Gregts21 έγραψε: |
Ναι απλα αν βαλω intercooler δεν θα αποκτησω lag χαμηλα;εχετε καποιο καλο intercooler να μου προτεινετε και σε τι τιμες κυμαινονται;Επισης σε περιπτωση που βαλω intercooler χρειαζεται να προγραμματισω και τον εγκεφαλο; |
Gregts21 έγραψε: |
Να ρωτησω κατι παιδια αν βαλουμε σε 207 ραλλυ μια τουρμπινα rc και περασουμε το αντιστοιχο προγραμμα θα πηγαινει σαν το rc απο πλευρας αποδοσης; |
akis1976 έγραψε: |
Το ίδιο θα πηγαίνει το ίδιο μοτέρ είναι,η τουρμπίνα αλλάζει. |
Gregts21 έγραψε: |
Τοτε αφου εχει αλλα πιστονια μπιελες δεν θα πηγαινει το ιδιο.ετσι δεν ειναι; |
Gregts21 έγραψε: |
Να ρωτησω κατι παιδια αν βαλουμε σε 207 ραλλυ μια τουρμπινα rc και περασουμε το αντιστοιχο προγραμμα θα πηγαινει σαν το rc απο πλευρας αποδοσης; |
Gregts21 έγραψε: |
Τοτε αφου εχει αλλα πιστονια μπιελες δεν θα πηγαινει το ιδιο.ετσι δεν ειναι; |
Mono AEK έγραψε: |
Οτι και να αλλαζεις για να δουλεψει σωστα θελει προγραμμα
οποτε 2 δρομοι υπαρχουν η ρυθμιζεις και ξαναρυθμιζεις καθε φορα που αλλαζεις κατι η τα αλλαζεις ολα και πας μια και καλη για ρυθμισμα |
makis106 έγραψε: | ||
Κατα τα αλλα αφου θα βαλεις custom προγραμμα, θα πηγαινει καλυτερα απο ενα μαμα rc, αρκει να αλλαξεις τουλαχιστον την εξατμιση. |
Παράθεση: |
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τα έμβολα του κινητήρα EP6DTS είναι ίδια με τα έμβολα EP6DT/EP6CDT με τη διαφορά της θερμικής επεξεργασίας του πάνω στομίου του ελατηρίου. |
Andreasf1 έγραψε: |
Αναλόγως εσύ τι θες και που θες να φτάσεις το αμάξι σου.
Το καλυτερο είναι να βάλεις ολόσωμη και όχι μόνο απο σπιράλ και πίσω. Πιο σημαντικό σε κάποιες περιπτώσεις είναι να ελευθερώσεις απο τουρμπίνα μέχρι σπιράλ(downpipe δλδ) παρά catback(απο σπιραλ και πισω). Η καλύτερη λύση για πρώτο στάδιο απο άποψη εξάτμισης είναι μια ολόσωμη με μεταφορά του καταλύτη στο πάτωμα. |
puglover έγραψε: |
Προγραμμα απο που Κωστα? |
Andreasf1 έγραψε: |
Αναλόγως εσύ τι θες και που θες να φτάσεις το αμάξι σου.
Το καλυτερο είναι να βάλεις ολόσωμη και όχι μόνο απο σπιράλ και πίσω. Πιο σημαντικό σε κάποιες περιπτώσεις είναι να ελευθερώσεις απο τουρμπίνα μέχρι σπιράλ(downpipe δλδ) παρά catback(απο σπιραλ και πισω). Η καλύτερη λύση για πρώτο στάδιο απο άποψη εξάτμισης είναι μια ολόσωμη με μεταφορά του καταλύτη στο πάτωμα. |
kwstas1.1 έγραψε: | ||
Overload 100αρας, ρυθμισμένο 1.4 ΟΒΕΡ και 1.1 κόφτη! Δεν ξέρω αν το αμάξι μου ήτανε σε τέλεια κατάσταση το μοτέρ ειχα καθαρισει και βαλβιδες και πήγαινε έτσι Αλλά πραγματικά θεριζε! Πολύ ικανοποιημένος με το πρόγραμμα πάντως από overload....περιμενα να είναι απαλά καλο Αλλά βγήκε πολύ δυνατό και φάνηκε κ στο δρόμο αυτο! |
android έγραψε: | ||||
το πουλησες? |
kwstas1.1 έγραψε: | ||||||
Ναι ναι φίλε μου! Το έδωσα ανταλλαγή με ένα audi a3 του 2010 1.4tfsi συν διαφορά, το κράτησε ο αδερφός μου το audi και εγώ κοιτάω σε κάνα 3μηνο να πάρω Mini που ήθελα! |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Ποσο το πουλησες ? Απο περιεργεια |