PSClub - Hellas

Κινητήρας - Ανακατασκευή μοτέρ 205

Dr.Rikons - Τετ 04 Ιαν 2017, 02:16:52
Θέμα δημοσίευσης: Ανακατασκευή μοτέρ 205
Υπάρχουν τα εξής 2 μοτέρ TU3:

1) 1.4 αλουμινένιο μπλοκ.
2) 1.4 μαντεμένιο ....

Αναλυτικότερα!
Και τα 2 μοτέρ είναι με σύστημα μονού ψεκασμού.
Απ' το αμάξι έλειπε ο καταλύτης, στα σχέδια είναι να επανατοποθετηθεί .
Το αμάξι φοράει τον αλουμινένιο κινητήρα (205 XS του 91), γράφει 350.000km αλλά υποτίθεται είναι γυρισμένα λόγω εκτελωνισμού...
Όπως και να 'χει το μοτέρ φαίνεται ταλαιπωρημένο και είναι και πεσμένο σε επιδόσεις.
Ο μαντεμένιος είναι από 2ο που αγοράστηκε για ανταλλακτικά. γράφει 175.000km και φαίνεται σε καλύτερη (οπτική) κατάσταση. Σε δοκιμή γύρισε κανονικά χωρίς να ζορίσει καθόλου (μάλλον δεν ήταν κολλημένος ή δεν πρόλαβε Razz ) αλλά δεν πήρε ποτέ μπρος.

Και αφού σας ζάλισα με φυσική ιστορία, θα 'θελα γνώσεις και γνώμες.. Rolling eyes
Ποιο μοτέρ και γιατί; Υπάρχουν σοβαρές διαφορές, υπέρ ή κατά; (εκτός βάρους)
Δεδομένο ότι θα λυθούν και τα 2 και θα ελεγχθεί αν είναι κατάλληλο κάποιο για ανακατασκευή.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας Very happy Very happy

Υ.Γ. Υπάρχει κι ένα μοτέρ kfu (χωρίς βολάν) από 206 1.4 16v και αυτό με πολλά km. Μπορεί να αξιοποιηθεί στην συγκεκριμένη περίπτωση?
Nik_psa - Τετ 04 Ιαν 2017, 07:27:30
Θέμα δημοσίευσης:
To KFU το ξεχνάς...
Τώρα ανοίγεις και τα δύο και βλέπεις...
Γενικά το μαντέμι πιο βαρύ αλλά και πιο ανθεκτικό στο θέμα τις φλάντζας αλλά οι κύλινδροι κάνουν οβάλ πιο εύκολα..
Το βάρος για μένα είναι σημαντικός παράγοντας και η κατάσταση του μοτέρ..
Pughell - Τετ 04 Ιαν 2017, 08:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
To KFU το ξεχνάς...
Τώρα ανοίγεις και τα δύο και βλέπεις...
Γενικά το μαντέμι πιο βαρύ αλλά και πιο ανθεκτικό στο θέμα τις φλάντζας αλλά οι κύλινδροι κάνουν οβάλ πιο εύκολα..
Το βάρος για μένα είναι σημαντικός παράγοντας και η κατάσταση του μοτέρ..

+1000
Dr.Rikons - Τετ 04 Ιαν 2017, 16:13:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το μπλοκ της KFU δεν είναι ίδιο με των TU3? Δεν θα ταιριάξει η κεφαλή?
Pughell - Τετ 04 Ιαν 2017, 22:49:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τα KFU ειχαν καποια ψιλοθεματακια με την λιπανση στα ψηλοτερα μερη του μπλοκ/κεφαλης οπότε απεφυγε το.
Dr.Rikons - Τρι 31 Ιαν 2017, 19:10:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ανοίχτηκαν τα μοτερ και πάμε για το μαντεμένιο, δυστυχως το αλλο είναι πολύ ταλαιπωρημένο και για κάποιο λόγο τα χιτώνια φαίνονται ΣΑΝ να έχουν τριφτεί με γυαλόχαρτο??? (δεν έχουν χοντρη γρατζουνιά αλλα φαίνονται φανερά σημάδια).

Μέταλλα ελλατήρια κλπ δεν θα αλλαχτούν ανοίχτηκαν και δεν έχουν κανένα σημάδι φθορας, προέκυψε και θέμα ημιαξονίων οπότε θα πάει αλλού το budget...
Pughell - Τετ 01 Φεβ 2017, 09:48:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα πασα πιθανοτητα αυτο που βλεπεις ειναι ακομα το honing οπότε βλεπεις χιτωνια σε αριστη κατασταση,οχι κατεστραμμενα.
Τα χιτωνια γυαλιζουν και τα "σημαδια" που βλεπεις ειναι ενδειξη καλης καταστασης.
geo106xs - Τετ 01 Φεβ 2017, 14:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
+1 Wink
Μη σε θαμπωνει η γυαλαδα του αλλου! Αν εχεις τη δυνατοτητα ελεγξε αν εχει ηδη σχηματιστει οβαλ οπως συμβαινει στα μαντεμενια με "φορτωμενα" χλμ.
Dr.Rikons - Πεμ 02 Φεβ 2017, 19:12:48
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ φωτό απ αυτό που περιγράφω!
https://www.dropbox.com/s/tp28ntow61n4lx7/DSC_0055.JPG?dl=0

Αυτό είναι απ την μαντεμένια
https://www.dropbox.com/s/nc6nu2wa53yw4up/DSC_0056.JPG?dl=0

edit' Στο αλουμινένιο με τις γραμμές έχω πιο πολλά (σχεδόν διπλά) χιλιόμετρα, τουλάχιστον στο μετρητή!
Giannis307 - Πεμ 02 Φεβ 2017, 21:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το μαντεμι ειναι για πεταμα οπως ειναι....
Dr.Rikons - Τετ 19 Απρ 2017, 09:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά επιλέχτηκε το αλουμινένιο μοτέρ, δεν μας άφησε κ πολλές επιλογές μιας και αποφάσισε να μασήσει ένα ελατήριο στον ένα κύλινδρο...
Μετά από πολύ κόπο, ψάξιμο και μία χαλασμένη βαλβίδα ψυχρής το αμάξι είναι έτοιμο και κυκλοφορεί ξανά ανάμεσα μας.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Mono AEK - Τετ 19 Απρ 2017, 09:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά χιλιόμετρα να έχεις!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr