PSClub - Hellas

Κινητήρας - Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye

Cpkdemian - Σαβ 16 Ιαν 2016, 04:17:35
Θέμα δημοσίευσης: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?
reselie-206 - Σαβ 16 Ιαν 2016, 07:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους? ή αλλού έχεις 180 αλλού 130
Cpkdemian - Σαβ 16 Ιαν 2016, 16:08:19
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
είναι ίδια σε όλους τους κυλίνδρους? ή αλλού έχεις 180 αλλού 130

οχι παντου ιδια ειναι ακριβως
stef80 - Κυρ 17 Ιαν 2016, 12:37:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?
Tzive - Κυρ 17 Ιαν 2016, 22:56:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως του έκανες καμια καφρίλα και πηγε τίποτα 10.000rpm?
Cpkdemian - Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:22:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye
stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?

δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε.
Kostaswannabe - Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:25:56
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά πέρνα το μια βόλτα κ από κάναν άλλο.. Κατι βρωμάει.. Να χει ιδέα όμως από THP.
stef80 - Κυρ 17 Ιαν 2016, 23:59:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye
Cpkdemian έγραψε:
stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?

δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε.


Αν δεν εχουν χτυπησει βαλβιδες στα πιστονια, δε χρειαζεται ρεκτιφιε. Αν η ζημια ειναι τετοια που χρειαστει να λυθει κεφαλη, τοτε μπορεις να τσεκαρεις και τους κυλινδρους ωστε να να αποφασισεις αν χρειαζεσαι ρεκτιφιε.
Cpkdemian - Δευ 18 Ιαν 2016, 02:46:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καδένα και ρεκτιφιε 207 rallye
stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
stef80 έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
Καλησπέρα. Και ναι πέρασα και γω το πρόβλημα με την καδένα.ξαφνικά μια νύχτα το αμάξι δεν τουρμπιζε. Το πήγα συνεργείο ήθελε καδένα και ρεκτιφιε κανονικά . το χρηματικό ποσό για ρεκτιφιε πήγαινε πολύ ψηλά έτσι άλλαξα την καδένα ,γλυστρες,γρανάζια εκκεντροφόρου και κάτι αλλά εξαρτήματα. Το αμάξι πριν την αλλαγή καδένας είδε 90 συμπίεση . τώρα με την αλλαγή βγάζει 130. Και πάλι πιστεύω ότι είναι λίγα για 49000 χιλιόμετρα.σκέφτομαι να το δώσω. Αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα τι με σημβουλευετε να κάνω ? Μου είπαν ότι η συμπίεση δεν είναι τόσο χαλιά για 50000 χιλιόμετρα. Αλλά έχω διαβάσει ότι δεν βγαίνει πάντα ή ίδια όταν την μετράμε με το όργανο . καμία συμβουλή ρε παίδες?


Δηλαδη μιλαμε για καποιο κοινο και συχνο προβλημα?
Που οφειλεται?
Σε σενα καρφωθηκαν βαλβιδες στα πιστονια? γιατι λες οτι χρειαζεται ρεκτιφιε?

δε το λεω εγω φιλε ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν χαλασει η καδενα μπορει να επηρεασει πιστονια γι αυτο θελει κανονικα ρεκτιφιε.


Αν δεν εχουν χτυπησει βαλβιδες στα πιστονια, δε χρειαζεται ρεκτιφιε. Αν η ζημια ειναι τετοια που χρειαστει να λυθει κεφαλη, τοτε μπορεις να τσεκαρεις και τους κυλινδρους ωστε να να αποφασισεις αν χρειαζεσαι ρεκτιφιε.

εγινε φιλε. το ερωτημα μου ειναι ομως για 50.000 ειναι λογικο να εχει το αμαξι τετοια συμπιεση ?
stef80 - Δευ 18 Ιαν 2016, 23:43:46
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γνωρίζω πόσο συμπίεση θα έπρεπε να έχει. Σε αυτά τα χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχει σχεδόν όση και καινούριο.
21 quadra - Τρι 19 Ιαν 2016, 09:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
H καδένα χρειάζεται αλλαγή γιατί ξεχειλώνει, ο εντατήρας μαζεύει τα μπόσικα της αλλά δεν μπορεί να αποκαταστήσει και τη φθορά της η οποία αλλάζει τον χρονισμό με αποτέλεσμα να αλλάζει και η στεγανοποίηση των κυλίνδρων από τις βαλβίδες οπότε το αντιλαμβάνεται ο οδηγός στο τράβηγμα του κινητήρα και στις μετρήσεις η συμπίεση δείχνει πεσμένη γιατί ανοίγουν πρόωρα οι βαλβίδες.

Με την αντικατάσταση των εξαρτημάτων του χρονισμού ( καδένα, γλύστρες, ενττήρας κλπ ) όλα επανέρχονται στη θέση τους με την προϋπόθεση η καδένα και τα συναφή να είναι ποιοτικά και να γίνει σωστός χρονισμός.

Αλλοίμονο αν χρειάζεται ρεκτιφιέ ο κάθε κινητήρας μετά από 50.000 χλμ, όποιος το λέει θέλει να βάλει βαθειά το χέρι του στην τσέπη σας, όποιος σας το πεί αυτό φύγετε τρέχοντας και αλλάξτε συνεγείο, το να δείχνει πεσμένη η μηχανή στα 50.000 χλμ υπάρχει κάποια αιτία όπως πχ ανοιχτές βαλβίδες, οπότε χρειάζεται καλό ψάξιμο για την αιτία αλλά όχι ρεκτιφιέ.

Ακόμα και οι βαλβίδες να τρυπήσουν τα έμβολα γιατί έσπασε πχ η καδένα, αν δεν έχουν επηρεαστεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων δεν χρειάζεται ρεκτιφιέ.
stef80 - Δευ 25 Ιαν 2016, 09:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνουμε, ολα πρεπει να γινουν αφου προηγηθει ελεγχος, αλλα επειδη η επαφη πιστονιου με βαλβιδα σημαινει θραυσματα που θα βολταρουν μεσα στο χωρο καυσης, εχεις μεγαλες πιθανοτητες για ζημια στα τοιχωματα του κυλινδρου.
Tzive - Δευ 25 Ιαν 2016, 10:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν το μετράς το αμάξι είναι κρύο? Αν ναι ζέστανε το καλα και ξανα μέτρα μια "συμπιεση"
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr