309 lover έγραψε: |
Καταρχην βαλε σωστη διασταση ελαστικου γιατι με το 185/60 εχεις μεγαλωσει τη διαμετρο τροχου απ τις εργοαστασιακες προδιαγραφες και γι αυτο σου εχει γονατισει για τα 1100 δεδομενα προφανως.
Οι σωστες διαστασεις ειναι 185/55 ή 175/60 ή 165/65 αναλογα το πελμα που θες. Για μενα για το 1100 βαλε ή 165 ή 175. |
PANOSBR έγραψε: |
νομιμη δουλεια μπορει να γινει απο ραλλι 1600 8 βαλβιδο (και να μεινει στα χαρτια 1.1)
χρεαζεται πλεξουδα εγκεφαλο σαζμαν μοτερ ακρα μπροστινα με δαγκανες φρενων οργανα καντραν γιατι θελει και αρκετη ηλεκτρολογικη δουλεια για να δουλεψει επισης μπορεις να βαλεις 1400 ΚFW χωρις να χρειαστεις πλεξουδες μπορεις να αφησεις σαζμαν αυτο που εχεις αν θες λεπτομερειες και με πμ |
PANOSBR έγραψε: |
αστο το 1300 του ραλι η του xsi το 1400 πρωτη γενια
αν θα μπεις στην περιπετεια του μονοφυσου να κανεις κομπλε μετατροπη σε 1600 8 βαλβιδο αλλιως βαζεις 1400 τριφυση KFW μονο το μοτερ γυμνο και ολα τα αλλα αυτα που εχεις ηδη |
Παράθεση: |
ολα αυτα πρεπει να αλλαχτουν εαν ο δοτης ειναι μονοφυσος TU?
πχ. και για τους TU2 J2/Z (MFZ) και TU3 FJ2/K ? και αν ισχυει αυτο που νομιζω σημαινει οτι μπορω να βαλω μοτερ απ'ολα τα 3φυσα TU(η βαση ειναι 3φυσος 1100) χωρις ολα τα υπολοιπα που περιγραφεις (την αλλαγη σε φρενα,σερβο θεωρησε τη γινομενη) τα σασμαν,τι διαφορες εχουν απο κινητηρα σε κινητηρα?ειναι κοινα σε ολα με εξαιρεση τα rallye? |