PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - βελτίωση 106 rallye 2003

Kiki - Δευ 13 Φεβ 2017, 22:02:07
Θέμα δημοσίευσης: βελτίωση 106 rallye 2003
Καλησπέρα,ως λιγο άσχετη με όλα που διαβάζω εδω θα ήθελα την γνωμη η και την βοήθεια σας σε ένα 106 που αγόρασα.Ειναι 1600 κβ. του 2003 με 165000 χιλ.και έιναι χωρίς άτυχημα.Γενικά ειμαι ευχάριστημενη αν και παλιό αλλά ήταν αποθήμενό..Τώρα εχω να διαθεσω καποια χρηματα για μηχανή ανάρτηση λάστιχα.Δεν θέλω τρελλα πραγματα αλλά να μπόρω να το κάνω πιο γρήγορο και πιο ομόρφο.βοήθεια Shocked
geo106xs - Τρι 14 Φεβ 2017, 09:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
Καλως ηρθες Κυριακη!
Μηπως θα μπορουσες να γινεις πιο συγκεκριμενη; Ας πουμε,τι χρηση κανεις στο αυτοκινητο,τι θα ηθελες να βελτιωσεις πιο πολυ καθως και ποσα χρηματα εχεις σκοπο να διαθεσεις Wink
Kiki - Τρι 14 Φεβ 2017, 21:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καλώς σας βρηκα Very happy Χρήση στην πόλη αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους,έχουμε πολλούς εδω.Πιο συγκεκριμένα?να πηγαίνει πιο γρήγορα και να μπόρω να στριβω με ασφάλεια.και να ειναι και αξιόπιστο.μην μαφήσει στα λαγκαδια...
Kiki - Τρι 14 Φεβ 2017, 21:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
Από χρήματα μπόρω αρκετά αφού υπήρχαν για αγορά αλλού αυτοκινήτου που δεν έγινε.3 με 4000 τι κάνω?
Nik_psa - Τετ 15 Φεβ 2017, 01:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα καλό service με όλα τα υγρά-ιμάντες κλπ
Φτιάχνεις ότι γρατζουνιά (αν) έχει μετά ρίχνεις βάρος σε λάστιχα-μπροστινό σύστημα-άξονα πίσω-ανάρτηση-φρένα κλπ
Μετά σκούπα-εξάτμιση σασμάν (κοντό κορωνοπίνιο με αλλάγή ρουλεμάν κλπ)
Άλλη γνώμη μπορεί να είναι βελτίωση του κινητήρα αλλά προσωπικά θα το έκανα στο τέλος
Καλό θα είναι να μην αναφέρεις πόσα χρήματα διαθέτεις..
Kiki - Τετ 15 Φεβ 2017, 16:33:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ,αλλά από γρατσουνιες κτλ έχει ελάχιστες.οκ διαβάζω εδω ότι μπόρω για να μορφωθω Rolling eyes αλλά γιατί τελευταία η μηχανή?σερβις κάνω κανονικα και ότι χρειαστεί το αλλάζω.εξάλλου πιο γρήγορο το θέλω
geo106xs - Τετ 15 Φεβ 2017, 18:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με το Νικο! Για να δεις αρκετη διαφορα ως προς τις επιδοσεις,αρκει αρχικα ενα κορωνοπηνιο 14/60(μαζι με ολικη ανακατασκευη κιβωτιου),μια σκουπα και μια ελευθερη εξατμιση μετα το διχαλο! Ολα αυτα υπολογιζε γυρω στα 800-900 ευρω! Βαλε αυτα και μολις το συνηθισεις προχωρας σε εκκεντροφορους,φλαντζα,προγραμμα κλπ.
Kiki - Τετ 15 Φεβ 2017, 22:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτο για τις ταχύτητες δεν το ήξερα...που θα πάει θα μαθω.Αν γινει αυτό και η ανάρτηση μηχανικα γιατί να μην προχωρησω?εξωτερικό και εσωτερικα τόχω περιποιημενο... Wink διαβαζω γενικά και προσπαθώ να μαθω και βοηθατε πολύ Very happy
geo106xs - Τετ 15 Φεβ 2017, 22:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
Θα κερδισεις πολυ με αυτα που σου λεμε και για μεγαλο διαστημα θα σου κανει τα κεφια! Πρεπει να κανεις αργα βηματα γιατι αν τα κανεις ολα μαζεμενα θα βαρεθεις γρηγορα. Wink
Kiki - Τετ 15 Φεβ 2017, 23:17:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αποτι διαβασα αυτή η αλλαγή με το κορωνοπηνιο δυσκολεύει τα ταξίδια η κάνω λάθος?
Pughell - Πεμ 16 Φεβ 2017, 08:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μαθε να το οδηγας,εξασφαλισε οτι ειναι αρτιο απο αναρτηση,λαστιχα και πισω αξονα,και μετα ασχολησου με το μοτερ.
Το μοτερ εκει θα ειναι,δεν θα φυγει...
Αλλά αν δεν ειναι σωστο απο αναρτηση και αξονα-λαστιχα,τοτε οι πιθανοτητες ειναι οτι θα φυγει η καροτσα Laughing και μετα οσο καλο μοτερ και να εχεις,στο σαλονι δεν προκειται να σου αρεσει και πολυ ως τραπεζακι... Confused
MEMsound - Πεμ 16 Φεβ 2017, 10:33:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μαθε να το οδηγας,εξασφαλισε οτι ειναι αρτιο απο αναρτηση,λαστιχα και πισω αξονα,και μετα ασχολησου με το μοτερ.
Το μοτερ εκει θα ειναι,δεν θα φυγει...
Αλλά αν δεν ειναι σωστο απο αναρτηση και αξονα-λαστιχα,τοτε οι πιθανοτητες ειναι οτι θα φυγει η καροτσα Laughing και μετα οσο καλο μοτερ και να εχεις,στο σαλονι δεν προκειται να σου αρεσει και πολυ ως τραπεζακι... Confused

+1

επίσης εμένα και με τα εργοστασιακα 120τοσα αλογα που εχει μια χαρα μου φαινεται για να διασκεδαζει καποιος

Κική πόσο πιο γρήγορο το έχεις φανταστεί να το κάνεις? -- ας πούμε σαν πιο αμαξι που τυχον έχεις οδηγησει? --- ρωταω για να καταλαβω τι εχεις στο μυαλο σου.

εκτός και αν απλα θες να το κανεις πιο γρυγορο απ οτι ειναι "ετσι για να γουσταρεις" και για την χαρα και εμπειρια της βελτίωσης, οπότε δεκτό.

επισης τι ειναι αυτο που τωρα οπως ειναι "σε χαλαει"?

νοιωθεις ξερω γω οτι πατας το γκαζι για μια προσπεραση με 2α ή με 3η ή 4η ταχύτητα (και στις ποσες rpm) και αργει να επιταχύνει?

ή ας πούμε πάει μέχρι 210km/h (στο κοντερ) και θες να το κανεις να πάει με 240km/h?

ή ας πουμε πας να ξεκινησεις απο στάση σε ενα φαναρι και σπινιαρει αντι να επιταχυνει?

ναι ξερω πολλές ερωτήσεις αλλα η απαντηση σε μια ερωτηση "θελω να το κανω πιο γρηγορο δεν ειναι απλή.
puglover - Πεμ 16 Φεβ 2017, 12:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε μηπως μας τρολλαρεις λεω εγω και αντι για "κικη" εισαι ο καγκουρας ο Κυριακος που πηρε το rallye και θελει να το κανιβαλισει και αυτο οπως εκανε με το παπι?? Laughing
Kiki - Πεμ 16 Φεβ 2017, 17:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.Ούτε ο Κυριάκος ειμαι ούτε ειχα πότε παπι Cool Cool και δεν διαθέτω τόσα χρήματα για κάνιβάλισμο.
Αυτοκινητα που οδηγώ χρόνια ένα punto 1400 sporting και ένα Audi 1.6 που υπάρχουν στην οικογένεια.Δεν μ ενδιαφέρει η τελικη το 200 και πάνω γιατι δεν πρόκειται πότε να παω τόσο.Απλά θέλω επιτάχυνση αλλά οχι απαραίτητα από στάση.Τι δεν θέλω?να με κολανε και να πουλάνε μαγκια κάποιο\εις με ακριβότερα αυτ.ενω ξέρω τι μπορει να κάνει το 106.οχι δεν ειμαι τρελή ούτε μαγκακι,απλά κάνω αρκετά χιλιόμετρα καθημερινα και λόγω περιοχής βλεπω πολλά.τωρα όσο αφορά την βελτιωση,σκυλια γατια δεν εχω μαρέσει το αυτοκινητο,κολησα και το μκρόβιο κάποτε και όπως ειπα και στην αρχή το εχω αποθήμενό.
sps - Πεμ 16 Φεβ 2017, 18:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
Kiki έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.Ούτε ο Κυριάκος ειμαι ούτε ειχα πότε παπι Cool Cool και δεν διαθέτω τόσα χρήματα για κάνιβάλισμο.
Αυτοκινητα που οδηγώ χρόνια ένα punto 1400 sporting και ένα Audi 1.6 που υπάρχουν στην οικογένεια.Δεν μ ενδιαφέρει η τελικη το 200 και πάνω γιατι δεν πρόκειται πότε να παω τόσο.Απλά θέλω επιτάχυνση αλλά οχι απαραίτητα από στάση.Τι δεν θέλω?να με κολανε και να πουλάνε μαγκια κάποιο\εις με ακριβότερα αυτ.ενω ξέρω τι μπορει να κάνει το 106.οχι δεν ειμαι τρελή ούτε μαγκακι,απλά κάνω αρκετά χιλιόμετρα καθημερινα και λόγω περιοχής βλεπω πολλά.τωρα όσο αφορά την βελτιωση,σκυλια γατια δεν εχω μαρέσει το αυτοκινητο,κολησα και το μκρόβιο κάποτε και όπως ειπα και στην αρχή το εχω αποθήμενό.

Συγγνωμη αλλα οπως το θετεις
1) το rallye μια χαρα φονεας γιγαντων ειναι
2)παντα θα υπαρχει ενας πιο γρηγορος απο σενα
Mono AEK - Πεμ 16 Φεβ 2017, 19:15:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια χωρις παρεξηγηση αλλα πολυ στο κυρηγμα παει η κουβεντα

Ξεκινα με κωρονοπηνιο και φπε οπως σου παν τα παιδια και αν δε σε ικανοποιει εδω ειμαστε για ακομα μεγαλυτερες ιπποδυναμεις Wink
geo106xs - Πεμ 16 Φεβ 2017, 19:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Ρε παιδια χωρις παρεξηγηση αλλα πολυ στο κυρηγμα παει η κουβεντα

Ξεκινα με κωρονοπηνιο και φπε οπως σου παν τα παιδια και αν δε σε ικανοποιει εδω ειμαστε για ακομα μεγαλυτερες ιπποδυναμεις Wink

+1

Κικη,σωστα διαβασες,οντως το κοντυτερο κ/π στο ταξιδι επιδεινωνει ελαφρως την κατασταση,αλλα σε συνδιασμο με μακρυτερη 5η θα ταξιδευεις πολυ ανετα Wink
Kiki - Παρ 17 Φεβ 2017, 22:22:34
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα πηγα στον μηχανικό που το παω για σερβις και όταν άρχισα να του λέω για αλλαγή στο κορωνοπηνιο μονο που δεν μ εβρισε..βοήθεια...
geo106xs - Σαβ 18 Φεβ 2017, 19:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τι σου ειπε δηλαδη;
kpsig - Σαβ 18 Φεβ 2017, 21:55:00
Θέμα δημοσίευσης:
Θα μπορούσες να βάλεις ένα τετραπετάλουδο από μοτοσυκλέτα και μια πιο ελεύθερη εξάτμιση, και κάνεις επαναπρογραμματισμό σε ΣΟΒΑΡΟ μαγαζί (περισσότερος θόρυβος, αλλά απόλυτα αξιόπιστο και πορωτικό και δίνει γεμάτες καμπύλες ροπής και ισχύος)

Το κοντό κορωνοπήνιο σίγουρα θα βελτιώσει την κατάσταση αλλά ξεχνάς το ταξίδι επάνω από τα 120χαω αν ΄δεν μπορείς να αλλάξεις την 5η.
Kiki - Κυρ 19 Φεβ 2017, 00:40:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τι τα θέλω αυτα θα καταστρεψω το αμαξι και τέτοια.οπότε ψάχνω μμηχανικό.
Nik_psa - Κυρ 19 Φεβ 2017, 09:09:39
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά έχοντας φτιάξει κι οδηγήσει ότι συνδιασμό μπορεί να φανταστεί κάποιος σε σαξόραλλο κατά ένα μεγάλο ποσοστό, σε αυτοκίνητο βόλτας καταλήγώ σε:
1)Σαξόραλλο φούλ εξτρα με εκκεντροφόρους 1-2 στάδιο με λίγη συμπίεση
(ακόμα καλύτερα με NFU-NFS κορμοκάπακο)
2)14-60 με μακριά 5η που είναι οριακά πιο μακρύ από μαμά 5η με 16-63 και το κρέμασμα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου
3)Φρένα τουλάχιστον 266 με σωληνάκια καλά υγρά και υλικά τριβής
4)Ανάρτηση PS μπροστά και CS πίσω με συνεμπλόκ και ράβδους 20,5 CS και 24 αντιστρεπική
Μιλάμε αυστηρά για αυτοκίνητο βόλτας κι αν δεν γίνουν όλα μαζί ξεκινάω ανάποδα από ότι τα έγραψα..
Κάπως έτσι έχω κάνει το ΑΧ αλλά μου έχει μείνει το 1..! Ha Ha
Pughell - Κυρ 19 Φεβ 2017, 20:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
Kiki έγραψε:
Τι τα θέλω αυτα θα καταστρεψω το αμαξι και τέτοια.οπότε ψάχνω μμηχανικό.

Στην Χαλκιδικη τετοιο πραγμα με το σασμαν θα μπορεσεις να κανεις στα παιδια του συγχωρεμενου του Φραγκουδακη στην Ορμυλια,εναλλακτικά στον Κολλαρα...

Μετά αναγκαστικά καταληγεις Θεσσαλονικη.
Nikos Kal - Τετ 22 Φεβ 2017, 05:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
Άκου με αυτά τα λεφτά βρίσκεις μεταχειρο 4πιστονα φρένα και 40αρια αμορτισέρ. Μετά βρίσκεις στην πιάτσα 18 αρι τετραπεταλουδο μοτέρ κ βγάζεις γούστα 😂
Kiki - Πεμ 23 Φεβ 2017, 01:08:56
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κάποιος μηχανικό αξιόπιστο στη Θεσσαλονίκη για τα παραπάνω?
Pughell - Κυρ 26 Φεβ 2017, 17:29:15
Θέμα δημοσίευσης:
Που εχεις καταληξει και τι ακριβως θες να κανεις;
Kiki - Δευ 27 Φεβ 2017, 01:32:04
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή κάνω και αρκετά χιλ σε μεγάλους δρόμους δεν ξέρω κατά πόσο θα βολευε το κορωνοπηνιο Confused Ανάρτηση σίγουρα,και από κει και πέρα πιστεύω ότι όλα θα εξαρτηθούν από την τιμη που θα μου πει για κινητήρα κορωνοπηνιο κτλ,οπότε πρέπει να το παω σε κάποιον που να ασχολείται με όλα αυτα και που θα μπορει να το αναλάβει.Νομιζω ότι έτσι θα ναι καλύτερα
Pughell - Δευ 27 Φεβ 2017, 10:39:06
Θέμα δημοσίευσης:
Η αναρτηση ειναι μονοδρομος,καταληγεις δηλαδη αναγκαστικά στον Κυρλαγκιτση για να σου κανει ενα custom spec δρομου με δικα του αμορτισερ(που ευτυχως επισκευαζονται) και στενα ελατηρια με ρυθμιζομενα πιατελα.
Απλά προσεξε καλα τι θα ζητησεις,και για την ανεση σου αλλά και για την μακροζωια της καροτσας.

Το Κ/Π στο σασμαν δεν ειναι προβλημα,ειναι ευκολη υποθεση και το συνδυαζεις με μακρια 5η που πρακτικα οταν ταξιδευεις με 5η θα εχεις τα ιδια χλμ που εχεις και με το τωρινο σου setup,οπότε δεν θα εχεις πιο κουραστικο ταξιδι ή μεγαλυτερη καταναλωση,τουλαχιστον με 5η.
Οι αλλες 4 θα ειναι σαφως αισθητα πιο κοντες σε χλμ.

Περι κινητηρα,ολα ειναι σχετικα αναλογα με την κατασταση της βασης που ξεκινας.
Μπορεις να επενδυσεις σε εναν JP4 και να εισαι 135-140 με περιφερειακα.
Αν παλι θεωρεις οτι το μοτερ σου δεν χριζει επισκευης,τοτε με περιφερειακα παιζεις καπου 130 και μετα βαζεις επιπλεον χερι σε εκκεντροφορους,κλπ...
Γενικα για το μοτερ,το χιλιαρικο θα το φας σε καθε περιπτωση,αν υποθέσουμε οτι ξεκινας απο το απολυτο μηδεν(εντελως μαμα μοτερ δηλαδη).

Συνεργεια εχει τουλαχιστον 5 στην Θεσσαλονικη που μπορουν να σου κανουν τετοιες δουλειες με επιτυχια,το θεμα ειναι τι θα σου ζητησει ο καθενας και φυσικα τι απαιτησεις εχεις.
Απλά εχε στον νου σου οτι ενα μοτερ μεχρι 145-150 αλογα παραμενει αρκετα χρηστικο,απο εκει και περα εκτος του οτι θελει αρκετα λεφτα,γινεται και αισθητα πιο δυστροπο σε καθημερινοτητα,συντηρηση,κλπ.
Για το μοτερ διαβασε στην σχετικη ενοτητα,θα χαθεις αρκετα αλλά θα βρεις διαφορες πληροφοριες.
http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=45
Nikos Kal - Δευ 27 Φεβ 2017, 15:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η αναρτηση ειναι μονοδρομος,καταληγεις δηλαδη αναγκαστικά στον Κυρλαγκιτση για να σου κανει ενα custom spec δρομου με δικα του αμορτισερ(που ευτυχως επισκευαζονται) και στενα ελατηρια με ρυθμιζομενα πιατελα.
Απλά προσεξε καλα τι θα ζητησεις,και για την ανεση σου αλλά και για την μακροζωια της καροτσας.

Το Κ/Π στο σασμαν δεν ειναι προβλημα,ειναι ευκολη υποθεση και το συνδυαζεις με μακρια 5η που πρακτικα οταν ταξιδευεις με 5η θα εχεις τα ιδια χλμ που εχεις και με το τωρινο σου setup,οπότε δεν θα εχεις πιο κουραστικο ταξιδι ή μεγαλυτερη καταναλωση,τουλαχιστον με 5η.
Οι αλλες 4 θα ειναι σαφως αισθητα πιο κοντες σε χλμ.

Περι κινητηρα,ολα ειναι σχετικα αναλογα με την κατασταση της βασης που ξεκινας.
Μπορεις να επενδυσεις σε εναν JP4 και να εισαι 135-140 με περιφερειακα.
Αν παλι θεωρεις οτι το μοτερ σου δεν χριζει επισκευης,τοτε με περιφερειακα παιζεις καπου 130 και μετα βαζεις επιπλεον χερι σε εκκεντροφορους,κλπ...
Γενικα για το μοτερ,το χιλιαρικο θα το φας σε καθε περιπτωση,αν υποθέσουμε οτι ξεκινας απο το απολυτο μηδεν(εντελως μαμα μοτερ δηλαδη).

Συνεργεια εχει τουλαχιστον 5 στην Θεσσαλονικη που μπορουν να σου κανουν τετοιες δουλειες με επιτυχια,το θεμα ειναι τι θα σου ζητησει ο καθενας και φυσικα τι απαιτησεις εχεις.
Απλά εχε στον νου σου οτι ενα μοτερ μεχρι 145-150 αλογα παραμενει αρκετα χρηστικο,απο εκει και περα εκτος του οτι θελει αρκετα λεφτα,γινεται και αισθητα πιο δυστροπο σε καθημερινοτητα,συντηρηση,κλπ.
Για το μοτερ διαβασε στην σχετικη ενοτητα,θα χαθεις αρκετα αλλά θα βρεις διαφορες πληροφοριες.
http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=45


Συμφωνώ. Τι κορωπινιο έχεις τωρα;
Ανάρτηση κ τα group n είναι καλά π τα βρίσκεις τζάπα αλλά κοπανανε λίγο
Εγώ από μοτέρ θα πρότεινα να τα βάλεις όλα καινούργια αφού έχεις την οικονομική δυνατότητα
geo106xs - Δευ 27 Φεβ 2017, 17:24:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα group N ειναι κακιστα! Δεν ειναι καν αμορτισερ δρομου,κατι που το κανει εντελως ακαταλληλο για χρηση δρομου και δη καθημερινη.
Pughell - Δευ 27 Φεβ 2017, 23:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Τα group N ειναι κακιστα! Δεν ειναι καν αμορτισερ δρομου,κατι που το κανει εντελως ακαταλληλο για χρηση δρομου και δη καθημερινη.

+1000
Kiki - Τρι 28 Φεβ 2017, 00:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβαζω πανω απο ωρα το σημειο του φορουμ που μ εστειλε ο Στελιος και ζαλιστικα Shocked Τελικα σκεφτηκα να παω σε βελτιωση μηχανης με εκκεντροφορους κτλ και αναρτηση. Rolling eyes νομιζω οτι ειναι κατι αξιοπιστο και δεν θα με κανει να τρεχω σε συνεργεια.Το αυτοκινητο αποτι ξερω δεν εχει καμια βελτιωση απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Τωρα οσο αφορα τον μηχανικο θελω εναν αξιοπιστο να το αναλαβει και να κανει καλη δουλεια. Cool συνεχιζω το διαβασμα...
Pughell - Τρι 28 Φεβ 2017, 09:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά πριν ξεκινησεις να ρωτας για το πως να φτιαξεις το μοτερ,τσεκαρε(αλλά σιγουρα ομως!) οτι αξιζει να ασχοληθεις με αυτο σαν βαση.
Γιατι το να πληρωσεις περιφερειακα και εκκεντροφορους/προγραμμα αλλά το μοτερ να εχει φαει τα ψωμια του,δεν εχει νοημα... Confused
Kiki - Τρι 28 Φεβ 2017, 23:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο πως θα το μαθω αν ταχει φάει?ο προηγούμενος αποτι ξερω το συντηρούσε και έχει ομως και 175.000..
Pughell - Τετ 01 Μάρ 2017, 08:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω ειναι το ζορι... Confused

Σε πρωτη φαση σε ενδιαφερει αν εχει ομοιομορφη φθορα.
Οπότε πας για συμπιεσομετρο να τσεκαρεις πιεσεις.
Αυτο ομως προυποθετει το να μεινει το αυτοκινητο κλεισμενο εντος απο το προηγουμενο βραδυ για να ειναι εντελως παγωμενο.
Μετα βλεπεις για φλαντζα κεφαλης(αν φοραει πιο λεπτη,οχι αν εχει καψει),για χρονισματα περιεργα,κλπ,κλπ...

Γενικα ειναι λιγο λαχειο η φαση μιας και τα 9μιση στα 10 παραδειγματα εχουν πειραχτει οπότε οι πιθανοτητες λενε οτι δεν θα εισαι η εξαιρεση στον κανονα. Sad
Kiki - Τετ 01 Μάρ 2017, 18:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις να μου πεις κάποιον μηχανικό Θεσσαλονίκη?σίγουρα αν ασχολείται με βελτιώσεις
θα ξέρει να μου πει αν σηκώνει να το αναλάβει
Nikos Kal - Πεμ 02 Μάρ 2017, 15:35:30
Θέμα δημοσίευσης:
Kiki έγραψε:
Έχεις να μου πεις κάποιον μηχανικό Θεσσαλονίκη?σίγουρα αν ασχολείται με βελτιώσεις
θα ξέρει να μου πει αν σηκώνει να το αναλάβει



Grt
Pughell - Παρ 03 Μάρ 2017, 08:59:43
Θέμα δημοσίευσης:
Για το μοτερ ειναι και ο Κωνσταντινου,που αναμφισβητητα ειναι ο καλυτερος σε τεχνογνωσια και εμπρακτα παραδειγματα,αλλά το θεμα ειναι τι θα ζητησει σε χρημα και αν φυσικα θα ασχοληθει. Sad

Μετα ακολουθουν οι υπολοιποι... Confused

Το σασμαν ειναι σιγουρα ευκολοτερη και φθηνοτερη υποθεση.
Η αναρτηση παλι,μονοδρομος για Κυρλαγκιτση...

Το θεμα ειναι τι επιλογη κανει ο καθενας μιας και εχει μηχανικους με εμπειρια απο αγωνες που συνηθως εχουν σαν αυτοσκοπο την αξιοπιστια/μακροζωια,εχει και μηχανικους με αυτοσκοπο την δυναμη ανεξαρτητως συντηρησης/μακροζωιας που ναι μεν μπορει να βγαλουν λιγη επιπλεον δυναμη αλλά εις βαρος της τσεπης του καταναλωτη. Sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr