alfasud έγραψε: |
Οι εξαγωγης ειναι ιδιες.Οι εισαγωγης ειναι μεγαλυτερε αλλα υπαρχει διαφορα στους αυλους και στην εργοστασιακη επιφανεια των αυλων ( καλυτερη κατεργασια του 206, οποτε πρακτικα ενα γυαλισμα με το χερι ειναι αρκετο ).
Απο κει και περα υπαρχουν διαφορες στο σχημα του θαλαμου καυσης. Γιατί δεν θελεις κεφαλη 206;; |
Pughell έγραψε: |
Καλα ειχε πει ο Kane,πληρωστε για να μαθετε... ![]() Παραπλησιο(ως προς το 60-70%) γινεται,ιδιο δεν θα γινει ποτε. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ομαδα ειμασταν-ειμαστε-και θα ειμαστε για πολυ καιρο ακομα για αυτους που θελουν να μας ακουσουν.
Και πιστευω οτι υπαρχου πολλοι εδω μεσα που ακουσαν και βγηκαν κερδισμενοι απο το τεχνικο υποβαθρο του PS Club που δημιουργηθηκε απο τα μελη του. ![]() Για αυτους που δεν θελουν να ακουσουν,οπως εγραψα(και πολυ σωστα ειχε πει ο Σταυρος),ας πληρωσουν για να μαθουν. ![]() Εκτος και αν προσπαθεις να πεισεις(τους υπολοιπους) οτι δεν γνωριζεις τι εστί κεφαλη 206 για αυτο και η λογικη του να βελτιωσεις την ραλλισια σου αντι να αντικαταστησεις ολοκληρο το μοτερ με ενα jp4. Στο τεχνικο κομματι εχει απειρα thread για τις κεφαλες,που αν τα διαβασεις,καταληγουν ολα στο ιδιο κοινο συμπερασμα. Οπότε ή ο γιαλος ειναι στραβος ή στραβα αρμενιζουμε,που λενε... ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
...
Συνοψιζωντας,εχεις ενα αμαξι με 200.00 χλμ,με πιθανοτατα κλασμενα ελατηρια πιστονιων,οβαλ σαν πιστα Nascar και σιγουρα πολυ σκισιμο στην πλατη του μετα απο 20 χρονια... Σκεφτεσαι να δωσεις καμια 500αρα για φτιαγμενη κεφαλη(ισως και λιγα βαζω),σε ενα μπλοκ που ειναι κατα 80-85% για πεταμα. |
Pughell έγραψε: |
Γνησιους Kent 51 τους παιρνει αφοβα,ακομα και με περιεργα χρονισματα.
Η διαφορα των 51 με τους 708/743 δεν ειναι και τοοοσο μεγαλη... Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι ολοι εχουν κολλησει με τους 743 ενω ειναι ενα κλικ ηπιοτεροι απο τους παλιοτερους 708. ![]() ![]() ![]() Ενημερωτικά παντως,ο Stessens μου ειχε πει να τσεκαρω διακενο(σε JP4) ωστε να υπαρχει τουλαχιστον 1mm clearance μεταξυ βαλβιδας και πιστονιου. Περι κοστος ρεκτιφιε,λογικο ειναι να ζητανε παντου καπου κατω απο 150 ευρω... Αφου ολα τα ρεκτιφιε υπολογιζουν πλανισμα,τριψιμο βαλβιδων και καθαρισμα αυλων/τσιμουχακια οπότε που το περιεργο; Αν οντως εχει θεμα με τα τσιμουχακια,αλλάξτε τα μονοι σας και πληρωστε τα 30 ευρω που κοστιζουν. Γενικα με τον Σακη εχετε ρεκορ μαλακiας,εχει ρεκτιφιε που κανουν εκπληκτικη δουλεια με ακομα χαμηλοτερο κοστολογιο στα μερη μας. ![]() |
Vlaik έγραψε: |
Για τα Kent δεν ξέρουνε το Valve lift όπου εκεί παίζει ρόλο ο εκκεντροφορος σύμφωνα με αυτά που έχουμε μιλήσει, αν τα έχω καταλάβει σωστά... |
Vlaik έγραψε: |
Επειτα τα 743 είναι σαφώς πιο δυνατά από 708 αποδεδειγμένα σε πολλά μοτέρ μιας και η ίδια η catcams τα δινει + 3-4hp! |
Vlaik έγραψε: |
Τώρα για τα ρεκτιφιέ που λες εκτός του γνωστού στην Κατερίνη πιο άλλο εμπιστεύεσαι που έχει Flow bench στην Θεσσαλονίκη να πάρουμε μια τιμή και από εκεί 😉 |
Vlaik έγραψε: |
Πάντως του Σάκη, με τα ρεκόρ λαδακια οπως λες, δείχνει αρκετά καλά δείγματα για φουλ Stock motor ακόμα και στην φάση που είναι αρυθμιστο το αυτοκίνητο, με τα αποτελέσματα που φέρνει! |
geo106xs έγραψε: |
Καλα,απο τη στιγμη που μιλαμε για μεταχειρισμενα μοτερ κανεις δε μπορει να γνωριζει τι εχει περασει και σε τι χερια. Μη ξεχναμε πως τα jp4 φορεθηκαν σε οχηματα που τα οδηγουσαν ανθρωποι με πληρη αγνοια στον τομεα της συντηρησης,ενω τα j4 ενδεχομενως να τυγχαναν καλυτερης μεταχειρισης στα χερια ενος σκιστη που γνωριζε τι σημαινει υψηλη θερμοκρασια ψυκτικου ή λαδιου ενω τα λιπαντικα του ηταν παντοτε συνθετικα.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα μια περιπτωση οταν δουλευα μια εποχη σε αντιπροσωπεια citroen ενος μεσηλικα κυριου με xsara 1.6 16v το οποιο ηρθε με το μοτερ αδειο απο ψυκτικο κατακαλοκαιρο και ενω ειχε διανυσει αρκετη αποσταση προκειμενου να ερθει στο συνεργειο! Ποιος μου λεει λοιπον εμενα οτι αυτο το μοτερ δε πουληθηκε καλογυαλισμενο σε "αριστη" κατασταση σε εναν σαξοραλλεο προκειμενου να γινει "υβριδιο". Για να μη παρεξηγηθω,σε καμια περιπτωση δε σνομπαρω τη λυση που προτεινουν οι προλαλησαντες,αλλα μη τα κανουμε ολα ισωμα,γιατι σιγα μη ξερει ο μαντρας τι σου πουλαει ή ο ιδιωτης που θελει να το ξεφορτωθει προκειται να σου πει αν του εμεινε ποτε απο ψυκτικο ή λαδια. |
Vlaik έγραψε: |
Γιώργο επειδή έχω δει και εγώ ο Στέλιος από τελείως στοκ μοτέρ να βγαίνουν 160 αλογα με δύο εκκεντρα μόνο ΑΧΡΟΝΙΣΤΟ χωρίς τσέπες!
Βρήκα μοτέρ tu5jp4 ολόφρεσκο με πραγματικα χιλιόμετρα κάτω τον 50.000km είναι μεν καλύτερο σαν υβρίδιο αλλά ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα χρειαστεί επισκευη και το κυριότερο δεν ξέρουμε τι βύθισμα εκκεντροφορων και τι Valve lift δέχεται, εκτός αν μου απαντήσει τεκμηρίωμενα. Πχ το saxorallo με μια φλαντζα 206 δέχεται άνετα το 10 βύθισμα με ένα χρονισμα στο 1.3 Valve lift... Υ.Γ όπως λέει και η υπογραφή μου κάτω θέλω οτιδήποτε stock για να δουλεύει παντού και πάντα, αυτή είναι η λογική μου! Τα σφυριά θέλουν ιδιαίτερη προσοχή και ας είναι καλύτερα! |
Pughell έγραψε: | ||||||||
Ποιος ειπε οτι δεν τα ξερουμε ρε,κανονικα τα ανακοινωνουν οι ανθρωποι. 1,22 εισαγωγη και 0,91 εξαγωγη εχει.
Καλα,το "σαφως πιο δυνατα" αναλογα πως το οριζει ο καθενας μιας και η Cat επισημα δεν δηλωνει τιποτα,την δηλωση περι +3/4 αλογα την κανει εξωτερικος συνεργατης και να διευκρινιζει τις συνθηκες μετρησης μιας και στην περιπτωση των 743 εχουν βαλει και πεταλουδα,κλπ,κλπ... Οπότε ναι μεν πιο σοφο να επιλεξει καποιος τους 743 αλλά τουλαχιστον χαζο αν τους επιλεξει μονον και μονον γιατι αποδεδειγμενα θα του βγαλουν αυτα τα 3 αλογα πανω.
Το flow bench τι το θες για την επισκευη που λες; Επισης και αυτοι που εχουν flow bench(ιδιαιτερα εκει που εστειλε ο Σακης),αποδεδειγμενα δεν το χρησιμοποιουν και πανε βαση εμπειριας οπότε σκεψου τι πληρωνεις και τι παιρνεις στο τελος.
Μεγαλη κουβεντα θα ανοιξουμε και δεν εχει νοημα,αστο... Αν παντως αυτο ειναι το κριτηριο σου για τα "καλα δειγματα",εγω θα ελεγα να αναθεωρησεις. |
Pughell έγραψε: | ||
Οχι,εγω δεν εχω δει τετοιο πραγμα... 160 με κλειστο μοτερ δεν βγαινουν καθολου ευκολα. ![]() 160 βγαινουν απο μαμα πιστονια αλλά με κεφαλη,πολυ ψαγμενα περιφερειακα και εκκεντροφορους που δεν ειναι για καθε μερα. Επισης ξεκολληστε με το ρημαδιασμενο το βυθισμα/διαρκεια,ενα μοτερ μπορει να κανει τοσο καλυτερες καυσεις που να αποδιδει και περισσοτερα ακομα και με 5 μοιρες κατω,οπως και με 0,5 βυθισμα λιγοτερο. |
Vlaik έγραψε: |
Της πληροφορίες θα τις βρεις για αυτό που σε λεω στο catcams.co.uk όπου ειδικά η 743 έχουν βγάλει 178 με τσέπες σε vagmag dyno! |
Vlaik έγραψε: |
Όσο για 1.22*και 0.91 είναι γελειο μπροστά στο 1.4 και 1.9 αντίστοιχα πιστεύω ειδικά σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ... |
Vlaik έγραψε: |
Τώρα για του Σάκη δεν θα ανοίξω συζήτηση γιατί την διαφορά την είδαμε με τα μάτια μας και ξέροντας πως πήγαινε πριν με τώρα... |
Vlaik έγραψε: |
Μάλλον κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας γιατί 141whp δεν γράφονται για πλάκα σε mustang dyno πολύ γνωστό της Θεσσαλονίκης! Ένα τελείως στοκ μοτέρ με εκκεντρα που έχουν δύναμη από τις 2500-7500 και είναι ροπατο, αν δεν είναι καθημερινο αμαξι αυτό πιο είναι;;; Όσο για τα λάδια η PS μέσα στο site της δίνει 10w50 για τα Saxoralla από ότι είχα δει πριν ένα 3μηνο :/ |
geo106xs έγραψε: |
Αν και το θεωρω δυσκολο καποιος με ενα ταπεινο xsara,c3,307 να ζηταγε ακριβο συνθετικο 5-40,τουλαχιστον εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να ειναι ασκιστα.
Στο j4 που ετοιμαζομαι να βαλω τωρα,το οποιο εχει γυρω στις 70k χλμ να βαζω αφοβα 5-40 ή θα το "φαω" πριν την ωρα του; |
Pughell έγραψε: |
Δεν θελω ευχαριστιες για τιποτα,και εμενα οσα δεν εμαθα μονος μου,καποιος αλλος μου τα εμαθε.
Απλά σε μια ομαδα/κοινοτητα/forum που την απαρτιζουν μελη καποιας Χ ηλικιας/εμπειριας/γνωσης,ρωτας για να μαθεις,δεν πας να τους πεις τα Χ-Ψ κατορθωματα του καθε κλαρινογαμπρου που βγηκε και δηλωσε στο fb οτι την εχει 2 μετρα διπλωμενη. Περι εκκεντρων,αν μιλησες με τον Μπουμπη για JP4 και σου ειπε τετοιο πραγμα,τοτε δεν εχει ιδεα τι του γινεται. |
Pughell έγραψε: |
Εκει τα JP4 υπερτερουν κατα πολυ,γιατι ενα ραλλομοτερ σε μαμα μορφη στροφαρει 7μιση ενω ενα JP4 γυριζει 1000 στροφες κατω,μαλιστα με ελαφρυτερα κινουμενα μερη και καλυτερη λιπανση λογο αυξημενης πιεσης λαδιου απο το ιδιο το εργοστασιο. Οπότε απο εκει προκυπτει οτι: Αξιοπιστια/φθορα j4 vs jp4 -> Σημειωσατε 2 Αποδοση j4 vs jp4 -> Σημειωσατε παλι 2 Κοστος επισκευης j4 vs κοστος επισκευης jp4 -> Σημειωσατε για ακομα μια φορα 2 Οπότε με ποια λογικη να επιλεξει κανεις εναν j4,εκτος και αν προοριζεται για συγκεκριμενη αγωνιστικη χρηση ή καποια αλλη παραμετρο συλλεκτικης αξιας; |
vassat έγραψε: |
Το δίλημμα έχει γίνει (ήδη από προηγούμενο νήμα: TU5j4_vs_TU5jp4) μονόδρομος, ήτοι: Που/Πως θα ανευρεθεί αξιόλογο μτχρ JP4 μοτέρ;;; Επίσης, το 1mm clearance (μεταξύ εκκεντροφόρου και πιστονιού) πως εξασφαλίζεται/μετριέται; / Β |
Pughell έγραψε: |
Απλά πρεπει καποια στιγμη να καταλαβετε οτι ολοι μπορει να βλεπουμε το ιδιο πραγμα(πχ εναν ροζ ελεφαντα να πεταει) αλλά ολοι να καταληγουμε σε διαφορετικα συμπερασματα.
Σε καποιους μπορει να τους φανει περιεργο που ο ελεφαντας ειναι μεγαλος,σε καποιους οτι ειναι ροζ,σε καποιους οτι πεταει... Η λογικη λεει οτι ο παραλογισμος της υποθεσης ειναι οτι ενας ελεφαντας ποτε δεν θα πεταξει αλλά αντε να το καταλαβουν αυτοι που τους φαινεται περιεργο που ειναι ροζ ή που ειναι μεγαλος. Ξερω,αστειο παραδειγμα ![]() ![]() ![]() ![]() Περι εκκεντροφορων και βυθισματος σε JP4,μετα οταν εγω βριζω/κραζω ειμαι ο μαλακαs της υποθεσης... ![]() ![]() ![]() Εγω δεν ξερω την τυφλα μου,το δεχομαι,αλλά αν ημουν ενα αξιοσεβαστο προσωπο στον ευρυτερο ελληνικο χωρο αναφορικα με το αντικειμενο του αυτοκινητου,θα προσεχα πολυ καλα τι θα ελεγα πριν το τσεκαρω. Δες την παρακατω φωτο και βγαλε συμπερασμα μονος σου ποσο ειναι το βυθισμα με μαμα πιστονια,και εχει και λιγο παραπανω μιας και κατ΄επιλογην δινει και 5 δεκατα πλανισμα στην κεφαλη. https://s14.postimg.org/g34nvhk01/Distribution.png Σε περιπτωση που δεν το εντοπισεις,λεει 10,49 για εισαγωγη και 10,48 για εξαγωγη,και τα δινει με μηχανικα ωστηρια και περιπου 270-275 μοιρες. |
Pughell έγραψε: |
Δες την παρακατω φωτο και βγαλε συμπερασμα μονος σου ποσο ειναι το βυθισμα με μαμα πιστονια,και εχει και λιγο παραπανω μιας και κατ΄επιλογην δινει και 5 δεκατα πλανισμα στην κεφαλη. https://s14.postimg.org/g34nvhk01/Distribution.png Σε περιπτωση που δεν το εντοπισεις,λεει 10,49 για εισαγωγη και 10,48 για εξαγωγη,και τα δινει με μηχανικα ωστηρια και περιπου 270-275 μοιρες. |
Vlaik έγραψε: |
Ένα ενδιαφέρον site που δίνει μερικές εξηγήσεις και πάνε σύμφωνα με αυτά που ήδη μου έχεις πει...
https://www.kamracing.co.uk/car-tuning/citroen/citroen-c2/engine/citroen-c2-cat-cams-1322705-trackday-camshaft-set.html?___SID=U |
Pughell έγραψε: |
Το εχω πει και το ξαναλεω,οσο καλος στις τιμες του ειναι ο Kamracing,τοσο αχρηστος ειναι στις τεχνικες πληροφοριες που δινει,διαδιδωντας απιστευτες μαλακiες... ![]() ![]() ![]() Ιδιαιτερα σε C2 VTS αμα δεις +25 αλογα με αυτους τους εκκεντροφορους και ολα τα παρελκομενα που λεει,τοτε θα ειναι και η εποχη που η Ελλαδα θα εχει βγει απο τα μνημονια. ![]() ![]() ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Γιωργο,οταν λες "επιθετικο προγραμμα" εννοεις μονον σε μορφη φ.π.ε ή εκκεντροφορατο; |
Vlaik έγραψε: |
Δηλαδή αν δεν βγάλει 150 - 160 με καλύτερη κεφαλή και περιφεριακα από Saxo VTs ένα JP4 ποια η ουσία για τοποθέτηση του; όταν ένα σαξοραλλισιο τα 155-160 τα βγάζει σχετικά εύκολα με επιθετικό πρόγραμμα... Υ.Γ Εκεί μετρήσαμε άρα εκεί θα ξανά μετρησουμε οπότε περνουμε ως βάση αυτό το δυναμόμετρο |
Pughell έγραψε: | ||
Ναι,ναι,ενα @@ βγαζει... Για να βγαλεις 165 θες 52αρηδες και πιστονια,δηλαδη overlap στον Θεο και πολυ χωρο για τα πιστονια. Με τους 743 οταν δεις 160,τοτε το μαμα θα στο δειχνει 135... |
Pughell έγραψε: |
Και please μην διαβαζω για επιθετικα προγραμματα και λοιπες παπαριεs,η διαφορα σε αναλογια μιγματος απο πχ ενα safe 12,7 στο 13,2 ειναι 3 αλογα με τα καυσαερια να κανουν πάρτυ με τις βαλβιδες εξαγωγης.
Τωρα αν καποιος ειναι τοσο στοκος για να ρισκαρει με το μοτερ του(το κλασσικο συμπτωμα που ραγιζουν οι φουστες των J4),τοτε μπραβο του... |
Lef205 έγραψε: | ||
Από εκεί τα αντιγράφει Αυτός μόνο για Ρενώ κάνει ![]() |
Vlaik έγραψε: | ||
Οι μοιρες είναι που κάνουν την διαφορά και όχι τόσο πολύ το μείγμα εφόσον βλέπεις πυρομετρο, αλλά αυτή είμαι μια άλλη συζήτηση... |
Pughell έγραψε: |
Το οτι εβγαλε 178 δεν σημαινει οτι εχει και 178...
Γενικα,ενα τυπικο J4 με 78,5 πιστονια και υδραυλικο προφιλ,τερματιζει καπου στα 165,αντε 170 με κανα χταποδι. Απο εκει και πανω οι ραμπες γινονται πολυ αγριες για το ωστηριο,συν οτι τα μαμα μπεκ ηδη ειναι στο οριο και χρειαζεται ειτε εξωτερικος ρυθμιστης ειτε μπεκ,κλπ,κλπ. Το κακο της υποθεσης ειναι οτι εχετε κολλησει με ενα dyno που δεν υπαρχει κριτηριο προς συγκριση μιας και τα χρονια που τα σαξοραλλα ηταν ακομα μαμα/φπε και καινουργια(εννοω σε καλη κατασταση),τοτε κανενας δεν μετρουσε εκει. Και επισης μετα απο 20 χρονια και 3-4 χερια που εχει αλλαξει το καθε σαξοραλλο,αντε να ξερεις ή να ανακαλυψεις ποιο ειναι μαμα ή οχι. Για αυτο και επιμενω να ξεκολλησετε με τα ρημαδια τα αλογα,δεν ειναι στραγαλια. |
Pughell έγραψε: | ||||
Α,δηλαδη αλλαζεις μονον μοιρες χωρις να πειραξεις μιγμα,ε; |
Vlaik έγραψε: |
Αν εννοείς ροδα ναι εκεί τερματιζει! Τώρα για μοτέρ απλά είναι αστείο το νούμερο ειλικρινά... Πως θα μετρήσει Στέλιο εκεί αφού δεν υπήρχε το δυναμόμετρο; |
Vlaik έγραψε: |
Όχι άλλα ένα πρόγραμμα με 12.7 μείγμα και 29 μοιρες είναι το ίδιο με ένα 12.7 μείγμα και 34 μοιρες; |
alfasud έγραψε: |
Σχετικά με το service κεφαλής (Sic ![]() Η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια βαλβίδων είναι πολύ εύκολη. Όσο για το καθάρισμα θαλάμου καύσης, εδρών και βαλβίδων, γίνεται επίσης πανεύκολα και... διασκεδαστικά μπορώ να πω για έναν ερασιτέχνη με πραγματικά αστείο κόστος υλικών - εργαλείων. To ίδιο σετάπ ( εκκεντροφόροι - πολυπετάλουδα) τα είχα πριν σε J4, οπότε καταλαβαίνεις έχω ζωντανό παράδειγμα σύγκρισης J4 με Jp4 ![]() Ιδού και φορεμένος στο 106 μου: Θα σου πρότεινα λοιπόν: μπλοκ κεφαλή Jp4 Αν σκοπεύεις να μείνεις σε σχετικά ήπια προφίλ εκκεντροφόρων, χωρίς μεγάλα βυθίσματα δηλαδή, κρατάς τα πιστόνια του Jp4 ( θεωρώ ότι το μπλοκ είναι οκ από οβάλ και γενικά φθορά). Aν σκοπεύεις να το αγριέψεις πολύ, περνάς πιστόνια σφυρίλατα ώστε να μπορέσεις να βάλεις μεγάλα βυθίσματα και να μην πέσει η συμπίεση. Aν το υπάρχων μπλοκ είναι οκ, βάζεις απ ευθείας σφυρίλατα και μια κεφαλή Jp4. Σε κάθε περίπτωση στην κεφαλή δεν θα χρειαστείς τίποτα άλλο εκτός από τα προαναφερθέντα (τσιμουχάκια - τρίψιμο εδρών - καθάρισμα) και ένα τρίψιμο (προαιρετικά ) με το χέρι στους αυλούς. Για μένα ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας στον Jp4 είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις μεγάλα βυθίσματα εκκεντροφόρων, αν δεν θέλεις να αλλάξεις πιστόνια. |