PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 106-Εξαγωγή 1.4 8v

pavlosk - Πεμ 05 Ιαν 2017, 02:51:13
Θέμα δημοσίευσης: 106-Εξαγωγή 1.4 8v
Καλησπέρα, σκέφτομαι να προχωρήσω σε πολλαπλή εξαγωγής 4-2-1 decat και τελικό γκρουπ ν. Θα υπάρχει πρόβλημα με τους λ και την λειτουργία του μοτέρ;
Pughell - Πεμ 05 Ιαν 2017, 14:43:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα βαλεις καταλυτη απο κατω και μακρυνεις τον 2ο λ,δεν θα εχεις θεμα.
Απλά αν δεν βρεις κανα μεταχειρο χταποδι(επωνυμο),προτιμησε ενα εργοστασιακο μαντεμι με διχαλο απο κανα Saxo VTS 1400 MK1 ή Rallye 8V 1300.
pavlosk - Πεμ 05 Ιαν 2017, 20:41:28
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αμα βαλεις καταλυτη απο κατω και μακρυνεις τον 2ο λ,δεν θα εχεις θεμα.
Απλά αν δεν βρεις κανα μεταχειρο χταποδι(επωνυμο),προτιμησε ενα εργοστασιακο μαντεμι με διχαλο απο κανα Saxo VTS 1400 MK1 ή Rallye 8V 1300.

Ευχαριστω για την απαντηση.
Αν ειμαι με μαμα καταλυτη σε ποιο σημειο απο κατω να τον βαλω για να εχω καλυτερη αποδοση;
Η περιπτωση decat θα δουλεψει στο συγκεκριμενο μοτερ(75 μουλαρια); ή θα εχω θεμα..(θα διαβαζει οτι ναναι ο 2ος λ; )
Αν προχωρησω decat θα ειμαι με τους δυο λ τον ενα μετα τον αλλο να φανταστω;(και οι δυο μετα το διχαλο; )
Συγνωμη για το μεγαλο ποστ.. οποιες αποψεις δεχτες
geo106xs - Πεμ 05 Ιαν 2017, 22:32:48
Θέμα δημοσίευσης:
Με τον δευτερο λ ξεχνας το decat! Αν βρεις μαμα εξατμιση 16v με καταλυτη θα εισαι αρχοντας σε συνδιασμο με το χταποδι απο τα monopoint.

Στελιο,το χταποδι του monopoint 1.1 ειναι και αυτο ιδιο με τα υπολοιπα εχω την εντυπωση!
Pughell - Παρ 06 Ιαν 2017, 18:15:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεις να βαλεις decat αλλά περαν του οτι δεν εχει νοημα,παλι θα πρεπει να πληρωσεις κανα mini catalyst για να μην εχεις θεμα με ηλεκτρονικα,λαμπακια,κλπ,κλπ.
http://www.kraftwerk-shop.cc/O2-Sensor-Spacer-with-Mini-Catalyst

Σχετικα με το χταποδι(μαντεμι βασικα) των monopoint,απο οσο θυμαμαι,ειναι πιο στενο απο τα "γρηγορα",αν και διατηρω μια επιφυλαξη.
Για κομπλε εξατμιση απο 16v,συμφωνω,αν και θα πρεπει να κανει πατεντα ο εξατμισας για να ενωσει το dp του 1400 στο ζοαν,με την υπολοιπη εξατμιση του 1600.
Επισης το dp πρεπει να ειναι αυστηρα απο αλουμινενιο μπλοκ γιατι ειναι με πιο βαθυ καρτερ και αν το dp ειναι απο μαντεμι,τοτε δεν θα φτανει να βιδωσει. Sad
pavlosk - Παρ 06 Ιαν 2017, 18:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τα χταποδια απο monopoint δεν ειναι ιδια με το δικο μου; Confused
geo106xs - Παρ 06 Ιαν 2017, 19:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ενα που εχω στα χερια μου ειναι πανομοιοτυπο με 13ριου...
Το δικο σου,αν βγαλεις τον καταλυτη μενει μια τεραστια τρυπα,την οποια ειναι δυσκολο να την καλυψεις ροϊκα με μια απλη σωληνα...
Pughell - Σαβ 07 Ιαν 2017, 21:53:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν σχεδιαση οντως ειναι ολοιδια απλά στα γρηγορα ειχε αυλους μεγαλυτερης διατομης απο τα απλά μοντελα.
Και φυσικα άλλαζε το dp.
pavlosk - Κυρ 08 Ιαν 2017, 11:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε αν δεν βρώ χταπόδι απο 13αρι ή 14αρι με το dp, παίρνω ενα μεταχ. 4-2-1 του εμπορίου με υπόλοιπη εξάτμιση από 16v και το τελικό γκρουπ ν που έχω.
Pughell - Κυρ 08 Ιαν 2017, 21:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
Προτιμησε να βρεις μαντεμι/dp απο 1300αρι καλυτερα,γιατι εχει πιο φαρδυ/μακρυ dp με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο στην ροη.
Για την υπολοιπη εξατμιση του 16v,συμφωνω,αν και το τελικο σου καζανι αν ειναι και ελευθερης ροης,τοτε μαλλον θα ψιλοκρεμασεις στο μεγαλυτερο φασμα. Confused
pavlosk - Δευ 23 Ιαν 2017, 17:47:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
το τελικο σου καζανι αν ειναι και ελευθερης ροης,τοτε μαλλον θα ψιλοκρεμασεις στο μεγαλυτερο φασμα. Confused

Question Question
Αφού με πιο ελευθερο τελικο εχω λιγο λιγοτερο backpressure, σε γενικες γραμμες αυτο δεν θελω;
Pughell - Δευ 23 Ιαν 2017, 18:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Και με μια 76αρα θα εχεις ελαχιστο back pressure,ομως θα δουλεψει το μοτερ σου;

Ηδη με την μαμα εξατμιση του 1600 εισαι δυο νουμερα πανω σε διασταση οπότε μηπως τελικα παρεις μονον θορυβο και καθολου δυναμη; Question
Λεω εγω τωρα... Rolling eyes
pavlosk - Δευ 23 Ιαν 2017, 21:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δικιο, ετσι κ αλλιως ζητουμενο ειναι η αποδοση Wink
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου Smile
Pughell - Τρι 24 Ιαν 2017, 10:10:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τιποτα ρε,ποιον χρονο... Wink

Απλά αν το παρακανεις με αυξημενη διαμετρο και ελευθερα καζανια,τοτε εκει που θα αξιοποιειται η εξατμιση σου,το μοτερ θα εχει ηδη τελειωσει.
Για αυτο και επιμενω μαμα 16v οπως ειναι(μαζι με τον καταλυτη της),αντε οριακα και ενα τελικο αλλά σεβαστου μηκους,αλλά σε καμια περιπτωση χωρις καθολου καταλυτη και μαζι και με ελευθερο τελικο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr