puglover έγραψε: |
Ο συγκεκριμενος ειναι καλος και εχει και δυναμομετρο που μετραει πριν και μετα και ειναι και οικονομικος, αλλα και παλι το κοβω απιθανο το 8βαλβιδο μοτερακι να κερδισει καθαρα 11 ιππους μονο με προγραμμα. Με φιλτροσκουπα και φουλ εξατμιση απο χταποδι και πισω +καταλυτη και παλι το συζηταμε.. |
TopGear έγραψε: | ||
Εμένα μου έβγαλε 13! ![]() |
johnnym έγραψε: | ||||
|
johnnym έγραψε: |
εδω μ έδωσαν 550€ τιμή και 4-5 άλογα ΜΑξ |
johnnym έγραψε: |
θα παρω ενα ολόκληρο 307 1.6 16v φίλου κ μηχανικού μου με προγράμμα κόφτη 7200 κλπ κλπ κλπ 140ίππους δυναμόμετρο...κ ολα στο δικό μ 307,μιας και εχει κοπανήσει 1 στουκο καλο...εχει και τις momo gtr 17 που αρέσκω ✔✔ |
johnnym έγραψε: |
100Αρα βάζω παντα 1.645 οταν ειναι η VPower racing προσφορά στη shell.. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Οση διαφορά βλεπεις τωρα οταν εισαι δικαβαλο και κατεβαινει ο ενας επιβατης (100 κιλα περιπου) , άλλη τοση θα δεις με το προγραμμα
Η VPower νομιζω εχει 95 οκτανια, οχι 97 , δεν ειμαι σιγουρος ομως |
johnnym έγραψε: |
Εχει την fuel save 95 VPower 97 και VPower racing
Δλδ θες μα μ πεις οτι με 4-5 ίππους + με 2 ατομα θα ειναι σαν τωρα οταν ειμαι μόνος; |
SnakeMJK έγραψε: |
Αυτό το μοτέρ για να πάρει 15 (ατμοσφαιρικά) άλογα πρέπει να σκάσεις πολλά φράγκα (εκκεντροφόρια, σοβαρή εισαγωγή-εξαγωγή, πρόγραμμα για τα συγκεκριμένα πράγματα που θα φοράς). Και στο τέλος απλά θα κάνει φασαρία και θα καίει τον πάτο του.
Όπως έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ μέσα, καλύτερα να το δώσεις και να πάρεις το 1.6. Το κόστος είναι ελάχιστο και απλά θα πληρώνεις λίγο περισσότερα τέλη. Σκέτο κονσέρβα πρόγραμμα κυρίως θα δώσει το placebo effect που νομίζεις ότι πηγαίνει πιο γρήγορα ![]() |