PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Αλλαγή μοτέρ σε Peugeot 106 1.1

unclenontas - Σαβ 14 Ιαν 2017, 15:48:16
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή μοτέρ σε Peugeot 106 1.1
Καλησπέρα. Έχω ένα φουλ μαμίσιο 106 XN 1.1, και γνωστός μου έχει μοτέρ 1.4 από Saxo. Μπορώ να κάνω την αλλαγή και να βάλω το μοτέρ του Saxo πάνω;
geo106xs - Σαβ 14 Ιαν 2017, 20:22:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι και το σαξο κοντινης χρονολογιας,ναι! Αν ειναι πιο καινουριο με τριφυσα ηλεκτρικα,θελει ηλεκτρολογο.
unclenontas - Σαβ 14 Ιαν 2017, 21:34:30
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Αν ειναι και το σαξο κοντινης χρονολογιας,ναι! Αν ειναι πιο καινουριο με τριφυσα ηλεκτρικα,θελει ηλεκτρολογο.

Θενξ Geo. Θα επανέλθω!
unclenontas - Κυρ 15 Ιαν 2017, 12:43:57
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Αν ειναι και το σαξο κοντινης χρονολογιας,ναι! Αν ειναι πιο καινουριο με τριφυσα ηλεκτρικα,θελει ηλεκτρολογο.

Θα πρέπει να κάνω και αλλαγή στον εγκέφαλο και το κιβώτιο άραγε;
geo106xs - Κυρ 15 Ιαν 2017, 21:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πλεξουδα-εγκεφαλο,εννοειται! Το σασμαν δεν εχει θεμα οποιο και να βαλεις!
unclenontas - Δευ 16 Ιαν 2017, 10:32:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίος! Έχεις καμιά ιδέα πόσο θα κοστίσουν τα εργατικά στο περίπου;
geo106xs - Δευ 16 Ιαν 2017, 11:19:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δε βαλει το χερι του ηλεκτρολογος υπολογιζω γυρω στα 150-200 ευρω. Το σαξο τι χρονολογιας ειναι;
unclenontas - Δευ 16 Ιαν 2017, 16:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω 2003.....To πεζάκι μου είναι του 99
Nikos Kal - Σαβ 04 Φεβ 2017, 06:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι να μπεις στην διαδικασία βαλτου 16αρι
geo106xs - Σαβ 04 Φεβ 2017, 15:50:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν κοστος,δεν εχει καμια επαφη με το να βαλει 14ρι.
Pughell - Σαβ 04 Φεβ 2017, 16:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Σαν κοστος,δεν εχει καμια επαφη με το να βαλει 14ρι.

+1
Nikos Kal - Σαβ 04 Φεβ 2017, 21:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ως προς τι;
Nikos Kal - Σαβ 04 Φεβ 2017, 21:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ως προς τι;
kostas205 - Σαβ 04 Φεβ 2017, 23:44:26
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει νόημα να αλλάξεις ολόκληρo μοτερ για 15 άλογα.
geo106xs - Κυρ 05 Φεβ 2017, 01:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο,το 1600 θελει αλλα ημιαξονια,αλλα φρενα,αλλο σασμαν,αλλη αναρτηση κ.α απαραιτητα για να εχει μια σχετικη αξιοπιστια και να παταει αξιοπρεπως στο δρομο.

Κωστα,δεν ειναι τα 15 αλογα,τα παραπανισια κυβικα "σερνουν" πιο ανετα την καροτσα και ειδικα αν μιλαμε για τριφυσο 14ρι με πολλαπλο ψεκασμο η καταναλωση θα βρισκεται σε καλυτερα επιπεδα και ενδεχομενως αφου το μοτερ του το δινει γνωστος,ισως η τιμη να ειναι ξεφτιλα.
kostas205 - Κυρ 05 Φεβ 2017, 12:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοείται πως τα άλογα είναι απλα μία παράμετρος στην απόδοση ενός μοτέρ, παίζουν ρόλο και άλλα πολλά. Απλά συνεχίζω να πιστεύω πως μία τέτοια μετατροπή δεν αξίζει. Αύτο το μοτεράκι έχει αρκετό νεύρο για 1100, με λίγο ελάφρωμα στην καρότσα και την επιλογή ενός πιο κοντού σασμαν δεν θα έχεις τιποτα να ζηλέψεις απο ένα 1400αρι. Γενικά αν μπεις στο λούκι της μετατροπής κοίταζε να βάζεις πράγματα που δεν θα χρειαστεί να ξαναβγάλεις εαν αργότερα θελήσεις κάτι πιο δυνατό.
geo106xs - Κυρ 05 Φεβ 2017, 19:02:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το κοστος για κοντυτερο σασμαν μαζι με εργασια και ανταλλακτικα θα διαμορφωθει ως εξης με τιμες ξεφτιλα: σασμαν:150 δισκοπλατω:100 ρουλεμαν,τσιμουχες:120 εργασια:100 βρισκομαστε ηδη κοντα στο 500ρικο
Σχεδον τα ιδια θα κοστισει και η μετατροπη αντε 100 πανω,αν μιλαμε για μοτερ καποιου γνωστου.
Εν παση περιπτωσει ακομη και με σασμαν το τριφυσο 1.4 δε το φτανεις ουτε σε γκαζια ουτε σε οικονομια. Που 11sec για τα 0-100 που 15,4; ειδικα στα πολλα χλμ επικρατει χαος!
kostas205 - Κυρ 05 Φεβ 2017, 19:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις δίκιο δεν είχα κάτσει να τα υπολογίσω. Ίσως το σκεφτόμουν επειδή κάποια στιγμή και το 14αρι θα είναι "λίγο", τουλάχιστον να έχεις βάλει κάτι που θα μπορείς να αξιοποιήσεις, αλλά αυτό είναι άσχετο απο το θέμα μας.
Giannis307 - Κυρ 05 Φεβ 2017, 21:57:32
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα αν το 106 ειναι μονου ψεκασμου θελει ηλεκτρολογο οτι και να γινει....αν ειναι πολλαπλου μπαινει το αλλο οπως ειναι και παιζει μπαλα με τα ηλκτρικα του 1.1 ασχετα αν ειναι μονοφυσο η τριφυσο
geo106xs - Κυρ 05 Φεβ 2017, 23:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
Απο το 2000 και μετα ηταν τριφυσα πολλαπλου ψεκασμου,οπως τα quiksilver. Παλι με κοινα ηλεκτρικα με τα 14ρια.
MEMsound - Δευ 06 Φεβ 2017, 10:42:22
Θέμα δημοσίευσης:
απ' οσο θυμαμαι ενα 106 πρωτης γενεας 1400 monopoint ου ειχε ενας φιλος και που οδηγουσα για καμποσο καιρο παλαιότερα το οχημα ηταν ακρως διασκεδαστικο και γρυγορο -- οχι συγκρινομενο με το 1600 16ν προφανως -- με αστεια χαμηλη καταναλωση για την χαρα που σου προσεφερε Wink Wink
Hellas4x4 - Κυρ 23 Απρ 2017, 00:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αν απλά θες να πάρει μία ανάσα το αμάξι και μέχρι 500 ευρώ αξίζει να το κάνεις...
Για παραπάνω λεφτά, μάλλον αξίζει να δώσεις το δικό σου και να πάρεις κάτι έτοιμο... Έχουν πέσει πολύ οι τιμές και αρχίζουν να μην αξίζουν οι μετατροπές...
Βάλε τα κάτω και υπολόγισε...
Έτσι τα έβαλα κάτω κι εγώ και είπα αν πουλήσω το δικό μου και δώσω ακόμα 1000 ευρώ τι παίρνω;;; Άσε καλύτερα τι έπαιρνα με αυτά τα λεφτά!!! Razz
Εγώ την έκανα το 2009 όταν κόντευε 10ετια το αμάξι... Δεν υπήρχαν τότε downsize κινητήρες με turbo κλπ. τόσο έντονα, και η μετατροπή, αν αφαιρέσω και τα υλικά που πούλησα, έφτασε τα 800 ευρώ...
unclenontas - Σαβ 13 Μάϊ 2017, 19:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, κατέληξα τελικά να το αφήσω ως έχει, να δώσει ότι είναι να δώσει, και όταν έρθει η ώρα να παραδώσει (ευτυχώς φαίνεται πως αργεί), τότε να πάρω κάτι άλλο και να κρατήσω το γαλλάκι για πειραματισμούς μηχανολογικού ενδιαφέροντος!
Hellas4x4 - Σαβ 13 Μάϊ 2017, 20:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
unclenontas έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, κατέληξα τελικά να το αφήσω ως έχει, να δώσει ότι είναι να δώσει, και όταν έρθει η ώρα να παραδώσει (ευτυχώς φαίνεται πως αργεί), τότε να πάρω κάτι άλλο και να κρατήσω το γαλλάκι για πειραματισμούς μηχανολογικού ενδιαφέροντος!


Κατ' εμέ, την καλύτερη δουλειά θα κάνεις... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr