Mule έγραψε: |
Τους έχω ρωτήσει ήδη. Ζητάνε 260 ευρώ για τα δυο μπροστινα μονο ,τα 160 προκαταβολή και παραγγελία τα φυσσιγια από έξω σε 15-20 μέρες γιατί δεν τα έχουνε stock.
Αν είναι να δώσω τόσα δίνω κάτι παραπάνω και μετατρεπω δύο μπροστινά koni σε coilover με τα ελατήρια της kw |
nik_marin έγραψε: | ||
Αγορά 2 κονι μπροστινά σπειρωματα κτλ Δεν φτάνουν τα 260€ Και να φτάνανε...Καλύτερα θα είναι τα kw απο rebuild. (Γιατί να παραγγείλουν φυσίγγια ? Μάλλον θα εννοείς έμβολο, έχουν στραβώσει τα δικά σου?) |
nik_marin έγραψε: |
https://dl.dropboxusercontent.com/u/8908047/PicsArt_02-04-10.40.20.jpg
Έμβολο... http://s119.photobucket.com/user/kowu01/media/20141106_133635.jpg.html λες για έμβολά... παίρνεις τροχό και ρωτάς κόστος για a)αλλαγή μόνο λαδιών... b)να σού βάλουν έμβολο με ρυθμιστικό για rebaund (ίσως αυτο σού είπαν) στην ουσία να στην κανουν V2. αυτά... |
sps έγραψε: |
Το κονι που λες το φυσσιγγιο θα ειναι απο κονι σπορτ το κιτρινο?
Αν ναι δε ξερω κατα ποσο θα αντεξει τα στενα γραμμικα ελατηρια. Τα κονι σπορτ που δουλευουν με φαρδυ ελατηριο ειναι της ταξης των 140-150 λιμπρων, ενω η ρυθμιζομενη kw σου ξεκινα με τουλαχιστον 180 μη πω 200 λιμπρες ελατηριο. Οι αγωνιστικες αναρτησεις ειναι αλλη φαση, μη τα μπερδευεις. |
Mule έγραψε: | ||
Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση..τους είχα πει είπα για επισκευή και μου απάντησαν αυτό για τα φυσίγγια. Επίσης επειδή το είχα ξαναψαξει πιο παλιά μου είχαν πει ότι υπήρχε η δυνατότητα να τη κάνουμε ν2 αλλά από ότι θυμάμαι ξέφυγαν αρκετά σε κόστος (αν θυμάμαι καλά ζήταγαν 240 για το ένα οπότε η περίπτωση αυτή αποκλείστηκε τοτε) Στην ερώτηση μου ξανά τις προηγούμενες μέρες να την κάνουμε ρυθμιζομενη σε σκληρότητα μου απάντησαν ότι δεν γίνεται διότι δεν βγαίνει πλέον φυσίγγια ρυθμιζόμενα για το εν λόγω όχημα. Αν γινόταν εννοείται πως θα διάλεγα τη συγκεκριμένη λύση μιας Κ δεν μπλεκεις με πατεντες και επειδη πλέον με παίρνει και οικονομικα μέχρι κάποιο όριο βέβαια)θα ήθελα κάτι πιο εξειδικευμένο από την ν1 Τι πρόβλημα θα υπάρχει αν μετατραπεί το koni φίλε μου? Πολλά αγωνιστικά τρέχουν με φτιαχτες αναρτήσεις |
nik_marin έγραψε: |
Koni 300+ (+~120 μηχανουργείο ) 400+ με αμφίβολο αποτέλεσμα... ~500€ να κάνεις αυτήν που έχεις v2 Δεν υπάρχει σύγκριση... |
volvos έγραψε: |
Γιατι δρν αντεχει.
ποσες λιμπρεε ειναι ελατηρια; Χιλιες φορες να πας σε ενα αμεντολα κλπ να κανεις ριμπιλτ τα kw. Για πουκαμισα και μηχανουργειοβθες 120+- |
volvos έγραψε: |
oxi ta koni ειναι μπουρμπουτσαλα για τοσο σκληρο ελατηριο κατα τη γνωμη μου.
μεχρι 200+ λιμπρες την παλευουν ανετα. αλλα εσυ εισαι σχεδον 40% πανω αν θες παρε κατι τετοιο http://www.car.gr/parts/photos/7140633/ και θα κλαις καθε μερα και νυχτα για το τι οδηγουσες πριν βασικα τα ειδα και ημουν ετοιμος να παρω τηλ αλλα μετα θυμηθηκα οτι δεν εχω 206 πια. |
volvos έγραψε: |
oxi ta koni ειναι μπουρμπουτσαλα για τοσο σκληρο ελατηριο κατα τη γνωμη μου.
μεχρι 200+ λιμπρες την παλευουν ανετα. αλλα εσυ εισαι σχεδον 40% πανω αν θες παρε κατι τετοιο http://www.car.gr/parts/photos/7140633/ και θα κλαις καθε μερα και νυχτα για το τι οδηγουσες πριν βασικα τα ειδα και ημουν ετοιμος να παρω τηλ αλλα μετα θυμηθηκα οτι δεν εχω 206 πια. |