PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Bilstein B6

johnnym - Δευ 08 Αύγ 2016, 11:50:37
Θέμα δημοσίευσης: Bilstein B6
Καλημέρα

Αξιζει η αγορά Bilstein b6 (χοντρομπουκαλα)σε πολυ καλη κατάσταση,με 65.000χλμ για 120€;

Αν χρειαστούν σέρβις θα μου κοστίσει 40-50€ (που προς το παρων δεν αλλα αν τα αγόραζα θα μπορούσα να το κάνω πριν την τοποθέτηση)

Με ολα αυτά υπόψιν,αξίζουν σαν αγορά η να στραφώ προς απλα οΕΜ που εχουν την ίδια τιμη ;
MariosT - Δευ 08 Αύγ 2016, 15:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μια αγορα μεταχειρισμενου αμορτισερ πρεπει να ρωταμε τον εαυτο μας . Γιατι τα εβγαλε ο προηγουμενος ? Αν ειναι τοσο καλα θα τα ειχε ακομα επανω . Το service για τα τεσσερα κανει παραπανω (απο 100-150). Και αν τα επισκευασεις κρατανε πολυ λιγο , δεν ειναι σαν καινουργια . Εκτος και θελεις να τα δοκιμασεις σαν συμπεριφορα οποτε αλλαζει το πραγμα . Σιγουρα θα αλλαξει το αμαξι και θα γινει ποιο σκληρο .
johnnym - Δευ 08 Αύγ 2016, 16:11:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι απο τρακαρισμένο-διάλυσης ,διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά.

Ακομα βρηκα μια 4αδα που τα εβγαλε το παιδί γιατι δε κάνουν για χαμήλωμα.και εχουν περαςει σέρβις απο κέντρο αμορτισέρ.

Αυτο που λες οτι μετα το σέρβις κρατάνε λιγο μου φαινεται οτι δε στέκει και πολυ μιας και χρησιμοποιούν καλυτερα λάδια απ τπυ εργοστασίου και τα αμορτισέρ το λεει πως ειναι επισκευαζώμενα κ οχι βάλε πετά οπως τα φθηνά..

Αλλα για 150€ τι εχω να χάσω; Τα ειδα σε ενα 1.6 307 και ειναι πραγματικα άλλο αμαξι χωρις να κοπανάει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ 17 άρες!
tzakos 1 - Δευ 08 Αύγ 2016, 18:32:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Bilstein B6
johnnym έγραψε:
Καλημέρα

Αξιζει η αγορά Bilstein b6 (χοντρομπουκαλα)σε πολυ καλη κατάσταση,με 65.000χλμ για 120€;

Αν χρειαστούν σέρβις θα μου κοστίσει 40-50€ (που προς το παρων δεν αλλα αν τα αγόραζα θα μπορούσα να το κάνω πριν την τοποθέτηση)

Με ολα αυτά υπόψιν,αξίζουν σαν αγορά η να στραφώ προς απλα οΕΜ που εχουν την ίδια τιμη ;


Αξίζει,τα φοράω μήνες,δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
johnnym - Δευ 08 Αύγ 2016, 19:58:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αυριο πρωί τα πηρα!εχουν κανει σέρβις τα αμορτισέρ στα 120€ πτιν 3.000χλμ..σύνολο εχουν κατω απο 80.000 και το παιδί που τα εχει εχει μηχανουργείο και εχει και κονε αν χρειαΣτω κατι κάποια Στιγμή


Ειδα και ενα σετακι με KW variant μπροστά b6 πισω στα 300€ αλλαααααα διπλάσια τιμη
sps - Τρι 09 Αύγ 2016, 10:09:52
Θέμα δημοσίευσης:
βαλε b6 με μαμα ελατηρια και εισαι οκ.
Οτιδηποτε αλλο ελατηριο βαλεις θα το μετανιωσεις.
TopGear - Τρι 09 Αύγ 2016, 11:13:48
Θέμα δημοσίευσης:
johnnym έγραψε:
Αυριο πρωί τα πηρα!εχουν κανει σέρβις τα αμορτισέρ στα 120€ πτιν 3.000χλμ..σύνολο εχουν κατω απο 80.000 και το παιδί που τα εχει εχει μηχανουργείο και εχει και κονε αν χρειαΣτω κατι κάποια Στιγμή


Ειδα και ενα σετακι με KW variant μπροστά b6 πισω στα 300€ αλλαααααα διπλάσια τιμη


Πιο πάνω είπες 65.000 χλμ.
Τώρα λες κάνανε σέρβις προ 3.000 χλμ (άρα στα 62.000 χλμ).
Και μετά λες σύνολο κάτω από 80.000.

Κάπου σε χάνω δηλαδή. Εγώ ανάρτηση με τόσα χιλιόμετρα, θα δίσταζα να την κουμπώσω στο αμάξι για 150 ευρώ. Τα δικά μου (ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα) στα 55.000 χλμ τα μπροστά είναι θηρία, 80% βγάζουν στη μέτρηση, αλλά τα πίσω για πέταμα. Οπότε επιφυλάσσομαι πόσα χιλιόμετρα αντέχουν γενικά όλα αυτά, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει κι από διάφορα παιδιά εδώ. Εκτός αν δε σε πολυαπασχολεί, θες κάτι για αλλαγή προσωρινά και σε 1-1,5 χρόνο μαξ, πας για αλλαγή 4άδα.

Γιατί rebuild ό,τι κι αν γίνει, ποτέ το αμορτισέρ δεν είναι το ίδιο με την αρχή και σαφώς θα χαλάσει πιο γρήγορα. Και κατά δεύτερον, θα πας να κάνεις rebuild στο rebuild;

Τέλος, αναφέρθηκες στα Β6. Αυτά δεν είναι με το πιο στενό καλάμι; Τα Β8 δεν είναι "καλύτερα" (και ανθεκτικότερα) ως τα χοντροκάλαμα; Επειδή μερικοί του είπατε να τα κουμπώσει πάνω και ότι δε χαλάνε εύκολα.

Υ.Γ. Εξαρτάται και από τη βόλτα που θα το κάνεις το αμάξι, απ'όσο θυμάμαι αυτό ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο που το φορτώνανε όλοι σα γάιδαρο, πήγαινε μεταφορές παντού, ήθελες να του αλλάξεις και το χρώμα κτλ, το αμάξι δηλαδή πρέπει να είναι αρκετά ταλαιπωρημένο. Είσαι σίγουρος για ψαλίδια, ζαμφόρ (με τα μπαράκια της), άκρα, σινεμπλόκ κτλ ώστε να πεις είναι οκ ως προς αυτά, άρα να αλλάξεις και ανάρτηση που θα καταφέρει να δουλέψει ως προς τις δυνατότητές της;
johnnym - Τρι 09 Αύγ 2016, 14:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,
Εχω 80.800χλμ.περασα σέρβις πριν 3 μέρες μαζι με αλλαγή φλαντζας κεφαλής.
Το χρησιμοποιούμε ως οικογενειακό,εδω επαρχία.του φορτώνω που και καμια κούτα για το μαγαζι αλλα τίποτα σπουδαίο. Ζαμφορ άκρα μπαράκια ζαμφορ ολα μια χαρα.μια βάση μηχανής θα χρειαστώ στο επόμενο σέρβις.

Το θεμα βάψιμο εχει γίνει απ τον ήλιο,νο πάρκινγκ γαρ! Και το ότι..το κυκλοφορεί απρόσεκτη γυναικα..μηχανικά άρτιος παντού!
Αμορτισέρ υπαρχουν μετα απο πολυ ψάξιμο.
1)Apexi (κόκκινα) 4αδα 200€ άγνωστη κατάσταση
2) Bilstein b6 χοντρομπουκαλα φ40,οχι σαν τα Β4 με περίπου 80.000χλμ χωρις να εχουν ανοιχτεί ποτε στα 140€
3) >> αλλα εχουν κανει rebuild πανω κατω ίδια χλμ (γύρω στα 70.000χλμ) €120
4) KW VARIANT 3 με Β6 πιςινα

Η αλλαγή θελω να γίνει γιατι σε παρατεταμένη στροφή το αμαξι πέρνει τρομακτική κλίση...το ΚΤΕΟ δε λεει τίποτα στα νούμερα αλλα ειναι πολυ Ζελέ!!

Τα Apexi δεν τα ειχα δει ξανα και δε ξερω τι ρολο Βαράνε ...αλλα φαίνονται να εχουν κ αυτά μεγάλο καλάμι ..


Δε θελω σε ενα χρόνο να ξανα ψάχνω αμορτισέρ αλλα δε θελω να βαλω και ΟΕΜ
Αν δε κάτσει η φαση με ενα απ τα παραπάνω ( ο μηχανικος μου τα εχει τα Β6 200.000 τωρα με 17αρα και ειναι ακομα θείκα που τα δοκίμασα προχτές)

Η επόμενη επιλογή ειναι Koni πορτοκαλί ...


Ερώτηση: εκτος απο C4 κάνουν αμορτισέρ απο 207 σε 307;
TopGear - Τρι 09 Αύγ 2016, 15:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
johnnym έγραψε:
Καλημέρα,
Εχω 80.800χλμ.περασα σέρβις πριν 3 μέρες μαζι με αλλαγή φλαντζας κεφαλής.
Το χρησιμοποιούμε ως οικογενειακό,εδω επαρχία.του φορτώνω που και καμια κούτα για το μαγαζι αλλα τίποτα σπουδαίο. Ζαμφορ άκρα μπαράκια ζαμφορ ολα μια χαρα.μια βάση μηχανής θα χρειαστώ στο επόμενο σέρβις.

Το θεμα βάψιμο εχει γίνει απ τον ήλιο,νο πάρκινγκ γαρ! Και το ότι..το κυκλοφορεί απρόσεκτη γυναικα..μηχανικά άρτιος παντού!
Αμορτισέρ υπαρχουν μετα απο πολυ ψάξιμο.
1)Apexi (κόκκινα) 4αδα 200€ άγνωστη κατάσταση
2) Bilstein b6 χοντρομπουκαλα φ40,οχι σαν τα Β4 με περίπου 80.000χλμ χωρις να εχουν ανοιχτεί ποτε στα 140€
3) >> αλλα εχουν κανει rebuild πανω κατω ίδια χλμ (γύρω στα 70.000χλμ) €120
4) KW VARIANT 3 με Β6 πιςινα

Η αλλαγή θελω να γίνει γιατι σε παρατεταμένη στροφή το αμαξι πέρνει τρομακτική κλίση...το ΚΤΕΟ δε λεει τίποτα στα νούμερα αλλα ειναι πολυ Ζελέ!!

Τα Apexi δεν τα ειχα δει ξανα και δε ξερω τι ρολο Βαράνε ...αλλα φαίνονται να εχουν κ αυτά μεγάλο καλάμι ..


Δε θελω σε ενα χρόνο να ξανα ψάχνω αμορτισέρ αλλα δε θελω να βαλω και ΟΕΜ
Αν δε κάτσει η φαση με ενα απ τα παραπάνω ( ο μηχανικος μου τα εχει τα Β6 200.000 τωρα με 17αρα και ειναι ακομα θείκα που τα δοκίμασα προχτές)

Η επόμενη επιλογή ειναι Koni πορτοκαλί ...


Ερώτηση: εκτος απο C4 κάνουν αμορτισέρ απο 207 σε 307;


Τα σχόλια για το αμάξι τα έγραψα επειδή σε έχω παρακολουθήσει που γράφεις και ρωτάς γνώμες. Γενικά για καλό το είπα. Wink

Εγώ δε θα έβαζα πάντως αμορτισέρ με τόσα χιλιόμετρα. Μεταχειρισμένα και με rebuild. Και γενικότερα κρατάω μια πισινή. Του μηχανικού σου μου κάνει τρομερή εντύπωση που λες τα έχει 200.000 χλμ με Β6, μου φαντάζει αδιανόητο τέτοιο νούμερο.

Θα έλεγα να βάλεις κάποιο καινούριο και όχι και τρελά ακριβό. Ψάξε Joni πορτοκαλί, αν τα βρεις γιατί άλλοι τα έχουν, άλλοι όχι. Κι επειδή το αμάξι είναι ταλαιπωρημένο και 1.4 8v κιόλας, βαρύ, αργό κτλ, μην ψάχνεις να ρίξεις μεγάλα ποσά. Προτιμότερο να τα μαζεύεις να πάρεις κάτι καλύτερο και εκεί σπρώξε όσα θες. Θα το χαρείς και περισσότερο.

Κι εγώ έχω το 206, μοντέλο 15ετιας και σκέφτομαι να το αλλάξω για καλύτερο, απλά το κρατάω γιατί κάποτε είχα δώσει μερικά χρήματα και όσο να'ναι καίει λίγο, είναι ελαφρύ και δεν έχω τρομερά προβλήματα (πλην 2012 που για ένα εξάμηνο χαλούσε ανά μήνα κι από ένα ανταλλακτικό, είτε μικρό πχ μια ντιζα ή μια βαλβίδα , είτε μεγάλο όπως δίσκος πλατώ). Αλλά ήταν ήδη αμάξι 12 ετών τότε.
Mono AEK - Τρι 09 Αύγ 2016, 16:28:13
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνησω με το προλαλλησαντα

Αφου αργα η γρηγορα θα το αλλαξεις μη χαλας λεφτα σε βελτιωσεις
κανε μονο τα απαραιτητα
θες αμαρτισερ βαλε κατι οικονομικο (στη θεση σου θα εβαζα αυτα με τα 120 τα επισκευασμενα αλλα αν τα φοραει κανε και μια βολτα να τα δεις πως δουλευουν)

Θα διαφωνισω ομως οσων αφορα το ριμπιλτ
πολλες φορες λογο και καλυτερων ανταλλακτικων γινονται και καλυτερα απο καινουρια με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης οποτε παιζει ρολο το που θα το κανεις και με ποσα
johnnym - Τρι 09 Αύγ 2016, 16:32:48
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δίκιο.

Τα 200.000 εχουν γίνει,αλλα μιας και το αμορτισέρ ειναι εντελώς διαφορετικό απο το μαμα,μπορεί η αίσθηση να μη δείχνει τα 200.000..

Ο καθένας ξέρει το αυτοκινήτο του καλυτερα,και ειδικά αν ειναι αγορασμένο της κούτας ....

Τωρα αυτο με τα μεγάλα ποσά επειδη δε ξερω ποτε θα αλλαχτεί υο αυτοκίνητο,αλλα και ποτε θα αποκτήσω προσωπικό,θα ηταν μια καλη λύση η αλλαγή με μετέχειρα αμορτισέρ..η έστω τα Κονι (ναι βρηκα απόθεμα )

Σκέψου οτι άλλοι κάνουν 80.000 το χρόνο..ξερω οτι το αυτοκίνητο μου ειναι απλα ταλαιπωρημένο ηλικιακά...αλλα οτι χρίζει αλλαγή το ξερω ...μαρούλι που θα βρούμε
johnnym - Τρι 09 Αύγ 2016, 20:10:10
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Θα συμφωνησω με το προλαλλησαντα

Αφου αργα η γρηγορα θα το αλλαξεις μη χαλας λεφτα σε βελτιωσεις
κανε μονο τα απαραιτητα
θες αμαρτισερ βαλε κατι οικονομικο (στη θεση σου θα εβαζα αυτα με τα 120 τα επισκευασμενα αλλα αν τα φοραει κανε και μια βολτα να τα δεις πως δουλευουν)

Θα διαφωνισω ομως οσων αφορα το ριμπιλτ
πολλες φορες λογο και καλυτερων ανταλλακτικων γινονται και καλυτερα απο καινουρια με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης οποτε παιζει ρολο το που θα το κανεις και με ποσα
ένας φίλος εκανε το μαμα custom (απ εξω λεει πεζό απο μεσα αλλη φαση) και ειναι τα τελευταία 6 χρονια ακομα σαν καινούριο!
TopGear - Τετ 10 Αύγ 2016, 00:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
Να τονίσω σε αυτό το σημείο, ότι αν εν τέλει κάποιος επιλέξει το rebuild, θα πρέπει να ξέρει ΠΟΥ θα τα πάει και τι δουλειά κάνει αυτός που θα τα επισκευάσει...

Πιστεύω τα παιδιά εδώ πέρα θα ξέρουν ποιοι αξίζουν τα λεφτά τους και ποιοι όχι, ποιοι είναι φαρμακείο κτλ.
johnnym - Τετ 10 Αύγ 2016, 01:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ειμαι προσανατολισμένος στο αρχικής κατάστασης Β6 αμορτισέρ μιας και στην τελευταία μέτρηση ΚΤΕΟ εβγαλε πανω απο 80% σύνολο στην 4Αδα. Κ εχει και εγγύηση διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά κ οχι ιδιώτη.

Ποσο χάλια μπορεί να εχει γίνει σε σχέση με το μαμα ζελε;
TopGear - Τετ 10 Αύγ 2016, 14:31:37
Θέμα δημοσίευσης:
johnnym έγραψε:
Ειμαι προσανατολισμένος στο αρχικής κατάστασης Β6 αμορτισέρ μιας και στην τελευταία μέτρηση ΚΤΕΟ εβγαλε πανω απο 80% σύνολο στην 4Αδα. Κ εχει και εγγύηση διότι ειναι απο μαγαζι με ανταλλακτικά κ οχι ιδιώτη.

Ποσο χάλια μπορεί να εχει γίνει σε σχέση με το μαμα ζελε;


Σε σχέση με το μαμά ζελέ, σαφώς είναι καλύτερο. Απλά τα 150 που θα δώσεις, οκ, δείχνουν ευκαιρία, απλά το ζήτημα είναι πόσο θα αντέξουν. Αν αντέξουν 30.000 χλμ και δε πεις τα αλλάζω, οκ, αν αντέξουν 10.000 χλμ και θες αντικατάσταση, τότε δε λέει. Αυτό εξαρτάται από το πόσο πετυχημένο είναι το rebuild, ποιος το έκανε, τι διαδρομές κάνεις, αν κοπανάς πεζοδρόμια, λακκούβες, πας σε χωματόδρομους, το φορτώνεις κτλ.

Το ΚΤΕΟ ώρες ώρες δείχνει νούμερα σωστά αλλά έχω ακούσει και περιπτώσεις να πάει αμάξι με καινούρια φορεμένα αμορτισέρ και να τα βγάλει 70%. Δε λέει κάτι αυτό, παίζει ρόλο και η πίεση των ελαστικών και άλλα πράγματα. Δε θα είμαι πάντως τόσο δύσπιστος ως προς το 80%, και τα δικά μου μετά από 8 χρόνια τόσο είναι (τα μπροστινά, γιατί τα πίσω πήρα πόδι τις προάλλες με καινούρια). Όσο για το αν είναι από ιδιώτη ή κατάστημα με ανταλλακτικά, έχει τεράστια σημασία τι όνομα έχει το κατάστημα και τι αξιοπιστία διαχρονικά. Ο καθένας μπορεί να λέει ότι δίνει εγγύηση και να πας μετά και να σου πει ότι ευθύνεσαι εσύ για τη φθορά.

Εμένα η προσοχή μου είναι κυρίως στα πίσω, μην την ακούσει καμιά βαλβίδα και σου κάνει twerking το αμάξι κάθε φορά που ανοίγεις ραδιόφωνο.
johnnym - Τετ 10 Αύγ 2016, 16:54:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα,σου επισήμανα παραπάνω οτι προσανατολίζομαι στα "μαμα" και οχι rebuilded...εξωτερικά εχουν μερικά σημαδάκια βεβαια..και 30.000 να κρατήσουν που δε νομίζω τοσο λιγο,με 150€ θα μπορώ να τα επισκευάσω...

Για τα apex εχεις ακούσει ποτε;
Τα KW με πισω Β6 πως σου ακούγονται;


johnnym - Πεμ 08 Σεπ 2016, 13:29:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα σας

Μιας και τα αμορτισέρ μου τα έφτυσαν τελείως,ευτυχώς μ έβαλαν το καλοκαίρι (τα πισω τερματίζουν με το παραμικρό χτυπάνε κλπ )

Εχω δοκίμασε μεχρι στιγμής Bilstein B6 με μαμα ελατήριο.πολυ καλο αλλα ακριβό και ενα σετ μεταχειρισμένα που βρηκα οι κωδικοί τους δεν υπαρχουν πουθενά..μου μυρίζει ελληνική πατέντα ρέπλικα..κατι

Monroe reflex το οποίο ειναι σαν το μαμα και πιο μαλακό

Bilstein b4 πιο σφικτο αλλα χτυπάει σαν το μαμα.

Αυτο που δεν εχω δοκιμάσει σε 307 αλλα θελω να μου πείτε αν τπ έχετε δοκιμάσει ειναι το Koni Str.t υο πορτοκαλί.. Είτε με μαμα ελατήριο είτε με 3 πόντους χαμήλωμα με προοδευτικό Ελατήριο.

Ακομα υπαρχουν και της apex για τα οποία δεν εχω ακούσει κ πολλα.

Εχει κανεις καμια αλλη πρόταση ; Εχω ακούσει και γι του cc η του 2λιτρου αλλα ειναι ακριβά και η αίσθηση σαν τα μαμα περίπου.θελω κατι σκληρότερο

Τι έχετε να προτείνετε; Καποιο άλλο συνδυασμό; Δε θελω να κοπανάει
christos_99 - Πεμ 08 Σεπ 2016, 18:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 16αρι 307 του θειου μου, εβαλε μπρος-πισω απο 307 diesel με τα παλια του ελατηρια, επιμενει πως ειναι πιο ανθεκτικα λογο του οτι το diesel εχει πιο βαρυ μοτερ, εγω τον κραζω.. Ισως και να ειναι αληθεια, δεν εχω ψαξει κωδικους. Ελαχιστα πιο σκληρο απ το μαμα και ηδη εχει αρκετα χλμ με αυτα πανω, δηλωνει πολυ ικανοποιημενος
johnnym - Παρ 09 Σεπ 2016, 20:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι υπάρχει κάποια λογική...αλλά η συμπεριφορά του αμορτισέρ πιστεύω ότι θα έχει τον ίδιο προσανατολισμό.Απ την άλλη του cc τα αμορτισέρ και ελατήρια δεν ακούγονται κακη ιδέα,αλλα παει πολύ το ταβάνι για καινούρια..
kpsig - Παρ 09 Σεπ 2016, 23:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μην φοβάσαι την ανακατασκευή. Απλά να χρησιμοποιηθούν κορυφαίας ποιότητας λάδια και ο μάστορας να είναι έμπειρος.
johnnym - Κυρ 11 Σεπ 2016, 02:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
2 λύσεις..Η Β8 Sprint θα παρω με μαμά ελατήριο ή ΚΟΝΙ πορτοκαλί με μαμά ελατήριο για αρχή και αργότερα με H&R 3cm..

ΤΟ Β8 με χαμήλωμα θα είναι πολύ σκληρό..Έως ανυπόφορο για επαρχία
sps - Κυρ 11 Σεπ 2016, 21:09:42
Θέμα δημοσίευσης:
Το Β8 δουλευει με χαμηλωμενο ελατηριο γιατι ειναι κοντοκαλαμο σε σχεση με το Β6.
Αν βαλεις ελατηριο μαμα τοτε να βαλεις Β6.
johnnym - Δευ 12 Σεπ 2016, 12:17:49
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Το Β8 δουλευει με χαμηλωμενο ελατηριο γιατι ειναι κοντοκαλαμο σε σχεση με το Β6.
Αν βαλεις ελατηριο μαμα τοτε να βαλεις Β6.
το ξερω.απλα Β8 μπορώ να βρω μεταχειρησμένα οχι Β6.το καλό ειναι οτι συμφωνα με τον αντιπροσωπο το Β8 θα δουλεψει ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΜΑ ελατηριο..ενώ ταυτόχρονα θα χαμηλώσει και λίγο λόγο κοντύτερου καλαμιού
nido - Τρι 04 Αύγ 2020, 22:18:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν χαμηλώσεις το RC με μαμά αμορτισέρ και π.χ. τα ελατήριο χαμηλώματος 25mm της eibach, με τη μαμίσια σκληρότητα (λίγο μεγαλύτερη στην πράξη), έχεις ήδη φτάσει στο σκληρό τμήμα των εργοστασιακών bump stops -που είναι πλέον πιο συμπιεσμένα- και έχεις ήδη σκληρύνει αρκετά....

Μια και το ψάχνω τελευταία τι παίζει με το τύπου "riding on bump stops" εργοστασιακό στήσιμο του 206RC, το οποίο ερχόταν από το εργοστάσιο με σχετικά μαλακό ελατήριο (25Ν/mm) με κάπου 10 πόντους προφόρτιση, που δουλεύει μαζί με τα 8-ποντα bump stops πολυουρεθάνης στη συμπίεση από θέση ηρεμίας, τα οποία είναι αρκετά "ζώα" σε σκληρότητα μετά το πρώτο -σχετικά μαλακό- στάδιο, να ρωτήσω: εσείς που βάλατε B6, B8, κλπ, τι κάνατε σε αυτόν τον τομέα; Με τι bump stops συνεργάζονται και "πώς";
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr