150 το είναι η μέρα με τη νύχτα. πχ σε στροφή που έμπαινα με 200 τώρα στα 170 με τρομάζει.Προσοχή αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κρατάε,ι αλλά τελικά όλα εξαρτώνται από το το τι αίσθηση αποκομίζεις. |
Ελατός έγραψε: |
Στην ευθεία η αίσθηση δεν άλλαξε αλλά σε καμπέ με πολλά( πάνω από 150 το είναι η μέρα με τη νύχτα. πχ σε στροφή που έμπαινα με 200 τώρα στα 170 με τρομάζει.Προσοχή αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κρατάε,ι αλλά τελικά όλα εξαρτώνται από το το τι αίσθηση αποκομίζεις. |
Ελατός έγραψε: |
Μολονότι μιλάτε για 1.6, με έναυσμα αυτό που είπε ο Γιάννης(Kouzman) σχετικά με την αεροτομή.
Φοράω εδώ και τρία χρόνια την WRC 1 (ναι εκείνη τη σιδερώστρα) την οποία και έβγαλα εδώ και δύο βδομάδες γιατί είχα απίστευτους τριγμούς από την πίσω πόρτα. Αποτελέσματα: Το GT ρίχνει κόφτη στην πέμπτη 224 περίπου σχετικά άνετα!!!, ενώ πριν τα 215 τα έπιανε μόνο με ούριο άνεμο, γενικά όπως πήγεναι μέχρι τα 195 τώρα πάει στα 210!! Στην ευθεία η αίσθηση δεν άλλαξε αλλά σε καμπέ με πολλά( πάνω από 150 το είναι η μέρα με τη νύχτα. πχ σε στροφή που έμπαινα με 200 τώρα στα 170 με τρομάζει.Προσοχή αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κρατάε,ι αλλά τελικά όλα εξαρτώνται από το το τι αίσθηση αποκομίζεις. |
Ntinos έγραψε: |
δεν ειναι μονο η αισθηση σε αυτα τα χιλιομετρα αλλα πολυ επι της ουσιας κρατημα αφου βγαζοντας την αεροτομη προκαλεσες την επανεμφανιση στροβιλισμων κοντα στο πισω μερος εκει που παιρνει μερος το φαινομενο αποκολλησης της ροης και βγαζοντας την αεροτομη δεν υπαρχει το κομματι εκεινο οπου περναγε ο αερας αναμεσα και το αυτοκινητο ειχε μικροτερη αντωση.Με λιγα λογια πριν ηταν ποιο κοντα στο εδαφος και τωρα απομακρυνθηκε με αποτελεσμα οι στροβιλισμοι να προκαλουν μια νευρικοτητα που δεν υπηρχε.Βεβαια το αμαξι ηταν μελετημενο διχως την σιδεροστρα και δεν εχει προβλημα αλλα σιγουρα δεν εχει και το κρατημα που ειχε με αυτη.δοκιμασε μιας και την εβγαλες να βαλεις την δικια του, ειναι αποδοτικη λογο σχηματος και δεν κοβει και τοσο. |
-=N4X=- έγραψε: |
Aυτος ακριβως ηταν και ο λογος που ρωτησα.
Εχω και εγω τηνιδια αεροτομη και με το ζορι βγαζει 190 το αμαξι....τωρα που εβαλα την σκουπα δεν δοκιμασα αλλα μαλλον θα ειναι ακομα χειροτερα. Παντως σκεφτομαι σοβαρα να την βγαλω γιατι αν ειναι σε τελικη να με περνανε και τα 1400 τοτε τι το φτιαχνω το αμαξι??? |
-=N4X=- έγραψε: |
Αυτο που προσεξα ηταν οτι απλα ανεβασε στροφες ο κινητηρας σε σχεση με πριν που η 5η ηταν overdrive και την τελικη την ειχα στην 4η. |
Kouzman έγραψε: |
.................
ακομα δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη η peugeot του εδωσε τοσο μακρυ σασμαν... ειναι πραγματικα κουτο... |
-=N4X=- έγραψε: |
170 και κατι βγαζει στον κοφτη η τεταρτη.
Οταν εκανα την αλαγη παλια αρχιζα τα παρακαλια μπας και ανεβασει καμια στροφη να βγαλη χλμ αλλα τιποτα που πιστευω οτι ηταν και λογω μεγεθους της αεροτομης.Ετσι η τελικη μου παντα σε ευθεια ηταν 185-190 και μετα το αμαξι κολουσε. Τωρα και με την ιδια βενζινη και στην ιδια ευθεια και χωρις ανεμο και συν τον πατερα μου 100 κιλα το αμαξι στην αλλαγη ανεβασε ικανοποιητηκα στροφες και εφαγε το κολλημα στα 205. Στον γυρισμο μαλλιστα μονο 2 ατομα νορμαλ διαστασεων το αμαξι στην ιδια ευθεια αλλα αντιθετα εγραψε σχεδον 210 (ηταν καπου στα 207 η βελονα αλλα αν το πιεζα θα ανεβαινε). |
PoLiThS έγραψε: |
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο.. οι σχέσεις μιά χαρά είναι. Το γεγονός οτι είμαστε παλαβοί εμείς δέν σημαίνει οτι το σαζμάν του είναι κακό.. Μάλλον καλό είναι.. |
-=N4X=- έγραψε: |
Τι εννοεις?
Και τωρα η τεταρτη στον κοφτη 180 βγαζει (175+)....η διαφορα ειναι στην πεμπτη οτι γεμιζει λιγο παραπανω.....εσενα ποσο παει η τεταρτη? |
gskarmou έγραψε: | ||
Ο επιλογέας και η αίσθηση είναι για πολλά @#@$@@#@$ οι σχέσεις είναι μούρλια για βουνά ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: | ||||
Άμα δοκιμάσεις τον δικό μου.. ούτε σε γιαπονέζικο δεν τον βρίσκεις.. τα πάντα κάνουν κλακ-κλακ και αμα λάχει παραδίδω και μαθήματα αλλαγών (ανέβασμα - κατέβασμα) Χωρίς την χρήση συμπλέκτη |
volvos έγραψε: |
με 15000χλμ στο κοντερ πλεον σε 6μηνες γυριζα σημερα απο χαλκιδα και στο υψος του σειριου προς αθηνα ημουν κολλημενος σε ολη την ανηφορα στα 185 με ενα μικρο κομπιασμα στα 180 σε ενα σημειο που η ανηφορα γινεται ακομα πιο βαρβατη... σημειωση εχω μαμα αεροτομη και λαδια τοταλ 10-40 απο τα 10000χλμ... το λαδακι ηταν 2-3 κλικ κατω απο 140 μονιμα σε σχεση με μαμα λαδι που ηταν ενα κλικ κατω σε αναλογες συνθηκες.....
και ερωτω ειναι λογικα τα 185? ναι ειχε ανηφορα αλλα διαβαζω εδω κατι ασυληπτα νουμερα.... |
Δημήτριος έγραψε: |
Η 1η και η 2α είναι υποδειγματικές κατ' εμέ!! |
Kouzman έγραψε: |
φιλε steve μην σε ξεγελα ο σειριος γιατι ειναι κατηφορικο το κομματι... εκει με το megane (cabrio 1.4 16v 104ps μετρημενο, 1150 κιλα βαρος) εχουμε δει 225χλμ με 2 ατομα...
στο ιδιο κομματι με το 206 τα 220 του κοντερ ερχονται ηλιθιωδως ευκολα... ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
θα πω κατι και καποιοι ισως γελασουν αλλα εγω στο κορσα οταν το ειχα χαμηλωσει ειχα δει μια μικρη διαφορα σε τελικη...θεωρητικα-επιστημονικα στεκει αλλα πρακτικα δεν ξερω αν ευσταθει σε ταχυτητες κατω απο 200 |
volvos έγραψε: |
θα πω κατι και καποιοι ισως γελασουν αλλα εγω στο κορσα οταν το ειχα χαμηλωσει ειχα δει μια μικρη διαφορα σε τελικη...θεωρητικα-επιστημονικα στεκει αλλα πρακτικα δεν ξερω αν ευσταθει σε ταχυτητες κατω απο 200 |
DIMCHRI έγραψε: |
οι αεροτομές κάνουν μόνο κακό στην τελική. |
volvos έγραψε: |
εεεε μα και ελεγα οτι μονο το δικο μου δε παει ![]() douf μια ερωτηση.. στο ανεβασμα εθνικη προς λαμια μετα την εισοδο στην αττικη οδο εχει μια ευθεια αρκετα ανηφορικη...εκει ποσα εχεις δει? εμενα κολαει στα 180-185 και δεν ανεβαζει αλλο... |
Touristas έγραψε: |
Αυτό το1 , 2 , 3 , 4 είναι για την ένταση του αέρα και μόνο . Δεν αλλάζει τίποτα άλλο στο συμπιεστή για να σου κόψει ίππους . Το μόνο που μπορείς να πεις είναι από την κατανάλωση ρεύματος αλλά δεν νομίζω να επηρεάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό την απόδοση του κινητήρα . |
elias έγραψε: | ||
Δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση ότι όσο ανεβαίνει η κλίμακα τόσο κόβει το αυτοκίνητο. Με το A/C στο 4 είναι σαν να οδηγώ άλλο αυτοκίνητο. Μπορεί και κάποιος άλλος με A/C να μας πει την γνώμη του? |
douf έγραψε: |
Δεν ξέρω τι κάνετε και βλέπετε 210-215-220,εγώ πάντος πάντα με 2 άτομα,με 100άρα βενζίνη και χωρίς βάρη περιτά,με σκούπα Simota kit και όλα τα άλλα μαμά και 37000 χλμ, το ανώτερο που έχω δει είναι 190-195 χλμ ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
στο ανεβασμα εθνικη προς λαμια μετα την εισοδο στην αττικη οδο εχει μια ευθεια αρκετα ανηφορικη...εκει ποσα εχεις δει?
εμενα κολαει στα 180-185 και δεν ανεβαζει αλλο... |
volvos έγραψε: |
εεεε μα και ελεγα οτι μονο το δικο μου δε παει ![]() douf μια ερωτηση.. στο ανεβασμα εθνικη προς λαμια μετα την εισοδο στην αττικη οδο εχει μια ευθεια αρκετα ανηφορικη...εκει ποσα εχεις δει? εμενα κολαει στα 180-185 και δεν ανεβαζει αλλο... |
kanelj έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
μαλλον δεν προλαβε να ζεσταθει....!!!
και μενα οταν ειμαι εθνικη με 90-100 και παω να τελικιασω αργει λιγο να ανεβει....αλλα μετα.....στα 140 ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
σταυρο αν εχεις δει 192 σε αυτο το σημειο της εθνικης σου χαριζω το 206 μου να πας να μου το καψεις. |
kanelογιαννος έγραψε: |
![]() |
kanelj έγραψε: |
απο τις στροφες το καταλαβες?!?!?!?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν εγώ με 206 cc νορμάλ (σχετικά - φίλτρο - τελικό και χαμήλωμα 3 cm ) είδα 220 σε ένα κατηφορικό κομμάτι της αθηνών - κορίνθου. |
kanelj έγραψε: |
Καταλαβα!
ΥΓ:Θεωρια του "χαουζ" λεγεται..... ![]() |
206ccsimos έγραψε: |
Ο Γιωργος πρεπει να εχει παρκισον γι' αυτο ειναι λιγο κουνημενη !
ουπς δεν έχω δει, είχαν τελειώσει τα όργανα προ πολλού !!!! ![]() ![]() ![]() Τώρα χωρίς πλακά δεν νομίζω ότι η μουσική το χαμήλωμα και κλπ παίζουν ρόλο ! |
DIMCHRI έγραψε: | ||
λιγο κουνημένη.... 235 λεει ??? |
206ccsimos έγραψε: |
Αν και δεν το εχω κανει ακομα , θεωριτικα και η 5η μου πιανει κοφτες! |
kanelj έγραψε: | ||
Και μενα θεωρητικα επρεπε να επιανε αλλα κρεμαει λιγο εκει πανω..... (μαλλον πρεπει να τελειωσω το ...project και μετα βλεπουμε!!) ΥΓ:Τι ειναι ολα αυτα τα φωτακια που σου αναβουν??(μηχανης κτλ) ![]() ![]() |
206ccsimos έγραψε: |
Γιαννη, ειχα προβλημα με τον αισθητηρα και ειχε κτυπησει βλαβη. Το δεξι φλας για προσπεραση και το λαμπακι των πλαινων αεροσακων που λειπουν ! |
Sidobre έγραψε: | ||
![]() |
Touristas έγραψε: |
Το ποιο θα μπει ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ορίστε μας, με τόσες φωτογραφίες από όργανα που έχουν βάλει όλοι στην υπογραφή τους, το σίγουρο είναι ότι τα έχουν κάνει ανεμηστηράκια!!
Σας έφιαξα και μία για να μην παιδεύεστε στο photoshop ρε παιδιά!...... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
![]() |