PSClub - Hellas

Κινητήρας - Τι σημαινει η βελτιωση της αποδοσης απο αλλαγη ιξωδους;

Downhill - Πεμ 24 Μάρ 2016, 15:38:23
Θέμα δημοσίευσης: Τι σημαινει η βελτιωση της αποδοσης απο αλλαγη ιξωδους;
Εχω ενα 308 gt που εχει φτασει να καταναλωνει 800ml λαδι στα πρωτα 4000χλμ και επειτα περιπου 500ml λαδι ανα 1000 χλμ.

Μεχρι στιγμης εβαζα 0-30, δοκιμασα και το 5-30 αλλα το εκαιγε το ιδιο. Τωρα πηγα στο 5-40 της τοταλ και αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι βελτιωθηκε η αποδοση του κινητηρα. Αυτο τι μπορει να σημαινει για το μοτερ; να παω να τσεκαρω συμπιεση μηπως ηρθε η ωρα να αλλαξω ελλατηρια και τα λοιπα γνωστα; το αυτοκονητο εχει 120.000 χλμ.
referravag - Τετ 06 Απρ 2016, 00:26:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αποκλείεται να συμβαίνει αυτό που λες... Κι εμείς θα δοκιμάσουμε 5W40 στο ατμοσφαιρικό 207 1.4 VTi καθώς τα 5W30 τα πάει αμάσητα... Από τα τωρινά 5W30 έχει κάψει σχεδόν 2,5λίτρα στα πρώτα 5000χλμ. Τα προηγούμενα 5W30 τα έκαιγε όπως αυτό που περιέγραψες πιο πάνω εσύ. Μέχρι τις 4000-5000χλμ ελάχιστα εώς καθόλου και από εκεί και μετά ήμασταν με το μπιμπερό. Σήμερα παρέλαβα τα καινούρια λάδια (5W40) αλλά θα αλλαχτούν προς το Πάσχα μαζί με καινούριο σετ καδένας...

Εσύ απ' όταν άλλαξες σε 5W40 φίλε Θανάση έχεις παρατηρήσει βελτίωση όσον αφορά την κατανάλωση λαδιού; Ή δεν έχεις κάνει ακόμη αρκετά χιλιόμετρα;
Downhill - Τετ 06 Απρ 2016, 14:48:11
Θέμα δημοσίευσης:
και τα ατμοσφαιρικά εχουν το θέμα αυτό? δηλαδή τοσο πουτανα τα εχουν κανει εκει στην πεζω?

η διαφορά στην κατανάλωση του λαδιού ειναι ανύπαρκτη μεχρι τα 5000χλμ μετα ειναι μικρή. δηλαδή εκει που συμπλήρωνα 500 μλ ανα 1000 τωρα συμπληρώνω 250 με 300. βασικά πλεον παιρνω το 5λιτρο και με βγαζει μεχρι τα 10.000χλμ με το εξτρα λίτρο. Εχουν προνοήσει εκει στην τοταλ, σου δινουν ενα λιτρο να εχεις.
referravag - Τετ 06 Απρ 2016, 15:01:55
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα 1,5 λίτρο στα 10.000χλμ. Είναι μια αξιοπρεπής βελτίωση σε σχέση με τα 5W30. Για να δούμε τι θα κάνει και το δικό μας. Λογικά θα πρέπει να βελτιωθεί και σε εμάς η κατανάλωση...

Άστο να ήταν μόνο το λάδι που καίνε αυτά τα μοτέρ το πρόβλημά τους... Εμείς είμαστε για σετ καδένας στα 135.000χλμ και έχουμε αλλάξει μια φορά και τεντωτήρα καδένας... Που να δεις στα ξένα φόρουμ Peugeot, MINI, BMW τι πάρτυ γίνεται με τεντωτήρες και καδένες... Η BMW τουλάχιστον είχε κάνει ανάκληση στους προβληματικούς τεντωτήρες... Η Peugeot σφυρίζει κλέφτικα...
kostasvti - Πεμ 07 Απρ 2016, 11:11:57
Θέμα δημοσίευσης:
Για τσέκαρε μήπως σου χάνει λάδι από τη βάση του φίλτρου λαδιού και νομίζεις ότι στα καίει.
kpsig - Πεμ 07 Απρ 2016, 13:35:56
Θέμα δημοσίευσης:
Να μειωθεί ο ΗΧΟΣ των μηχανικών μερών του κινητήρα με το παχύτερο λάδι , ναι.
Να βελτιωθεί η απόδοση, δύσκολο, εκτός αν τα άλλα λάδια που έβαζες δεν ήταν καλά...
referravag - Πεμ 07 Απρ 2016, 16:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα έχω εικόνα μετά το σέρβις για αλλαγή σετ καδένας/γλριστρών και κάτι μου λέει ότι ίσως χρειαστεί και καινούριο γρανάζι μεταβλητού... Δεν είναι σίγουρο ότι αυτό που ακούγεται να χτυπάει στις κρύες εκκινήσεις το πρωί είναι η καδένα. Υπομονή μέχρι το σέρβις...

Όσο για το 40αρι λάδι είμαι εδώ και 20 μέρες σε επικοινωνία με τα κεντρικά της Motul σχετικά με το αν μπορούμε να χρησιμοποιούμε 5W40 καθότι η MINI στα ίδια μοτέρ που βάζει σε αντίστοιχες εκδόσεις των MINI, προτείνει και 40αρι λάδι... Μέχρι ώρας δεν παίρνουν επίσημη θέση να μου πουν δοκίμασε το. Απαντάνε επίσημα. Το θέμα έχει πάει μέχρι τα κεντρικά της BMW στη Γερμανία.

Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ίδιος ο κινητήρας εσωτερικά και στα PEUGEOT και στα MINI... Αν έχω καταλάβει σωστά η Peugeot φτιάχνει τα εξαρτήματα στη Γαλλία και η BMW τον κορμό στην Αγγλία... Εκτός και αν τα φτιάχνει κάθε μία στο δικό της εργοστάσιο. Πάντως τα ίδια προβλήματα που έχουν τα MINI, στα ξένα φόρουμ τα έχουν ακριβώς τα ίδια μοτέρ και στα Peugeot στα EP3/EP6.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ίδια εσωτερικά... Πχ σετ καδένας που κοίταζα στο TECDOC από διάφορες εταιρείες δίνει τους ίδιους κωδικούς και για το EP3 και για το N12 της MINI... Τώρα γιατί η Peugeot προτείνει μόνο 30αρι λάδι και η MINI ναι μεν προτείνει 30αρι αλλά δεν λέει όχι σε 40αρι δεν μπορώ να το καταλάβω...

Λάδι δεν χάνει από πουθενά είναι ελεγμένο...
Downhill - Παρ 15 Απρ 2016, 13:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Να μειωθεί ο ΗΧΟΣ των μηχανικών μερών του κινητήρα με το παχύτερο λάδι , ναι.
Να βελτιωθεί η απόδοση, δύσκολο, εκτός αν τα άλλα λάδια που έβαζες δεν ήταν καλά...


απο τοταλ 0-30 σε τοταλ 5-40, χωρίς να αλλάξει τιποτα αλλο. ουτε βενζίνη ουτε μπουζί ουτε τίποτα. στο σερβις που ρωτησα μου είπαν οτι μπορεί να αυξήθηκε η συμπιεση με το πιο παχυ λαδι.
Downhill - Παρ 15 Απρ 2016, 13:06:22
Θέμα δημοσίευσης:
referravag έγραψε:
Εγώ θα έχω εικόνα μετά το σέρβις για αλλαγή σετ καδένας/γλριστρών και κάτι μου λέει ότι ίσως χρειαστεί και καινούριο γρανάζι μεταβλητού... Δεν είναι σίγουρο ότι αυτό που ακούγεται να χτυπάει στις κρύες εκκινήσεις το πρωί είναι η καδένα. Υπομονή μέχρι το σέρβις...

Όσο για το 40αρι λάδι είμαι εδώ και 20 μέρες σε επικοινωνία με τα κεντρικά της Motul σχετικά με το αν μπορούμε να χρησιμοποιούμε 5W40 καθότι η MINI στα ίδια μοτέρ που βάζει σε αντίστοιχες εκδόσεις των MINI, προτείνει και 40αρι λάδι... Μέχρι ώρας δεν παίρνουν επίσημη θέση να μου πουν δοκίμασε το. Απαντάνε επίσημα. Το θέμα έχει πάει μέχρι τα κεντρικά της BMW στη Γερμανία.

Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ίδιος ο κινητήρας εσωτερικά και στα PEUGEOT και στα MINI... Αν έχω καταλάβει σωστά η Peugeot φτιάχνει τα εξαρτήματα στη Γαλλία και η BMW τον κορμό στην Αγγλία... Εκτός και αν τα φτιάχνει κάθε μία στο δικό της εργοστάσιο. Πάντως τα ίδια προβλήματα που έχουν τα MINI, στα ξένα φόρουμ τα έχουν ακριβώς τα ίδια μοτέρ και στα Peugeot στα EP3/EP6.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ίδια εσωτερικά... Πχ σετ καδένας που κοίταζα στο TECDOC από διάφορες εταιρείες δίνει τους ίδιους κωδικούς και για το EP3 και για το N12 της MINI... Τώρα γιατί η Peugeot προτείνει μόνο 30αρι λάδι και η MINI ναι μεν προτείνει 30αρι αλλά δεν λέει όχι σε 40αρι δεν μπορώ να το καταλάβω...

Λάδι δεν χάνει από πουθενά είναι ελεγμένο...


το χω πει χιλιάδες φορες εδω ως παθων. αν αλλαξετε κιτ χρονισμου μήν τα λυπαστε. αλλαξτε το ολο μαζι με αλλαγή λαδιων. ζητείστε και εκπτωση παντα κανουν. Η αποψή μου ειαι ασφαλώς εμπειρική. οποτε ο καθένας κανει οτι νομίζει.
referravag - Σαβ 16 Απρ 2016, 01:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν εννοείς όλα μαζί τι εννοείς; Σε ρωτάω γιατί έχω μπερδευτεί σχετικά με το αν πρέπει να αλλαχτούν και τα γρανάζια των μεταβλητών χρονισμών... Άλλος μηχανικός μου λέει ότι πάει σετ πακέτο και πρέπει να αλλαχτούν, άλλοι μου λένε ότι δεν χρειάζεται... Tι ισχύει τελικά; Στο service box λέει ότι για επιμήκυνση της καδένας χρειάζονται αλλαγή και τα δύο γρανάζια μεταβλητού των εκκεντροφόρων... Απ' ότι είδα στο ίδιο πρόγραμμα ψάχνοντας για κωδικούς ανταλλακτικών, πρέπει να έχουν βγει καινούρια γρανάζια μεταβλητού χρονισμού βελτιωμένα (μου το επιβεβαίωσε και ένας μηχανικός που μίλησα μαζί του), καθώς είδα διπλούς κωδικούς και οι παλιοί μάλλον έχουν ένα RP μπροστά από τον κωδικό τους μάλλον είναι από το Replaced....
Downhill - Δευ 18 Απρ 2016, 07:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνα με την δικιά μου εμπειρία ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχτουν και αυτα. Αν κρινω και απο παιδια που εχουν κανει καθαρισμους εχουν αλλαξει μερη απο το κιτ και παλι εχουν θεματα, ναι ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζονται.

γενικά οσοι πανε το αυτοκίνητο στο σερβις και ακουνε την τιμή του κιτ χρονισμού τους πεφτει το σαγόνι οποτε πανε σε αλλες λύσεις, οπου, ειτε επειδή ο μηχανικός βαριέται ή επειδή δεν μπορεί, τους προτείνει αλλαγή επιμέρους μερών.

καμιά φορα πιανει και δεν εχεις θεμα για μερικές χιλιαδες χιλιομετρα.

αλλα συνήθως αρχιζουν τα τρελλά με τα τριμ. και αρχιζουν τα αρνητικά τριμ και ολοι ψαχνονται με βενζινες και λαδια και δεν ξερω τι.

αν εχεις αλλαξει εντατήρα, γλυστρες και τα βιδακια που προτεινουν συνήθως και ακομα εχεις θεμα με τα τρίμ, (ειδικα αν μετα απο καμποσες χιλιαδες χλμ μπαινει σε σειφ mode) εχεις θεμα και με το γραναζι μεταβλητου. αν αλλαξεις το γραναζι μεταβλητου 99% θα λυθούν τα "προβλήματα" που σχετιζονται με τον χρονισμο. Όμως αν εχεις πρόβλημα εντατήρα και το εχεις αφήσει ετσι για πολλά χιλιόμετρα (που συνήθως ετσι είναι) πιθανότατα θα χρειαστείς και καδένα.

Γενικά στο κιτ χρονισμου αν επιλεξεις την φτηνή λυση μπορει να σου λυθουν τα τρανταχτά προβλήματα και το αυτοκίνητο να σε πηγαίνει στην δουλειά σου αλλα αν εισαι λιγο γκαζιάρης θα δεις οτι "κατι" δεν παει καλα. Μια ειναι ετσι μία ιεναι αλλιώς, μια τραβαει μία δεν τραβαει...

Οποτε εχεις κανει εναν κύκλο οπου αλλαζεις επιμέρους στοιχεια και όχι ολα μαζι. και ολα αυτα τα στοιχεια δεν εχουν δουλεψει για μερικές χιλιαδες χιλιομετρα οπως πρεπει γιατί αν ενα μερος του σετ δεν δουλευει τοτε κανενα μερος του σετ δεν δουλευει.

οποτε πας και σου λενε ξερεις? θες και καδενα. Αρα να αλλαξουμε ολο το σετ?

yes? or No?


Υ.Γ. αυτή οπως ξαναειπα ειναι η δικια μου εμπειρία. η τσεπη του καθενος ειναι δικιά του και σιγουρα αυτή αποφασιζει αλλα εγω κατεληξα οτι οταν η γαλλία λεει οτι αν ο ΕΝΤΑΤΗΡΑΣ εχει θεμα αλλαζετε ΟΛΟ το σετ χρονισμου, ε κατι ξερει...
referravag - Δευ 18 Απρ 2016, 19:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ Θανάση για την πλήρως τεκμηριωμένη απάντησή σου. Αύριο το πρωί θα περάσουμε από την αντιπροσωπία της Κορίνθου να πάρουμε προσφορά... Οπότε απ' όσα μου γράφεις μάλλον έχει δίκιο ο μηχανικός που μου έλεγε ότι πάει πακέτο και το γρανάζι... Το θέμα είναι όμως ποιο γρανάζι; Νομίζω και της εισαγωγής και της εξαγωγής είναι μεταβλητού χρονισμού... Λογικά θα πρέπει να αλλαχτούν και τα δύο. Αλλά γιατί μου μίλησε για γρανάζι και όχι για "γρανάζια";
alexandros 207 Rallye - Δευ 18 Απρ 2016, 21:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
Stunned Stunned
Δεν ειναι πρασινη
Μπλε σκουρο με κιτρινες βουλες ειναι
referravag - Δευ 18 Απρ 2016, 21:37:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ουπς!!! Σόρυυυ!! Σε λάθος forum το έγραψα!! αχαχαχαχαχα Σορυυυυυυ!!
Downhill - Τετ 20 Απρ 2016, 11:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
referravag έγραψε:
Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ Θανάση για την πλήρως τεκμηριωμένη απάντησή σου. Αύριο το πρωί θα περάσουμε από την αντιπροσωπία της Κορίνθου να πάρουμε προσφορά... Οπότε απ' όσα μου γράφεις μάλλον έχει δίκιο ο μηχανικός που μου έλεγε ότι πάει πακέτο και το γρανάζι... Το θέμα είναι όμως ποιο γρανάζι; Νομίζω και της εισαγωγής και της εξαγωγής είναι μεταβλητού χρονισμού... Λογικά θα πρέπει να αλλαχτούν και τα δύο. Αλλά γιατί μου μίλησε για γρανάζι και όχι για "γρανάζια";


στειλε ενα μειλ στον χανιαδακη εδω στην αθήνα να σου δωσει μία λιστα με ολα τα παρελκομενα του σετ χρονισμου. Αλλιώς παλια τα παιδία εδω μεσα ειχαν προσβαση στο σερβις μποξ δεν ξερω αν μπορουν ακομα να σε βοηθήσουν. Εψαξα να βρω μία λιστα που ειχα απο την τοτε λαιον αλλα δεν την βρίσκω,...
Downhill - Τετ 20 Απρ 2016, 11:31:08
Θέμα δημοσίευσης:
ασε μόλις ρώτησα εγω για εσενα και μου παν οτι θα μου στειλουν email αν ειναι θα σε ειδοποιήσω. παντως αν καποιο παιδί απο εδω μπορει να σε βοηθήσει με το σερβις μποξ νομίζω ειναι καλύτερα...
Downhill - Τετ 20 Απρ 2016, 11:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
γραναζια εχει δύο. ενα πανω ενα κάτω. πανω ειναι του μεταβλητου και ειναι 1
referravag - Τετ 20 Απρ 2016, 13:48:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα Θανάση! Ευχαριστώ πάρα πολύ που μπήκες σε τέτοιο κόπο.
Χτες περάσαμε από την αντιπροσωπεία της Κορίνθου να πάρουμε μια προσφορά. Το 1.4 ατμόσφαιρα της BMW έχει δύο γρανάζια μεταβλητού χρονισμού έτσι είδε και αυτός στο πρόγραμμα που έπαιρνε τιμές (και εισαγωγής και εξαγωγής). Το γρανάζι του στοφάλου αλλάζεται έτσι κι αλλιώς. Απ ότι μας είπε ο μηχανικός που κουβεντιάσαμε συνήθως δεν χρειάζεται να αλλαχτούν τα γρανάζια. Του εξήγησα ότι το service box γράφει αυτό και αυτό σε περίπτωση που έχει πάρει μπόσικα η καδένα και πρέπει να αλλαχτούν... Επέμενε ότι αν χρειαστούν γρανάζια θα το δει εκείνη την στιγμή. Εμείς Τέλος πάντων πήραμε μια προσφορά με γρανάζια στα 510€ (δεν ξέρω σίγουρα αν έβαλε βίδες καινούριες όπου χρειάζεται).

Το άκουσαν το αυτοκίνητο ζεστό. Η καδένα δεν ακουγόταν, αλλά παρατήρησαν ότι κάνει κάποιον θόρυβο η αντλία υποπίεσης των φρένων και η αλήθεια είναι ότι εκείνο το βράδυ που ακουγόταν λες και βαρούσαν σφυριά οι χτύποι ερχόταν από το μέρος της αντλίας υποπίεσης. Μας είπαν ότι τους έχει κάνει πολλά κούλα το συγκεκριμένο εξάρτημα, μέχρι και στραβομένο γρανάζι εξαγωγής και χτυπημένες βαλβίδες επειδή κόλλησε. Έχουμε τρομάξει αρκετά μπορώ να πω... Αύριο απόγευμα θα τους το αφήσουμε στην αντιπροσωπεία να το δουν πως ακούγεται κρύο την Παρασκευή να δούμε...

Αν μάθεις κι εσύ για προσφορά για το σετ χρονισμού κάνε μια ενημέρωση!! Ευχαριστώ και πάλι!
kpsig - Τετ 20 Απρ 2016, 14:20:45
Θέμα δημοσίευσης:
Downhill έγραψε:
kpsig έγραψε:
Να μειωθεί ο ΗΧΟΣ των μηχανικών μερών του κινητήρα με το παχύτερο λάδι , ναι.
Να βελτιωθεί η απόδοση, δύσκολο, εκτός αν τα άλλα λάδια που έβαζες δεν ήταν καλά...


απο τοταλ 0-30 σε τοταλ 5-40, χωρίς να αλλάξει τιποτα αλλο. ουτε βενζίνη ουτε μπουζί ουτε τίποτα. στο σερβις που ρωτησα μου είπαν οτι μπορεί να αυξήθηκε η συμπιεση με το πιο παχυ λαδι.

ΠΟΙΑ συμπίεση αυξήθηκε;;;;;;;;;;;;;
referravag - Τετ 20 Απρ 2016, 15:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε kpsig, αυτό που εννοεί ο Θανάσης είναι ότι το πιο χοντρό λαδάκι που έβαλε, μπορεί και καλύπτει καλύτερα τις ανοχές μεταξύ των κυλίνδρων/ελατηρίων και των χιτωνίων. Δηλαδή με άλλα λόγια, το 40 αρι λαδι καθότι πιο χοντρό γεμίζει καλύτερα αυτό κενό, με αποτέλεσμα ότι έχανε από συμπίεση με το 30αρι λάδι να το κερδίζει πίσω. Απλή λογική είναι. Γιατί σου φαίνεται περίεργο; Η BMW πάντως στα ίδια μοτέρ που βάζει στα MINI έχει και τα 0W40, 5W40 σαν συμβατά. Τώρα γιατί η Peugeot επιμένει αυστηρά μόνο 5W30 και 0W30 ένας Θεός ξέρει. Στο δικό μας πάντως ότι 5W30 προδιαγραφών BMW Long Life 04 του έχουμε βάλει, του έχει ταιριάξει καλύτερα σε σχέση με την προδιαγραφή της PSA ενώ τα καίει λιγότερο σε σχέση με την προδιαγραφή της psa...
Downhill - Τετ 20 Απρ 2016, 19:05:06
Θέμα δημοσίευσης:
referravag έγραψε:
Καλησπέρα Θανάση! Ευχαριστώ πάρα πολύ που μπήκες σε τέτοιο κόπο.
Χτες περάσαμε από την αντιπροσωπεία της Κορίνθου να πάρουμε μια προσφορά. Το 1.4 ατμόσφαιρα της BMW έχει δύο γρανάζια μεταβλητού χρονισμού έτσι είδε και αυτός στο πρόγραμμα που έπαιρνε τιμές (και εισαγωγής και εξαγωγής). Το γρανάζι του στοφάλου αλλάζεται έτσι κι αλλιώς. Απ ότι μας είπε ο μηχανικός που κουβεντιάσαμε συνήθως δεν χρειάζεται να αλλαχτούν τα γρανάζια. Του εξήγησα ότι το service box γράφει αυτό και αυτό σε περίπτωση που έχει πάρει μπόσικα η καδένα και πρέπει να αλλαχτούν... Επέμενε ότι αν χρειαστούν γρανάζια θα το δει εκείνη την στιγμή. Εμείς Τέλος πάντων πήραμε μια προσφορά με γρανάζια στα 510€ (δεν ξέρω σίγουρα αν έβαλε βίδες καινούριες όπου χρειάζεται).

Το άκουσαν το αυτοκίνητο ζεστό. Η καδένα δεν ακουγόταν, αλλά παρατήρησαν ότι κάνει κάποιον θόρυβο η αντλία υποπίεσης των φρένων και η αλήθεια είναι ότι εκείνο το βράδυ που ακουγόταν λες και βαρούσαν σφυριά οι χτύποι ερχόταν από το μέρος της αντλίας υποπίεσης. Μας είπαν ότι τους έχει κάνει πολλά κούλα το συγκεκριμένο εξάρτημα, μέχρι και στραβομένο γρανάζι εξαγωγής και χτυπημένες βαλβίδες επειδή κόλλησε. Έχουμε τρομάξει αρκετά μπορώ να πω... Αύριο απόγευμα θα τους το αφήσουμε στην αντιπροσωπεία να το δουν πως ακούγεται κρύο την Παρασκευή να δούμε...

Αν μάθεις κι εσύ για προσφορά για το σετ χρονισμού κάνε μια ενημέρωση!! Ευχαριστώ και πάλι!



καπου εκει κυμαίνεται το σετ. ζήτα εκπτωση. αν μου στείλουν το μειλ θα σε ενημερώσω.
referravag - Τρι 03 Μάϊ 2016, 22:58:57
Θέμα δημοσίευσης:
Θανάση καλησπέρα! Εδώ και μια βδομάδα και ~800χλμ έχουμε αλλάξει σε 5W40 και στο δικό μας! Το λάδι είναι ίσως το καλύτερο που του έχει ταιριάξει από πλευράς λειτουργίας. Παρατηρήσεις ως προς την λειτουργία είναι ότι το μοτέρ έχει κερδίσει σημαντικά σε σπιρτάδα, έχει ζωντανέψει, αλλά σε αυτό σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο και το ότι αλλάχτηκαν και τα μπουζί με Bosch ιριδίου (μόνο αυτό βγάζει η Bosch για αυτόν τον κινητήρα έτσι κι αλλιώς)... Το αυτοκίνητο έχει ζωντανέψει απίστευτα!

Επίσης μια άλλη παρατήρηση είναι ότι η θερμοκρασία λαδιού έχει την τάση να είναι χαμηλότερη 5-7 βαθμούς Κελσίου σε σχέση με τα 5W30 πράγμα που σημαίνει καλύτερη λίπανση (άρα μείωση τριβών- είναι και ακουστικά εμφανές ότι είναι ακόμη πιο ήσυχο) και ίσως καλύτερη απαγωγή θερμότητας εσωτερικά πράγμα που θα το βοηθά ακόμη περισσότερο καθώς είναι υγραεριοκίνητο από το φθινόπωρο. Άλλο αυτοκίνητο μετά το σέρβις!! Ξανά ένιωσε το αυτοκινητάκι!!

Με την καδένα δεν κάναμε τίποτα. Στην αντιπροσωπεία δεν βρήκαν κάποιο πρόβλημα με την καδένα. Το πιο πιθανό από αυτά που περιγράψαμε, είναι ότι εκείνο το βράδυ που κροτάλιζε μάλλον δούλευε τρικύλινδρο... Λίγες μέρες πριν το σέρβις έτυχε να κάνει μερικές διακοπές σαν κοψίματα σε μεγάλο φορτίο τα οποία δεν έχει ξανά κάνει μετά το σέρβις, οπότε παίζει κάποιο μπουζί να μην έδινε καλό σπινθήρα... Το πιο πιθανό...
Downhill - Τετ 04 Μάϊ 2016, 14:48:22
Θέμα δημοσίευσης:
χαιρομαι! αντε καλοτάξιδο!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr