vagelis207 έγραψε: |
Καλου κακου κανε ενα γεμισμα απο αλλο πρατηριο γιατι παιζει σοβαρα να ειναι απο καυσιμο.
Επισης κοιταξες αν δουλευει τρικυλινδρο? Οι κραδασμοι και ο ηχος ειναι συμπτωματα απο πολλαπλασιαστη η μπουζι. |
johnnym έγραψε: |
Άλλαξα 5/8/16 Φλάντζα κυλινδροκεφαλής.
Το πήρα χαμπάρι διότι άρχισε να ρετάρει,να μην πηγαίνει σε ανηφόρα,Σε ξεπαρκάρισμα με όπισθεν σε ανηφόρα μύρισε συμπλέχτη η γειτονιά και αργότερα παρατήρησα έλλειψη ψυκτικού υγρού ανα 100χλμ έπινε 4λίτρα Όταν το άναβα,έτρεμε πάρα πολύ (είναι το νερό που είναι στον κύλινδρο μέχρι να καεί) Αν είναι φλάντζα,σε TU3JP (1.4 8v μοτέρ) βάλε Victor Reinz ημισέτ (όλες οι φλάντζες απο κεφαλή και πάνω..πολύ καλή ποιότητα).Μη βάλεις σκέτη φλάντζα διότι μπορεί να χάνει κάποια της εισαγωγής /εξαγωγής και δεν αξίζει να ξανα ξυλώσεις.. Εμένα έγινε διότι μ είχαν κατα την αλλαγή ιμάντα χρονισμού χτυπήσει μια βαλβίδα και με δικά τους λέει έξοδα το επισκεύασαν. Έβαλαν την πιο φθηνή φλάντζα που βρήκαν και έξισαν το κεφαλάρι ΜΕ ΣΠΑΤΟΥΛΑ = βαθιες γρατζουνιες..και έτσι την έκαψε... |
DimiP έγραψε: |
σημερα αλλαχτηκαν μπουζι (το 4ο ηταν χαλια) πριν το ανοιγμα καπακιου και το αμαξι εστρωσε αισθητα , μετρηθηκε και συμπιεση και ηταν οκ
αλλα οταν εμεινε και δουλεψε κατεβασε νερο , οποτε παμε αυριο για ανοιγμα και θα δειξει. δυστυχως λογω εργασιας δεν μπορω να παραβρισκομαι , οποτε ελπιζω στην επαγγελματικοτητα κ ευσυνειδησια τους. |
puglover έγραψε: |
Δεν είναι απαραίτητο να περάσουν τα λάδια στα νερά, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα φλάτζας να είναι σε αγωγό νερού / κυλίνδρου, και να περνάνε τα καυσαέρια στο νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης, τότε έχουμε φούσκωμα των κολλάρων και μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής. |
DimiP έγραψε: |
μεχρι στιγμης εχουμε και λεμε:
μπουζι φλαντζα καπακι και ακομα ψαχνουμε... ![]() Υ.Γ. υπαρχει καπακι μεταχειρ. για 206 1.4 8v (μοντ. 2000) ;; (μονο το καπακι) |
DimiP έγραψε: |
δεν επαιρνα ταξι καλυτερα να παω στο χωριο; ![]() ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Γιαυτο αγαπητε το βρισκει το μοτερ το συνεργειο (μιλωντας παντα για σωστους επαγγελματιες) και φερει και την ευθυνη.....
|
Giannis307 έγραψε: |
και βασικα με αυτα τα λευτα ενβαζες απλα αλλο μοτερ με πολυυυυ λιγοτερα χιλιομετρα..... |
salex έγραψε: | ||
Με αυτοκίνητο 16ετίας και 200.000χλμ, τί ακριβώς περίμενες ότι θα συμβεί; |
puglover έγραψε: |
.... Τραγικος ειναι ο μηχανικος που το κρατησε μεσα 2 βδομαδες και το δουλευε με το ραχατι του.. ![]() |
salex έγραψε: |
Ερώτηση Νο2.
Καλά βρε άνθρωπε του θεού, έχεις MPS και επιμένεις να ταξιδεύεις με το TU3JP ? Μη μου πεις, γουστάρεις ταλαιπωρία! Μαστίγια ρόπαλα χειροπέδες, περπάτημα και ΚΤΕΛ στο τέλος. Άντε και κανένα ταξί. |
salex έγραψε: |
Αν χρειάζεσαι off roader και χωμάτινες διαδρομές τότε η λύση είναι μονόδρομος. Φλαντζούλα και άγιος ο θεός!
Το κακό είναι ότι με 700Ε παίρνεις μεταχειρισμένο μοτέρ. Αλλά εδώ εγώ έκατσα και έκανα ανακατασκευή στο TU μοτέρ μου επειδή έβγαζε καπνό από την εξάτμιση. Για να παρατηρήσω μετά ότι τελικά ήταν χαλασμένος ο (καινούργιος) αισθητήρας λάμβδα και δεν έφταιγε το μοτέρ (πλήρωσα κάτι παραπάνω από εσένα γιατί ζήτησα να κανουμε το μοτέρ βίδες, όπερ και έγινε / χιτώνια έξω κλπ). Δείξτε μου έναν καθρέφτη να με μουντζώσω, έτσι για να τηρώ τα προσχήματα. Μάλλον είμαι ο τελευταίος που πρέπει να κοροιδεύει τους άλλους! ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
αναβιωση θεματος μια που εμφανιστηκε το εξης περιεργο
το εχει κανει 2-3 φορες το τελευταιο 2μηνο σε ακανονιστα διαστηματα με διαφορες συνθηκες οδηγησης σε ολες τις περιπτωσεις αναβοσβησε το STOP 3-4 φορες ! (δεν εμεινε σταθερο) με το που το βλεπω παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας νερου να ειναι στο Θεο (τερμα πανω 120+) εκεινη τη στιγμη το αμαξι κινειται φυσιολογικα χωρις καμια ενδειξη οτι κατι συμβαινει και με ταχυτητες αν θυμαμαι απο 60-80 αντε 90 το πολυ χλμ/ωρα αμεσως αφηνω το ποδι απο το γκαζι , πεφτει η ταχυτητα και βλεπω το δεικτη της θερμ. νερου να πεφτει κατακορυφα και γρηγορα στο 90 οπου και παραμενει και φυσικα να μην ξαναναβει το STOP μετα το αμαξι συνεχιζει να κινειται χωρις να συνεβει τιποτα. τι μπορει να ειναι αυτο ; χαλασε ο δεικτης θερμ. νερου ; χαλασε καποιος αισθητηρας για τη θερμ. νερου ; κολαει κανα βεντιλατερ (δεν ξερω αν εχει σχεση αυτο) ; αν το προβλημα ηταν "πραγματικο" ο δεικτης δεν θα επανερχονταν μεσα σε 1 δευτερολεπτο ξανα στα φυσιολογικα επιπεδα, σωστα ; Υ.Γ ελεγξα παραφλου και ειναι σε κανονικα επιπεδα |
TopGear έγραψε: | ||
Μπορεί να είναι ακόμα και θερμοστάτης, να ανέβαζε θερμοκρασία, να τρελαινόταν το βεντιλατέρ και λόγω υψηλής ένδειξης θερμοκρασίας, να καταλάβαινε να σου ανάψει το STOP για να διακόψεις την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Just saying, μου έχει τύχει και την είχε ακούσει ο θερμοστάτης. Μπορεί φυσικά να είναι και πιο χοντρή περίπτωση, απλά ξεκινάμε από τα φτηνά ανταλλακτικά και βλέπουμε. |
DimiP έγραψε: | ||||
πριν 1 χρονο στο ρεκτιφιε αλλαχτηκε και θερμοστατης (δες την 1η σελιδα του topic). αν ξαναχαλασε μεσα σε ενα χρονο τοτε τι να πω ; |
DimiP έγραψε: |
αν ειναι μονο η βελονα το αναμα του STOP πως εξηγειται;
το sTOP αναβει "μηχανικα" μολις ανεβει ακι η βελονα ; δε μοιαζει λογικο θα παω συνεργειο για 1 ελεγχο και βλεπουμε |