Pughell έγραψε: |
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ |
Tzive έγραψε: | ||
![]() ![]() |
kpsig έγραψε: |
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4? |
Pughell έγραψε: | ||
Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
...
Γενικα,αν υπαρχει η βαση του JP4,ακομα και χωρις εισαγωγη C2,ειναι εξαιρετικο swap με κερδος παντου. |
kpsig έγραψε: |
... "βαλβίδιζε" |
Pughell έγραψε: | ||||
Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; ![]() ![]() ![]() |
vassat έγραψε: | ||
Δ η λ α δ ή;;; Μετά από πόσους γύρους η θερμοκρασία "σκαρφάλωσε" στους 130+; Και ποιο το ιξώδες του λιπαντικού που χρησιμοποιούνταν; Σε αυτά τα θερμικά φορτία δε συνίσταται η τοποθέτηση ψυγείο ελαίου; / Β |
kpsig έγραψε: | ||||
Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε" |
vassat έγραψε: |
Όποτε συνοψίζοντας: κορμό και κεφαλή από jp4 με "μεταμόσχευση" των εντόσθιων της κεφαλής από j4, σωστά; - τα υπόλοιπα παρελκόμενα του j4 ταιριάζουν; (αντλίες νερού, δυναμό, οι διάφορες φύσες κτλ) - όμως για να τοποθετηθούν εκκεντροφόροι χρειάζονται άλλα πιστόνια που θα εξασφαλίζουν επαρκές clearance. σωατά; / Β |
Tzive έγραψε: |
Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; ![]() ![]() ![]() |
kpsig έγραψε: |
Νομίζω στον 7ο γύρο που το πήγαινα τέζα, στο 2ο σκέλος, την πέμπτη φορά που έμπαινα, ασταμάτητα και συνεχόμενα, και στον 8ο τα τακάκια έμειναν με τα ΄σίδερα. ιξώδες 5 40, αγωνιστικό λάδι. Δεν έχω ψυγείο λαδιού και δεν έχω τον εναλλάκτη νερού-λαδιού. Το σκέφτομαι για το ψυγείο λαδιού, το σκέφτομαι (αν χωράει) να βάλω τον εναλλάκτη, αν και νομίζω το βασικότερο είναι ένας πιο αξιόπιστος αισθητήρας θερμοκρασίας.... Και θα ρίξω λίγο και το αβανς.. |
Pughell έγραψε: |
... και χρησιμοποιησε 5-50 για αρχη. |
Pughell έγραψε: | ||||||
Ο μονος συνδετικος κρικος μεταξυ λιπανσης και βαλβιδισματος ειναι τα ωστηρια οπότε αν οντως το βαλβιδισμα ηταν απο θερμοκρασια λιπανσης,πιθανοτατα το λιπαντικο εφταιγε και οχι τα ελατηρια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.
|
Pughell έγραψε: |
Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault. |
Pughell έγραψε: |
Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα... Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. ![]() |
vassat έγραψε: |
Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4; / Β |
vassat έγραψε: |
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο, - να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;; ή - να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;; / Β |
petran_x13 έγραψε: | ||
Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά. |
vassat έγραψε: |
...
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;; / Β |
vassat έγραψε: | ||||
Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;; / Β |
petran_x13 έγραψε: |
https://ibb.co/L1T1zh3
https://ibb.co/RpMHDxD δεν εχω καμια καλυτερη δυστυχως. |
Pughell έγραψε: |
Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα. ![]() ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα... Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης). ![]() ![]() |