PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Μετατροπή 106 rallye 1.3 σε 1.6 v8

Luthier - Παρ 04 Νοέ 2016, 14:58:20
Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή 106 rallye 1.3 σε 1.6 v8
Γεια σας και καλός σας βρηκα. Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ. Όπως λέει και ο τίτλος του θέματος που άνοιξα έχω ένα 13αρι και του έβαλα μοτέρ απο rallye 1.6 8v. Εισαγωγή ,εγκέφαλο, πλεξούδα, αισθητήρες, πολλαπλή εξαγωγή ειναι από το 13αρι. Κορμό, καπάκι, εκκεντροφόρο και μπεκ από rallye 1.6 8v. Επίσης έχει εξάτμιση με τελικό (όχι μεσαίο καζανάκι ) φίλτρο και πρόγραμμα . Το πρόγραμμα είναι για 1.3 αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω μιας και το είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Με το παλιό μοτέρ το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά. Με το 1.6 8ν έχω πρόβλημα στο ρελαντί. Κάνει πολλες αρρυθμίες και ενώ το στροφωμετρο διχνει 1100 στροφές το διαγνωστικό λέει 750! Δεν μας βγάζει κανένα πρόβλημα στη διάγνωση. Απο τα μπουζί βλέπω οτι δουλεύει με πολύ πλούσιο μίγμα. Όταν πατήσω γκάζι το μοτέρ δουλεύει κανονικά. Καμιά ιδέα στο τη μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ.
BTS - Παρ 04 Νοέ 2016, 16:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
1. Η μπεκιέρα του 1.3 είναι 2,5 bar, του 1.6 3 bar. Σε πρώτη φάση μπορεί να φταίει αυτό (τα μπεκ είναι ίδια κατά τα άλλα, καφέ χρώματος).

2. Διαρροή αέρα κάπου στην εισαγωγή.

3. Το μαμά πρόγραμμα του 1.3 που δουλεύεις, έχει πολύ αβάνς για τη γεωμετρία του 1.6 μπλοκ.

4. Διάκενα βαλβίδων έχεις σωστά φαντάζομαι (0.25 εισ / 0.4 εξ)

5. Αν δεν είναι κάτι από τα παραπάνω, τότε μάλλον κάποια/ες βαλβίδες του καπακιού δεν σφραγίζουν καλά και "κατουράνε" καύσιμο, δημιουργώντας το πλούσιο μείγμα και τα ρεταρίσματα. Οπότε, επισκευή καπάκι...
Luthier - Σαβ 05 Νοέ 2016, 20:00:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.
Η μπεκιερα είναι του 1.3 με μπεκ 1.6 (μπλε χρώμα) και ο ρυθμιστής στα 3 μπαρ.
Τα μπεκ καθαρίστηκαν και μετρήθηκαν πριν μπουν.
Διαρροή αέρα δεν έχει.
Δοκίμασα και με μαμα πρόγραμμα. Αυτό που είχε δεν ήταν μαμά.
Διακενα βαλβίδων έχω 0.2εισ και 0.4εξ . Αυτά προτείνει και ο κατασκευαστής.
Εχει γίνει rebuild σε καπάκι και κορμό πριν μπουν πάνω.
Σήμερα άλλαξα μαπ και αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά τίποτα.
BTS - Κυρ 06 Νοέ 2016, 15:19:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχεις άλλους αισθητήρες να ρίξεις πάνω, δοκίμασε τους (π.χ. ΜΑΡ), μήπως κάποιος είναι ελαττωματικός.

Αλλά το φοβάμαι για καπάκι. Και εμένα σε αντίστοιχη μετατροπή, από ρεμπίλντ ήτανε, αλλά μία βαλβίδα δεν σφράγιζε (από υπερβολή του ρεκτιφιέ στις έδρες) και έκανε ακριβώς τα ίδια με το δικό σου..
Luthier - Κυρ 06 Νοέ 2016, 23:16:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απο αισθητήρες δεν νομίζω να είναι γιατί έχω δοκιμάσει αρκετούς!
Θα μετρήσω συμπίεση στους κυλίνδρους και θα ενημερώσω.
Ξέρει κανένας αν τα μπεκ του 1.3 και του 1.6 είναι τα ίδια αμπερ?
BTS - Δευ 07 Νοέ 2016, 09:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
Luthier έγραψε:

Ξέρει κανένας αν τα μπεκ του 1.3 και του 1.6 είναι τα ίδια αμπερ?


Είναι ο ίδιος κωδικός, οπότε είναι ακριβώς ίδια. Wink
Luthier - Σαβ 26 Νοέ 2016, 10:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα. Ξέρει κανένας κωδικό καπακιου rallye 1.6 8v? Αναγράφεται πάνω στο καπάκι απο τη μεριά τς πολλαπλής εξαγωγής. Αν έχει κάποιος 8ν rallye μπορεί να το δει.
Luthier - Σαβ 26 Νοέ 2016, 15:47:21
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα τον κώδικα του καπακιου. Το πρόβλημα τώρα είναι ότι εχω 2 καπάκια με ίδιο κώδικα και μοναδική διαφορά στους εκκεντροφόρους. Γνωρίζει κάποιος κωδικό εκκεντροφόρου rallye 106 8v?
BTS - Κυρ 27 Νοέ 2016, 11:52:22
Θέμα δημοσίευσης:
Γράφει J πάνω, είναι ο ίδιος σε όλα τα 8V rallye.
Luthier - Τετ 14 Δεκ 2016, 23:08:45
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τα καπάκια και τους εκκεντροφόρους .
Έχω δύο καπάκια με ίδιο κωδικό και οι εκκεντροφόροι που φοράνε έχουν χτυπημένο το γράμμα j.
Τα έδρανα τους έχουν όμως διδιαφορετική διάμετρο.
Το ένα έχει 42.42 - 41.82 - 41.23 - 40.62 - 36mm και το δεύτερο έχει 44.12 - 43.62 - 43.12 - 42.62 - 36.92mm. Επίσης και τα αμύγδαλα τους είναι διαφορετικά.
Ξερεις ποιό ειναι του rallye?
BTS - Πεμ 15 Δεκ 2016, 10:07:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εκκεντροφόρος J με μεγάλα έδρανα είναι rallye, είτε 1.3 είτε 1.6.

Τώρα αν το καπάκι με τα μεγάλα έδρανα γράφει πάνω TU2J2 είναι από rallye 1300. Αλλιώς είναι από 1600.

Όσον αφορά στα μικρά έδρανα, κάποιες παρτίδες έβγαιναν με αυτά.
Luthier - Πεμ 15 Δεκ 2016, 14:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι το καπάκι με τα μεγάλα έδρανα δεν γράφει πάνω TU2J2 .
Δηλαδή και τα δύο είναι από 1.6 8ν rallye?
Έχουν διαφορά οι δυο εκκεντροφόροι σε διάρκεια και βύθισμα?
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!
BTS - Πεμ 15 Δεκ 2016, 16:12:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά, αυτό με τα μεγάλα έδρανα είναι από 1.6 rallye.

Το μικρό δεν μπορούμε να ξέρουμε. Ήταν η εξαίρεση όπως είπα.


Χρησιμοποίησε το μεγάλο, έχεις περισσότερες επιλογές αν θες να αλλάξεις εκκεντροφόρο. Wink
Luthier - Σαβ 07 Ιαν 2017, 14:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο δυστυχώς είχες δίκιο!
Η βαλβίδα του δεύτερου κυλίνδρου δεν σφραγίζει καλά.
Οπότε, επισκευή καπάκι...
Σε ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια σου!!!
Όλοι οι μηχανικοί μου έλεγαν ότι είναι ηλεκτρολογικό πρόβλημα και χωρίς εσένα δεν θα έβγαζα άκρη!
Pughell - Σαβ 07 Ιαν 2017, 22:02:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν τα μπεκ σου ειναι γαλαζια/μπλε,γιατι ετσι διαβασα πιο πανω,δεν ειναι απο Rallye αλλά απο xsi.

Επισης "γρηγορο" μοτερ με μικρα εδρανα,δεν υπηρξε ποτε,ουτε καν στην ευρωπαικη αγορα,ασχετα με το τι λενε πολλοι μαλακοαγγλοι. Confused

Και βρες εναν εγκεφαλο απο 1600(8Ρ16).Παρά την 1300αρα εισαγωγη,θα δουλεψει μια χαρα. Smile
Luthier - Κυρ 08 Ιαν 2017, 14:56:20
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο τα μπεκ που έχω τώρα είναι καφέ χρώμα. Έβγαλα τα μπλε.
Για να βάλω εγκέφαλο από 1.6 8ν δεν θα πρέπει να αλλάξω πλεξούδα μηχανής και αισθητήρες?
BTS - Κυρ 08 Ιαν 2017, 19:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Luthier έγραψε:
Πέτρο δυστυχώς είχες δίκιο!
Η βαλβίδα του δεύτερου κυλίνδρου δεν σφραγίζει καλά.
Οπότε, επισκευή καπάκι...
Σε ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια σου!!!
Όλοι οι μηχανικοί μου έλεγαν ότι είναι ηλεκτρολογικό πρόβλημα και χωρίς εσένα δεν θα έβγαζα άκρη!


Χαίρομαι που ήμουν χρήσιμος Νίκο. Wink

Άντε, με το καλό, να γίνει όπως πρέπει.
Pughell - Κυρ 08 Ιαν 2017, 22:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
Luthier έγραψε:
Στέλιο τα μπεκ που έχω τώρα είναι καφέ χρώμα. Έβγαλα τα μπλε.
Για να βάλω εγκέφαλο από 1.6 8ν δεν θα πρέπει να αλλάξω πλεξούδα μηχανής και αισθητήρες?

Οχι ρε,ειτε 1300,ειτε 1600,ιδια ηλεκτρικα χρησιμοποιουν με καποιες ελαχιστες διαφοροποιησεις σε παρελκομενα και στους χαρτες(ΟΚ,εκει ειναι εντελως διαφορετικα).
Απο την στιγμη που κρατησες και 1300αρα εισαγωγη,δεν θες καμια πατεντα στην συνδεσμολογια των αισθητηρων,απλά κουμπωνεις τον εγκεφαλο του 1600 στην πριζα σου και φευγεις.
Απλά προσεξε αυτο που σου ειχε πει ο Πετρος για το ρυθμιστη στην μπεκιερα. Exclamation
Luthier - Κυρ 08 Ιαν 2017, 23:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα δουλεύω τα καφέ μπεκ με ρυθμιστή στα 3.5 μπαρ γιατί με 3 μπαρ ήταν φτωχό.
Αν βάλω εργοστασιακό πρόγραμμα από 1.6 8ν στο 1.3 εγκέφαλο θα δουλέψει?
Pughell - Δευ 09 Ιαν 2017, 10:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,πρακτικα δεν εχεις θεμα,ιδιος εγκεφαλος ειναι με αλλη χαρτογραφηση.
Απλά δουλευει φτωχο ελέω λιγοτερων 300 κυβικων σε σχεση με το 1600αρι.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr