Pughell έγραψε: |
Μαθε να το οδηγας,εξασφαλισε οτι ειναι αρτιο απο αναρτηση,λαστιχα και πισω αξονα,και μετα ασχολησου με το μοτερ.
Το μοτερ εκει θα ειναι,δεν θα φυγει... Αλλά αν δεν ειναι σωστο απο αναρτηση και αξονα-λαστιχα,τοτε οι πιθανοτητες ειναι οτι θα φυγει η καροτσα ![]() ![]() |
Kiki έγραψε: |
Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.Ούτε ο Κυριάκος ειμαι ούτε ειχα πότε παπι ![]() ![]() Αυτοκινητα που οδηγώ χρόνια ένα punto 1400 sporting και ένα Audi 1.6 που υπάρχουν στην οικογένεια.Δεν μ ενδιαφέρει η τελικη το 200 και πάνω γιατι δεν πρόκειται πότε να παω τόσο.Απλά θέλω επιτάχυνση αλλά οχι απαραίτητα από στάση.Τι δεν θέλω?να με κολανε και να πουλάνε μαγκια κάποιο\εις με ακριβότερα αυτ.ενω ξέρω τι μπορει να κάνει το 106.οχι δεν ειμαι τρελή ούτε μαγκακι,απλά κάνω αρκετά χιλιόμετρα καθημερινα και λόγω περιοχής βλεπω πολλά.τωρα όσο αφορά την βελτιωση,σκυλια γατια δεν εχω μαρέσει το αυτοκινητο,κολησα και το μκρόβιο κάποτε και όπως ειπα και στην αρχή το εχω αποθήμενό. |
Mono AEK έγραψε: |
Ρε παιδια χωρις παρεξηγηση αλλα πολυ στο κυρηγμα παει η κουβεντα
Ξεκινα με κωρονοπηνιο και φπε οπως σου παν τα παιδια και αν δε σε ικανοποιει εδω ειμαστε για ακομα μεγαλυτερες ιπποδυναμεις ![]() |
Kiki έγραψε: |
Τι τα θέλω αυτα θα καταστρεψω το αμαξι και τέτοια.οπότε ψάχνω μμηχανικό. |
Pughell έγραψε: |
Η αναρτηση ειναι μονοδρομος,καταληγεις δηλαδη αναγκαστικά στον Κυρλαγκιτση για να σου κανει ενα custom spec δρομου με δικα του αμορτισερ(που ευτυχως επισκευαζονται) και στενα ελατηρια με ρυθμιζομενα πιατελα.
Απλά προσεξε καλα τι θα ζητησεις,και για την ανεση σου αλλά και για την μακροζωια της καροτσας. Το Κ/Π στο σασμαν δεν ειναι προβλημα,ειναι ευκολη υποθεση και το συνδυαζεις με μακρια 5η που πρακτικα οταν ταξιδευεις με 5η θα εχεις τα ιδια χλμ που εχεις και με το τωρινο σου setup,οπότε δεν θα εχεις πιο κουραστικο ταξιδι ή μεγαλυτερη καταναλωση,τουλαχιστον με 5η. Οι αλλες 4 θα ειναι σαφως αισθητα πιο κοντες σε χλμ. Περι κινητηρα,ολα ειναι σχετικα αναλογα με την κατασταση της βασης που ξεκινας. Μπορεις να επενδυσεις σε εναν JP4 και να εισαι 135-140 με περιφερειακα. Αν παλι θεωρεις οτι το μοτερ σου δεν χριζει επισκευης,τοτε με περιφερειακα παιζεις καπου 130 και μετα βαζεις επιπλεον χερι σε εκκεντροφορους,κλπ... Γενικα για το μοτερ,το χιλιαρικο θα το φας σε καθε περιπτωση,αν υποθέσουμε οτι ξεκινας απο το απολυτο μηδεν(εντελως μαμα μοτερ δηλαδη). Συνεργεια εχει τουλαχιστον 5 στην Θεσσαλονικη που μπορουν να σου κανουν τετοιες δουλειες με επιτυχια,το θεμα ειναι τι θα σου ζητησει ο καθενας και φυσικα τι απαιτησεις εχεις. Απλά εχε στον νου σου οτι ενα μοτερ μεχρι 145-150 αλογα παραμενει αρκετα χρηστικο,απο εκει και περα εκτος του οτι θελει αρκετα λεφτα,γινεται και αισθητα πιο δυστροπο σε καθημερινοτητα,συντηρηση,κλπ. Για το μοτερ διαβασε στην σχετικη ενοτητα,θα χαθεις αρκετα αλλά θα βρεις διαφορες πληροφοριες. http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=45 |
geo106xs έγραψε: |
Τα group N ειναι κακιστα! Δεν ειναι καν αμορτισερ δρομου,κατι που το κανει εντελως ακαταλληλο για χρηση δρομου και δη καθημερινη. |
Kiki έγραψε: |
Έχεις να μου πεις κάποιον μηχανικό Θεσσαλονίκη?σίγουρα αν ασχολείται με βελτιώσεις
θα ξέρει να μου πει αν σηκώνει να το αναλάβει |