PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Αξιοπιστία Peugeot 308 1.6 HDi92hp diesel

panous_panpus - Παρ 20 Μάϊ 2016, 08:39:55
Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστία Peugeot 308 1.6 HDi92hp diesel
καλημέρα σε όλους σας,
είμαι κάτοχος ενός Peugeot 308 1.6 HDi92hp diesel και θα ήθελα να μάθω γενικά πόσο αξιόπιστα έως τώρα είναι αυτά τα οχήματα.
1. είχα 106, μέχρι τα 130.000 χλμ
2. έχω και διατηρώ ένα 307 1.6 με 240.000 χλμ

όπου ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος, μηχανικά και οδηγικής συμπεριφοράς, σε σχέση με την χρήση που αναζητούσα, θα έλεγα σκυλιά με ελάχιστα προβλήματα έως καθόλου !!

έτσι αποφάσισα, σχετικά βιαστικά λόγω ανάγκης να αγοράσω ένα 308, ήταν το πιο φτηνό εκείνη τη χρονική στιγμή 09/2015 σε σχέση με τα κυβικά του και την ροπή του !

έχει πολύ καλή κατανάλωση 4.6 - 4.8 l/100χλμ (Μ.Ο. 120 χλμ/h), είναι αθόρυβο μέχρι τα 170 και τέλος πάντων κάνει τ δουλειά του.
έχω κάνει 38.000 χλμ και
1. έχουν γίνει 2 ανακλήσεις για αλλαγή πίσω άξονα !! (έτριζε και έφερνε θόρυβο στη καμπίνα όταν έπεφτες σε λακούβα)
2. μου έχουν αλλάξει το τιμόνι (στεφάνι κομπλέ) διότι είχα ήδη φθαρεί
3. άναψε λαμπάκι κινητήρα, και έχει να κάνει με μία πεταλούδα στο turbo...
4. Κάποιοι άλλοι ίσως ηλεκτρονικοί ή μηχανικοί θόρυβοι ακούγονται … αλλά ακόμη είμαστε στην διάγνωση

και αναρωτιέμαι, αν έχετε κάποια άποψη σχετικά με την αξιοπιστία, είμαι όπως έχετε καταλάβει της Peugeot φίλος, αλλά προβληματίζομαι έντονα, πόσο έχει "ρίξει" την ποιότητα της η εταιρία. Διότι καλώς το συνεργείο αντιδρά και με υποστηρίζει, αλλά έχω βαρεθεί να πηγαίνω από εκεί και η εγγυήσεις κάποια στιγμή θα τελειώσουν και ποιος ξέρει αν και οι οικονομικές συγκυρίες θα επιτρέπουν την "χρήση" εγγύησης ή θα καταστρατηγούνται από την μαμά εταιρία !!

ευχαριστώ για το χρόνο σας που θα αφιερώσετε να μου απαντήσετε
Andreasf1 - Παρ 20 Μάϊ 2016, 13:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
Με τον hdi16 110 εδώ και 3 χρόνια και 75.000χλμ στην δική μου κατοχή θέματα σοβαρά δεν έχω αντιμετωπίσει.
Πέρα απο κάποια γνωστά θέματα που έχουν όλα τα σύγχρονα diesel με τα συστήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (dpf egr κτλ) και μια Ν75 που αλλαξα πρόσφατα προληπτικά (φυσιολογική φθορά λόγο χλμετρων) δεν έχω κάποιο παράπονο.
Έχω επίσης αλλάξει και κάποιες τσιμουχες στα μπεκ γιατί τα είχε "πειράξει" καποτε κάποιος μάστορας και δεν τα είχε αντικαταστήσει μετά με αποτέλεσμα να έχω διαρροή λαδιού.

Με σωστή συντήρηση δεν πιστεύω πως θα έχεις κάποιο θέμα πέραν των φυσιολογικών φθορών. Να φανταστεί υπαρχουν περιπτώσεις που τα κάνουν big turbo καμιά 200αρια άλογα και 45κιλα ροπή με κλειστό μοτέρ και δεν κάνουν κιχ. Το αναφέρω μόνο και μόνο για να δείξω την αντοχή των μοτέρ αυτών.

Κάτι άλλο, τι εννοείς "πεταλούδα turbo" και τι "ηλεκτρονικοί ή μηχανικοί θορυβοι";
panous_panpus - Παρ 20 Μάϊ 2016, 16:08:45
Θέμα δημοσίευσης:
Andreasf1 έγραψε:
Με τον hdi16 110 εδώ και 3 χρόνια και 75.000χλμ στην δική μου κατοχή θέματα σοβαρά δεν έχω αντιμετωπίσει.
Πέρα απο κάποια γνωστά θέματα που έχουν όλα τα σύγχρονα diesel με τα συστήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (dpf egr κτλ) και μια Ν75 που αλλαξα πρόσφατα προληπτικά (φυσιολογική φθορά λόγο χλμετρων) δεν έχω κάποιο παράπονο.
Έχω επίσης αλλάξει και κάποιες τσιμουχες στα μπεκ γιατί τα είχε "πειράξει" καποτε κάποιος μάστορας και δεν τα είχε αντικαταστήσει μετά με αποτέλεσμα να έχω διαρροή λαδιού.

Με σωστή συντήρηση δεν πιστεύω πως θα έχεις κάποιο θέμα πέραν των φυσιολογικών φθορών. Να φανταστεί υπαρχουν περιπτώσεις που τα κάνουν big turbo καμιά 200αρια άλογα και 45κιλα ροπή με κλειστό μοτέρ και δεν κάνουν κιχ. Το αναφέρω μόνο και μόνο για να δείξω την αντοχή των μοτέρ αυτών.

Κάτι άλλο, τι εννοείς "πεταλούδα turbo" και τι "ηλεκτρονικοί ή μηχανικοί θορυβοι";


ευχαριστω για την απάντηση,
θεωρείς λοιπόν όσα έχει "εμφανίσει" το όχημα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν φυσιολογικά ?
panous_panpus - Παρ 20 Μάϊ 2016, 16:12:51
Θέμα δημοσίευσης:
μου εξήγησαν ότι κάποια "πεταλούδα" στο turbo θα πρέπει να αλλαχτει και την αναμένουν απο Γαλλία,
απλά όταν αλλάζεις ταχύτητα και πέφτουν οι στροφές, ακούγεται στις 1.100 - 1000 στρ. ένα "σφύριγμα" κάτι μεταξύ μεταλλικού θορύβου !!

επιπλέον, εντός του αμαξώματος, "έρχεται" ένας ήχος μεταλλικός, ο οποίος ελαφρώς δυναμώνει από το ρελαντί στις 1.400 στρ.
αφού πρώτα το όχημα κινηθεί για λίγη ώρα και όχι αν το βάλεις μπρος κρύο !

σημείωσε ότι είναι διαφορετικοί οι προαναφερόμενοι ήχοι από τους το σύνολο του θορύβου της μηχανής !!
καμία ιδέα ?
Andreasf1 - Παρ 20 Μάϊ 2016, 16:31:32
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω πως αλλάζεις σε χαμηλες στροφές ταχύτητα μιας και αν απο αλλαγή σε αλλαγή πεφτεις στις 1000-1100 στροφές το δουλευεις μάλλον πολύ χαμηλά :Ρ
Μήπως η "πεταλούδα" έχει να κάνει με το actuarot της westgate ή ίσως την Ν75(βαλβίδα τούρμπο); Μάλλον για Ν75 μου κάνει γιατί δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό το actuator(απο peugeot εννοώ).
Πάντως υπάρχει και η περίπτωση της αστοχίας υλικού που μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες.

Αυτό με τον ήχο στην καμπίνα δεν έχω ιδέα τι μπορεί να είναι.. Μήπως συντονίζει κάτι απο συστολή διαστολή γιαυτό και δεν στο κάνει όταν είναι κρύο; πρέπει αρχικά να εντοπίσεις το σημείο που προέρχεται ο ήχος αλλιως δεν θα μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε.
panous_panpus - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 14:18:56
Θέμα δημοσίευσης:
Andreasf1 έγραψε:
Νομίζω πως αλλάζεις σε χαμηλες στροφές ταχύτητα μιας και αν απο αλλαγή σε αλλαγή πεφτεις στις 1000-1100 στροφές το δουλευεις μάλλον πολύ χαμηλά :Ρ
Μήπως η "πεταλούδα" έχει να κάνει με το actuarot της westgate ή ίσως την Ν75(βαλβίδα τούρμπο); Μάλλον για Ν75 μου κάνει γιατί δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό το actuator(απο peugeot εννοώ).
Πάντως υπάρχει και η περίπτωση της αστοχίας υλικού που μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες.

Αυτό με τον ήχο στην καμπίνα δεν έχω ιδέα τι μπορεί να είναι.. Μήπως συντονίζει κάτι απο συστολή διαστολή γιαυτό και δεν στο κάνει όταν είναι κρύο; πρέπει αρχικά να εντοπίσεις το σημείο που προέρχεται ο ήχος αλλιως δεν θα μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε.


ευχαριστω πολύ για τις σκέψεις και γνώσεις σου
ξεχασα να πω, επειδή σε κάποια στιγμή που ήμουν σε ταξίδι και ειχα βάλει το cruise στα 130, χρειαστηκε σε ανηφόρα να κάνω προσπέραση οπότε και πάτησα γκάζι... και για ελάχιστο χρόνο (1'') το όχημα "κόλλησε" και μετά "πήρε" ταχύτητα, με συνέπεια στα 10 μέτρα, άναψε το λαμπάκι κινητήρα !!

το πήγα σε έναν δικό μου και πράγματι μου μίλησε για την Ν75 !
το έσβησε για να δούμε αν το επαναλάβει, αν και το έχω πιέσει και δεν το ξαναπαρουσιάζει, εννοείται (νομίζω) ότι βάζω καλό καύσιμο (AVIO) από πρατήριο της ΕΚΟ όχι ιδιώτη και μετά από τόσα χλμ (39.000) δεν είχε δείξει κάτι όσο αφορά το καύσιμο.
όμως ο θόρυβος που έχω προαναφέρει, στο κανει τουλάχιστον 6 μήνες και από ότι έχω ακούσει σε άλλα, δεν το κάνει, όταν αλλάζει ταχύτητα και πέφτουν οι στροφές στο χρόνο μέχρι να συμπλέξει η νέα ταχύτητα, γενικά δεν είναι "μπαρουτακαπνισμένο" διότι κάνω πολλά χλμ σε ταξίδια λόγο εργασίας !
μου έχεις δώσει όμως ήδη σκέψεις !
Andreasf1 - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 17:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε να υποθέσω αφού το βάλατε στο διαγνωστικό θα είδατε τον κωδικό της βλάβης. Ήταν όντως η Ν75 αν κατάλαβα σωστά;
Αφού έχεις εγγύηση πρέπει να πας αντιπροσωπία και να απαιτήσεις να σου βρουν και να επιδιορθώσουν το πρόβλημα σου και όχι σε γνωστό σου, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τον άνθρωπο. Πολύ πιθανό να είναι όντως η Ν75 και το "εύχομαι" κιόλας γιατί είναι κάτι απλό. Έχω ακούσει κάποια κρούσματα για προβλήματα στην Ν75 που έχουν καλυφθεί απο την εγγύηση στα πιο πρόσφατα HDI οπότε παίζει η αστοχία.
Mono AEK - Κυρ 22 Μάϊ 2016, 21:47:44
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου παλι καλα να λες
γνωστος με γκολφ 7 πετρελαιο στα 12000 χλμ και χωρις να του εχει παρουσιασει ποτε τιποτα εμεινε στην εγνατια με κολλημενο μοτερ τη προηγουμενη βδομαδα

Ακομα ψαχνουν απο τι προηλθε! Παντως δεν εμεινε λαδι ουτε για δειγμα
Andreasf1 - Κυρ 22 Μάϊ 2016, 22:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Τι λες τώρα..

Δεν του άναψε λαμπάκι για χαμηλή στάθμη;
Mono AEK - Παρ 27 Μάϊ 2016, 09:07:50
Θέμα δημοσίευσης:
δεν του αναψε τιποτα

οπως πηγαινε στην εγνατια ξαφνικα καπνος απο παντου και ταμπλο = χριστουγεννιατικο δεντρο
Andreasf1 - Παρ 27 Μάϊ 2016, 16:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
Confused Confused
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr