PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Το διλημμα

pegeotoula - Σαβ 22 Οκτ 2016, 23:59:50
Θέμα δημοσίευσης: Το διλημμα
Γεια σας
Κληρονομησα ενα pegeot 307 12 χρονων 1,6 αρκετα προσεγμένο που το οδηγουσε πολυ αγαπημενο μου ατομο και ειμαι συνδεδεμενη μαζι του και ειναι ιδιαιτερα μαλακο στο οδηγημα ( σημαντικο για μενα συν ειμαι νεα οδηγος στην πολυ αρχη)
Με πιεζουν να προτιμησω ενα γκολφ 6 χρονων καλο μοντελο 1,6 δε θυμαμαι ποιο ομως ως καινουργιο αυτοκινητο αλλα μου φαινεται λιγοτερο μαλακο στο οδηγημα
Μια φιλη μου ειπε να τα πουλησω κ τα δυο κ να παρω οτι μ αρεσει, παλι pegeot θα μ αρεσε λογω αμορτισερ και ειδα ενα 208 αυτοματο 1.4 με λιγο μικρο τιμονι αλλα παντα με ενδιεφεραν τα αυτοματα. Δεν ξερω αν ειναι μαλακο και αν η ποιοτητα κατασκευης του ειναι καλυτερη δομικα απο το 307 λαμαρινες κλπ γιατι στα αλλα ειναι σιγουρα

Τι να προσεξω?
πως θα καταληξω στο τι να κανω?
Τι με συμβουλευετε?
alexandros 207 Rallye - Κυρ 23 Οκτ 2016, 07:56:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα
Προτεινω να μαθεις να οδηγεις με το 307 που το εχεις ηδη
Οταν μαθεις (καλα) , μετα παιρνεις οτι σου αρεσει (ή παραμενεις με το 307)
TopGear - Κυρ 23 Οκτ 2016, 10:21:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το διλημμα
pegeotoula έγραψε:
Γεια σας
Κληρονομησα ενα pegeot 307 12 χρονων 1,6 αρκετα προσεγμένο που το οδηγουσε πολυ αγαπημενο μου ατομο και ειμαι συνδεδεμενη μαζι του και ειναι ιδιαιτερα μαλακο στο οδηγημα ( σημαντικο για μενα συν ειμαι νεα οδηγος στην πολυ αρχη)
Με πιεζουν να προτιμησω ενα γκολφ 6 χρονων καλο μοντελο 1,6 δε θυμαμαι ποιο ομως ως καινουργιο αυτοκινητο αλλα μου φαινεται λιγοτερο μαλακο στο οδηγημα
Μια φιλη μου ειπε να τα πουλησω κ τα δυο κ να παρω οτι μ αρεσει, παλι pegeot θα μ αρεσε λογω αμορτισερ και ειδα ενα 208 αυτοματο 1.4 με λιγο μικρο τιμονι αλλα παντα με ενδιεφεραν τα αυτοματα. Δεν ξερω αν ειναι μαλακο και αν η ποιοτητα κατασκευης του ειναι καλυτερη δομικα απο το 307 λαμαρινες κλπ γιατι στα αλλα ειναι σιγουρα

Τι να προσεξω?
πως θα καταληξω στο τι να κανω?
Τι με συμβουλευετε?


Εξαρτάται από το πόσο καλοδιατηρημένο και καλοσυντηρημένο είναι το Golf.

Μπορεί να είμαστε γαλλόφιλο site, αλλά άλλο αμάξι 12ετίας κι άλλο 6ετίας.
Επίσης, ασύλληπτη η ποιότητα κατασκευής του Golf σε σχέση με τις πλαστικούρες του 307, όπως και να το κάνουμε.

Σημαντικός παράγοντας για μένα, είναι το πορτοφόλι σου. Όχι απαραίτητα για το κόστος αγοράς, αλλά κυρίως θέματα service, κατανάλωσης κτλ. Μη σου αρχίσει να σου βγάζει ζημιές το 307 λόγω παλαιότητας ή για να μπορέσει να παραμείνει έτσι καλοδιατηρημένο.

Εμένα πχ σε κάποια φάση στα 10-12 χρόνια, για ένα 8μηνο, με ξετίναξε στα αναλώσιμα. Παίζει να έσπρωξα 1500-2000 σε service-ανταλλακτικά. Είτε επειδή μου έτυχε κάτι έκτακτο στο δρόμο, είτε επειδή λόγω παλαιότητας έχρηζαν αντικατάστασης κάποια εξαρτήματα.

Το αν σου φαίνεται "απότομο" ή όχι, δεν είναι κάτι, θα το συνηθίσεις και θα το ξεχάσεις. Και παρόλο που έγινες πρόσφατα οδηγός, δεν είναι δα και τραγικό να έχεις αμάξι 6ετίας. Δε σου έδωσαν και αμάξι με κορδέλα και "φοβάσαι" μην το στουκάρεις. Άσε κιόλας, που χωρίς εμπειρία στο τιμόνι, καλύτερα να έχεις ένα ασφαλέστερο αμάξι να οδηγείς, παρά κάτι παλαιότερης κατασκευής.

Εμένα άποψή μου είναι το Golf αν φυσικά έχεις δυνατότητα να καλύπτεις το (φαινομενικά) ακριβότερο service. Από την άλλη όπως ανέφερα και πιο πάνω, κάποια στιγμή, δεν ξέρεις αν και το 307, αρχίσει και ζητάει πράγματα και πληρώσεις στο τέλος κι εκεί τα ίδια.

Υ.Γ. Δες πχ αν γίνεται, κατάσταση ελαστικών και στα 2 αμάξια, μην το πάρεις τώρα και ξεκινήσεις να πληρώνεις με το καλημέρα. Ή γενικά μικροβλαβίτσες.

Υ.Γ. Ψάξε λίγο και το κόστος των τελών κυκλοφορίας, πόσο θα πάει το Golf αν μπλέξουμε με ρύπους.
pegeotoula - Δευ 24 Οκτ 2016, 04:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω κι ενας ταξιτζης αυτο μου ειπε να μαθω με το παλιο και μετα καινουργιο αλλος παλι επεμενε στο γκολφ οπως ο δευτερος φιλος που απαντησε.

Τι λετε για τη τριτη λυση να τα πουλησω ολα κ να παρω το αυτοματο 208? ως νεα οδηγος με συμφερει? εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας αλλα λιγο μικρο τιμονι και δεν ξερω αν ειναι μαλακο οπως το αλλο
TopGear - Δευ 24 Οκτ 2016, 11:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
pegeotoula έγραψε:
Ευχαριστω κι ενας ταξιτζης αυτο μου ειπε να μαθω με το παλιο και μετα καινουργιο αλλος παλι επεμενε στο γκολφ οπως ο δευτερος φιλος που απαντησε.

Τι λετε για τη τριτη λυση να τα πουλησω ολα κ να παρω το αυτοματο 208? ως νεα οδηγος με συμφερει? εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας αλλα λιγο μικρο τιμονι και δεν ξερω αν ειναι μαλακο οπως το αλλο


Την Τρίτη λύση δεν τη συνιστώ, καθώς με το νέο καθεστώς των φωστήρων που μας κυβερνάνε, ακρίβυναν τα τέλη ταξινόμησης και γενικότερα οι τιμές. Κατάντησαν και τα μικρά αμάξια είδος πολυτελείας.

Το μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μην το παίρνεις ως προοπτική για το μέλλον, από τη μια μέρα στην άλλη, τα καμάρια μας θα στα φέρουν τούμπα. Αναλόγως και τα λεφτά όμως που έχεις να δώσεις, είναι σημαντική κίνηση σήμερα να δώσει κάποιος τέτοια ποσά κατευθείαν.

Εγώ πάντως προσωπικά, επιμένω στο Golf. Και καινούριο σε σχέση με το άλλο και εντελώς άλλη ποιότητα κατασκευής σε σύγκριση με το 307 και ασφαλές και όλα.

Ό,τι πιστεύεις. Εκτός αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το 307 κανά χρόνο "μέχρι να μάθεις" και το στείλεις άμεσα. Αλλά όπως σου είπα, άμα αυτό το χρόνο πληρώνεις βλάβες κτλ, δεν έχει νόημα. Θα συνηθίσεις να μάθεις και στο Golf, μη σε απασχολεί αυτό.
Snap5 - Δευ 24 Οκτ 2016, 20:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μεταξύ των δύο κράτα χωρίς δεύτερη σκέψη το golf. Και νεότερο και γερμανικό.
pegeotoula - Τρι 25 Οκτ 2016, 15:05:06
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
pegeotoula έγραψε:
Ευχαριστω κι ενας ταξιτζης αυτο μου ειπε να μαθω με το παλιο και μετα καινουργιο αλλος παλι επεμενε στο γκολφ οπως ο δευτερος φιλος που απαντησε.

Τι λετε για τη τριτη λυση να τα πουλησω ολα κ να παρω το αυτοματο 208? ως νεα οδηγος με συμφερει? εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας αλλα λιγο μικρο τιμονι και δεν ξερω αν ειναι μαλακο οπως το αλλο


Την Τρίτη λύση δεν τη συνιστώ, καθώς με το νέο καθεστώς των φωστήρων που μας κυβερνάνε, ακρίβυναν τα τέλη ταξινόμησης και γενικότερα οι τιμές. Κατάντησαν και τα μικρά αμάξια είδος πολυτελείας.

Το μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μην το παίρνεις ως προοπτική για το μέλλον, από τη μια μέρα στην άλλη, τα καμάρια μας θα στα φέρουν τούμπα. Αναλόγως και τα λεφτά όμως που έχεις να δώσεις, είναι σημαντική κίνηση σήμερα να δώσει κάποιος τέτοια ποσά κατευθείαν.

Εγώ πάντως προσωπικά, επιμένω στο Golf. Και καινούριο σε σχέση με το άλλο και εντελώς άλλη ποιότητα κατασκευής σε σύγκριση με το 307 και ασφαλές και όλα.

Ό,τι πιστεύεις. Εκτός αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το 307 κανά χρόνο "μέχρι να μάθεις" και το στείλεις άμεσα. Αλλά όπως σου είπα, άμα αυτό το χρόνο πληρώνεις βλάβες κτλ, δεν έχει νόημα. Θα συνηθίσεις να μάθεις και στο Golf, μη σε απασχολεί αυτό.


Τι ακριβως εννοεις με τα τελη ταξινομησης? και τα τελη κυκλοφοριας τι μπορει να παθουν? μεταχειρισμενο ειναι κι αυτο του 12 το 208
sps - Τρι 25 Οκτ 2016, 15:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
Golf εξαετιας με κινητηρα 1.6 βενζινης δεν υπαρχει. Μηπως ειναι πετρελαιο;
DimiP - Τρι 25 Οκτ 2016, 18:49:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: Το διλημμα
pegeotoula έγραψε:
Γεια σας
Κληρονομησα ενα pegeot 307 12 χρονων 1,6 αρκετα προσεγμένο που το οδηγουσε πολυ αγαπημενο μου ατομο και ειμαι συνδεδεμενη μαζι του και ειναι ιδιαιτερα μαλακο στο οδηγημα ( σημαντικο για μενα συν ειμαι νεα οδηγος στην πολυ αρχη)
Με πιεζουν να προτιμησω ενα γκολφ 6 χρονων καλο μοντελο 1,6 δε θυμαμαι ποιο ομως ως καινουργιο αυτοκινητο αλλα μου φαινεται λιγοτερο μαλακο στο οδηγημα
Μια φιλη μου ειπε να τα πουλησω κ τα δυο κ να παρω οτι μ αρεσει, παλι pegeot θα μ αρεσε λογω αμορτισερ και ειδα ενα 208 αυτοματο 1.4 με λιγο μικρο τιμονι αλλα παντα με ενδιεφεραν τα αυτοματα. Δεν ξερω αν ειναι μαλακο και αν η ποιοτητα κατασκευης του ειναι καλυτερη δομικα απο το 307 λαμαρινες κλπ γιατι στα αλλα ειναι σιγουρα

Τι να προσεξω?
πως θα καταληξω στο τι να κανω?
Τι με συμβουλευετε?


>επειδη χρησιμοποιησες 2 φορες τον ορο "μαλακο" κι επειδη εισαι νεα οδηγος (ολοι εχουμε περασει απο εκει και ξερουμε το αγχος του νεου οδηγου),
>επειδη το 307 το κληρονομησες και δε θα σου στοιχησει τιποτα και επιπλεον φαινεται οτι μεσα σου συναισθηματικα το προτιμας κ θελεις να το κρατησεις,
>επειδη σου αρεσουν τα peugeot λογω αναρτησης οπως αναφερεις,
ΟΛΑ δειχνουν σε ενα πραγμα
να κρατησεις το 307, να μαθεις να οδηγεις με αυτο και μετα απο οσα χρονια νομιζεις (2,3,4,...) να πας να αγορασεις ενα νεο αυτοκινητο (ο,τι θελεις) με τα λεφτα που στο εν' τω μεταξυ θα μαζεψεις.

αυτα λεει η λογικη
TopGear - Τρι 25 Οκτ 2016, 21:31:05
Θέμα δημοσίευσης:
pegeotoula έγραψε:
TopGear έγραψε:
pegeotoula έγραψε:
Ευχαριστω κι ενας ταξιτζης αυτο μου ειπε να μαθω με το παλιο και μετα καινουργιο αλλος παλι επεμενε στο γκολφ οπως ο δευτερος φιλος που απαντησε.

Τι λετε για τη τριτη λυση να τα πουλησω ολα κ να παρω το αυτοματο 208? ως νεα οδηγος με συμφερει? εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας αλλα λιγο μικρο τιμονι και δεν ξερω αν ειναι μαλακο οπως το αλλο


Την Τρίτη λύση δεν τη συνιστώ, καθώς με το νέο καθεστώς των φωστήρων που μας κυβερνάνε, ακρίβυναν τα τέλη ταξινόμησης και γενικότερα οι τιμές. Κατάντησαν και τα μικρά αμάξια είδος πολυτελείας.

Το μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μην το παίρνεις ως προοπτική για το μέλλον, από τη μια μέρα στην άλλη, τα καμάρια μας θα στα φέρουν τούμπα. Αναλόγως και τα λεφτά όμως που έχεις να δώσεις, είναι σημαντική κίνηση σήμερα να δώσει κάποιος τέτοια ποσά κατευθείαν.

Εγώ πάντως προσωπικά, επιμένω στο Golf. Και καινούριο σε σχέση με το άλλο και εντελώς άλλη ποιότητα κατασκευής σε σύγκριση με το 307 και ασφαλές και όλα.

Ό,τι πιστεύεις. Εκτός αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το 307 κανά χρόνο "μέχρι να μάθεις" και το στείλεις άμεσα. Αλλά όπως σου είπα, άμα αυτό το χρόνο πληρώνεις βλάβες κτλ, δεν έχει νόημα. Θα συνηθίσεις να μάθεις και στο Golf, μη σε απασχολεί αυτό.


Τι ακριβως εννοεις με τα τελη ταξινομησης? και τα τελη κυκλοφοριας τι μπορει να παθουν? μεταχειρισμενο ειναι κι αυτο του 12 το 208


Νόμιζα καινούριο 208 έλεγες. Και οι τιμές ανέβηκαν στα καινούρια.
Στα τέλη κυκλοφορίας εννοώ που λογικά θα σε πιάσει το σύστημα των ρύπων και θα ακριβυνουν σε σχέση με τα τωρινά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr