makis106 έγραψε: |
Εγω παντως shell ουτε απ εξω δεν περναω... |
makis106 έγραψε: |
Πρόγραμμα etuners για βενζίνη 100RON απο το 2008. Απο το 2010 και μετα χρησιμοποιώ μονο βενζινη 95RON λόγω τιμής, προσέχοντας το καλοκαιρι τις θερμοκρασιες.
Σε καποια φάση αρχες του 2014 ξεκιναει το αμάξι να χτυπάει τρελα πιρακια, ακομη και με 3η. Βενζίνη μονο Shell, τα ίδια και με vpower. Salex προτείνει να αλλάξω βενζινάδικο. Αλλάζω βενζινάδικο με άλλο Shell. Τα ιδια και χειρότερα, και με vpower. Πλεον για να μην το σπασουμε, τελη του 2014 βαζουμε προγραμμα 95RON πιστευοντας οτι εχει θεμα το αμαξι. Τα ίδια και με το πρόγραμμα το οποιο θα επρεπε να δουλευει ασφαλως με 95αρα!! Το αφηνω ετσι για ενα διαστημα προσπαθώντας να σκεφτω τι μπορει να φταιει. Μετα απο καποιους μηνες αποφασιζω να αλλαξω εταιρια και ξεκιναω να βαζω aegean 95αρα. Τα πιρακια... εξαφανιζονται. Ξαναπερναω προγραμμα 100RON, συνεχιζω με την ιδια βενζινη 95RON, πουθενα πιρακια μεχρι σημερα 2 χρονια μετα, χωρις καμια μηχανολογικη παρεμβαση. Τα συμπερασματα δικα σας... |
puglover έγραψε: |
Διαβολικη συμπτωση ρε συ Μακη.. Μιλας για πρατηρια του νησιου? Δε μπορω να πιστεψω οτι εχουν σκαρτεψει τοσο την ποιοτητα τα τελευταια χρονια και να μην εχει ανοιξει μυτη. Ολες οι βενιζνες απο ενα καζανι βγαινουν εξαλλου.
|
puglover έγραψε: |
Διαβολικη συμπτωση ρε συ Μακη.. Μιλας για πρατηρια του νησιου? Δε μπορω να πιστεψω οτι εχουν σκαρτεψει τοσο την ποιοτητα τα τελευταια χρονια και να μην εχει ανοιξει μυτη. Ολες οι βενιζνες απο ενα καζανι βγαινουν εξαλλου.
Οι αντλιες broulis σε αφηνουν μια και εξω? Βαζεις μαμα ή εμποριου π.χ hoffer? Να κανεις ενα πλυσιμο στο ντεποζιτο πριν την αλλαξεις παλι. |
JDROGAS έγραψε: |
Περυσι παντως με τα πρατηρια shell εδω στην Καλαματα υπηρχε θεμα παροτι ειναι εταιρικα και θεωρητικα πιο αξιοπιστα απο ιδιωτες,σκασανε στην αντιπροσωπεια 4 αυτοκινητα 207 & 307 ολα απο shell με αντλιες βενζινης.
Εγω παντως μεχρι και το 2010-11 εαν θυμαμαι καλα εβαζα παντα shell racing. Θεματα δεν ειχα ποτε,απλα μετα πηρε τον ανηφορο στις τιμες και αποφασισα να αλλαξω εταιρια. Με την Avin που βαζω εδω και μια πενταετια δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με αντλιες ουτε με πυρακια (παντα βεβαια με 100αρα) |
Pipis έγραψε: |
Παιδιά υπάρχει aftermarket αντλία χαμηλής για τα THP? |
makis106 έγραψε: |
Αυτές?
https://www.antallaktikaonline.gr/peugeot/207-wa-wc/19351/10817/ntlia_kaysimon |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Το ντεπόζιτο στο 207 πως καθαριζει? Εχει καμια ταπα απο κατω (για να φυγουν οι βρωμιες αν το ξεπλυνεις) ας πουμε ή πρεπει να βγει?
Αν καθαριζει χωρις να βγει εχει καλως, γιατι για να το βγαλω το βλεπω δυσκολο ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Δεν ξερω αν εχει βρωμια μεσα, αλλά σκοπευω να αλλαξω την αντλια βενζινης και ελεγα μηπως το καθαριζα κιολας
Θα το κοιταξω.Ελπιζω να ειναι καθαρο κι εμενα Ευχαριστω Dio |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Μου περίσσεψαν κατι ψιλά και δεν ξερω τι να τα κανω
Τι αλλο παιρνω αντι για αντλια, με 200€ ?? ![]() ![]() ![]() Δεν σηκωνει πολυ πιεση, γι αυτο θα την αλλαξω Σβηστό βλεπω ανεβαζει μονο 0,5 bar Στο service box,αυτη την στιγμη, για τα 207 thp, δινει ενα κωδικο αντλιας 1607401580 και τιμη 280€ Παλιοτερα αντι γι αυτον , εδινε την 1525PZ που ειπες ? Δεν το ειχα κοιταξει παλιοτερα Στο RCZ δινει οντως αυτον που ειπες (1525PZ) , στα 323€ Στο 308(mk1) Gt και Gti , οπως επισης και στο 3008 Thp, δινει κωδικο 1525NR στα 278€ Τι διαφορες εχουν, δεν ξερω Μηπως εχουν και επιστροφες καυσιμων, γι αυτο διαφέρουν? Ολες ειναι με ενσωματωμενο φιλτρο παντως Τι μαρκα ειναι η μαμα αντλια , ξερεις? Θα δω τι θα βαλω, μπορει να βαλω καμια του εμποριου |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Για το 208 δινει άλλες αντλιες
Διαφορετικους κωδικους σε σχεση με οσες αναφεραμε Τιμη για το 208 δινει μονο στην 9674466980 στα 136 € 0,5 bar μετραω με το torque pro, και μολις βαζω μπρος παει στα 48bar (ρελαντι) Ενω θα πρεπει να εχει 3,5bar τουλαχιστον νομιζω σβηστό Μακαρι να φταιει κανενα καλωδιο , αλλά δε νομιζω.... Γερμανικη ποιοτητα ![]() Η 1525PZ σε τι διαφερει με την 1607401580 που δινουν τωρα? απο αυτες https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/oem/1525pz αξιζει καμια? Μη μου πεις αυτη με τα 300€ ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Ειμαι 99% σιγουρος οτι τα επαιξε η χαμηλης μου
Αν το εχω αφησει σβηστο το πολυ 2-3 μερες και δεν την πρεσαρω με ανοιγοκλειμα του διακοπτη καμποσες φορες , κανει σκασιματα απο την εξατμιση (το ακουω γιατι ειναι ελευθερη) +οτι βλεπω λιγα bar σβηστο + οτι στο test results του torgue βλεπω αυτο https://s1.postimg.org/2dbl0p0w7j/8-3-2017_xperia_628.png Fuel system monitor bank 1 , για την χαμηλης δεν ειναι ? |
android έγραψε: |
fuel rail pressure κοιτας και παιζεις με τον διακοπτη on off μετρα σε kpa |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
Ναι το εχω κανει αυτο και δειχνει περιπου 500 kpa , δλδ 0,5 bar Απο εκει ειδα οτι πρεσαρει λιγο η χαμηλης |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Δεν καταλαβα ομως πως να μετρησω με τον τροπο που λεει ο Διονυσης
Που εχει υποδοχη στο συνοδηγο? |
android έγραψε: |
... να λυσεις να μετρησεις και την μπρωστα |
Pipis έγραψε: |
Καλησπέρα παιδιά. Βλέπω στο torque obd που έχω,πίεση καυσίμου 6,5bar όταν γυρνάω τον διακόπτη χωρίς να βάλω μπροστά. Παίζει να έχει χαλάσει η αντλία στο ντεπόζιτο? |