PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - προβλημα με fuel trims -17

mini r56 - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 22:36:48
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με fuel trims -17
καλησπερα παιδια αν και οχι κατοχος peugeot αλλα παθον λογο ιδιου μοτερ θα ηθελα αμα μπορει καποιος να με βοηθησει να βγαλω καποια ακρη..ευχαριστω εκ τον προτερων

Το αμάξι είναι σφυρήλατο με 9.5 συμπίεση και φοράει τουρμπίνα VF39. Μόλις βάζουμε μπροστά και το αμάξι ξεκινάει για τα πρώτα χιλιόμετρα είναι όλα μια χαρά με long term fuel trim -0.8 και short από -3 έως +7. Κάνουμε πάτημα και το μείγμα έρχεται (με μια πολύ μικρή καθυστέρηση) στο 12. Με το που κάνει κάποια χλμ και ζεσταθεί καλά αρχίζει να ρίχνει τα long term μέχρις ότου φτάσουν στο -19 με -17, με αποτέλεσμα μόλις πατάμε το μείγμα να είναι στεγνό και το short term στο +25%. Αν πηγαίνει το αμάξι συνέχεια τουρμπισμενο το long term ανεβαίνει και όταν φτάνει στο -10 μπορεί και ξαναπαταει χωρίς να στεγνώνει. Επίσης κάνει κάποια σκορτσαρισματα στα χαμηλά. Κοιτάξαμε χρονισμό, πεταλούδα, κλείσαμε το διάκενο στα μπουζί, κάναμε βασική στη πεταλούδα αλλαξαμε μπεκ την βαλβιδα vanos αλλά δεν αλλάζει κάτι.το αυτοκινητο οταν εγινε σφυρηλατο αλλαχτηκε καδενας γλισερια και τεντοτηρας...
android - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 23:05:39
Θέμα δημοσίευσης:
Aντλιες βενζινης?
mini r56 - Πεμ 19 Μάϊ 2016, 23:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
στο πατα σηκωνει 130bar tτο θεμα ειναι οτι οταν τουρμπιζω λιγη ωρα πεφτει το long term και παταω και το φερνει το μιγμα στο 12 εκει που πρεπει να εινα
android - Παρ 20 Μάϊ 2016, 17:20:59
Θέμα δημοσίευσης:
Η πισω κρυα?βαραει 5 μπαρ?
mini r56 - Παρ 20 Μάϊ 2016, 18:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα αλλαξα την αντλια υψηλης αλλα παλι τα ιδια..τι πισω δεν την μετρησαμε..αλλα αμα ειναι απο αντλια γιατι να μου κοβει βενζινες;
Giannis307 - Παρ 20 Μάϊ 2016, 20:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
ρητορικο το ερωτημα?
athanas - Παρ 20 Μάϊ 2016, 20:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
ρητορικο το ερωτημα?



ελπιζω πως ναι!!!
salex - Παρ 20 Μάϊ 2016, 22:36:16
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε άνθρωπε του θεού, τα fuel trims έχουν νόημα για εργοστασιακά αυτοκίνητα.

Σε αυτοκίνητα που έχουν γίνει έτσι/γιουβέτσι/κοκορέτσι στη βελτίωση η σημασία τους είναι από περιορισμένη εως ανύπαρκτη.

Το να κάνει το αυτοκίνητο σκορτσαρίσματα είναι πρόβλημα. Το να στεγνώνει είναι πρόβλημα. Το να είναι τα fuel trims κάπου είναι θέμα αυτού που το ρυθμίζει.
mini r56 - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 08:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το καναμε και μαμα και παλι κανει τα ιδια..απλα οταν πας για λιγη ωρα τουρμποσμενος τα trims πεφτουν και το προγραμμα δουλευει σωστα...δηλαδη το αμαξι το κανει ολο αυτο στις πολυ χαμηλες στροφεςςς 1500-2000
NoDsl - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 15:05:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή το αμάξι έχει γυρίσει σε μαμά και έχεις αλλάξει μέχρι τώρα

1. μπεκ καυσίμου
2. βαλβίδα vanos
3. καδένα / γλίστρες / τεντωτηρα
4. αντλία υψηλής
5. ?


1. Υπάρχει αντλία χαμηλής για δοκιμή;
2. Γρανάζι vanos έχεις αλλάξει; Τσιμούχες στον εισαγωγής;
3. Πίεση λαδιού έχεις μετρήσει;
4. Τι πίεση σου δείχνει στον αυλό καυσίμου με το διακόπτη μονο γυρισμένο; (πίεση χαμηλής που διαβάζει ο αισθητήρας αυλού)
5. ψευκοκάπακο έχεις να δοκιμάσεις άλλο;
6. Ν75 / τεστ στο κύκλωμα υποπίεσης έχει γίνει;
mini r56 - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 18:13:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα ειναο απο αντλια χαμηλης γιατι να μου κοβει βενζινη?(υπαρχει μα δοκιμασω)η ν75 ειναι κατεργημενη γιατι το δουλευω με external αλλα και τωρα που το καναμε μαμα και την δοκιμασαμε παλι τα ιδια..η αντλια λαδιου ειναι καινουργια..το μονο που εμεινε ειναι ο μεταβλητος νομιζω..
salex - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 18:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
mini r56 έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το καναμε και μαμα και παλι κανει τα ιδια..απλα οταν πας για λιγη ωρα τουρμποσμενος τα trims πεφτουν και το προγραμμα δουλευει σωστα...δηλαδη το αμαξι το κανει ολο αυτο στις πολυ χαμηλες στροφεςςς 1500-2000


Με το μαμά πρόγραμμα το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σωστά; Και έλεγχο τουρμπίνας από τη βαλβίδα ελέγχου πίεσης φυσικά.
NoDsl - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 18:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
mini r56 έγραψε:
Αμα ειναο απο αντλια χαμηλης γιατι να μου κοβει βενζινη?(υπαρχει μα δοκιμασω)η ν75 ειναι κατεργημενη γιατι το δουλευω με external αλλα και τωρα που το καναμε μαμα και την δοκιμασαμε παλι τα ιδια..η αντλια λαδιου ειναι καινουργια..το μονο που εμεινε ειναι ο μεταβλητος νομιζω..


Αντλία χαμηλής να έχει μαλακισμένο ρυθμιστή πίεσης και να στέλνει παραπάνω πίεση χαμηλά απ' όσο χρειάζεσαι;

Το -17 το βλέπεις γιατί χαμηλά πλημμυρίζεις. Και ψηλά, που παίζεις κανονικά, έχεις ήδη στεγνώσει.

Κοίτα, σε τέτοια κουλά, δοκίμαζε εφόσον έχεις υλικό μέχρι να το πετύχεις. Γιατί ούτε το διαγνωστικό μπορείς να εμπιστευτείς 100% ούτε τα μηχανικά.

Σαν απέλπιδα προσπάθεια θα κοιτούσα αισθητήρα πίεσης καυσίμου πάνω στον αυλό και καβούκι θερμοστάτη, αφού είχα δεί τα προηγούμενα.

Μετά δεν υπάρχει κάτι άλλο να αλλάξεις. Το βάφεις μπλε και παίρνεις ένα άτος να κάνεις δουλειά σου. Laughing
mini r56 - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 19:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
Απο μεταβλητο αποκλειτε να ειναι..οτι στελνει η πισω η αντλια δεν το διαχειριζετε η υψηλης το πεταει ολο μεσα?
mini r56 - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 19:31:39
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι και με το μαμα το προγραμμα το αμαξι κανει τα ιδια
puglover - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 19:48:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καμια διαρροη ισως ή χαλασμενος Λ ?
mini r56 - Σαβ 21 Μάϊ 2016, 20:00:25
Θέμα δημοσίευσης:
Το εχω πρεσαρει και εχω αλλαξει και λ τπτ το ιδιοοο
Pipis - Σαβ 23 Μάϊ 2020, 11:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά έχω ltft -25%. Τί μπορεί να παίζει?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr