kpsig έγραψε: |
Να μειωθεί ο ΗΧΟΣ των μηχανικών μερών του κινητήρα με το παχύτερο λάδι , ναι.
Να βελτιωθεί η απόδοση, δύσκολο, εκτός αν τα άλλα λάδια που έβαζες δεν ήταν καλά... |
referravag έγραψε: |
Εγώ θα έχω εικόνα μετά το σέρβις για αλλαγή σετ καδένας/γλριστρών και κάτι μου λέει ότι ίσως χρειαστεί και καινούριο γρανάζι μεταβλητού... Δεν είναι σίγουρο ότι αυτό που ακούγεται να χτυπάει στις κρύες εκκινήσεις το πρωί είναι η καδένα. Υπομονή μέχρι το σέρβις...
Όσο για το 40αρι λάδι είμαι εδώ και 20 μέρες σε επικοινωνία με τα κεντρικά της Motul σχετικά με το αν μπορούμε να χρησιμοποιούμε 5W40 καθότι η MINI στα ίδια μοτέρ που βάζει σε αντίστοιχες εκδόσεις των MINI, προτείνει και 40αρι λάδι... Μέχρι ώρας δεν παίρνουν επίσημη θέση να μου πουν δοκίμασε το. Απαντάνε επίσημα. Το θέμα έχει πάει μέχρι τα κεντρικά της BMW στη Γερμανία. Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ίδιος ο κινητήρας εσωτερικά και στα PEUGEOT και στα MINI... Αν έχω καταλάβει σωστά η Peugeot φτιάχνει τα εξαρτήματα στη Γαλλία και η BMW τον κορμό στην Αγγλία... Εκτός και αν τα φτιάχνει κάθε μία στο δικό της εργοστάσιο. Πάντως τα ίδια προβλήματα που έχουν τα MINI, στα ξένα φόρουμ τα έχουν ακριβώς τα ίδια μοτέρ και στα Peugeot στα EP3/EP6. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ίδια εσωτερικά... Πχ σετ καδένας που κοίταζα στο TECDOC από διάφορες εταιρείες δίνει τους ίδιους κωδικούς και για το EP3 και για το N12 της MINI... Τώρα γιατί η Peugeot προτείνει μόνο 30αρι λάδι και η MINI ναι μεν προτείνει 30αρι αλλά δεν λέει όχι σε 40αρι δεν μπορώ να το καταλάβω... Λάδι δεν χάνει από πουθενά είναι ελεγμένο... |
referravag έγραψε: |
Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ Θανάση για την πλήρως τεκμηριωμένη απάντησή σου. Αύριο το πρωί θα περάσουμε από την αντιπροσωπία της Κορίνθου να πάρουμε προσφορά... Οπότε απ' όσα μου γράφεις μάλλον έχει δίκιο ο μηχανικός που μου έλεγε ότι πάει πακέτο και το γρανάζι... Το θέμα είναι όμως ποιο γρανάζι; Νομίζω και της εισαγωγής και της εξαγωγής είναι μεταβλητού χρονισμού... Λογικά θα πρέπει να αλλαχτούν και τα δύο. Αλλά γιατί μου μίλησε για γρανάζι και όχι για "γρανάζια"; |
Downhill έγραψε: | ||
απο τοταλ 0-30 σε τοταλ 5-40, χωρίς να αλλάξει τιποτα αλλο. ουτε βενζίνη ουτε μπουζί ουτε τίποτα. στο σερβις που ρωτησα μου είπαν οτι μπορεί να αυξήθηκε η συμπιεση με το πιο παχυ λαδι. |
referravag έγραψε: |
Καλησπέρα Θανάση! Ευχαριστώ πάρα πολύ που μπήκες σε τέτοιο κόπο.
Χτες περάσαμε από την αντιπροσωπεία της Κορίνθου να πάρουμε μια προσφορά. Το 1.4 ατμόσφαιρα της BMW έχει δύο γρανάζια μεταβλητού χρονισμού έτσι είδε και αυτός στο πρόγραμμα που έπαιρνε τιμές (και εισαγωγής και εξαγωγής). Το γρανάζι του στοφάλου αλλάζεται έτσι κι αλλιώς. Απ ότι μας είπε ο μηχανικός που κουβεντιάσαμε συνήθως δεν χρειάζεται να αλλαχτούν τα γρανάζια. Του εξήγησα ότι το service box γράφει αυτό και αυτό σε περίπτωση που έχει πάρει μπόσικα η καδένα και πρέπει να αλλαχτούν... Επέμενε ότι αν χρειαστούν γρανάζια θα το δει εκείνη την στιγμή. Εμείς Τέλος πάντων πήραμε μια προσφορά με γρανάζια στα 510€ (δεν ξέρω σίγουρα αν έβαλε βίδες καινούριες όπου χρειάζεται). Το άκουσαν το αυτοκίνητο ζεστό. Η καδένα δεν ακουγόταν, αλλά παρατήρησαν ότι κάνει κάποιον θόρυβο η αντλία υποπίεσης των φρένων και η αλήθεια είναι ότι εκείνο το βράδυ που ακουγόταν λες και βαρούσαν σφυριά οι χτύποι ερχόταν από το μέρος της αντλίας υποπίεσης. Μας είπαν ότι τους έχει κάνει πολλά κούλα το συγκεκριμένο εξάρτημα, μέχρι και στραβομένο γρανάζι εξαγωγής και χτυπημένες βαλβίδες επειδή κόλλησε. Έχουμε τρομάξει αρκετά μπορώ να πω... Αύριο απόγευμα θα τους το αφήσουμε στην αντιπροσωπεία να το δουν πως ακούγεται κρύο την Παρασκευή να δούμε... Αν μάθεις κι εσύ για προσφορά για το σετ χρονισμού κάνε μια ενημέρωση!! Ευχαριστώ και πάλι! |