drdino έγραψε: |
Στον MAP πάνω είναι. Έχεις κάποιο διαγνωστικό για να δεις live τιμές (πχ το torque σε κινητό android) ή απλά διαβάζεις βλάβες; |
drdino έγραψε: |
Σε 307 δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα. Τι χρονολογίας είναι και τι πρόγραμμα χρησιμοποιείς; |
Anaz έγραψε: |
Κλημερα σε ολους.
Λοιπον εδω και 3 μηνες ειχα το ιδιο προβλημα αλλα λογο φορτου εργασιας δεν προλαβαινα να σχοληθω και το αμαξι το δουλευα κανονικα με το check αναμενο. Μιλαω για ενα 207 rallye του 2010 με 110.000 χιλιομετρα. 2 εβδομαδες πριν το πηγα και καθαρισαμε πολλαπλη εισαγωγης και εσθητηρες και για καλου κακου αλλαξα και μπουζι. Τα ιδια .... Να μην στα πολυλογο και ενω το ψαξαμε και με μηχανικο και ηλεκτρολογο το αμαξι δεν ειχε κατι. Παραγγηλα αντλια υψηλης .. την περασαμε πριν 5 μερες ,πηγα μεχρι το Ναυπλιο το αμαξι πεταει, σαν να το αγορασα χτες. |
thantsi έγραψε: | ||
Αγορασμένο το 2003, χρησιμοποιησα το torque pro και το dashcommander. http://www.ebay.de/itm/191839036985?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT To παραπάνω για σκανερ. Θα περιμένω να έρθει και το επομενο που παρηγγειλα, το πουλησα ήδη αυτό οκ. Θα προσπαθήσω να καθαρίσω τον ΜΑP αυτο το ΣΚ και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. |
drdino έγραψε: | ||||
Σορρυ, χρονολογία του 307 εννοώ... Πάντως άλλο μοτέρ του 207 κι άλλο το δικό σου, με άλλα DTCs πάω στοίχημα. Το γεγονός ότι και τα δύο πέταξαν antipollution δεν σημαίνει ότι έχουν κοινό αίτιο. |
drdino έγραψε: |
Βάλε μια φωτό από τον map σου (μεριά προς αέρα και connector). Αν έχεις 4 ακροδέκτες, τότε η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής έρχεται από τον map, όπως σου είπα πιο πάνω. |
drdino έγραψε: |
Μπορείς να δανειστείς έναν μεταχειρισμένο που είναι γνωστό πως δουλεύει; Αλλιώς ένας καινούριος, όπως λες δεν είναι φτηνός. Επίσης, πριν δοκιμάσεις άλλον μπορείς να ελέγξεις αν υπάρχει συνέχεια μεταξύ του ακροδέκτη στην μεριά του map και του ακροδέκτη στην μεριά του εγκεφάλου. |