johnnym έγραψε: |
Καλημέρα
Αξιζει η αγορά Bilstein b6 (χοντρομπουκαλα)σε πολυ καλη κατάσταση,με 65.000χλμ για 120€; Αν χρειαστούν σέρβις θα μου κοστίσει 40-50€ (που προς το παρων δεν αλλα αν τα αγόραζα θα μπορούσα να το κάνω πριν την τοποθέτηση) Με ολα αυτά υπόψιν,αξίζουν σαν αγορά η να στραφώ προς απλα οΕΜ που εχουν την ίδια τιμη ; |
johnnym έγραψε: |
Αυριο πρωί τα πηρα!εχουν κανει σέρβις τα αμορτισέρ στα 120€ πτιν 3.000χλμ..σύνολο εχουν κατω απο 80.000 και το παιδί που τα εχει εχει μηχανουργείο και εχει και κονε αν χρειαΣτω κατι κάποια Στιγμή
Ειδα και ενα σετακι με KW variant μπροστά b6 πισω στα 300€ αλλαααααα διπλάσια τιμη |
johnnym έγραψε: |
Καλημέρα,
Εχω 80.800χλμ.περασα σέρβις πριν 3 μέρες μαζι με αλλαγή φλαντζας κεφαλής. Το χρησιμοποιούμε ως οικογενειακό,εδω επαρχία.του φορτώνω που και καμια κούτα για το μαγαζι αλλα τίποτα σπουδαίο. Ζαμφορ άκρα μπαράκια ζαμφορ ολα μια χαρα.μια βάση μηχανής θα χρειαστώ στο επόμενο σέρβις. Το θεμα βάψιμο εχει γίνει απ τον ήλιο,νο πάρκινγκ γαρ! Και το ότι..το κυκλοφορεί απρόσεκτη γυναικα..μηχανικά άρτιος παντού! Αμορτισέρ υπαρχουν μετα απο πολυ ψάξιμο. 1)Apexi (κόκκινα) 4αδα 200€ άγνωστη κατάσταση 2) Bilstein b6 χοντρομπουκαλα φ40,οχι σαν τα Β4 με περίπου 80.000χλμ χωρις να εχουν ανοιχτεί ποτε στα 140€ 3) >> αλλα εχουν κανει rebuild πανω κατω ίδια χλμ (γύρω στα 70.000χλμ) €120 4) KW VARIANT 3 με Β6 πιςινα Η αλλαγή θελω να γίνει γιατι σε παρατεταμένη στροφή το αμαξι πέρνει τρομακτική κλίση...το ΚΤΕΟ δε λεει τίποτα στα νούμερα αλλα ειναι πολυ Ζελέ!! Τα Apexi δεν τα ειχα δει ξανα και δε ξερω τι ρολο Βαράνε ...αλλα φαίνονται να εχουν κ αυτά μεγάλο καλάμι .. Δε θελω σε ενα χρόνο να ξανα ψάχνω αμορτισέρ αλλα δε θελω να βαλω και ΟΕΜ Αν δε κάτσει η φαση με ενα απ τα παραπάνω ( ο μηχανικος μου τα εχει τα Β6 200.000 τωρα με 17αρα και ειναι ακομα θείκα που τα δοκίμασα προχτές) Η επόμενη επιλογή ειναι Koni πορτοκαλί ... Ερώτηση: εκτος απο C4 κάνουν αμορτισέρ απο 207 σε 307; |
Mono AEK έγραψε: |
Θα συμφωνησω με το προλαλλησαντα
Αφου αργα η γρηγορα θα το αλλαξεις μη χαλας λεφτα σε βελτιωσεις κανε μονο τα απαραιτητα θες αμαρτισερ βαλε κατι οικονομικο (στη θεση σου θα εβαζα αυτα με τα 120 τα επισκευασμενα αλλα αν τα φοραει κανε και μια βολτα να τα δεις πως δουλευουν) Θα διαφωνισω ομως οσων αφορα το ριμπιλτ πολλες φορες λογο και καλυτερων ανταλλακτικων γινονται και καλυτερα απο καινουρια με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης οποτε παιζει ρολο το που θα το κανεις και με ποσα |
johnnym έγραψε: |
Ειμαι προσανατολισμένος στο αρχικής κατάστασης Β6 αμορτισέρ μιας και στην τελευταία μέτρηση ΚΤΕΟ εβγαλε πανω απο 80% σύνολο στην 4Αδα. Κ εχει και εγγύηση διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά κ οχι ιδιώτη.
Ποσο χάλια μπορεί να εχει γίνει σε σχέση με το μαμα ζελε; |
sps έγραψε: |
Το Β8 δουλευει με χαμηλωμενο ελατηριο γιατι ειναι κοντοκαλαμο σε σχεση με το Β6.
Αν βαλεις ελατηριο μαμα τοτε να βαλεις Β6. |