PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - περιεργα συμπτωματα - (help)

DimiP - Τρι 20 Σεπ 2016, 21:46:44
Θέμα δημοσίευσης: περιεργα συμπτωματα - (help)
παιδια θα ηθελα τη γνωμη σας αν καποιος μπορει να βοηθησει απο τα εξης συμπτωματα στο 16ετιας 206 μου.

σημερα το πρωι λοιπον παρουσιασε τα εξης:
-> εκκινηση κινητηρα με περιεργο βρυχηθμο (σαν να παει να σβησει) χωρις να σβηνει και χωρις να παιζουν οι στροφες στο ρελαντι
μετα 15 δευτερολεπτα ο ηχος εγινε φυσιολογικος

-> σε ανηφορα με αρκετη κλιση χωματοδρομος φαινονταν να μην εχει δυναμη να τη βγαλη με 1η και χρειαστηκε να παρει φορα και να φυγει με τα οσα για να βγει στην ασφαλτο (ηταν στο χωριο)

-> στη συνεχεια περιεργος ηχος απο την εξατμηση σε ρελαντι και αφου ειχε κανει ~10 χλμ. χωρις προβλημα
δειτε το video (ανεβαστε την ενταση του ηχου)
https://www.dropbox.com/s/602y3n2b333secl/2016-09-20%2009.43.26.mp4?dl=0

-> ο ηχος αυτος και το τρεμουλο στην εξατμηση συνεχιστηκε και μετα απο 320 χλμ πορειας μεχρι και τωρα

-> 2-3 φορες κατα τη δειαρκεια του ταξιδιου και μετα απο ολιγολεπτη σταση (με σβησιμο κινητηρα αλλα και χωρις σβησιμο (ρελαντι) οταν πηγα να ξεκινησω 1η 2α το αμαξι ετρεμε αισθητα σαν να παει να σβησει και ειχε αισθητα περιεργη συμπεριφορα. αυξανοντας το γκαζι και αφου περναγεκαποιες στροφες και επιανε μια ταχυτητα 40-50 χλμ με 3η 4η 5η και πορεια ~100 χλμ/ωρα δεν εκανε τιποτα
το φαινομενο παριουσιαστηκε 2-3 φορες μονο

->υπαρχει αισθητο τρεμουλο (κραδασμος) στην καμπινα των επιβατων σε σημειο να ειναι εντονα αισθητο σε ρελαντι . το καταλαβαινεις στην εδρα του καθισματος μεχρι και την πλατη (βαση μηχανης ;;; )

παρατηρησεις:
το a/c ειτε ανοικτο ειτε κλειστο δεν αλλαζει κατι απο τα παραπανω που ειναι / ηταν αισθητα ασχετως a/c
νεα βενζινη δεν εχει μπει. ενα γεμισμα εγινε απο Αθηνα πριν 3 μερες και το αμαξι εφτασε στο χωριο χωρις προβλημα ενω σημερα παρουσιασε ολα τα παραπανω
ο χωρος την μηχανης δεν εχει κατι εμφανες
η εξατμιση κουνιεται μεν με το χερι λιγο αλλα οχι τοσο οσο αν ειχε σπασει καποια βαση
ο ηχος της εξατμησης ειναι πιο μπασσος απο αλλες φορες και ο ηχος της μηχανης ελαφρως πιο τραχυς
service εκανε πριν 3-4 μηνες περιπου

ακουω ιδεες μεχρι τη Δευτερα που θα μπορεσω να το παω στο συνεργειο
vagelis207 - Τρι 20 Σεπ 2016, 22:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
Καλου κακου κανε ενα γεμισμα απο αλλο πρατηριο γιατι παιζει σοβαρα να ειναι απο καυσιμο.
Επισης κοιταξες αν δουλευει τρικυλινδρο?
Οι κραδασμοι και ο ηχος ειναι συμπτωματα απο πολλαπλασιαστη η μπουζι.
Manos206 - Τρι 20 Σεπ 2016, 23:14:13
Θέμα δημοσίευσης:
vagelis207 έγραψε:
Καλου κακου κανε ενα γεμισμα απο αλλο πρατηριο γιατι παιζει σοβαρα να ειναι απο καυσιμο.
Επισης κοιταξες αν δουλευει τρικυλινδρο?
Οι κραδασμοι και ο ηχος ειναι συμπτωματα απο πολλαπλασιαστη η μπουζι.


+1
DimiP - Τρι 20 Σεπ 2016, 23:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τα μπουζι ειχαν αλλαχτει στα 185.000 χλμ και τωρα εχει 203.000 περιπου
δηλ. κατω απο 20.000 χλμ
για πολλαπλασιαστη τι να πω ; δεν ξερω
για 3κυλινδρο οχι δε νομιζω μετα στν εθνικη δεν ειχε προβλημα
την οποια δυναμη ειχε την εβγαζε και ο ηχος δεν ηταν 3κυλινδρου

Δευτερα πρωι συνεργειο
κ θα ελεγχθουν και τα μπουζι

βενζινη υποπτευθηκα αλλα δεν κολαει γιατι το αμαξι εκανε τοσα χλμ στο πηγαινε χωρις προβλημα και επισης στην εθνικη με σταθερη υψηλη ταχ. παλι δεν εκανε κατι

αυτη τη στιγμη εχει το τρεμουλο και απο την εξατμηση (συν τον ηχο οπως δειχνει το video) και μεσα στην καμπινα και θα δω αυριο πως θα συμπεριφερθει στο ξεκινημα
kpsig - Τετ 21 Σεπ 2016, 07:17:08
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΥΝΗΘΩΣ αν κάποια μπουζί είναι μαύρα έχεις πρόβλημα σε πολλαπλασιαστή η μπουζί ή μπουζοκαλώδιο. Αν είναι άσπρα, τότε έχεις θέμα με καύσιμο -μπεκ, αντλία.
DimiP - Τετ 21 Σεπ 2016, 17:41:29
Θέμα δημοσίευσης:
εις αυριον οι απαντησεις
αλλα απο οτι μου ειπε μαλλον φλαντζα καμμενη δειχνει... Crying or Very sad
johnnym - Τετ 21 Σεπ 2016, 19:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξα 5/8/16 Φλάντζα κυλινδροκεφαλής.
Το πήρα χαμπάρι διότι άρχισε να ρετάρει,να μην πηγαίνει σε ανηφόρα,Σε ξεπαρκάρισμα με όπισθεν σε ανηφόρα μύρισε συμπλέχτη η γειτονιά και αργότερα παρατήρησα έλλειψη ψυκτικού υγρού ανα 100χλμ έπινε 4λίτρα

Όταν το άναβα,έτρεμε πάρα πολύ (είναι το νερό που είναι στον κύλινδρο μέχρι να καεί)

Αν είναι φλάντζα,σε TU3JP (1.4 8v μοτέρ) βάλε Victor Reinz ημισέτ (όλες οι φλάντζες απο κεφαλή και πάνω..πολύ καλή ποιότητα).Μη βάλεις σκέτη φλάντζα διότι μπορεί να χάνει κάποια της εισαγωγής /εξαγωγής και δεν αξίζει να ξανα ξυλώσεις..

Εμένα έγινε διότι μ είχαν κατα την αλλαγή ιμάντα χρονισμού χτυπήσει μια βαλβίδα και με δικά τους λέει έξοδα το επισκεύασαν. Έβαλαν την πιο φθηνή φλάντζα που βρήκαν και έξισαν το κεφαλάρι ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ = βαθιες γρατζουνιες..και έτσι την έκαψε...
DimiP - Τετ 21 Σεπ 2016, 20:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
johnnym έγραψε:
Άλλαξα 5/8/16 Φλάντζα κυλινδροκεφαλής.
Το πήρα χαμπάρι διότι άρχισε να ρετάρει,να μην πηγαίνει σε ανηφόρα,Σε ξεπαρκάρισμα με όπισθεν σε ανηφόρα μύρισε συμπλέχτη η γειτονιά και αργότερα παρατήρησα έλλειψη ψυκτικού υγρού ανα 100χλμ έπινε 4λίτρα

Όταν το άναβα,έτρεμε πάρα πολύ (είναι το νερό που είναι στον κύλινδρο μέχρι να καεί)

Αν είναι φλάντζα,σε TU3JP (1.4 8v μοτέρ) βάλε Victor Reinz ημισέτ (όλες οι φλάντζες απο κεφαλή και πάνω..πολύ καλή ποιότητα).Μη βάλεις σκέτη φλάντζα διότι μπορεί να χάνει κάποια της εισαγωγής /εξαγωγής και δεν αξίζει να ξανα ξυλώσεις..

Εμένα έγινε διότι μ είχαν κατα την αλλαγή ιμάντα χρονισμού χτυπήσει μια βαλβίδα και με δικά τους λέει έξοδα το επισκεύασαν. Έβαλαν την πιο φθηνή φλάντζα που βρήκαν και έξισαν το κεφαλάρι ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ = βαθιες γρατζουνιες..και έτσι την έκαψε...


τα συμπτωματα ειναι ιδια και ολοι το ιδιο μου λενε οποτε λογικα
τρεμουλο/ρεταρισμα+αδυναμια+καταναλωση παραφλου = φλαντζα
johnnym - Τετ 21 Σεπ 2016, 21:58:25
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε εμενα μπυ την έκαψε στις 80.000!!λογο μακακιας μηχανικού.
Το αυτοκίνητο έμενε μεχρι πέρσυ σε ακινησία και γενικά εχω πολλες φθορές απο την ακινησία ήλιο κλπ.

Μου πήγε 140€ εργατικά λύσιμο δέσιμο
Victor reinz ημισετ 35€
Παραφλου νομίζω στα 5 λίτρα ήπιε..(μολις το γεμίσεις το αφήσεις κ δουλέψει κανεις εξαέρωση και κρυώσει θα πιει ακομα 1-1.5)
Λάδια καινούρια 4 -4.5 λίτρα (πρεπει να βάλεις παραπάνω μιας κ ειναι εντελώς στεγνό)
Σος!!!!μαζι ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΠΩΤΕ!κανει 10€ και μπορεί να σε σώσει απο πολλα.....εμενα είχε μεινει ανοικτός ποτε δε δούλευε πανω απο 80-85βαθμ
(Αυτά ειναι τα αναγκαία) γύρω στα 220€
Μετα φίλτρα ξύδια και ρύθμιση βαλβίδων πλήρωσα 270€

Σημαντικό.αν εισαι μπροστά θα δεις οπου εχει περαςει νερό στη φλάντζα οτι τα εχει καθαρίσει ολα (αν θες μπορώ να δημοσιεύσω τις φωτό του δικού μου).

Μαζι με τη διαδικασία αφού ανοίγεις που ανοίγεις ξυσε και τις βαλβίδες 5 λεπτά δουλεια ειναι και κερδίζεις κατι σε απόκριση χεχεχε...

Έψαξα για βελτιωτική φλάντζα κλπ αλλα τζίφος
DimiP - Πεμ 22 Σεπ 2016, 18:11:05
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα αλλαχτηκαν μπουζι (το 4ο ηταν χαλια) πριν το ανοιγμα καπακιου και το αμαξι εστρωσε αισθητα , μετρηθηκε και συμπιεση και ηταν οκ
αλλα οταν εμεινε και δουλεψε κατεβασε νερο , οποτε παμε αυριο για ανοιγμα και θα δειξει.

δυστυχως λογω εργασιας δεν μπορω να παραβρισκομαι , οποτε ελπιζω στην επαγγελματικοτητα κ ευσυνειδησια τους.
johnnym - Πεμ 22 Σεπ 2016, 18:43:36
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
σημερα αλλαχτηκαν μπουζι (το 4ο ηταν χαλια) πριν το ανοιγμα καπακιου και το αμαξι εστρωσε αισθητα , μετρηθηκε και συμπιεση και ηταν οκ
αλλα οταν εμεινε και δουλεψε κατεβασε νερο , οποτε παμε αυριο για ανοιγμα και θα δειξει.

δυστυχως λογω εργασιας δεν μπορω να παραβρισκομαι , οποτε ελπιζω στην επαγγελματικοτητα κ ευσυνειδησια τους.
όταν δουλεύει το αυτοκίνητο και έχεις ανοικτό το κουτί του παραφλού,βγάζει μπουρμπουλύθρες η απλα το πίνει;

Είδες τα λάδια σου εάν έχουν ασπρίσει-γίνει σαν σαπουνι;

Αν ένα απο αυτα τα 2 ΔΕΝ Συμβαίνει..τότε φταίει κάτι άλλο
puglover - Πεμ 22 Σεπ 2016, 19:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι απαραίτητο να περάσουν τα λάδια στα νερά, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα φλάτζας να είναι σε αγωγό νερού / κυλίνδρου, και να περνάνε τα καυσαέρια στο νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης, τότε έχουμε φούσκωμα των κολλάρων και μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής.
johnnym - Παρ 23 Σεπ 2016, 00:00:04
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να περάσουν τα λάδια στα νερά, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα φλάτζας να είναι σε αγωγό νερού / κυλίνδρου, και να περνάνε τα καυσαέρια στο νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης, τότε έχουμε φούσκωμα των κολλάρων και μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής.
το ιδιο λεμε.κ εμενα έβγαζε αναθυμιάσεις στο παραφλου
DimiP - Δευ 26 Σεπ 2016, 13:02:50
Θέμα δημοσίευσης:
μεχρι στιγμης εχουμε και λεμε:
μπουζι
φλαντζα
καπακι

και ακομα ψαχνουμε...

Crying or Very sad



Υ.Γ. υπαρχει καπακι μεταχειρ. για 206 1.4 8v (μοντ. 2000) ;;
(μονο το καπακι)
johnnym - Δευ 26 Σεπ 2016, 13:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
μεχρι στιγμης εχουμε και λεμε:
μπουζι
φλαντζα
καπακι

και ακομα ψαχνουμε...

Crying or Very sad



Υ.Γ. υπαρχει καπακι μεταχειρ. για 206 1.4 8v (μοντ. 2000) ;;
(μονο το καπακι)
car.gr is your friend
DimiP - Παρ 30 Σεπ 2016, 16:51:49
Θέμα δημοσίευσης:
καπακι βρεθηκε και μπαινουμε στην τελικη ευθεια της επισκευης
Wink
DimiP - Σαβ 08 Οκτ 2016, 20:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
καπακι (μεταχειρ)
γενικη επισκευη (οδηγοι,εδρες,βαλβιδες,ωστηρια,κοκορακια,τσιμουχακια)
τσιμουχα εκκεντροφορου
φλατζα κεφαλης
εισαγωγη
φλατζες εισαγωγης/εξαγωγης
μπουζι
αντλια νερου
αντιψυκτικο
θερμοστατης
καθαρισμα μοτερ ρελαντι

2 εβδομαδες μεσα και 700 ευρω

---------

δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο;
Confused Confused
salex - Κυρ 09 Οκτ 2016, 08:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:

δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο;
Confused Confused


Με αυτοκίνητο 16ετίας και 200.000χλμ, τί ακριβώς περίμενες ότι θα συμβεί;
Giannis307 - Κυρ 09 Οκτ 2016, 09:16:05
Θέμα δημοσίευσης:
και βασικα με αυτα τα λευτα ενβαζες απλα αλλο μοτερ με πολυυυυ λιγοτερα χιλιομετρα.....
puglover - Κυρ 09 Οκτ 2016, 10:48:32
Θέμα δημοσίευσης:
Και που θα ηξερε αν το μεταχειρισμενο μοτερ θα ειχε οντως τα χιλιομετρα που θα εγραφε? Μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη? Μονο αν το λυσεις και αυτο. Τουλαχιστον τωρα ξερει οτι εχει μοτερ για τουλαχιστον αλλα 100000 χλμ. Και το κοστος για ολα αυτα δεν ειναι τραγικο. Τραγικος ειναι ο μηχανικος που το κρατησε μεσα 2 βδομαδες και το δουλευε με το ραχατι του.. Laughing
Giannis307 - Κυρ 09 Οκτ 2016, 11:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαυτο αγαπητε το βρισκει το μοτερ το συνεργειο (μιλωντας παντα για σωστους επαγγελματιες) και φερει και την ευθυνη.....

Συν τοις αλλοις το 8v μοτερ το φοραγαν και το γωρανε μεχρι και τα 206 + και εχει τυχει σε αλαγη κινητηρα να μπει πανω σε 206 20ετιας μοτερ του 2012
TopGear - Κυρ 09 Οκτ 2016, 13:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Γιαυτο αγαπητε το βρισκει το μοτερ το συνεργειο (μιλωντας παντα για σωστους επαγγελματιες) και φερει και την ευθυνη.....


Δυστυχώς όχι τόσο συχνό...
DimiP - Κυρ 09 Οκτ 2016, 20:23:38
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
και βασικα με αυτα τα λευτα ενβαζες απλα αλλο μοτερ με πολυυυυ λιγοτερα χιλιομετρα.....


και αυτη την επιλογη την εξετασαμε αλλα οπως λενε κ τα παιδια, και παλι ποσα λιγοτερα χλμ να βρεις σε 1.4 8v ;;;
σκεφτηκα και για 1600 μετατροπη αλλα και παλι θελεις αλλα μετα εκτος απο μοτερι.

η πιο "σιγουρη" γρηγορη και ισως φθηνη λυση ηταν η επισκευη ωστε να αντεξει αλλα 100Κ χλμ


salex έγραψε:
DimiP έγραψε:

δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο;
Confused Confused


Με αυτοκίνητο 16ετίας και 200.000χλμ, τί ακριβώς περίμενες ότι θα συμβεί;


ξερω 'γω ; να αντεξει ας πουμε ; οταν η φλατζα ειχε αλλαχτει στα 178.000 χλμ.
αλλα μας κακοφαινεται οταν λεμε για καποιες αλλες μαρκες "δεν σπανε , δεν χαλανε "

παρ'ολ'αυτα η ευθυνη βαραινει και εμενα λογω του ζορισματος που εφαγε στην ανηφορα προκειμενου να βγει πανω πατωντας στο μαλακο χωμα.
οποτε κακια στιγμη θα πω


puglover έγραψε:
.... Τραγικος ειναι ο μηχανικος που το κρατησε μεσα 2 βδομαδες και το δουλευε με το ραχατι του.. Laughing



ανεση χρονου ειναι το μονο που εχω σε αφθονια λογω υπαρξης του αλλου αυτοκινητου , οποτε δεν με χαλασε το 2εβδομαδο
ας εγινε σωστη δουλεια κ δεν πειραζει.
με την ευκαιρια ξεμπουκωσα και το mps που εγραψε χιλιομετρα Laughing Laughing
salex - Δευ 10 Οκτ 2016, 14:39:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση Νο2.
Καλά βρε άνθρωπε του θεού, έχεις MPS και επιμένεις να ταξιδεύεις με το TU3JP ?

Μη μου πεις, γουστάρεις ταλαιπωρία! Μαστίγια ρόπαλα χειροπέδες, περπάτημα και ΚΤΕΛ στο τέλος. Άντε και κανένα ταξί.
DimiP - Δευ 10 Οκτ 2016, 18:21:22
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ερώτηση Νο2.
Καλά βρε άνθρωπε του θεού, έχεις MPS και επιμένεις να ταξιδεύεις με το TU3JP ?

Μη μου πεις, γουστάρεις ταλαιπωρία! Μαστίγια ρόπαλα χειροπέδες, περπάτημα και ΚΤΕΛ στο τέλος. Άντε και κανένα ταξί.



χαχαχα Laughing
αγαπητε Στελιο εχω το MPS πεννα γιατι ακριβως για τις βαρειες δουλειες (μεταφορα οικογενειας κ πραγματων) χρησιμοποιω και το 206

πριν 20 μερες απο το περιστατικο ειχα ανεβει/κατεβει μονος με το MPS και το καταευχαριστηθηκα
αλλα αυτη τη φορα ειχα να μεταφερω 4 ατομα και το χαμστερ μαζι με πραγματα, 2 τεραστια κολοκυθια (για πιτα) και 10 κιλα αλευρι.
εβρεξε και ολη νυχτα και δεν ανεβαινε το ρημαδι στο χωμα με τιποτα...

το χαμηλωμενο mps θα ηταν ακομα εκει....
salex - Δευ 10 Οκτ 2016, 22:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αν χρειάζεσαι off roader και χωμάτινες διαδρομές τότε η λύση είναι μονόδρομος. Φλαντζούλα και άγιος ο θεός!

Το κακό είναι ότι με 700Ε παίρνεις μεταχειρισμένο μοτέρ. Αλλά εδώ εγώ έκατσα και έκανα ανακατασκευή στο TU μοτέρ μου επειδή έβγαζε καπνό από την εξάτμιση. Για να παρατηρήσω μετά ότι τελικά ήταν χαλασμένος ο (καινούργιος) αισθητήρας λάμβδα και δεν έφταιγε το μοτέρ (πλήρωσα κάτι παραπάνω από εσένα γιατί ζήτησα να κανουμε το μοτέρ βίδες, όπερ και έγινε / χιτώνια έξω κλπ).

Δείξτε μου έναν καθρέφτη να με μουντζώσω, έτσι για να τηρώ τα προσχήματα. Μάλλον είμαι ο τελευταίος που πρέπει να κοροιδεύει τους άλλους! Laughing Laughing Laughing
DimiP - Τρι 11 Οκτ 2016, 09:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Αν χρειάζεσαι off roader και χωμάτινες διαδρομές τότε η λύση είναι μονόδρομος. Φλαντζούλα και άγιος ο θεός!

Το κακό είναι ότι με 700Ε παίρνεις μεταχειρισμένο μοτέρ. Αλλά εδώ εγώ έκατσα και έκανα ανακατασκευή στο TU μοτέρ μου επειδή έβγαζε καπνό από την εξάτμιση. Για να παρατηρήσω μετά ότι τελικά ήταν χαλασμένος ο (καινούργιος) αισθητήρας λάμβδα και δεν έφταιγε το μοτέρ (πλήρωσα κάτι παραπάνω από εσένα γιατί ζήτησα να κανουμε το μοτέρ βίδες, όπερ και έγινε / χιτώνια έξω κλπ).

Δείξτε μου έναν καθρέφτη να με μουντζώσω, έτσι για να τηρώ τα προσχήματα. Μάλλον είμαι ο τελευταίος που πρέπει να κοροιδεύει τους άλλους! Laughing Laughing Laughing


κακια στιγμη, συνεπεσαν ολα μαζι (ψιλοκατεστραμενος δρομος, ολονυχτια βροχη, φορτωμενιο αμαξι, ταλαιπωρημενο αμαξι)
Wink
τωρα φτιαχτηκε και παμε για αλλα
DimiP - Δευ 09 Οκτ 2017, 16:30:03
Θέμα δημοσίευσης:
αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο

το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης

σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.


τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;

αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;

Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα
TopGear - Δευ 09 Οκτ 2017, 16:43:17
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο

το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης

σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.


τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;

αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;

Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα


Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε.
DimiP - Τρι 10 Οκτ 2017, 00:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
DimiP έγραψε:
αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο

το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης

σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.


τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;

αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;

Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα


Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε.



πριν 1 χρονο στο ρεκτιφιε αλλαχτηκε και θερμοστατης (δες την 1η σελιδα του topic). αν ξαναχαλασε μεσα σε ενα χρονο τοτε τι να πω ;
SnakeMJK - Τρι 10 Οκτ 2017, 06:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου είχε φάει μια φρίκη ο δείκτης, όχι ο θερμοστάτης, και ανέβαζε 120άρια χωρίς λόγο. Διορθώθηκε με ελαφρύ κοπάνημα του καντράν Razz
TopGear - Τρι 10 Οκτ 2017, 11:19:55
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
TopGear έγραψε:
DimiP έγραψε:
αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο

το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης

σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο)
με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+)
εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα
αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP
μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα.


τι μπορει να ειναι αυτο ;
χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ;
χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ;
κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ;

αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ;

Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα


Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε.



πριν 1 χρονο στο ρεκτιφιε αλλαχτηκε και θερμοστατης (δες την 1η σελιδα του topic). αν ξαναχαλασε μεσα σε ενα χρονο τοτε τι να πω ;


Για γαλλικά δε λέγαμε στο άλλο thread; Κι εμένα, έχει τύχει να μου σκάσει στη 2ετία βέβαια. Μπορεί και με καμιά φάπα να στρώσει. Αν δεν ακούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει λες και ψύχει πυρηνικό αντιδραστήρα, τότε μπορεί να φταίει απλά η βελόνα. Αν όμως λειτουργεί, τότε κάτι ανεβάζει τη θερμοκρασία (πραγματικά ή εικονικά) και θέλει ψάξιμο, γι'αυτό σου ανέφερα το θερμοστάτη.
DimiP - Τρι 10 Οκτ 2017, 17:51:53
Θέμα δημοσίευσης:
αν ειναι μονο η βελονα το αναμα του STOP πως εξηγειται;
το sTOP αναβει "μηχανικα" μολις ανεβει ακι η βελονα ;
δε μοιαζει λογικο

θα παω συνεργειο για 1 ελεγχο και βλεπουμε
TopGear - Τρι 10 Οκτ 2017, 21:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αν ειναι μονο η βελονα το αναμα του STOP πως εξηγειται;
το sTOP αναβει "μηχανικα" μολις ανεβει ακι η βελονα ;
δε μοιαζει λογικο

θα παω συνεργειο για 1 ελεγχο και βλεπουμε


Σωστός, αγνόησα το άναμα του STOP.
Το είχα ξεχάσει.

Τότε πιθανώς να είναι αυτό που σου είπα και απεύχομαι όχι κάτι σοβαρότερο.
DimiP - Παρ 13 Οκτ 2017, 15:31:10
Θέμα δημοσίευσης:
το συνεργειο απεφανθη
διαγνωση: ελλατωματικη βαλβιδα νερου
αλλαχτηκε με καινουρια
κοστος ~45 ευρω

αλλη 1 βλαβη στην ατελειωτη λιστα του πιο "ζημιαρικου" αυτοκινητου που εχω συναντησει Sad
turbomaniac - Παρ 13 Οκτ 2017, 15:54:39
Θέμα δημοσίευσης:
γενικα τα αμαξια δεν είναι να τα κρατας πανω απο 10 χρόνια, εκτός αν εισαι συλλεκτης ή είσαι πολυ καλός χομπίστας.

Αν το κρατήσεις και κάνεις ανακατασκευή, πρεπει να πορσέξεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ποιος θα κάνει την ανακατασκευή, καθώς το 85% των μαστόρων είναι τουλάχιστον ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΙ.

Πρεπει να επιλεγει μηχανικός με μεγάλη πειρα, πολύ προσεκτικός και γνωρίζει άριστα ροπες σύφιξης, διάκενα, κλπ για το συγκεκριμένο μοτερ.

Στην ανακατασκευή δεν χωράνε δουλειές στο "περίπου".

Δυστυχώς στην Ελλάδα το επάγγελμα του μηχανικού οχηματων απαιτεί μόνο να έχεις τελειώσει ένα τεχνικό λύκειο, με οριακά επαρκες επίπεδο γνώσεων.
DimiP - Παρ 13 Οκτ 2017, 16:55:51
Θέμα δημοσίευσης:
το δικο μου 206 ειναι οντως παλιο , πολυ παλιο θα πω αλλα δυστυχως τα προβληματα του ξεκινησαν απο οταν ηταν νεο και οχι οταν περασε τη 10ετια.
τελος παντων
παμε για νεες περιπετειες Smile
turbomaniac - Πεμ 19 Οκτ 2017, 18:00:20
Θέμα δημοσίευσης:
και αυτο γίνεται...

υπαρχουν και οι αστοχίες στα εργοστασια... Συμβαίνει σε όλους τους κατασκευαστες, σε κάποιους λίγο λιγότερο (πχ honda).

Εχει να κανει με τους εργοστασιακούς ποιοτικούς ελέγχους.

Για παραδειγμα audi και vw χρησιμοποιουν ακριβώς τα ίδια ανταλλακτικά, αλλα τα vw έχουν πολύ περισσότερες συνηθισμενες ζημιες
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr