PSClub - Hellas

Κινητήρας - Rektifie Peugeot 207 1.6 150hp

Fragos - Δευ 24 Οκτ 2016, 03:13:19
Θέμα δημοσίευσης: Rektifie Peugeot 207 1.6 150hp
Kalhspera
Tha ithela na moirastw kai me sas ton pono mou.
Shmera vazw to amkasi mou synergeio gia rektifie sto moter me 110000xlm apanw, tha katharistoun valvides eisagwghs tha allaxtoun flatzes, tsimouxakia valvidwn, xronismos kai oti allo mou pei to rektifie
To agorasa metaxirismeno me 50000xlm, ladia tou allaza kathe 5000 xlm kai oi diadromh pou ekane kathimerina htan kryoneri-peristeri. Exw mono alaksei to solinaki pou penaei ladi apo thn tourbina kai vash kontra sasman. To teleutaio kairo parathrousa oti oti to amaksi dn travage katholou kai mphka se skepseis.. piga se 2 diaforetika diagnwstika ths peugeot kai mou eipan oti to amaksi einai mia xara. Telos piga se ena synergeio pou mou proteinan kai o mastoras mou eipe oti to amaksi einai moukomeno..
Apo tote arxisa na psaxnw peri tou thematos kai eida oti yparxoun poloi pathontes..
Exw hdh agorasei thn flatza kai ta tsimouxakia 85$ gia arxh kai se ligo pou tha anoixtei tha doume th allo tha xreiastei, sth peugeot mou eipan oti thelei olo to set xronismou pou kostizei 300e
Eseis ti pisteuete? tha xreiastei olo to set h komati komati apo to set opws tentotires kana granazi klp klp...?
Tzive - Δευ 24 Οκτ 2016, 13:17:22
Θέμα δημοσίευσης:
Γραναζια οχι, αλλά τεντοτήρα, καδένα, βίδες καλό είναι να αλλάξεις...
salex - Δευ 24 Οκτ 2016, 16:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε Frago, γιατί κάνεις βίδες το μοτέρ σου αγόρι μου;
Ένα καθάρισμα χρειάζεται να κάνεις στην εισαγωγή. Να το χρονίσεις σωστά αντικαθιστώντας όλο το σετ χρονισμού και βάζοντας νέα καδένα.
Κανένα από τα παραπάνω δεν χρειάζεται να ανοίξεις καπάκι. Οι επιδόσεις θα επιστρέψουν και το μοτέρ θα πηγαίνει σαν καινούργιο.

Και όλα θα πάνε καλά. Εδώ τα εργοστασιακά μοτέρ άμεσου ψεκασμού έχουν κατανάλωση λαδιού, ποιός ο λόγος να ξηλώσεις το μοτέρ σου;
Άστο για αργότερα, αν και όποτε χρειαστεί.

Από τη προσωπική μου εμπειρία:
1 λίτρο λάδι ανά 5000χλμ έκαιγε με 30.000χλμ το μοτέρ μου.
1 λίτρο λάδι καίει ανά 4500χλμ με 150.000χλμ τώρα πια, το οποίο δεν έχει περάσει και την πιο εύκολη ζωή στον κόσμο. Ένα καθάρισμα καλό, ένα χρόνισμα με νεο κιτ χρονισμού και όλα πάνε ρολόι.

Φυσικά υπάρχουν σωστοί μηχανουργοί που μπορούν να σου το κάνουν πολύ καλό. Ζήτησε τους όμως πρώτα αν έχουν τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις ανοχές και πόσο πρέπει να είναι, πριν σου γίνει το μοτέρ μπουργάνα επειδή έτσι το αποφάσισε ο μάστορας.
Giannis307 - Δευ 24 Οκτ 2016, 18:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
Oπως ειπε και ο στελιος πιο πανω...δεν χρειαζεται να ανοιξεις μοτερ....χρονισμα με αλαγη ολων των μερων που το αποτελουν καθαρισμα και τελος.....

Το χρονισμα ολα τα ανταλακτικα πανε στο 150αρι και εργασια περι των 80 ευρω

οποτε και εγω θα σου λεγα να κρατησεις τα πραματα που πηρες και να τα βαλεις πιο μετα (το μετα ισως ειναι και χρονια)
Fragos - Δευ 24 Οκτ 2016, 20:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
Opws mou eipe o mastoras gia na ginei swstos katharismos twn valvidwn prepei na anoixtei kapaki, den yparxei allos tropos katharismou..
Diavazontas edw sto forum kai vlepontas eikones pisteuw oti to rallaki mou tha exei mazepsei mpolikh karvounila mesa..
Kathe 5000 xlm mou ekaige 1.5 litro ladi kai ola ta xiliometra ta exei kanei se eutheia poly ksekourasta, dn mou fenetai logiko na kaei toso ladi..
Epishs meta ta 170xlm to amaksi zorizete poly kai an einai aniforikos o dromos peftoun ta xlm siga siga, einai poly 'noxeliko' na sas to pw kai etsi dn travaei katholou..
Aurio tha ksekinisei to lisimo kai fovame mi mou poun kai alla asxhma nea, opws kana ragismataki sto mantemi px...
Den maresei na mpainw se tetoies diadikasies alla h lysh opws fenetai einai monodromos.

Stelio pws pisteueis oti mporei na ginei katharismos ths eisagwghs xwris na anoixtei kapaki?
salex - Δευ 24 Οκτ 2016, 22:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos έγραψε:

Stelio pws pisteueis oti mporei na ginei katharismos ths eisagwghs xwris na anoixtei kapaki?


Αφαίρεση πολλαπλής εισαγωγής. Καθαρισμός αυλών και βαλβίδων με χημικά και βουρτσάκια ή walnut / soda blasting.
Σε όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα οι επιδόσεις επιστρέφουν. Το κομμάτι των βαλβίδων που καθαρίζεται είναι το κομμάτι που χτυπάει ο αέρας και αυτό είναι που έχει σημασία. Το συνολικό κόστος είναι γελοίο για την δουλειά που γίνεται, όπως έγραψε ο Γιάννης παραπάνω.

Αν έχεις ήδη πάρει απόφαση να ανοίξεις το μοτέρ, σου εύχομαι καλή δύναμη και καλά ξεμπερδέματα σε περίπτωση που δεν γίνουν τα πράγματα όπως τα περίμενες.
Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος που είχε τέτοια προβλήματα. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω και ένας κάτοχος μοτερ άμεσου ψεκασμού που να μην τα είχε αυτά.

Χωρίς να θέλω να κάνω την Κασσάνδρα, το μαντέμι θα είναι εσωτερικά ραγισμένο 100%. Είναι αναμενόμενο και δεν πρέπει να σε ανησυχεί αυτό. Γιατί δεν έτυχε ποτέ ακόμα και με 40.000χλμ να μην έχει ρωγμές εσωτερικά - όλα έχουν. Άλλα πολύ και άλλα λίγο. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μην λείπουν κομμάτια και οι ρωγμές να μην φτάνουν εως έξω.
Ελπίζω να κάνεις ένα σέρβις στην τουρμπίνα σου γιατί από εκεί θα δεις ίσως μεγαλύτερη βελτίωση της κατανάλωσης λαδιού από ό,τι στο μοτέρ σου. Στο μοτέρ οι ανοχές είναι δεδομένες.

Όσο για τις επιδόσεις του μαμά 150αριού μετά τα 170χλμ/ώρα, σε παρακαλώ μη μου το θυμίζεις καθόλου. Μία φορά έκανα Θεσσαλονίκη-Αθήνα με εργοστασιακό πρόγραμμα και απογοητεύτηκα όσο δεν φαντάζεσαι.
Χρειάζεται η αιωνιότητα και μια μέρα για να φτάσεις τα 190. Πρέπει να είσαι εγκληματίας για να περιμένεις να δεις 200χλμ/ώρα σε δημόσιο δρομο και μαμά πρόγραμμα, γιατί χρειάζεται λεπτά επιτάχυνσης, ούτε καν δευτερόλεπτα.
Fragos - Τρι 25 Οκτ 2016, 19:38:58
Θέμα δημοσίευσης:
.jpg
Fragos - Τρι 25 Οκτ 2016, 20:13:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ta pramata itan kalytera ap oti perina,mono o 1os kylindros htan teliws voulomenos kai den pernage katholou aeras apo mesa..Oso gia thn kadena htan se poly kalh katastash kai htan teleia xronismeno..
Pisteuw na mporeitai na deite tis eikones

https://i.imgsafe.org/f98770886b.jpg
https://i.imgsafe.org/fa06895a02.jpg
https://i.imgsafe.org/fa07837975.jpg
https://i.imgsafe.org/fa089e026d.jpg
https://i.imgsafe.org/fa0986b154.jpg
Gregts21 - Τετ 26 Οκτ 2016, 18:56:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα και απο εμενα,στο αμαξι μου εκανα αλλαγη λαδιων και μετα απο 3350 χλμ μου εβγαλε check.απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να καιει το αμαξι πολυ λαδι.σε λιγο καιρο προκειται να αλλαξω τουρμπινα απο rc(τωρα εχω του ραλλυ με 80000+ χιλιομετρα ποτε επισκευασμενη).τι λετε;να βαλω την τουρμπινα rc και προγραμμα και να ξαναμετρισω καταναλωση μπας και εφταιγε η τουρμπινα;(να πω οτι και μολις αλλαξα σετ χρονισμου).η αλλη λυση ειναι να ανοιξω μοτερ και να κανω καθαρισμο βαλβιδων εισαγωγης ελατηρια στα πιστονια τσιμουχακια και μεταλλα και μετα να προχωρησω για αλλαγη τουρμπινας προγραμμα κλπ
Fragos - Τετ 26 Οκτ 2016, 20:16:09
Θέμα δημοσίευσης:
Kalhspera Gregts
Egw sth thesh sou prwta tha proxwrousa se katharismo valvidwn(an ontws exeis) kai meta se programma kai tourbina..
Pantws an sou kaei ladia mporei an ftaine ta elatiria + oti einai kai ena simadi oti mporei na exei maka to moter sou

Shmera etoimastike to rallaki mou kai pistepse meta apo katharismo einai les kai foraei programma..
Gregts21 - Τετ 26 Οκτ 2016, 22:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εσενα ποσο σου εκαιγε και το ανοιξες;απλα δεν ξερω αν αξιζει να το ανοιξω..
Fragos - Πεμ 27 Οκτ 2016, 01:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
Kathe 5000xlm 1.5 litro ladi..
to thema einai oti ekaige poly kausimo kai den pigaine vhma, ithele katevasma les kai htan 1.400 atmosfaira
Meta to rektifie twra eimai me 5h kai to amaksi den kolaei katholou, tha tou kanw kamia 500xlm na strwsei ligo kai tote tha dw diafora
Rwta to mhxaniko sou kai edw sto forum vohthane poly ta paidia
Psakse sto goggle "katharismos valvidwn 207"
an to antexei h tseph sou gia mena kanto
thodorisls - Πεμ 27 Οκτ 2016, 09:10:57
Θέμα δημοσίευσης:
μην γράφετε greeklish σας παρακαλώ μας έχουν βγει τα ματια.
Fragos - Πεμ 27 Οκτ 2016, 17:59:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα το ρεκτιφιε εχω παρατηρισει οτι η θερμοκαρασια ενω ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα ξεκιναει και δουλευει το βεντιλατερ του ψυγειου και του λαδιου της τουρμπηνας και συνεχιζει σε ολη τη διαδρομη χωρις να σταματιςουν με κλειστο AC και σταθερη πορεια χωρις ζορια
Επισης ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου του τουρμπο ειναι και αυτος σε κανονικα επιπεδα
Αφου το σβησω συνεχιζει και δουλευει ενω η θερμοκρασια εχει πεσει πολυ
Θερμοστατης λετε να ειναι.. Και αν ειναι ποςο θα παει με την εργασια;;;
Να σας πω οτι τα νερα ειναι του ψυγειου ειναι στο Μax..
Tzive - Πεμ 27 Οκτ 2016, 19:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos έγραψε:
Αφου το σβησω συνεχιζει και δουλευει ενω η θερμοκρασια εχει πεσει πολυ
Θερμοστατης λετε να ειναι.. Και αν ειναι ποςο θα παει με την εργασια;;;
80-90€ καινουργιος πριν απο 3χρονια. Εργασία την κάνεις και μόνος σου αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου...
Fragos - Πεμ 27 Οκτ 2016, 19:45:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν ειναι θερμοστατης τι αλλο μπορει να ειναι;
Ο θερμοστατης δινει εντολη και για το βεντιλατερ που ψυχει το ψυγειο λαδιου του τουρμπο;
Gregts21 - Παρ 28 Οκτ 2016, 12:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως ξερει καποιος ποσο λαδι πρεπει να καψει για να βγαλει check engine oil?(με την προυποθεση οτι το ειχαμε φουλαρει)
Fragos - Παρ 28 Οκτ 2016, 13:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
2 litra peripou...
alexandros 207 Rallye - Παρ 28 Οκτ 2016, 15:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
1 λιτρο ειναι
Tzive - Παρ 28 Οκτ 2016, 17:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos έγραψε:
2 litra peripou...
1λιτρο ειναι ο δείκτης απο το max στο min.
salex - Παρ 28 Οκτ 2016, 18:22:44
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos έγραψε:
Αν δεν ειναι θερμοστατης τι αλλο μπορει να ειναι;
Ο θερμοστατης δινει εντολη και για το βεντιλατερ που ψυχει το ψυγειο λαδιου του τουρμπο;


Χρειάζεται εξαέρωση το σύστημα ψυκτικού σου. Λογικό είναι μετά από ανακατασκευή.
Θα δεις μια πλαστικη βίδα πάνω από το θερμοστάτη για αυτή τη δουλειά.
Gregts21 - Παρ 28 Οκτ 2016, 20:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει καποιος που να ξερει 100 τα εκατο για να σου βγαλει check engine oil ποσο πρεπει να σου εχει καψει;εγω το γεμισα και σε 3351 χιλιομετρα μου αναψε check.σας παρακαλω βοηθηστε με επειδη προσπαθω να βγαλω ακρη ποσο καιει .επειδη αλλο να καιει ενα λιτρο στα 3350 και αλλο 2...
makis106 - Σαβ 29 Οκτ 2016, 01:01:47
Θέμα δημοσίευσης:
1 λιτρο
salex - Σαβ 29 Οκτ 2016, 07:20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Gregts21 έγραψε:
Υπαρχει καποιος που να ξερει 100 τα εκατο για να σου βγαλει check engine oil ποσο πρεπει να σου εχει καψει;εγω το γεμισα και σε 3351 χιλιομετρα μου αναψε check.σας παρακαλω βοηθηστε με επειδη προσπαθω να βγαλω ακρη ποσο καιει .επειδη αλλο να καιει ενα λιτρο στα 3350 και αλλο 2...


Από το ανώτατο μέχρι το κατώτατο σημείο του δείκτη λαδιού, είναι 1 λίτρο διαφοράς, όπως γράφει ο Μάκης.

Όπως επίσης έχει γραφτεί ξανά πολλές φορές, για να μετρήσεις πόσο λάδι καίει με ακρίβεια πρέπει να κάνεις πλήρη αλλαγή λαδιών και να δεις πότε σου ανάβει. Όχι συμπληρώνοντας γιατί τα τηγανισμένα λάδια παραμένουν μέσα στο μοτέρ.
Στα 2.5-3 λίτρα τηγανισμένα λάδια, συμπληρώνεις 1 λίτρο φρέσκο. Δεν είναι και πολύ καλή ιδέα αυτό.
Fragos - Σαβ 29 Οκτ 2016, 08:12:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω salex θα το κοιταξω και αυτο
Απο βδομαδα θα το παω διαγνωστικο να δω και το antipolution tι μπορει να ειναι
Fragos - Τρι 01 Νοέ 2016, 15:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/parts/view/8916624/
MAD - Τρι 01 Νοέ 2016, 15:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
Fragos έγραψε:
http://www.car.gr/parts/view/8916624/


Εγώ νόμιζα ότι μετά απ όλη την συζήτηση το πούλαγες... Laughing Laughing Laughing

Βάλε την αγγελία στις πωλήσεις... Wink
Fragos - Τρι 01 Νοέ 2016, 15:40:34
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο φιλος
Δεν το πουλαω το ραλλακι μου θα το κρατισω και οσο αντεξει
Σαν καινουριο ειναι τωρα μετα το kαθαρισμο
Morfeas - Τρι 01 Νοέ 2016, 22:25:15
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο μου φαίνεται οτι το πργραμματάκι που έχω απο 10000 κάνει απίστευτη δουλειά Δεν κάνω διαφήμηση απλα λέω την αλήθεια...έχω 240000 χιλιόμετρα έχω κάνει δύο φορές καθαρισμό εισαγωγής (70ευρώ σε αντιπροσωπία) και μια φορά χρονισμό. κάνω αλλαγές κάθε 10000 χιλιόμετρα (5-40) και μπουζί κάθε 20000 χιλιόμετρα. λάδι μου καίει περίπου 2-2.5 λίτρα σε κάθε αλλάγη και έχω αλλάξει σαλιγκάρι μια φορά στα 145000 χιλιόμετρα και προλιπτικά μου είπε ο Στελιος να αλλάξω τεντοντίρα καδένας η οποία ακόμα δεν χρίζει αλλαγης. Απο τότε που αλλάχτηκε το σαλιγκάρι και έγινε υβριδικό με την ευκαιρία, δεν έχω κανένα πρόβλημα..μα κανένα και ακόμα σηκώνει απο τότε την ίδια πίεση. όλα αυτα τα λέω γιατί ρεκτιφιέ με τόσα λίγα χιλιόμετρα είναι λίγο παράξενο είναι και τι χρήση κάνει ο καθένας. Γενικά το μοτέρ αντέχει πιστεύω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr