PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 307 1.4 Ζάντες,Ελαστικά,Διαστάσεις.

johnnym - Δευ 04 Ιούλ 2016, 00:14:23
Θέμα δημοσίευσης: 307 1.4 Ζάντες,Ελαστικά,Διαστάσεις.
Καλησπέρα,
Έχω ενα 307 1.4 8V.Φοράει μόνο μια σκούπα.
Έχω τα μαμα ζαντολάστιχα 195.65.15.

Θέλω να αλλάξω ΚΑΙ Ζάντες (να βαλω Alloy) ΚΑΙ Λαστιχα..

ΤΑ 195/65/15 είναι στα rad ίσα με 225/45/17 αλλά προσθέτοντας 12cm σύνολο στην επαφή του αυτοκινήτου με το δρόμο,το αμάξι θα πεθάνει..

Έτσι λοιπόν Ψάχνω για μία ζάντα αν έχετε κατα νου που να ταιριάζει με το Πράσινο 307 μου(MOMO GTR έχω δει και μου αρέσει) αλλά και μια 4άδα ελαστικά.

Είμαι προς αναζήτηση για 17άρες (θεμα ομορφιάς) αλλά βλέπω πως τα 195 και 205 ελαστικα στις 17άρες είναι ακριβά..

Τι μου προτείνετε;

Ευχαριστώ!
Andreasf1 - Δευ 04 Ιούλ 2016, 00:53:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω η χρυσή τομή ίσως είναι μια 16αρα ελαφριά (βλέπε καμία oz ultra κτλ ή κάτι πιό οικονομικό όπως mak xlr) με λάστιχο 195/60/16. Ούτε θα μεγαλωσεις σαν πέλμα και ίσως πέσεις και σε κιλά ή στην χειρότερη να μείνεις στα ίδια με τώρα. Το θέμα είναι οτι πρέπει να βρεθεί ζάντα που να ειναι 6" φάρδος για να κάτσει το 195 καλά.
johnnym - Δευ 04 Ιούλ 2016, 12:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα.

Τωρα εβαλα τις διαστάσεις που μου είπες στην εφαρμογή αλλα και τη διάσταση 205/40/17 που προτιμώ λογο ομορφιάς.Η διαφορά στα rad με τις ήδη υπάρχων φαινεται στις φωτό που επισυνάπτω .Παρατηρησα πως και οι 2 διαστάσεις εχουν ακριβά ελαστικά πάντως στα 100€/κομμάτι για επώνυμα.
Για ζάντες οπτικά δε ξερω τι μπορεί να ταιριάξει αλλα εχω ερωτευτεί το 307 με τις 17 άρες για αυτο και κοιτάζω τη 17αρα διάσταση!

195/60/16
[/img]

205/50/17
[img][/img]
TopGear - Δευ 04 Ιούλ 2016, 13:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσεξε πάντως κάτι σημαντικό...

Με 17άρα ζάντα και το 8βάλβιδο μοτέρ των 75 γαϊδουριών, το βαρύ 307, θα χάσει πολύ μετά. Είναι που είναι ήδη ψόφιο σαν κινητήρας...Σκέψου κιόλας ότι το 16βάλβιδο ήθελε σχεδόν 13" για 0-100, το 8βάλβιδο με τα 75 πόσο θα πηγαίνει πλέον...Και με 17άρα, μην κοιτάς μόνο την ομορφιά, αλλά και πώς θα επηρεαστεί όλο το πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Συνεπώς, δεν είναι μόνο το κόστος που θα πρέπει να σκεφτείς. Όχι μόνο θα πληρώσεις κάτι αρκετά ακριβά για ένα παλιό μοντέλο, αλλά θα καταστρέψεις και το αμάξι σου σε απόδοση και στήσιμο. Πρόσθεσε κάτι παραπάνω μελλοντικά και πήγαινε άλλαξε και αμορτισέρ καλύτερα με τα λεφτά που θα γλιτώσεις με τις 16άρες. Τουλάχιστον τότε, θα έχεις και άλλη ζάντα και άλλο ελαστικό και νέο σετ αμορτισέρ.
johnnym - Δευ 04 Ιούλ 2016, 15:28:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα η απορρια μου ειναι..αν πχ με το μαμα στήσιμο εχει (195/65:15) ας πούμε ακτίνα της ροδας 1μετρο...

Αν βαλω 195/60/16 θα αυξηθεί η ακτίνα κατα 0.93%.το ύψος του ελαστικού 0.59cm και η συνολική ακτίνα κατα 1.86cm

θελω να αποφύγω την πολυ μεγάλη ακτίνα-περίμετρο της ροδας για να μη ψοφήσει περισσότερο το γαϊδούρι μου...σωστα;

Αν δείτε όμως την διαφορά τπυ 195/65/15 με το 205/50//17 ειναι μικρότερη με αυτη τπυ 195/60/16...Δε ξερω αν το σκεφτομαι σωστα αλλα το μονο που Παει "στραβα" ειναι ο 1 πόντος ανα ελαστικό,άρα περισσότερη τριβή..ειδάλλως σαν "ροδα" με τη 17 ειναι κοντύτερα στο ήδη υπάρχον στήσιμο

Δε ξερω αν κάνω λάθος αλλα σύμφωνα με τους αριθμούς αυτο βλεπω.
Κ εγω ετσι το σκεφτομαι οτι με τη 17αρα δε θα ξεσερνει καθόλου αλλα οι αριθμοί λένε αλλα...

Και με 225/45/17 βλεπω οτι ολα στο σύνολο με μια μικρή απόκλιση 0.03% ειναι ιδιο! Δηλαδή αν βαλω τη 15αρα μου δίπλα στη 17 ειναι ακριβός ίδιες σε περίμετρο,απλα η 17αρα εχει μικρότερο προφιλ και μεγαλύτερη ζάντα ενώ η 15 το αντίθετο.το ύψος όμως ειναι το ιδιο(πχ το κενό στο θωλο θα ειναι το ίδιο)


Εκει το κύριο πρόβλημα ειναι το πλάτος όπου με 12cm σύνολο παραπάνω τριβή στο δρόμο θα ξεψυχήσει [img][/img]
309 lover - Δευ 04 Ιούλ 2016, 21:30:04
Θέμα δημοσίευσης:
Περα απο το πλατος πελματος ξεχνας και μια αλλη σημαντικη εννοια που ονομαζεται μη αναρτουμενη μαζα. Γι αυτο και τα παιδια σου προτεινουν το πολυ 16αρα. Γιατι και 195 να βρεις και να βαλεις σε 17αρα με ιδια περιμετρο συνολικα το πιθανοτερο ειναι να εχεις ανεβει δυο και τρια κιλα τουλαχιστον ανα τροχο οποτε και αντιμετωπιζεις αρκετα μειωμενες επιδοσεις και αυξημενη καταναλωση συν την αλλαγη της λειτουργιας της αναρτησης προς το χειροτερο.
TopGear - Τρι 05 Ιούλ 2016, 09:21:48
Θέμα δημοσίευσης:
johnnym έγραψε:
Εμένα η απορρια μου ειναι..αν πχ με το μαμα στήσιμο εχει (195/65:15) ας πούμε ακτίνα της ροδας 1μετρο...

Αν βαλω 195/60/16 θα αυξηθεί η ακτίνα κατα 0.93%.το ύψος του ελαστικού 0.59cm και η συνολική ακτίνα κατα 1.86cm

θελω να αποφύγω την πολυ μεγάλη ακτίνα-περίμετρο της ροδας για να μη ψοφήσει περισσότερο το γαϊδούρι μου...σωστα;

Αν δείτε όμως την διαφορά τπυ 195/65/15 με το 205/50//17 ειναι μικρότερη με αυτη τπυ 195/60/16...Δε ξερω αν το σκεφτομαι σωστα αλλα το μονο που Παει "στραβα" ειναι ο 1 πόντος ανα ελαστικό,άρα περισσότερη τριβή..ειδάλλως σαν "ροδα" με τη 17 ειναι κοντύτερα στο ήδη υπάρχον στήσιμο

Δε ξερω αν κάνω λάθος αλλα σύμφωνα με τους αριθμούς αυτο βλεπω.
Κ εγω ετσι το σκεφτομαι οτι με τη 17αρα δε θα ξεσερνει καθόλου αλλα οι αριθμοί λένε αλλα...

Και με 225/45/17 βλεπω οτι ολα στο σύνολο με μια μικρή απόκλιση 0.03% ειναι ιδιο! Δηλαδή αν βαλω τη 15αρα μου δίπλα στη 17 ειναι ακριβός ίδιες σε περίμετρο,απλα η 17αρα εχει μικρότερο προφιλ και μεγαλύτερη ζάντα ενώ η 15 το αντίθετο.το ύψος όμως ειναι το ιδιο(πχ το κενό στο θωλο θα ειναι το ίδιο)


Εκει το κύριο πρόβλημα ειναι το πλάτος όπου με 12cm σύνολο παραπάνω τριβή στο δρόμο θα ξεψυχήσει [img][/img]


Σε καταλαβαίνω, έχεις σκαλώσει με τις 17άρες, αλλά όλοι σου λέμε ότι μπλέκεις πολύ μετά. Θα δώσεις ΑΡΚΕΤΑ χρήματα, σε ένα αμάξι 15ετίας, με ψόφιο μοτέρ, θα του χαλάσεις το στήσιμό του, θα του προσθέσεις βάρος, θα του πεθάνεις τις ήδη ψόφιες επιδόσεις που έχει και στο τέλος το gain της "ομορφιάς" του αμαξιού, θα είναι στην ουσία "pain". Θα σε κουράσει στο να το οδηγείς.

Αντ'αυτού, πρέπει να ψαχτείς το πολύ πολύ ως 16. Κι αυτό με αρκετή προσοχή και πάλι. Θα μειώσεις και το κόστος απο 17άρια ελαστικά εφεξής και δε θα αλλοιώσεις πολύ το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Και όπως σου είπα, δώσε άντε και κάτι παραπάνω και βάλε after market αμορτισέρ. Τότε είναι που θα το χαρείς κιόλας λιγάκι. Ειδάλλως, πολύ απλά θα είναι ανούσια κατανάλωση χρημάτων και μετά από λίγο θα ψάχνεις τρόπο να ξεφορτωθείς 17" ζάντες κι άντε να βρεις να τις δώσεις.
johnnym - Τρι 05 Ιούλ 2016, 11:27:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα
Ναι οντως θα ψάξω για 15αρες η 16.
Ήθελα να ρωτήσω,μου άρεσαν ενα ζευγάρι γνήσιες που μοιάζουν με τις challenger πολυ, γενικά αν μου αρεςει κάποια γνήσια μεταχειρισμένη της Peugeot να την προτιμήσω;

Ακομα,τωρα φοράω το continental premium contact 5 195/65/15.

Θα μου άρεσε να πέσω σε προφιλ στο ελαστικό ώστε να σφίξει λιγο το αμάξι.τα αμορτισέρ ειναι συο προγράμμα να αλλαχτούν..η με Bilstein b6 η με Koni πορτοκαλί...

Τι διάσταση θα μπορούσα να προτιμήσω σε 15αρα και τι σε 16αρα;

Κάποια γνώμη για μοντέλα ζάντες που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω;

Τι πλάτος καρέ offset κλπ ψάχνω,αν βρω κατι να ξερω...

Ευχαριστω

Υ.Σ δε ξερω αν θα ξανα έβαζα continental premium contact 5 διότι τρώγεται απίστευτε γρήγορα!!
poularas - Δευ 11 Ιούλ 2016, 04:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως οπως σου ειπαν και οι προηγούμενοι θα σου προτείνω να μείνεις με 15αρα (αντε 16), επειδη το οδηγαω συχνα το 307 με τον 8βαλβιδο ειναι πολυ ψοφιο και αν πας για παραδειγμα σε 17αρα θα ζοριζεις πολυ το αμάξι για ενα σβελτο ξεκινημα. Σε στήσιμο οπως σου ειπε και ο TopGear δεν αξίζει να ασχοληθείς καθόλου.

Πληροφορίες για offset κλπ εδώ: http://www.wheel-size.com/size/peugeot/307/2002/#trim-14i-eudm
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr