PSClub - Hellas

Κινητήρας - Πολλαπλασιαστές 207GT - Οξείδωση

stazzy - Τρι 29 Δεκ 2015, 21:02:59
Θέμα δημοσίευσης: Πολλαπλασιαστές 207GT - Οξείδωση
Καλησπέρα!

Πόσο κακό είναι αυτό;



(Οξείδωση στους πολλαπλασιαστές)
salex - Τετ 30 Δεκ 2015, 01:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
Λίγο για πέταμα ίσως;

Πήγες και έπλυνες το μοτέρ μήπως;
android - Τετ 30 Δεκ 2015, 16:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Λίγο για πέταμα ίσως;

Πήγες και έπλυνες το μοτέρ μήπως;


Στελιο οι ngk που εχουν φουλ καλυψη μεταλλου,λες να ναι καλυτεροι?
salex - Τετ 30 Δεκ 2015, 21:03:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεις τους δικούς μου Γιώργο, παρόλα τα χιλιόμετρα που έχουν, θα νομίζεις ότι είναι καινούργιοι.
Ωστόσο, στο δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας και οι 4 πολ/στες πήγαν για πέταμα επειδή ο εξυπνόπουλος που το είχε πριν φρόντισε να πλύνει τη μηχανή χωρίς να τους βγάλει και να τους στεγνώσει σωστά. Δεν πρόλαβα να το δώ και έτσι, μια μέρα αφού το αγόρασα γύρισα σχεδόν 30χλμ τρικύλινδρος.

Σίγουρα παγιδεύτηκε υγρασία μετά από πλύσιμο του μοτέρ και έγινε η ζημιά. Όταν κουμπώνουν οι πολλαπλασιαστές σωστά, είναι σχεδόν αδύνατο να περάσει νερό από κάτω.
puglover - Κυρ 08 Μάϊ 2016, 16:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα μου εβγαλε antipollution faulty και δουλευε τρικυλινδρο. Κουμπωνω με ενα φιλο ενα φορητο διαγνωστικο και εδειξε p1337. Βγαζουμε τους πολλαπλασιαστες και ειναι οξειδωμενοι, σε λιγο καλυτερη κατασταση μεν απο τη φωτογραφια που εβαλε ο σταθης. Ριξαμε σπρευ επαφων, σβησαμε το σφαλμα και εστρωσε. Να ρωτησω κατι ρε παιδια: Ο 1ος κυλινδρος σε αυτα ειναι ο τελευταιος οπως κοιταμε απο πανω, προς στο κιβωτιο? Να αλλαξω εναν ή τετραδα? Τι γνωμη εχετε για τους bosch, οι οποιοι σε ενα πρωτο αναγνωσμα φαινονται οι πιο οικονομικοι? Αυριο θα παρω τηλεφωνο να ρωτησω για τους μαμα. Delphi νομιζω ειδα οτι φοραει.
vagelis207 - Κυρ 08 Μάϊ 2016, 18:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου καλύτερα πάρε τετράδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Μακριά από bosch τα φτυνουν γρήγορα.Πάρε delphi είναι πολυ πιο αξιόπιστοι.Εγώ αλλαξα τον πρώτο πολλαπλασιαστή στα 140χιλ.Μετά από κάνα δίμηνο τα έφτυσε και άλλος ένας.
Έτσι τους αλλαξα όλους και ησυχασα.Το αμάξι είχε delphi και ξαναβαλα τους ίδιους.Οι bosch έχουν προβλήματα πολύ νωρίτερα.
JDROGAS - Κυρ 08 Μάϊ 2016, 22:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Σημερα μου εβγαλε antipollution faulty και δουλευε τρικυλινδρο. Κουμπωνω με ενα φιλο ενα φορητο διαγνωστικο και εδειξε p1337. Βγαζουμε τους πολλαπλασιαστες και ειναι οξειδωμενοι, σε λιγο καλυτερη κατασταση μεν απο τη φωτογραφια που εβαλε ο σταθης. Ριξαμε σπρευ επαφων, σβησαμε το σφαλμα και εστρωσε. Να ρωτησω κατι ρε παιδια: Ο 1ος κυλινδρος σε αυτα ειναι ο τελευταιος οπως κοιταμε απο πανω, προς στο κιβωτιο? Να αλλαξω εναν ή τετραδα? Τι γνωμη εχετε για τους bosch, οι οποιοι σε ενα πρωτο αναγνωσμα φαινονται οι πιο οικονομικοι? Αυριο θα παρω τηλεφωνο να ρωτησω για τους μαμα. Delphi νομιζω ειδα οτι φοραει.


Εγω αλλαξα στις 200.000 χλμ.κι εβαλα Ngk και ειδα διαφορα.Τωρα δεν ξερω εαν ειχε αδυνατησει το ρευμα των μαμα delphi και γι αυτο μου φανηκε η διαφορα.
Απο Ελλαδα τους πηρα 122 κομπλε με μεταφορικα.
Γενικοτερα στο θεμα ρευμα εχω εμπιστοσυνη στην NGK και αφου και τα μπουζι μας ειναι ngk γιατι οχι και οι πολλαπλασιαστες.
puglover - Κυρ 08 Μάϊ 2016, 23:16:36
Θέμα δημοσίευσης:
JDROGAS έγραψε:
Εγω αλλαξα στις 200.000 χλμ.κι εβαλα Ngk και ειδα διαφορα.Τωρα δεν ξερω εαν ειχε αδυνατησει το ρευμα των μαμα delphi και γι αυτο μου φανηκε η διαφορα.
Απο Ελλαδα τους πηρα 122 κομπλε με μεταφορικα.
Γενικοτερα στο θεμα ρευμα εχω εμπιστοσυνη στην NGK και αφου και τα μπουζι μας ειναι ngk γιατι οχι και οι πολλαπλασιαστες.


θυμασαι κωδικο? NGU5055? Μηπως σκεφτεσαι να τους πουλησεις ή θα μπουν στο νεο RC ?
JDROGAS - Κυρ 08 Μάϊ 2016, 23:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
JDROGAS έγραψε:
Εγω αλλαξα στις 200.000 χλμ.κι εβαλα Ngk και ειδα διαφορα.Τωρα δεν ξερω εαν ειχε αδυνατησει το ρευμα των μαμα delphi και γι αυτο μου φανηκε η διαφορα.
Απο Ελλαδα τους πηρα 122 κομπλε με μεταφορικα.
Γενικοτερα στο θεμα ρευμα εχω εμπιστοσυνη στην NGK και αφου και τα μπουζι μας ειναι ngk γιατι οχι και οι πολλαπλασιαστες.


θυμασαι κωδικο? NGU5055? Μηπως σκεφτεσαι να τους πουλησεις ή θα μπουν στο νεο RC ?


Κωδικος 48206 η u5055
Σου εχω στειλει πμ.
puglover - Δευ 09 Μάϊ 2016, 13:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δουλευει μια χαρα απο χθες. Ωστοσο θα παρω εναν πολλαπλασιαστη να εχω spare στο πορτ-μπαγκαζ για ωρα αναγκης. Το θεμα ειναι γιατι παρουσιασε δυσλειτουργια? Πριν 1800χλμ αλλαξα σετ χρονισμου και οταν το παρελαβα ειχε λαδια πανω στον πολλαπλασιαστη που βρισκεται διπλα στην καδενα και τα σκουπισα με χαρτι. Εχθες που τον εβγαλα ειχε λιγο λαδι επανω του οπως και ο διπλανος.
alexandros 207 Rallye - Δευ 09 Μάϊ 2016, 21:57:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το λαδι ειναι απο τα λαστιχακια του ψευτοκαπακου μαλλον
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr