PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 Rallye - Bilstein B8 Sprint

Pezakias207 - Τετ 12 Απρ 2017, 11:32:34
Θέμα δημοσίευσης: 207 Rallye - Bilstein B8 Sprint
Καλημερα και καλες γιορτες.

Αποφασισα να βαλω τα συγκεκριμενα αμορτισερ μαζι με ελατηρια χαμηλωματος 3mm. Το προβλημα ειναι οτι τα βρισκω σε 51mm και 47mm. Ποια απο τα 2 κανουν σε 207 rallye? Υπαρχει καποια διαφορα - μειονεκτιματα?

Την συγκεκριμενη αναρτηση πως την βλεπετε? Εχετε να προτεινετε κατι αλλο εξισου καλο ή καλυτερο στα ιδια ή λιγοτερα χρηματα?

Ευχαριστω
mathanas - Τετ 12 Απρ 2017, 13:56:55
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά 99% θες το 51mm δε ξέρω αν είχε βγει κανένα από τα πρώτα rallye με 47mm, κάπου το χε πάρει το μάτι μου. Αλλά πολύ απλά μέτρησε το να το δεις.

kONI SPORT ρυθμιζόμενο, σίγουρα πιο αξιοπιστο !
tzakos 1 - Τετ 12 Απρ 2017, 17:45:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye - Bilstein B8 Sprint
Pezakias207 έγραψε:
Καλημερα και καλες γιορτες.

Αποφασισα να βαλω τα συγκεκριμενα αμορτισερ μαζι με ελατηρια χαμηλωματος 3mm. Το προβλημα ειναι οτι τα βρισκω σε 51mm και 47mm. Ποια απο τα 2 κανουν σε 207 rallye? Υπαρχει καποια διαφορα - μειονεκτιματα?

Την συγκεκριμενη αναρτηση πως την βλεπετε? Εχετε να προτεινετε κατι αλλο εξισου καλο ή καλυτερο στα ιδια ή λιγοτερα χρηματα?

Ευχαριστω


Θέλεις το 51 mm,47 φοράει η ατμόσφαιρα.
Τα φοράω εδώ και ένα χρόνο με Eibach.Απλά τέλεια.
Πρίν τα φορέσω φορούσα koni.
Pezakias207 - Τετ 12 Απρ 2017, 17:46:37
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye - Bilstein B8 Sprint
tzakos 1 έγραψε:

Θέλεις το 51 mm,47 φοράει η ατμόσφαιρα.
Τα φοράω εδώ και ένα χρόνο με Eibach.Απλά τέλεια.
Πρίν τα φορέσω φορούσα koni.


Καλυτερα απο τα koni? Τι τιμη τα βρηκες?
tzakos 1 - Τετ 12 Απρ 2017, 19:17:47
Θέμα δημοσίευσης:
550,για μένα πολύ καλύτερα απο τα koni.
Pughell - Πεμ 13 Απρ 2017, 09:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Koni Sport ετη φωτος μπροστα απο τα Bilstein γενικοτερα,τα Koni Str.T μετριος συμβιβασμος αλλά με πολυ καλο value for money.

Απλά τα Sport δεν συμπαθουν το χαμηλωμα με κλασσικα φαρδια ελατηρια χαμηλωματος,θελουν δηλαδη κανονικα ρυθμιζομενα πιατελα σε υψος για να μην τερματιζουν και σπανε οι βαλβιδες τους. Confused

Γενικα πολλα λεφτα παντως,με τοσα χρηματα που κοστιζουν ειτε τα Koni Sport ειτε τα Bilstein(μαζι με τα ελατηρια),παιρνεις coilover...
Gregts21 - Πεμ 13 Απρ 2017, 16:25:26
Θέμα δημοσίευσης:
Για gaz gha coilover εχει κανενας αποψη ;ειμαι αναμεσα σε αυτα στην κονι ρυθμιζομενη με eibach ελατηρια και σε bilstein b8
android - Πεμ 13 Απρ 2017, 21:16:26
Θέμα δημοσίευσης:
Gregts21 έγραψε:
Για gaz gha coilover εχει κανενας αποψη ;ειμαι αναμεσα σε αυτα στην κονι ρυθμιζομενη με eibach ελατηρια και σε bilstein b8


Τι θες να κανει το αμαξι?
Gregts21 - Παρ 14 Απρ 2017, 01:12:19
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι ειναι καθημερινο αρχικα και πρωτο σταδιο rc..αρχικα θελω να χαμηλωσω 2-4 ποντους και δευτερον να πηγαινω βολτες και να ευχαριστιεμαι να στριβω .επομενως δεν επιδιωκω ανεση αλλα καθαρα αποδοση.για την gaz εδω στο φορουμ εχω διαβασει πολυ καλα λογια αλλα οχι κατι συγκεκριμενο..και επισης πολλοι λενε οτι και τα κονι τα ρυθμιζομενα αξιζουν τα λεφτα τους ..υπαρχει και η λυση της kw variant 1..η αληθεια ειναι οτι δεν εχω απο καποιον προσωπικη αποψη και δεν μπορω να καταληξω σε κατι συγκεκριμενο
driver7 - Παρ 14 Απρ 2017, 09:30:18
Θέμα δημοσίευσης:
Από αυτές που αναφέρεις gaz για στρίψιμο, αλλά ξεχνάς κάθε ίχνος άνεσης.

Koni ισως πιο all around λύση.

KW V1 για χαμήλωμα μόνο.
Gregts21 - Σαβ 15 Απρ 2017, 19:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
Η αληθεια ειναι οτι και εγω προσανατολιζομαι στην gaz.αν υπαρχει καποιος που να την εχει βαλει θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα ..με τι ελατηρια την πηρε και με τι ρυθμισεις ...κλικ κλπ την δουλευει επειδη σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα της
Pezakias207 - Δευ 17 Απρ 2017, 15:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα Koni Sport ετη φωτος μπροστα απο τα Bilstein γενικοτερα,τα Koni Str.T μετριος συμβιβασμος αλλά με πολυ καλο value for money.

Απλά τα Sport δεν συμπαθουν το χαμηλωμα με κλασσικα φαρδια ελατηρια χαμηλωματος,θελουν δηλαδη κανονικα ρυθμιζομενα πιατελα σε υψος για να μην τερματιζουν και σπανε οι βαλβιδες τους. Confused

Γενικα πολλα λεφτα παντως,με τοσα χρηματα που κοστιζουν ειτε τα Koni Sport ειτε τα Bilstein(μαζι με τα ελατηρια),παιρνεις coilover...


Ποια η διαφορα των coilover εναντι των billstein b8 με ελατηρια χαμηλωματος 3cm eibach? Δεν ειμαι πολυ γνωστης και ψαχνομαι αμεσα για αναρτησεις γιατι οι δικες μου ( μαμα rallye ) μετα απο μετρηση στο συνεργειο ειναι επικινδυνες.
To αμαξι το στριβω που και που και ισως μπαινει και πιστα μια στο τοσο οποτε δεν θα ηθελα να χασει την σπορ αισθηση. Κατα τα αλλα ηρεμη οδηγηση πολη και κανα ταξιδακι.
Τι προτεινεται για την περιπτωση μου επειδη καιγομαι να αλλαξω το συντομοτερο.
broulis - Παρ 21 Απρ 2017, 09:38:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τη λύση για ελατήρια RC και αμορτισέρ RC δεν την σκέφτεται κανείς Question
Pezakias207 - Παρ 21 Απρ 2017, 10:41:43
Θέμα δημοσίευσης:
broulis έγραψε:
Τη λύση για ελατήρια RC και αμορτισέρ RC δεν την σκέφτεται κανείς Question


Δεν ξέρω που μπορείς να τα βρεις και σε τι τιμή. Τα πουλάνε ακόμα στην αντιπροσωπεία?
broulis - Παρ 21 Απρ 2017, 11:03:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
broulis έγραψε:
Τη λύση για ελατήρια RC και αμορτισέρ RC δεν την σκέφτεται κανείς Question


Δεν ξέρω που μπορείς να τα βρεις και σε τι τιμή. Τα πουλάνε ακόμα στην αντιπροσωπεία?



Λογικά υπάρχουν. Μια ερώτηση σε αντιπροσωπεία θα ήταν χρήσιμη να μάθουμε κι εμείς τι παίζει...
android - Παρ 21 Απρ 2017, 14:41:28
Θέμα δημοσίευσης:
rc ελατηρια με β6 η κονι σπορτ η fsd
broulis - Παρ 21 Απρ 2017, 15:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
rc ελατηρια με β6 η κονι σπορτ η fsd


Φίλε τον έχω σκεφτεί κι εγώ αυτό το συνδιασμό με ελατήρια rc και Β6 σαν πιο all around συνδιασμό, κρατηματος αλλα και κίνησης μέσα στη πόλη.
Τα έχεις φορέσει να μας μεταφέρεις εντυπώσεις;
broulis - Σαβ 22 Απρ 2017, 11:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
tzakos 1 έγραψε:
550,για μένα πολύ καλύτερα απο τα koni.


θα μπορούσες συγκριτικά με τη μαμα ανάρτηση να μας περιγράψεις την αίσθηση σχετικά με τη σκληρότητα; Κοπανάει ή είναι πιο σφιχτό σε ανεκτό επίπεδο; Σίγουρα σε Εθνική ή στροφιλίκια θα είναι πολύ καλά, αλλά με τους καρόδρμους που έχουμε στη πόλη ( ειδικά επαρχεία) είναι το θέμα...αν και κατα πόσο είναι ανεκτά...Σημείωση ότι δεν ψάχνω κάτι να είναι πούπουλο, αλλά να μην σου κατεβάζει και πέτρα απο τα νεφρά...

Περιμένω τη γνώμη σου γιατί είμαι κι εγώ στα πρόθυρα αγοράς και προβληματίζομαι μεταξύ του set up Bilstein B8 με Eibach pro kit -3cm ή Ελατήρια RC με αμορτισέρ RC ή Bilstein B6 sport. Idea
tzakos 1 - Κυρ 23 Απρ 2017, 17:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σαφώς και θα μπορούσα.
Το αυτοκίνητο γίνεται γενικά πιο κόμπακτ.
Δεν κοπανάει με τον όρο της λέξης,αλλά σίγουρα δεν είναι όπως ήταν μαμά.
Δεν τελειώνει το αμορτισέρ σε οποιαδήποτε σκάρπα και να πέσεις,ακόμη και τιμονιασμένος.
Η αίσθηση που έχεις στην πέδηση και στην διεύθυνση είναι αλλού,σε σχέση με τα μαμά.Επίσης πλέον δεν καταλαβαίνει απο πλάγιους ανέμους,ενώ πρίν στα πολλά την άκουγες κάπως.
Μην περιμένεις να ξαπλώσει και να γίνει σαύρα,απλά θα κλείσει ειδικά μπροστά το μεγάλο κενό που έχει μεταξύ θόλου και ελαστικού.
Εδώ που είμαι δεν έχω κάποια φωτό να την ανεβάσω να δείς το ύψος.
Όπως επίσης δεν το έχω και μαζί μου,είμαι με το άλλο.
Αν σε ενδιαφέρει απο βδομάδα,πολύ ευχαρίστως.
Πιστεύω να σε βοήθησα κάπως.
Καλή τύχη στην επιλογή σου.
Pezakias207 - Κυρ 23 Απρ 2017, 20:57:34
Θέμα δημοσίευσης:
Στο χαμήλωμα 3 πόντους με τα b8 και eibach ελατηρια κερδίζω σε αίσθηση σε σπορ οδήγηση, στριψιμο κλπ ή είναι μόνο για εμφάνιση?? Υπάρχει περίπτωση να καταπονεί το αυτοκίνητο πολύ? Απλά τα b8 προτείνονται για χαμηλομα οπότε πιστεύω θα είναι οκ. Αρκεί να μην είναι μόνο εμφανισιακά το θέμα και να κερδίζω κάτι αλλιώς δεν έχει νόημα..
broulis - Δευ 24 Απρ 2017, 09:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
Pezakias207 έγραψε:
Στο χαμήλωμα 3 πόντους με τα b8 και eibach ελατηρια κερδίζω σε αίσθηση σε σπορ οδήγηση, στριψιμο κλπ ή είναι μόνο για εμφάνιση?? Υπάρχει περίπτωση να καταπονεί το αυτοκίνητο πολύ? Απλά τα b8 προτείνονται για χαμηλομα οπότε πιστεύω θα είναι οκ. Αρκεί να μην είναι μόνο εμφανισιακά το θέμα και να κερδίζω κάτι αλλιώς δεν έχει νόημα..


Σίγουρα κερδίζεις διότι πρόκειται για δύο κορυφαίες εταιρίες που έχουν μελετήσει αυτό το συνδυασμό...Απο θέμα καταπόνησης, ναί ίσως κανα ρουλεμάν ή ψαλίδι να παραδώσει πιο νωρίς απ' ότι το εργοστασιακό set up.
Στο προηγούμενο Peugeot 206 είχα bilstein B6 sport με Eibach και ήταν απίστευτα...στο 207 rallye φοβάμαι μήπως είναι πολύ κουραστικό στη πόλη λόγω χαμηλού προφίλ,αλλά δεν χωρούν και πολλοί συμβιβασμοί όταν είσαι >150άλογα του μαμα...
broulis - Δευ 24 Απρ 2017, 23:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως το αποφάσισα Exclamation

Αύριο το πρωί δίνεται η παραγγελία για το set up Β8 με Eibach pro kit.

Μόλις φορεθούν θα σας γράψω εντυπώσεις...
Pezakias207 - Δευ 01 Μάϊ 2017, 22:35:46
Θέμα δημοσίευσης:
broulis έγραψε:
Εγώ πάντως το αποφάσισα Exclamation

Αύριο το πρωί δίνεται η παραγγελία για το set up Β8 με Eibach pro kit.

Μόλις φορεθούν θα σας γράψω εντυπώσεις...


Αναμενουμε εντυπωσεις γιατι ετοιμος ειναι να πατησω το κουμπι για την παραγγελια και κρατιεμαι!
broulis - Δευ 01 Μάϊ 2017, 23:24:17
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν...Bilstein B8 με Eibach pro kit. Με μια λέξη...απόλαυση!

Η ανάρτηση μπήκε στο αυτοκίνητο το σάββατο ( έκανε λάθος ο πωλητής και μου έστειλε δύο αριστερά αμορτισέρ μπροστά, με αποτέλεσμα να καθυστερίσω λίγο).

Είχα λίγο άγχος πριν μπούν για το κατα πόσο θα κοπανάει το αυτοκίνητο και αν το στήσιμο θα είναι " βιώσιμο" στους κάκους δρόμους της επαρχίας.

Μετά απο 300χλμ σε διάφορα οδοστρώματα της Κρήτης έχω να πω τα εξής:
Μιλάμε για ενα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Αισθητή βελτίωση στο τίμονι ( σου δίνει μια πιο στριβαρή αίσθηση απο το "ανεμικό" μαμα). Το esp πλέον δεν κάνει υπερωρίες όπως έκανε στο μαμα set up. Το φοβερό όμως είναι ότι ενώ το αυτοκίνητο κρατάει πάρα πολύ καλά ( πάω με πολύ περισσότερα χλμ στις ίδιες διαδρομές) τα αμορτισέρ αποσβένουν τόσο καλά τις ανωμαλίες του δρόμου,χωρίς να έχεις θορύβους στη καμπίνα και δίχως να σε πιάνει η μέση σου απο το κοπάνημα.Ειλικρινά η πρώτη βόλτα ήταν τόσο διαφορετική σε αίσθηση που δεν μπορούσα να κρύψω την ικανοποίηση μου.Τρομερή ευστάθεια στις ευθείες και στις στροφές απλά πάει εκεί που του λες. Ποιοτητα κύλισης σε άλλα επίπεδα...Προσωπικά είμαι κατενθουσιασμένος και αποδυκνίεται ότι ο συνδιασμός αυτός των δυο εταιριών δεν είναι τυχαία ευρύτατα διαδεδομένος.

Πριν απο αυτόν, είχα δοκιμάσει για καμια 15.000χλμ μια φτηνή coillover η οποία ήταν ότι χειρότερο έχω οδηγήσει...το αμάξι κοπανούσε,θύμιζε τροπέτο και ποιότητα κύλισης υπό το μηδέν, με μόνο προσόν τη ρύθμιση κατ' ύψος. Το μαμά set up απο την άλλη με το που έκανα αναβάθμιση σε stage 1 e-tuners απλά δεν έφτανε...Σήμερα ποιά μπορώ να πώ ότι έκλεισα με το θέμα ανάρτηση. Επίσης, οτι πληρώσεις παίρνεις...νόμος.Μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι είναι ακριβή λύση αλλά σύμφωνα με τα δικά μου γούστα θα πω χαλάλι 100φορές.

Δεν έχω οδηγήσει 207 με ακριβή coilover αλλά τα b8 με τα eibach για μενα ειναι ενας εξαιρετικός συνδιασμός για ενα all around καλύτερο αυτοκίνητο...και κατά συνέπεια στα προτείνω ανεπιφύλακτα...Πολιτισμενη κύλιση και κρατήματα που αρμόζουν σε ενα sport αυτοκίνητο, καλύτερο look με -3cm και μια απίστευτη ποιότητα στην απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου. ( Δεν είναι χαλί αλλά σε καμία περίπτωση εγώ δεν την θεωρώ σκληρή και μη βιώσιμη σε καθημερινές μετακινησεις.)

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση στη διάθεση σου. Very happy Very happy Very happy
tzakos 1 - Τρι 02 Μάϊ 2017, 19:05:23
Θέμα δημοσίευσης:
Στο είχα πεί,όταν ακόμη ήσουν διστακτικός.
Γερά και καλόστριφτα,σου εύχομαι.
broulis - Τετ 03 Μάϊ 2017, 08:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
tzakos 1 έγραψε:
Στο είχα πεί,όταν ακόμη ήσουν διστακτικός.
Γερά και καλόστριφτα,σου εύχομαι.



Είχες τόσο δίκιο και σε ευχαριστώ για τη βοήθεια σου...δεν σε αμφισβήτησα απλά δεν είναι λίγα τα λεφτά αφενώς, αφετέρου άλλη ανοχή έχει ο καθένας μας στο " κοπάνημα". Τέλος καλό όλα καλα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr