PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Drive 206 XS Project

Kouzman - Παρ 12 Μάρ 2004, 11:27:28
Θέμα δημοσίευσης: Drive 206 XS Project
Μαγκες χρειαζομαι βοηθεια...

Το project του Drive τελικα τι εγινε? Εχει κανεις πληροφοριες?
Καποιος που εχει τα περιοδικα και μπορει να ανατρεξει...

Οταν περιεγραφαν τα τεχνικα του, ονοματιζαν τα εξαρτηματα που θα χρησιμοποιησουν... Οταν αλλαξαν τον εγκεφαλο χρεισιμοποιησαν εναν ΑΓΡΑΦΟ της Magneti Marelli... Γνωριζει καποιος κατι περισσοτερο για αυτο? Νομιζω πως ονοματιζαν και τον κωδικο του Εγκεφαλου...τον τυπο...

ΟΠΟΙΟΣ μπορει να βοηθησει θα του ειμαι υποχρεος.... Laughing Rolling eyes
Daloup-man - Παρ 12 Μάρ 2004, 13:22:52
Θέμα δημοσίευσης:
Έστειλες κανα mail στο Drive Γιάννη?
Αν όχι στείλε ή πάρ'τους τηλ να σου πουν!
Καλή συνέχεια !!!!
Ydwr - Παρ 12 Μάρ 2004, 16:37:53
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη, το τι απεγινε το project του drive ειναι αγνωστο. Πριν δυο τευχη ειχαν μεινει στο οτι ολα μπηκανε και θα το στρωνανε για να δουν αν χρειαστουν τιποτα ψιλοεπεμβασεις στο προγραμμα και απο τοτε.... σιγη Ιχθυος.

Θα τσεκαρω τα τευχη που εχω αν και εχω χασει 2. Ελπιζω να βρω ομως αυτο που θες. Αν δεν μπορεις να περιμενεις στειλε mail στο drive οπως ειπε και ο προλαλησαντας.
Kouzman - Παρ 12 Μάρ 2004, 18:13:35
Θέμα δημοσίευσης:
το μονο που ειχα μαθει ειναι πως σε γνωστο δυναμομετρο εδειξε 163 αλογα και 20.5 κιλα ροπης... εκτος αυτου τιποτα αλλο...

αναμενω αν και θα στειλω και ενα e-mail στο περιοδικο...
Ydwr - Σαβ 13 Μάρ 2004, 17:27:44
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη το μονο που μπορεσα να βρω εναι μια φωτο με τον εγκεφαλο της magneti mareli με κωδικο 1PW 48P.382

Βεβαια αυτο μπορω να διακρινω και η φωτο δεν ειναι καθολου καλη. Φυσικα ειναι τριφυσος και απο οσο διαβασα ερχεται απο την peugeot Sport μαζι με το προγραμμα. Τευχος 85 Νοεμ 03.

Ελπιζω να βοηθησα. Confused

Και μια ερωτηση, αν ξερεις. Αυτη η αγωνιστικη πολλαπλη εισαγωγης ποσο παει?
Sidobre - Κυρ 14 Μάρ 2004, 18:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Γιαννη το μονο που μπορεσα να βρω εναι μια φωτο με τον εγκεφαλο της magneti mareli με κωδικο 1PW 48P.382

Βεβαια αυτο μπορω να διακρινω και η φωτο δεν ειναι καθολου καλη. Φυσικα ειναι τριφυσος και απο οσο διαβασα ερχεται απο την peugeot Sport μαζι με το προγραμμα. Τευχος 85 Νοεμ 03.

Ελπιζω να βοηθησα. Confused

Και μια ερωτηση, αν ξερεις. Αυτη η αγωνιστικη πολλαπλη εισαγωγης ποσο παει?


H πολλαπή εισαγωγής έχει γύρω στα 1400 ευρώ.

Ο εγκέφαλος αν είναι αυτός που φαντάζομαι (θα κοιτάξω τους κωδικούς) τότε έχω εγώ έναν... και μάλιστα τον πουλάω! Το μόνο που θα χρειαστεί είναι μια πλεξούδα.

Ομως ανατρέξτε λίγο στο Animal Project για τα μείον της υπόθεσης...
Sidobre - Κυρ 14 Μάρ 2004, 18:43:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου λες, αυτός εδώ είναι;



(Αν δεν τον βλέπεις, πάτα στο παρακάτω link για μεγαλύτερη φωτό:
http://www.cartv.org/Merchant2/graphics/00000001/2000.JPG

Αν είναι αυτός, τότε τον έχω και τον δίνω σε τρελλή τιμή!
netblaster - Δευ 15 Μάρ 2004, 11:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Αν είναι αυτός, τότε τον έχω και τον δίνω σε τρελλή τιμή!


Το αφεντικο τρελλαθηκε λεμε... Roll eyes Crazy
Ydwr - Τρι 16 Μάρ 2004, 10:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννηηηηηηηηηηηηηηηη

Μην καθεσαι καθολου. Δεν ακους το αφεντικο τρελλαθηκε Exclamation

Αυτος ειναι ο εγκεφαλος που ειχε το project. Τελικα κοντα επεσα Wink

€ 1400 ε? Rolling eyes Θελει σκεψη το θεμα.
Παντως απο οτι λεγαν στο project η πολλαπλη εισαγωγης δινει πολυ....
Kouzman - Τρι 16 Μάρ 2004, 13:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
στην εφαρμογη μας δεν κανει τελικα... παμε ντουγρου για αγραφο lumenition οπως ειναι το αρχικο σχεδιο...
Kouzman - Τετ 17 Μάρ 2004, 10:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τασο μερικες ερωτησεις για το εγκεφαλο που εχεις...

Καταρχιν ειναι πως ειναι της peugeot sport, σωστα?

Κανει για το δικο μας που ειναι τριφυσο, multiplex?

δεδομενου οτι ο εγκεφαλος αυτος εχει συγκεκριμενο προγραμμα...μπορουμε εμεις να αλλαξουμε τις ρυθμισεις του, δηλαδη να εχουμε την δυνατοτητα επαναπρογραμματισμου ή ειναι κλειδωμενος και δεν μπορουμε να τον πειραξουμε?

η πλεξουσα απο οτι εχψ δει στην σελιδα της peugeot sport για το multiplex εχει περι τα 220 ευρω... αυτη η τιμη ισχυει?

τον εγκεφαλο για να εχουμε καλο ερωτημα, ποσο τον πουλας?

αναφερεσε σε καποια προβληματα που μπορει να εχουμε βαζοντας τον...αυτα ποια ειναι?
Sidobre - Τετ 17 Μάρ 2004, 16:12:04
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
φιλε τασο μερικες ερωτησεις για το εγκεφαλο που εχεις...

Καταρχιν ειναι πως ειναι της peugeot sport, σωστα?


Peugeot Sport XS Volant με παραστατικό.

Kouzman έγραψε:
Κανει για το δικο μας που ειναι τριφυσο, multiplex?


Ο Εγκέφαλος είναι τρίφυσος Marelli. Που σημαίνει από Bosch για να μπει Marelli, θα πρέπει να αλλάξει η πλεξούδα γιατί τα καλώδια δεν καταλήγουν στις ίδες εγκοπές στις φύσες. Τώρα, υπάρχουν 2 πλεξούδες. Η μία είναι για μονάδα BSI (που έχω εγώ) και η άλλη για μονάδα Multiplex (που έχετε εσείς). Ο εγκέφαλος και για τα δύο μοντέλα αυτοκινήτων είναι ίδιος.

Με λίγα λόγια, ναι ο εγκέφαλος κάνει για το δικό σας αρκεί να πάρετε πλεξούδα για Multiplex.

Kouzman έγραψε:
δεδομενου οτι ο εγκεφαλος αυτος εχει συγκεκριμενο προγραμμα...μπορουμε εμεις να αλλαξουμε τις ρυθμισεις του, δηλαδη να εχουμε την δυνατοτητα επαναπρογραμματισμου ή ειναι κλειδωμενος και δεν μπορουμε να τον πειραξουμε?


O λόγος που τον δίνω φτηνά, είναι επειδή τον ανοίξαμε για να δοκιμάσουμε άλλο πρόγραμμα. Ναι, ανοίγεται, όπως όλοι οι Magnetti Marelli και επαναπρογραμματίζεται σαν να ήταν π.χ. εγκέφαλος από rallye.

Στην χαρτογράφηση του προγράμματος που έχει πάνω από την Peugeot Sport, είναι κλειστά όλα τα καύσιμα επειδή τα μπεκ που φοράει το XS Volant είναι ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ, και γι'αυτό το αμάξι μου στην αρχή δεν έπαιξε σωστά.

Δοκιμάσαμε πρόχειρα ένα πρόγραμμα από rallye και το αμάξι έπαιξε σχετικά καλά (ήθελε λίγο ρύθμιση το αβανς) αλλά η γκαντεμιά μου ήταν τέτοια εκείνες τις ημέρες που έφιαχνα το αμάξι που είχε καεί o map sensor και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι και το αμάξι δεν κράταγε ρελαντί. Δεν είχα χρόνο για ψάξιμο (ήταν παραμονή Πρωτοχρονιάς) έτσι ξαναέβαλα τον μανίσιο εγκέφαλο και την πλεξούδα (μάλιστα μόνος μου) για να παίξει το αυτοκίνητο και τότε ανακάλυψα ότι είχε χαλάσει ο map sensor Evil .

Δεν το ξανάλλαξα από τότε γιατί πούλησα τις 2 πεταλούδες που είχα και την πλεξούδα σε φίλο αγωνιζόμενο που τα είχε ανάγκη. Μου έμεινε ο εγκέφαλος και τον δίνω και αυτόν. (Εγώ βολεύτικα με τον δικό μου αφού 3 χρόνια τώρα έχω συνηθήσει το... lag του ηλεκτρονικού)

Kouzman έγραψε:
η πλεξουσα απο οτι εχψ δει στην σελιδα της peugeot sport για το multiplex εχει περι τα 220 ευρω... αυτη η τιμη ισχυει?


Στις τιμές της Peugeot Sport, θα υπολογίσεις ΦΠΑ 19,5% και γύρω στα 30-40 ευρώ μεταφορικά.

Kouzman έγραψε:
τον εγκεφαλο για να εχουμε καλο ερωτημα, ποσο τον πουλας?


Στην εκπληκτική τιμή των 120 ευρώ!!!

Kouzman έγραψε:
αναφερεσε σε καποια προβληματα που μπορει να εχουμε βαζοντας τον...αυτα ποια ειναι?


O Eγκέφαλος ως γνωστό είναι αγωνιστικός. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει το A/C να προστεθεί (νομίζω εξωτερικά όπως τα παλιότερα αμάξια) γιατί η πλεξούδα που μου είχε έρθει δεν είχε καν καλώδιο για αυτό. Ο ηλεκτρολόγος μου είχε πει ότι γίνεται εύκολα.
Επειδή δεν είχε το A/C, άναβε μόνο η 2η σκάλα του βεντιλατέρ, αλλά αυτό με το που θα προστεθεί το A/C θα φιαχτεί και αυτό.

Επίσης η πλεξούδα δεν είχε πάνω στάθμη λαδιού. Επίσης ο ηλεκτρολόγος είπε ότι το κάνει σε 5' λεπτά.

Αυτά είχα συναντήσει.
Kouzman - Τετ 17 Μάρ 2004, 16:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τασο καταρχιν νομιζω πως δεν εχω bosch αλλα magneti marelli... Θα το σιγουρεψω σημερα και θα σου πω...αν πραγματι εχω ΜΜ θα χρειαζομαι πλεξουδα ή οχι?

αυριο μαλλον θα μιλησουμε με τον μηχανικο και θα δουμε τι μπορει να γινει με τον εγκεφαλο... Το ποιο πιθανο ειναι να στον αγορασω εγω για το κοστος που μου ειπες...

μια ερωτηση...οπως τον πηρες απο την PS τι κοφτη ειχε? θυμασε ή ξερεις αν θα μπορουμε π.χ. να ανεβασουμε τον κοφτη του στις 8200 ή στις 8500?

τωρα για τα A/C και τα λοιπα νομιζω πως λυση μπορει να βρεθει...

Ευελπιστω να καταφερουμε κατι και πραγματικα να μας κανει ο εγκεφαλος που εχεις... Παντως κυριο προβλημα μας ειναι ο κοφτης μιας και οι 7600 ειναι πολυ λιγες...αν δεν μπορεσουμε να "απλωσουμε" την δυναμη σε πιο ψηλες στροφες δυναμη με μπορουμε να βγαλουμε...

Απαντησε μου σε αυτα αν μπορεις για να παω αυριο στον μηχανικο να δουμε τι γινεται...

Ευχαριστω...
Sidobre - Τετ 17 Μάρ 2004, 17:52:25
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
φιλε τασο καταρχιν νομιζω πως δεν εχω bosch αλλα magneti marelli... Θα το σιγουρεψω σημερα και θα σου πω...αν πραγματι εχω ΜΜ θα χρειαζομαι πλεξουδα ή οχι?


Αν ήδη φοράς Marelli λογικά δεν θα χρειάζεται. Αλλά δεν το νομίζω γιατί όλα τα 3φυσα 206 φοράνε Bosch. Εκτός αυτού στον κατάλογο της PS σου δίνει και πλεξούδα ενώ διαφορετικά δεν θα έδινε.

Kouzman έγραψε:
μια ερωτηση...οπως τον πηρες απο την PS τι κοφτη ειχε? θυμασε ή ξερεις αν θα μπορουμε π.χ. να ανεβασουμε τον κοφτη του στις 8200 ή στις 8500?


Για να μην γίνει καμμία παρεξήγηση, ο εγκέφαλος τώρα έχει μέσα το πρόγραμμα της Peugeot Sport (το επαναφέραμε κανονικά) και μάλιστα το δοκιμάσαμε ότι δουλεύει για να είμαστε και 1000% σίγουροι!

Κόφτη από την μαμά του έχει στις 7.800.

Για παραπάνω αν ανεβαίνει, δεν το ξέρω εγώ αλλά οι προγραμματιστές.
Kouzman - Τετ 17 Μάρ 2004, 18:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
Thank you man...

Συντομα θα μιλησουμε... Wink Wink
DRAKE - Πεμ 18 Μάρ 2004, 22:18:07
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρα το Drive και είχε την τελική μορφή του project. Η ιπποδύναμη που ανέφερε είναι 144.6PS/7250rpm και 15,6kgr/6000rpm με απώλειες 16,2ίππους και κόφτη στισ 7800rpm. Συνολικά λοιπόν 160 αλογάκια στον στρόφαλο.
Προς kouzman: γίνεται αναφορά στο πολύ μακρύ σασμάν. Ακόμα και με τόσο μετατοπισμένο κόφτη τους έκανε εντύπωση η ταχύτητα με τις τρεις πρώτες σχέσεις που δίνουν 60, 115 και 165χλμ όπως αναφέρεται και το ότι ίσως έπρεπε να αλλαχθεί η τελική σχέση του διαφορικού.
Το μόνο που μένει είναι οι τελικές μετρήσεις γιατί το μόνο που κατάφεραν να μετρήσουν λέει ήταν ένα 0-100 σε 8.3sec λόγω κάποιων προβλημάτων.
Ydwr - Παρ 19 Μάρ 2004, 08:54:33
Θέμα δημοσίευσης:
Για εμενα παντως το απογοητευτικοτης υποθεσης ειναι οτι παρ'ολη την μοντιφα, ο κινητηρας ειναι μια απο τα ιδια μεχρι τις 5000 rpm με τον μαμα. Sad
Μετα θεριεβει... Κριμα Sad Περιμενα περισσοτερα στις χαμηλομεσαιες.
Ydwr - Παρ 19 Μάρ 2004, 08:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
Α! Στα αλογα κατι καναν αλλα στην ροπη τιποτα. 1 kg ροπης παραπανω στις 6000 rpm αν θυμαμαι καλα....

Χαλια σας λεω χαλια!!!! Sad
Kouzman - Παρ 19 Μάρ 2004, 09:42:11
Θέμα δημοσίευσης:
χαιρομαι οπου η μετατροπη μου ειναι καλυτερη απο το project... στην τελικη οπως εγω εχω προβληματα με τον εγκεφαλο ετσι εχουν και αυτοι...

απο αλογα ειμαστε ιδια...εγω εχω περισσοτερες απωλειες...Ροπη αααααντεεε γειααα... ουτε στα ονειρα τους... εμεις εχουμε ενα κομπιασμα μεχρι τις 2500 περιπου απο εκει νιωθεις πολυ περισσοτερη δυναμη απο το μαμα και μετα τις 4500 μεχρι τις 7600 που εχουμε κοφτη...χανεται η μπαλα...

και ουτε μεγαλυτερα μπεκ εχω, ουτε μηχανικο γκαζι, ουτε καλη εισαγωγη, ουτε αγωνιστικο εγκεφαλο... θα δουμε τι θα γινει αν τα βαλουμε και εμεις... Twisted evil Twisted evil

θα χαιρομουν να τα στηναμε με το project να δουμε ποιανου project παει καλυτερα...

φιλε drake, το σασμαν ειναι πραγματι τραγικο...αν εξαιρεσεις τα τρελα χλμ που ειδε ο αδερφος μου στην εθνικη κορινθου-τριπολης για εντος πολης ταρζανιες δεν λεει μια...φτανεις να τελειωνεις κοντρα με 3η (κοντα στα 170χλμ)... ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ γραναζωμα...

Τωρα εχουμε νεκρωσει λιγο λογω πολλων εξοδων, συν οτι με το σκασιμο του ελαστιχου απολεσαμε και ενα αμορτισερ...αρα πρεπει να φτιαχτει αυτο πριν προχωρησουμε...
PHSYBORG - Παρ 09 Απρ 2004, 17:49:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Α! Στα αλογα κατι καναν αλλα στην ροπη τιποτα. 1 kg ροπης παραπανω στις 6000 rpm αν θυμαμαι καλα....

Χαλια σας λεω χαλια!!!! Sad


Χαλια δεν λες τιποτα, μονο 1 Kgm ροπη κ μαλιστα σε +2000 rpm !

144,6 PS/7250 rpm στους τροχους ( απο 104/5750 )
15,6 Kgm/6000 rpm (απο 14,6 Kgm.3950 rpm)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr