PSClub - Hellas

Κινητήρας - TU5j4__vs__TU5jp4

vassat - Τρι 21 Φεβ 2017, 11:20:42
Θέμα δημοσίευσης: TU5j4__vs__TU5jp4
Έχω διαβάσει αρκετά στο φόρουμ, για τις δύο εκδόσεις του Ν/Α 1600άριου της PSA, πλην όμως θα ήθελα στο συγκεκριμένο "νήμα" να συγκεντρώσω απαντήσεις για την βελτίωση του(ς).
Οι ερωτήσεις:
1. Η τοποθέτηση κεφαλής TU5jp4 σε κορμό TU5j4, με μεταλλική φλάντζα (206), σε τι επίπεδα φθάνει τη συμπίεση (χωρίς «πλάνισμα»); Η εν λόγω "μεταμόσχευση" προτείνεται; Με χρήση 95άρας βενζίνης μέχρι ποια συμπίεση είναι ασφαλής;
2. Στο ανωτέρω «σετ-απ», η τοποθέτηση εκκεντροφόρων με 10mm βύθισμα (cat743), απαιτεί τη μεταφορά ωστηρίων, ελατηρίων και retainers κτλ, από τη κεφαλή του TU5j4; (είναι εφικτό αυτό;)
3. Τα πιστόνια του TU5jp4, έχουν μικρότερο ή μεγαλύτερο clearance -από τις βαλβίδες-, σε σχέση με αυτά του TU5j4;
4. Ο κορμός του TU5jp4 υπερτερεί σε σχέση με αυτόν του TU5j4; και αν σε τι;
/ Β
Pughell - Τρι 21 Φεβ 2017, 15:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
1. Ουτε 10 προς 1...
Και απαγορευεται δια ροπαλου γιατι για να πετυχεις ακομα και το εργοστασιακο 10,2/1,πρεπει να σφαξεις την κεφαλη απο πλανισμα,οπότε εχεις καταστρεψει το 50% των προδιαγραφων της που δινουν την επιπλεον δυναμη.
2.Ναι.Μεταφερονται κανονικα ελατηρια/retainers(τα ωστηρια δεν χρειαζεται,πρακτικα ιδια ειναι).
Απλά η ιδια η Cat επιφυλασεται για το αν θα βρισκει ή οχι.
3.Μικροτερο ελέω πομπέ κορωνας.
4.Οχι,χειροτερος ειναι σαν μπλοκ.Χειροτερη λιπανση εχει ο J4.
Σαν κινουμενα μερη,ειναι ιδιος με ελαχιστες τροποποιησεις ως μπλοκ,εχει ιδιο στροφαλο αλλά τα μπιελοπιστονα τους δεν εχουν καμια επαφη.
vassat - Τετ 22 Φεβ 2017, 14:06:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Στέλιο!
Όμως ομολογώ ότι περισσότερο μπερδεύτηκα, κυρίως ως προς την απάντηση στην πρώτη ερώτηση και αυτό ένεκα του γεγονότος ότι τόσο σε αγγελίες, όσο και σε συζητήσεις με μηχανικούς/ιδιοκτήτες, έχω διαπιστώσει ότι έχουν γίνει αρκετές τέτοιου είδους "μεταμοσχεύσεις" κεφαλών jp4 σε κορμό j4 και μάλιστα θεωρείται -γενικά- μια μετατροπή που έχει θετικά αποτελέσματα!!;;
(υπάρχουν και σκεπτικιστές, με την έννοια ότι δεν θεωρούν ότι θα υπάρξει σημαντικό όφελος, -σσ το ίδιο υποστηρίζουν και οι αγγλάουρες της PUG1off-)
-
Έστω λοιπόν ότι υπάρχουν διαθέσιμα και τα δύο μοτέρ j4 & jp4, ποιός είναι ο βέλτιστος συνδιασμός που μπορεί να προκύψει;
-
Το μοτέρ του C2 VTS έχει άλλες διαφορές εκτός από την εισαγωγή, (σε σχέση με jp4 των 110HP); Μπορεί να δεχθεί εκκεντροφόρους όπως τους προαναφερόμενους (CAT 743);
-
Τέλος μέχρι ποια συμπίεση είναι "safe" για χρήση 95άρας μπενζίνας;
Σκοπός της βελτίωσης δεν είναι τα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης αλλά η ροπή και ευστροφία (όχι η πολυστροφία).
/ Β
Pughell - Τετ 22 Φεβ 2017, 14:51:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι υπαρχουν μοσχαρια που θα βαλουν την κεφαλη του JP4 αφηνωντας το μπλοκ του J4,ναι,υπαρχουν πολλα.
Το οτι θα πλανισουν την κεφαλη του JP4 προκειμενου να φερουν την στατικη συμπιεση στο ελαχιστο 10,2 που εχει το εργοστασιακο J4,ναι,επισης ειναι εξισου πολλα αυτα τα ζωα.
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι επειδη δουλευει,αυτοματα ειναι και σωστο...

Η JP4 κεφαλη εχει πολλες διαφορες περα απο τις βαλβιδες εισαγωγης.
Εχει αλλη περιεχομενη γωνια μεταξυ βαλβιδων εισαγωγης και εξαγωγης(που ειναι απο τα πλεον βασικα πραγματα),δεν εχει divider στις βαλβιδες εισαγωγης οπως η J4,εχει εναν εξαιρετικα πιο ορθά δομημενο θαλαμο καυσης(με σωστη καμπυλοτητα) και περα απο αυτο εχει και πολυ καλυτερα SSR στην εισαγωγη.

Αυτά αναφορικα με την κεφαλη...

Τωρα σχετικα με τον βελτιστο συνδυασμο,το ιδανικο ειναι αυτο που γινεται εδω και χρονια.
Παιρνεις ενα JP4,χωριζεις κεφαλη απο μπλοκ,βαζεις στην κεφαλη ελατηρια/retainers απο J4 και ξανακλεινεις.Ουτε πλανισματα(ΟΚ,δεν μιλαμε για το μισο δεκατο του καθαρισματος),ουτε τσεπες σε πιστονια,ουτε τιποτα.
Ηδη τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν 10,8:1 τα 1ης γενιας(κατασκευης 2001-2002) και τα επομενα εχουν 11,1:!(2002 και μετα).
Οσο λιγο αν ακουγεται αυτο το νουμερο στατικης,ειναι υπεραρκετο για να δουλεψει οτιδηποτε προοριζεται για βολτα,ακομα και αν τεινει να πλησιασει τα ορια του valvetrain.
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ.

Γενικα,αν υπαρχει η βαση του JP4,ακομα και χωρις εισαγωγη C2,ειναι εξαιρετικο swap με κερδος παντου.

Υ.Γ. Επειδη το ξεχασα,οχι,το μπλοκ του C2 ειναι ολοιδιο με οποιοδηποτε αλλο JP4.
Tzive - Τετ 22 Φεβ 2017, 19:14:58
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ
Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ καθυστερημένος που έχω 14:1 στατική Laughing Laughing
kpsig - Τετ 22 Φεβ 2017, 19:19:33
Θέμα δημοσίευσης:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?
Pughell - Τετ 22 Φεβ 2017, 21:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ
Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ καθυστερημένος που έχω 14:1 στατική Laughing Laughing

Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τετ 22 Φεβ 2017, 21:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink
kpsig - Τετ 22 Φεβ 2017, 21:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink

Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε"
vassat - Τετ 22 Φεβ 2017, 22:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
...
Γενικα,αν υπαρχει η βαση του JP4,ακομα και χωρις εισαγωγη C2,ειναι εξαιρετικο swap με κερδος παντου.


Όποτε συνοψίζοντας: κορμό και κεφαλή από jp4 με "μεταμόσχευση" των εντόσθιων της κεφαλής από j4, σωστά;
- τα υπόλοιπα παρελκόμενα του j4 ταιριάζουν; (αντλίες νερού, δυναμό, οι διάφορες φύσες κτλ)
- όμως για να τοποθετηθούν εκκεντροφόροι χρειάζονται άλλα πιστόνια που θα εξασφαλίζουν επαρκές clearance. σωατά;
/ Β
vassat - Τετ 22 Φεβ 2017, 22:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
... "βαλβίδιζε"


Δ η λ α δ ή;;;
Μετά από πόσους γύρους η θερμοκρασία "σκαρφάλωσε" στους 130+;
Και ποιο το ιξώδες του λιπαντικού που χρησιμοποιούνταν;
Σε αυτά τα θερμικά φορτία δε συνίσταται η τοποθέτηση ψυγείο ελαίου;
/ Β
alfasud - Τετ 22 Φεβ 2017, 22:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το έκανα πρόσφατα και τα έχω... φρέσκα:

Όλοι οι αισθητήρες του J4 ταιριάζουν κανονικά στον JP4. Χρειάζεται μόνο το κάρτερ του J4, τα πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων του J4 (κάνουν και του Jp4, αλλά χρειάζεται να τα κόψεις σε ένα σημείο) και το dipstick κομπλέ του J4, ωστε να έχεις σωστή ένδειξη σταθμης λαδιου στη βέργα.
Απο κει και πέρα χρειάζεται να κλείσεις μια τρυπα στο μπλοκ πάνω από το φίλτρο λαδιού και τίποτα άλλο.
Εισαγωγή, εξαγωγή, θερμοστάτης, δυναμό, βάσεις κλπ κουμπώνουν κανονικά.
Επίσης ορισμένοι αισθητήρες του Jp4 κάνουν και μπορεί να τους χρησιμοποιήσεις ( όπως ο knock sensor π.χ.).
Tzive - Τετ 22 Φεβ 2017, 22:28:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Tzive έγραψε:
Pughell έγραψε:
Το καθε καθυστερημενο βεβαια που εχει μαθει την πιπίλα του εκαστοτε μηχανικου,θα ζητησει η στατικη να παει στο 11μιση-12 τουλαχιστον για να εχει αλογα(λες και τα αλογα απο την συμπιεση θα βγουνε) αλλά αυτο δεν θα ερθει ποτέ,εκτος απο προωρες φθορες,πυρακια,κλπ,κλπ
Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ καθυστερημένος που έχω 14:1 στατική Laughing Laughing

Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; Laughing Laughing Laughing
ένα σοβαρό γενικό σχόλιο Cool
kpsig - Τετ 22 Φεβ 2017, 23:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:
kpsig έγραψε:
... "βαλβίδιζε"


Δ η λ α δ ή;;;
Μετά από πόσους γύρους η θερμοκρασία "σκαρφάλωσε" στους 130+;
Και ποιο το ιξώδες του λιπαντικού που χρησιμοποιούνταν;
Σε αυτά τα θερμικά φορτία δε συνίσταται η τοποθέτηση ψυγείο ελαίου;
/ Β

Νομίζω στον 7ο γύρο που το πήγαινα τέζα, στο 2ο σκέλος, την πέμπτη φορά που έμπαινα, ασταμάτητα και συνεχόμενα, και στον 8ο τα τακάκια έμειναν με τα ΄σίδερα.
ιξώδες 5 40, αγωνιστικό λάδι. Δεν έχω ψυγείο λαδιού και δεν έχω τον εναλλάκτη νερού-λαδιού. Το σκέφτομαι για το ψυγείο λαδιού, το σκέφτομαι (αν χωράει) να βάλω τον εναλλάκτη, αν και νομίζω το βασικότερο είναι ένας πιο αξιόπιστος αισθητήρας θερμοκρασίας.... Και θα ρίξω λίγο και το αβανς..
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink

Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε"

Ο μονος συνδετικος κρικος μεταξυ λιπανσης και βαλβιδισματος ειναι τα ωστηρια οπότε αν οντως το βαλβιδισμα ηταν απο θερμοκρασια λιπανσης,πιθανοτατα το λιπαντικο εφταιγε και οχι τα ελατηρια. Confused
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:46:38
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:

Όποτε συνοψίζοντας: κορμό και κεφαλή από jp4 με "μεταμόσχευση" των εντόσθιων της κεφαλής από j4, σωστά;
- τα υπόλοιπα παρελκόμενα του j4 ταιριάζουν; (αντλίες νερού, δυναμό, οι διάφορες φύσες κτλ)
- όμως για να τοποθετηθούν εκκεντροφόροι χρειάζονται άλλα πιστόνια που θα εξασφαλίζουν επαρκές clearance. σωατά;
/ Β

Ολα ταιριαζουν,απλά στην στηριξη της πλαστικης εισαγωγης πρεπει να κανεις μια μικρη τροποποιηση για να δεσει στην κεφαλη.
Αντλιες νερου,δυναμο,κλπ,ναι,μπαινουν κανονικα,αλλά η τροχαλια στροφαλου ειναι διαφορετικη,αν θυμαμαι καλα. Scratch

Για να βαλεις εκκεντροφορους,δεν χρειαζεται απαραιτητα άλλα πιστονια,σε γενικες γραμμες οτι περιπου μπαινει σε J4,μπαινει και σε JP4 απλά λογο μικροτερου clearance οι επιλογες σε χρονισμα ειναι σαφως λιγοτερες αν και δεν νομιζω οτι στο γενικοτερο συνολο αυτο θα ειναι το προβλημα.
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:

Εσυ τωρα θες σοβαρη απαντηση ή γενικο σχόλιο; Laughing Laughing Laughing
ένα σοβαρό γενικό σχόλιο Cool[/quote]
Περαν της πλακας,οχι,ειναι οτι πιο αχρηστο υπαρχει σε τετοια παραλογα νουμερα...
Με κριτηριο τα καυσιμα ευρειας καταναλωσης,κανενα καθημερινο μοτερ δεν χρειαζεται τετοια νουμερα,γιατι πρακτικα δεν κερδιζει τιποτα ουσιαστικο αλλά χανει παρα πολυ σε μακροζωια.

Και επειδη λογικα θες να το πας και πιο μακρια,ο λογος συμπιεσης ειναι αχρηστο νουμερο,η πιεση στους κυλινδρους ειναι αυτη που κανει ολο το παιχνιδι,και στην προκειμενη περιπτωση κανενα μοτερ δεν θα αξιοποιησει κατι περισσοτερο απο 15 περιπου bar σε καθημερινη χρηση,οσο αγριο και να το κανεις.
Ακομα και σε αγωνιστικη μορφη με λυσιμο καθε χρονο(ενδεικτικο interval),παλι τα ορια ειναι ελαχιστα ψηλοτερα.
Και οχι γιατι δεν αντεχουν αλλά γιατι δεν κερδιζεις πρακτικα τιποτα περα απο φθορα.
Ασε που συνηθως τα περισσοτερα δεν αντεχουν καν...

Και το ολο πραγμα ξεκιναει απο τα θερμικα φορτια και τις απωλειες,οχι απο καπου αλλου. Rolling eyes
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2017, 08:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:

Νομίζω στον 7ο γύρο που το πήγαινα τέζα, στο 2ο σκέλος, την πέμπτη φορά που έμπαινα, ασταμάτητα και συνεχόμενα, και στον 8ο τα τακάκια έμειναν με τα ΄σίδερα.
ιξώδες 5 40, αγωνιστικό λάδι. Δεν έχω ψυγείο λαδιού και δεν έχω τον εναλλάκτη νερού-λαδιού. Το σκέφτομαι για το ψυγείο λαδιού, το σκέφτομαι (αν χωράει) να βάλω τον εναλλάκτη, αν και νομίζω το βασικότερο είναι ένας πιο αξιόπιστος αισθητήρας θερμοκρασίας.... Και θα ρίξω λίγο και το αβανς..

Βαλε τον εργοστασιακο εναλλακτη και χρησιμοποιησε 5-50 για αρχη.
vassat - Πεμ 23 Φεβ 2017, 11:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

... και χρησιμοποιησε 5-50 για αρχη.


...5w-50 αλλά ποιό;(δεν υπάρχουν πολλά το γνωρίζω, αλλά ποιο είναι προτιμητέο/προτινόμενο;)
/ Β
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2017, 12:26:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει αρκετες μαρκες που βγαζουν πια 5-50.
Εγω προσωπικα χρησιμοποιω Gulf ελέω λογικου κοστολογιου αλλά βγαζει η Repsol,η Liqui Moly,Red Line,Eneos και διαφορες ακομα που δεν θυμαμαι. Wink

Γενικα ειναι ενα ιξωδες που αρχισε να περπαταει αρκετα σε ατμοσφαιρικα νεωτερης τεχνολογιας και αρκετης καταπονησης ασχετα αν οι περισσοτερες μεγαλες εταιριες μπηκαν στο παιχνιδι την τελευταια διετια-τριετια.
kpsig - Πεμ 23 Φεβ 2017, 13:13:23
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink

Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε"

Ο μονος συνδετικος κρικος μεταξυ λιπανσης και βαλβιδισματος ειναι τα ωστηρια οπότε αν οντως το βαλβιδισμα ηταν απο θερμοκρασια λιπανσης,πιθανοτατα το λιπαντικο εφταιγε και οχι τα ελατηρια. Confused

To θέμα λύθηκε. Δεν ήταν το λάδι, ήταν τα κουρασμένα αυτιά μου και το μυαλό μου Wink
vassat - Κυρ 26 Φεβ 2017, 21:23:31
Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγή C2 VTS
Ερωτήσεις για την εισαγωγή:
- Η αλουμινένια εισαγωγή του C2, μπορεί να τοποθετηθεί με τα παρελκόμενα του 106 GTi; με την "μηχανική" πεταλούδα τι γίνεται; Η μηχανική πεταλούδα τι όριο διαμέτρου έχει;
- Τα μπεκ των δύο (C2 VTS - 106 GTi) είναι ίδια; μέχρι τι ισχύ είναι επαρκή;
/ Β
Pughell - Κυρ 26 Φεβ 2017, 23:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.
Με την πεταλουδα δεν εχεις θεμα,απλά πρεπει να κανεις τελειο κεντραρισμα με το φτιαχτο πλακακι γιατι αν ξεφυγει εστω και λιγο,μετα θα κανει "δοντι" στην ροη του αερα.
Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault.

Τα μπεκ,οχι,δεν ειναι ιδια,καμια επαφη,οπότε θελει πατεντα με αποστατες στην μπεκιερα προκειμενου να βαλεις την ραλλισια μπεκιερα στην αλουμινενια εισαγωγη.
Του C2 ειναι μικρα,ουτε που 150αριζουν.
vassat - Δευ 27 Φεβ 2017, 17:31:52
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.


Ακαδημαϊκή απορία σχετικά με τo "οπωσδήποτε κεφαλή JP4",
αυτό σημαίνει ότι με κεφαλή J4 δεν θα αποδώσει; ή ότι δεν θα αποδώσει τα (αντίστοιχα) αναμενόμενα σε σχέση με την JP4;
/ B
Pughell - Δευ 27 Φεβ 2017, 23:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
Μια εισαγωγη C2 κοστιζει κατα μεσο ορο 300-350 μεταχειρη.
Μια κεφαλη JP4 καπου 150 γεματη(με ωστηρια & βαλβιδες εννοω).

Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα...

Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. Wink
Tzive - Τρι 28 Φεβ 2017, 02:42:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault.
πως την κεντραρεις στον τόρνο για να την κάνεις 60?
Pughell - Τρι 28 Φεβ 2017, 09:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ακυρο,τορνο εγραψα αλλά αλλο εννοουσα.
Το καθετο(ορθιο) δραπανο(?) ειχα στο μυαλο μου αλλά εγραψα τορνο. Embarassed
vassat - Τετ 01 Μάρ 2017, 19:33:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα...

Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. Wink


Οπότε,
αν γίνει ροϊκή (σωστά και όχι η σφαγή του Δράμαλη), σε κεφαλή J4, αμβλύνεται ή/και εξαλείφεται, η ανεπάρκεια της σχεδίασης;
(σσ δεν γνώριζα ότι μεταξύ μονόφυσων και τρίφυσων, υπάρχουν σχεδιαστικές διαφορές στη κεφαλή)
Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4;
/ Β
Pughell - Τετ 01 Μάρ 2017, 22:38:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα. Wink
ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα...

Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης).
picture sharing
picture sharing
Pughell - Τετ 01 Μάρ 2017, 22:39:38
Θέμα δημοσίευσης:
vassat έγραψε:

Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4;
/ Β

Καμια σχεση,εντελως διαφορετικο μοτερ... Sad
unclenontas - Σαβ 23 Σεπ 2017, 17:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
Άσχετο, αλλά να μαζευτούμε όσοι γραφικοί χρειάζονται να επαναφέρουμε στην αγορά τους TU έναντι των THP Razz Razz Razz
geo106xs - Σαβ 23 Σεπ 2017, 18:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ας ξαναβγαινε το 106 σε παραγωγη και ας φοραγε και thp Laughing
vassat - Κυρ 19 Μάϊ 2019, 16:13:29
Θέμα δημοσίευσης: Στο Δρόμο για Υβρίδιο...
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β
petran_x13 - Κυρ 19 Μάϊ 2019, 17:01:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο...
vassat έγραψε:
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά.
vassat - Κυρ 19 Μάϊ 2019, 19:11:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο...
petran_x13 έγραψε:
vassat έγραψε:
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά.


Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;;
/ Β
Pughell - Κυρ 19 Μάϊ 2019, 21:12:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο...
vassat έγραψε:
...
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β

None of the above...

Απλά βαζεις την εισαγωγη με την μια σειρα βιδες και τις αλλες τις στηριζεις με λαμακι.
Αν σπασεις και τα μικρα κομματακια οπου βρισκει η εισαγωγη,θα περασει κανονικα το σπειρωμα ωστε να σφιξει με το λαμακι πανω απο το πλαστικο.
petran_x13 - Κυρ 19 Μάϊ 2019, 22:23:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο...
vassat έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
vassat έγραψε:
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά.


Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;;
/ Β


εκανα λαθος δεν χρειαζονται δυο μονο, αλλα πεντε. Η επανω σειρα ολοκληρη. σε τορνο ειναι 20-30Ε δουλεια. τωρα εψαχνα φωτο και το βρηκα. θα την ανεβασω σε λιγο. σιγουρα ισχυει και ο τροπος του στελιου κατι παραπανω θα ξερει.
petran_x13 - Κυρ 19 Μάϊ 2019, 22:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
https://ibb.co/L1T1zh3
https://ibb.co/RpMHDxD

δεν εχω καμια καλυτερη δυστυχως.
vassat - Δευ 20 Μάϊ 2019, 21:43:55
Θέμα δημοσίευσης:
petran_x13 έγραψε:
https://ibb.co/L1T1zh3
https://ibb.co/RpMHDxD

δεν εχω καμια καλυτερη δυστυχως.


Ευχαριστώ! Thumb Left
/ Β
Vlaik - Σαβ 25 Μάϊ 2019, 11:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα. Wink
ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα...

Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης).
picture sharing
picture sharing


Δυστυχως Στελιο δεν φαινονται οι φωτογραφιες φιλε μου, μπορεις να τις ξανα ανεβασεις;
Pughell - Κυρ 26 Μάϊ 2019, 08:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πρέπει να κάτσω να τις βρω.Καπου έχω αποθηκευμένες φωτό στο προφίλ μου στο fb απλά δεν θυμάμαι αν έχει φωτό από το πριν και μετά.Σιγουρα πάντως έχω κρατημένες φωτό από την έδρα της βαλβίδας.
Pughell - Δευ 27 Μάϊ 2019, 23:33:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μαμα αυλοι εισαγωγης

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=5642723157&photo_id=501891650943

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=5642723157&photo_id=501891652051
Pughell - Δευ 27 Μάϊ 2019, 23:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πειραγμενοι αυλοι εισαγωγης

https://www.photobox.co.uk/my/photo?album_id=5642723157&photo_id=501891649572

https://www.photobox.co.uk/my/photo?photo_id=501891649789&album_id=5642723157
Pughell - Δευ 27 Μάϊ 2019, 23:39:07
Θέμα δημοσίευσης:
Στα δυο πρωτα link το παρακεντρο της εδρας της βαλβιδας φαινεται ξεκαθαρα.
Ναι μεν φτιαχνεται αρκετα οπως φαινεται στα δυο επομενα link αλλά και παλι,η διαταραξη της ροης υπαρχει ασχετα αν δεν φαινεται στην φωτο με ακμη.

Η κεφαλη του JP4(206/C2/κλπ) δεν εχει τετοια θεματα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr