PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - 206CC θεμα στη θερμοκρασια η οχι?

Nikos GT - Πεμ 10 Νοέ 2016, 19:14:05
Θέμα δημοσίευσης: 206CC θεμα στη θερμοκρασια η οχι?
Καλησπερα στην παρεα , Σαν καινουργιος με 206cc θελω να μου πειτε τις γνωμες σας για το ποσο πρεπει να δουλευει το αμαξι θερμοκρασια εν πορεια κ αν ειναι φυσιολογικο σε φαναρι να φτανει τους 95* βαθμους Question Question
Giannis307 - Πεμ 10 Νοέ 2016, 19:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
nai
Blue Cub - Πεμ 10 Νοέ 2016, 20:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η αλήθεια είναι ότι μόνο σε κίνηση και φανάρι θα ανέβει η θερμοκρασία πάνω από 90 και θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι να πιάσει 100 και να ενεργοποιηθεί το βεντιλατερ.
Εμένα σε πορεία συνήθως κρατάει θερμοκρασία στους 70-80.
Ακόμα και μετά από κίνηση με τη θερμοκρασία στους 95, με το που τρέξω μόλις ανοίξει ο δρόμος θα πέσει στους 75.
Καλοταξιδο!
drdino - Πεμ 10 Νοέ 2016, 22:20:51
Θέμα δημοσίευσης:
^έχεις χαλασμένο θερμοστάτη.
Blue Cub - Παρ 11 Νοέ 2016, 08:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα, ετσι νομιζα και γω, αλλα αν ηταν χαλασμενος θα την κραταγε χαμηλα ή ψηλα αναλογως αν ηταν κολλημενος κλειστος ή ανοιχτος.
Ειναι σαν "εποχιακος", στις ζεστες δουλευει στους 80 και στα κρυα στους 70. 90 μονο στασιμος.
Nikos GT - Παρ 11 Νοέ 2016, 21:25:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206CC θεμα στη θερμοκρασια η οχι?
Nikos GT έγραψε:
Καλησπερα στην παρεα , Σαν καινουργιος με 206cc θελω να μου πειτε τις γνωμες σας για το ποσο πρεπει να δουλευει το αμαξι θερμοκρασια εν πορεια κ αν ειναι φυσιολογικο σε φαναρι να φτανει τους 95* βαθμους Question Question
95 ανοίγει τελικά όλα καλά , με καλύψατε πλήρως με τις απαντήσεις σας ,ευχαριστω πολυ !!
drdino - Σαβ 12 Νοέ 2016, 03:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Blue Cub έγραψε:
Μπα, ετσι νομιζα και γω, αλλα αν ηταν χαλασμενος θα την κραταγε χαμηλα ή ψηλα αναλογως αν ηταν κολλημενος κλειστος ή ανοιχτος.
Ειναι σαν "εποχιακος", στις ζεστες δουλευει στους 80 και στα κρυα στους 70. 90 μονο στασιμος.


Ξανά: έχεις χαλασμένο θερμοστάτη. Smile

Hint:

TopGear - Σαβ 12 Νοέ 2016, 11:35:30
Θέμα δημοσίευσης:
Blue Cub έγραψε:
Μπα, ετσι νομιζα και γω, αλλα αν ηταν χαλασμενος θα την κραταγε χαμηλα ή ψηλα αναλογως αν ηταν κολλημενος κλειστος ή ανοιχτος.
Ειναι σαν "εποχιακος", στις ζεστες δουλευει στους 80 και στα κρυα στους 70. 90 μονο στασιμος.


Καλά σου λέει και μένα έτσι ήταν. 70+ σε πορεία, 80+ σε πόλη, μαξ 90 να φτάνει. Ώσπου είδα μια μέρα να ανεβαίνει το θερμόμετρο 120+, το βεντιλαντέρ να τρελαίνεται και αποδείχθηκε ότι την είχε ακούσει ο θερμοστάτης.
Blue Cub - Σαβ 12 Νοέ 2016, 19:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλιστα. Ένα πράγμα μένει να κάνω...
Γιάννηηηηηηη! Σε 2000χλμ που θα ρθω για το επομενο σερβις/τσεκ απ, να ελέγξουμε και το θερμοστάτη σιλ βου πλε.

Υ.Γ. Αν έχει όντως κάτι μου επηρεάζει και την κατανάλωση;
Giannis307 - Κυρ 13 Νοέ 2016, 01:50:31
Θέμα δημοσίευσης:
otan ερθεις θα τον δουμε... Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr