PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Αγορα 107/C1. Τι να προσεξω

Gotcha - Τρι 15 Μάρ 2016, 14:46:58
Θέμα δημοσίευσης: Αγορα 107/C1. Τι να προσεξω
Καλησπερα

Καθως ψαχνω για ενα μικρο 1000αρι για την συζυγο, εχουμε μαλλον καταληξει προς το 107/C1. Υπαρχει κατι ιδιαιτερο που πρεπει να προσεξω σε μια τετοια αγορα? (τυχον γνωστες βλαβες, αξιοπιστια, ασφαλεια (??) )

Ευχαριστω
Blue Cub - Τρι 15 Μάρ 2016, 15:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ρωτησα τωρα μια συναδελφο που εχει Aygo (του τριπτυχου Aygo-107-C1) και μου ειπε πως εκεινης δεν της εχει παρουσιασει κανενα προβλημα αλλα γνωστος της που εχει το C1 δεν ξερει πως να το ξεφορτωθει με τα τοσα προβληματα που του χει παρουσιασει. Δεν ρωτησα λεπτομερειες. Φαινεται πως υπαρχουν διαφορες αναμεσα τους κι ας ειναι πανω-κατω τα ιδια οχηματα.
Επισης, χωρις να θελω να γινω υπερβολικος-δραματικος, ενω δεν εχω πετυχει πολλα τροχαια κλπ οσο οδηγω, μεσα σε ενα καλοκαιρι (2014) ειδα 3 αυτοκινητα του τριπτυχου ντελαπαρισμενα, ειτε απο στουκα, ειτε απο λαθος ελιγμους. Δεν ξερω ποσο ασφαλη ειναι, δεν εχω προσωπικη αποψη.
SnakeMJK - Τρι 15 Μάρ 2016, 15:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το 107 μου το έδωσα στα 5 χρόνια... Πραγματικά απροβλημάτιστο και ιδανικό για συνθήκες πόλης. Το μοτέρ είχε ψηφιστεί στις χρονιές του σαν ένα από τα καλύτερα και στο ADAC το τρίπτυχο ήταν στα αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες στην κατηγορία τους.
Από θέμα ασφάλειας, δε το τέσταρα, αλλά δεν ένιωθα και τέλεια όταν έβγαινα σε ανοιχτό δρόμο.
Σπαστικά πραματάκια... ανοίγει εταζέρα μόνο με πόρτα οδηγού. παράθυρο συνοδηγού, αν είσαι μόνος θα πρέπει να τεντωθείς για να το ανοίξεις (σιγά το μεγάλο αμάξι βέβαια). το κουμπάκι των αλάρμ είναι παπ***ά και είναι σε όλα τα μοντέλα ραγισμένο, αστοχία υλικού που δεν διόρθωσαν ποτέ. το ντουλαπάκι μπορεί σε καμιά λακούβα να σου ανοίξει από μόνο του. αν έχει ντουλαπάκι (ήταν έξτρα στα 107/c1). τι άλλο... η πόρτα ήταν σαν να μην είχε στοπ, την άνοιγες και πήγαινε μέχρι τέρμα Razz
καλό, χρυσό, οικονομικό, απροβλημάτιστο... αλλά πολύ φθήνια και ψεύτικο όσο δε πάει.
SnakeMJK - Τρι 15 Μάρ 2016, 15:26:21
Θέμα δημοσίευσης:
επίσης, aygo του αδερφού μου, 5 χρόνια και βάλε, μια από τα ίδια. απροβλημάτιστο κλπ. το θετικό του aygo είναι η ενσωματωμένη οθονίτσα του gps.
puglover - Τρι 15 Μάρ 2016, 16:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω ακουσει οτι καποια στιγμη βγαζουν αντλια νερου και πανω αισθητηρα λαμδα.Οχι κατι τραγικο δλδ.

Τι εγινε με το ραλλυ? Χτυπησε κανα τηλεφωνο? Βλεπω την κατεβασες την αγγελια.
Gotcha - Τρι 15 Μάρ 2016, 16:48:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το δωσα πριν απο 1 βδομαδα Smile Ψαχνω κατι για τιν συζυγο τωρα και παω προς τα εκει μαλλον (107/c1). Μονο το θεμα τις ασφαλειας με καει με τα συγκεκριμενα αλλα ειδωμεν
NXONTZ - Πεμ 17 Μάρ 2016, 21:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Το 107 μου το έδωσα στα 5 χρόνια... Πραγματικά απροβλημάτιστο και ιδανικό για συνθήκες πόλης. Το μοτέρ είχε ψηφιστεί στις χρονιές του σαν ένα από τα καλύτερα και στο ADAC το τρίπτυχο ήταν στα αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες στην κατηγορία τους.
Από θέμα ασφάλειας, δε το τέσταρα, αλλά δεν ένιωθα και τέλεια όταν έβγαινα σε ανοιχτό δρόμο.
Σπαστικά πραματάκια... ανοίγει εταζέρα μόνο με πόρτα οδηγού. παράθυρο συνοδηγού, αν είσαι μόνος θα πρέπει να τεντωθείς για να το ανοίξεις (σιγά το μεγάλο αμάξι βέβαια). το κουμπάκι των αλάρμ είναι παπ***ά και είναι σε όλα τα μοντέλα ραγισμένο, αστοχία υλικού που δεν διόρθωσαν ποτέ. το ντουλαπάκι μπορεί σε καμιά λακούβα να σου ανοίξει από μόνο του. αν έχει ντουλαπάκι (ήταν έξτρα στα 107/c1). τι άλλο... η πόρτα ήταν σαν να μην είχε στοπ, την άνοιγες και πήγαινε μέχρι τέρμα Razz
καλό, χρυσό, οικονομικό, απροβλημάτιστο... αλλά πολύ φθήνια και ψεύτικο όσο δε πάει.


συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον φίλο. Κάτοχος, για την κόρη μου, ενός C1 και είναι ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος. Καίει λίγο αλλά είναι αρκετά θορυβώδες, θέσεις για 4 άτομα κανονικά αλλά πορτ μπαγκάζ μικρό. Πρόσεχε μην πάρεις αυτόματο γιατί βγάζαν θέματα στο σασμάν. Γενικά είναι΄βολικό αλλά φτηνοκατασκευή. Εμένα έχει βγάλει στα 75.000 χλμ δίσκο - πλατώ και ο μάστορας φίλος που το έφτιαξε μου είπε ότι είναι εντελώς ψεύτικο. Πάντως έχει 91.000 χλμ και δεν έχει βγάλει κάτι άλλο. Επίσης φθηνό σέρβις ( 3,2 λ. λάδι - total 10-40-με φίλτρο λαδιού και φίλτρο γύρης, αν το κάνεις μόνος σου καθαρίζεις με 30-35€! ).
Gotcha - Παρ 18 Μάρ 2016, 12:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα το πηρα (θα το παραλαβω απο τριτη).Εχει καποια βαψιματα γυρω γυρω αλλ ολα ειναι φτιαγμενα (δεν εχει στουκα) Δισκο πλατω ποσο παει ?
NXONTZ - Παρ 18 Μάρ 2016, 19:09:55
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
τελικα το πηρα (θα το παραλαβω απο τριτη).Εχει καποια βαψιματα γυρω γυρω αλλ ολα ειναι φτιαγμενα (δεν εχει στουκα) Δισκο πλατω ποσο παει ?


Είχα πληρώσει γύρω στα 200€ ( ανταλλ.+ εργασία ) φυσικά σε μη εξουσιοδοτημένο και ανταλλ. valeo ( δεν είμαι σίγουρος όμως πάντως citroen δεν ήταν)
puglover - Παρ 18 Μάρ 2016, 20:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοταξιδο! Αναλογως και τη μαρκα του συμπλεκτη πιστευω μεχρι 250€ max
bakclima - Δευ 21 Μάρ 2016, 08:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ το έχω 2 χρόνια έχω κάνει 60000χιλ. Δεν έχει βγάλει τίποτα, είναι οικονομικό περίπου 5,50 μέσα στην πόλη και 4,50 εκτός. Από πλευράς κατασκευής πλαστικών κτλ με 8900 καινούργιο ξέρεις τι παίρνεις. Τώρα από φρένα καλό (θα μπορούσε και καλύτερο), από κρατήματα δεν νομίζω ότι μπορεί να τουμπάρει εύκολα λόγο του esp, από πλευράς επίδοσης 1000αρι είναι πιάνεις δεξιά και πας.
Gotcha - Δευ 21 Μάρ 2016, 10:11:13
Θέμα δημοσίευσης:
Thanx μαγκες για το info. Εχω οδηγησει ενα νοικιαρικο και γενικα εχω να πω πως ειναι αρκετα fun to drive (καλο τιμονακι, εισαι χαμηλα στον δρομο, ευελικτο) Θα το δει και η γυναικα απο τριτη λοιπον Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr